alles is prima gegaan
Mooie showroom, goed advies omtrent stof- en kleurkeuze bank, geen duidelijke uitleg omtrent impregneren, bank was geleverd, in elkaar gezet toen bleek dat we zelf moesten impregneren. Dat kon het beste buiten! Waarom dan niet meteen tijdens het leveren voordat de bank binnen in elkaar wordt gezet of reeds in de fabriek?
goed geholpen en tot op heden tevreden over het geleverde product
Mooi design. Te lang wachten.
We zijn zeker tot nu toe niet tevreden over de levering. We hebben in Februari een levering geplaatst. Deze zou op 30 mei geleverd worden. Het betreft een ledikant. We slapen inmiddels vanaf 30 mei op de grond en nog geen ledikant ontvangen. We kregen te horen dat het in week 23/24 geleverd zou worden. We zitten inmiddels in week 25 en nog geen bed!!!!!!!
Beste heer, mevrouw Brull, Allereerst nogmaals onze excuses voor de lange levertijd. Wij hebben deze steeds met u gecorrespondeerd. Deze week zal de leverancier de spullen bij ons aanleveren en zodra dit daadwerkelijk binnen is nemen we contact met u op voor een afspraak met u te maken. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Team Den Elzen wonen & slapen Roermond
Geachte heer van Roosmalen, Zoals reeds besproken hebben we de levering met u doorgenomen en we zullen zodra alles in huis is direct contact opnemen mbt de levering. Met vriendelijke groet Team Den Elzen wonen & slapen Roermond
Heb easy-E-stoel gekocht compleet voor aangegeven winkelwaarde maar dat bleek de prijs van een voor minder complete versie. ( € 1100 bleek € 1500 te moeten zijn ) Telefonisch werd hier op teruggekomen door betreffende verkoper en in ben uit coulance maar meegegaan.Toch vond ik het zeer storend en had een compensatieaanbod direct meer gepast geacht. Na aandringen ging de prijs dan toch naar €1400 vanwege de vergissing. Daarna bleek na levering dat er geen oplaadbatterij in was gemonteerd en ook dat was in het demo-exemplaar wel voorhanden. En we wilden het demo-exemplaar dat juist zo compleet was. Accu naleveren en monteren kostte weer € 200. Uiteindelijk ben ik met ca 1600 euro duurder af dan de 1500 die een complete versie zonder korting gekost zou hebben. Voor een klant die al sinds Brons Eiken trouw bij jullie koopt ( sinds 1972!!) een teleurstellende ervaring.
vriendelijk personeel ook met de aflevering prima en netjes geregeld
Alles behalve de service in de winkel vond ik helemaal TOP! Ik vond de medewerkster in de winkel niet echt professioneel. Het liep niet heel soepel, ze gaf heel weinig informatie en luisterde niet goed naar onze wensen. We moesten zelf vragen naar de onderhoud en levering etc. Hetgeen bij de kassa heb ik niet meegemaakt (daar was mijn vriend bij). Het moest allemaal snel-snel, niet echt klantvriendelijk (terwijl ons eindbedrag toch over de 3 duizend euro ging). Het telefonische contact was goed en de bezorging ook. Erg vriendelijke mannen + ze werkte netjes!
We hadden een hele leuke mee denkende verkoopster [Dymphy] en verder zijn we best tevreden maar we zouden het op prijs hebben gesteld als u bij de bestelling de bus met onderhoudspray er bij hadden gedaan. Nu heb ik veel moeite moeten doen om er aan te komen want ik heb geen auto om even naar Roermond te komen. Groeten mevr. van Soldt.
We hadden 2 fauteuils gekocht. Een had een lusje in de bekleding van de zit. Klacht is door jullie tot 100% tevredenheid opgelost. In winkel prima geholpen.
WAAR WIJ NAAR OP ZOEK WAREN WAS DE KEUZE WAS BEPERKT. ALLEEN DE BANK DIE WE HEBBEN GEKOCHT KON WORDEN AANGEPAST AAN ONZE KEUZE
Bij verkoopster Danielle Maas een slaapkamerkast gekocht. Zij maakte een deskundige en overtuigende indruk. De kast is achteraf niet op afgesproken datum geleverd (te laat). Hierover ben ik niet van tevoren geïnformeerd en heb ik achteraf zelf contact opgenomen waar de kast bleef. Toen bleek dat zelfs niet bekend was wanneer ik de kast überhaupt kreeg. Dit is niet professioneel en gezien de prijsstelling van Den Elzen niet servicegericht. Verder is de kast beschadigd geraakt tijdens transport en ben ik nu aan het wachten op de te vervangen onderdelen. Ook uiterst vervelend. De jongens die de kast geplaatst hebben kunnen trouwens niks doen aan de slechte score. Zei hebben hun werk keurig gedaan.
Beste heer Hendriks, Onze excuses m.b.t. de levertijd en het feit dat men destijds niet over de juiste informatie beschikte. Verder spijt het ons dat door transport schade is ontstaan aan de kast. We hebben deze reclamatie direct doorgezet naar de leverancier en zodra we deze delen in huis hebben zullen we een afspraak met u maken voor herstel. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Den Elzen wonen & slapen Roermond
helaas vind ik de levertijd TE lang. Telefonisch contact en afspraak van terug bellen verliep ook niet. De stoel bleek na mijn zoveelste telefoon al in het magazijn te staan, er was echter geen afspraak gemaakt om hem te brengen, daardoor is de levering langer dan nodig geweest.
Geachte heer, mevrouw, Verstappen, We bieden nogmaals onze excuses voor het misverstand m.b.t. de levering van uw stoel. Wij hopen dat u nu veel plezier heeft van de meubels en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze winkel. Den Elzen wonen & slapen Roermond
Klant wordt maar moeilijk begrepen. Afspraken worden niet nagekomen en de klant wordt slecht geïnformeerd. En iedere keer als wij een negatief punt benoemen of een vraag stellen wordt gezegd dat het een fout is van een medewerker die er nu niet meer werkt.
Beste heer, mevrouw Smolders, Excuses willen we nogmaals maken. We hebben echter wel binnen de termijn geleverd. Voor het overige hebben in goed overleg met u een oplossing aangedragen en ook reeds naar beide tevredenheid uitgeleverd. Wij wensen u veel plezier met de meubels. Team Den Elzen wonen & slapen Roermond
Op een stoel zit de bekleding op de leuning verkeerd. Zijn benieuwd wat u hiermee doet? Daarom geen echte beoordeling vangarantie nanazorg. Gr R.Quaden. 0612957763.
Beste heer, mevrouw Quaden, Deze reclamatie is ons niet bekend na levering op 04-05-2016. Graag vernemen wij middels een foto(s) hoe deze reclamatie er uitziet en dan kunnen we gepaste service en nazorg verlenen. Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Den Elzen wonen & slapen Roermond
Wij zijn heel erg ontevreden over de service Van Den Elzen en zullen hier nooit meer iets kopen. We hebben 6 maanden (!) moeten wachten op een tv meubel van 6 planken, altijd zelf moeten nabellen wat de status was van de levering, vragen in mails vanuit mijn zijde worden gewoonweg genegeerd, beloften over levertijd worden niet nagekomen en daarbij zijn we ook nog eens zeer minimaal gecompenseerd (10% op een kastje van € 799?!) Bij levering wordt het kastje gewoon op de grond gezet terwijl telefonisch is afgesproken dat het wordt opgehangen. Na telefonisch contact met de betreffende verkoopmedewerker wordt aangegeven dat dit niet op het bestelformulier staat (?!) en hij wel door kan geven wat de montagekosten zijn. Noemen jullie dit service? Echte service zou zijn dat jullie het kastje op jullie kosten ophangen voor de belabberde gang van zaken. Ik ben nog nooit zo ontevreden geweest. Ik zal ook nog separaat een klachtenbrief schrijven.
Burghoffweg 30
6042EX Roermond
Den Elzen wonen | slapen | design Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen | slapen | design.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.