Ja was allemaal goed
In principe zijn wij positief echter een punt is ons wel tegengevallen. namelijk de beloofde levertijd is drie weken overschreden. Jullie moeten het verwachtingspatroon naar onze mening op dit punt veel beter managen. Je hoort ook niets vanuit jullie organisatie indien je zelf geen navraag doet.
Wij zijn zeer tevreden, kwaliteit is zeer goed
Een mooie meubelzaak met een uitgebreide keuze. Een goed advies en een goede after-sales. Er was een pootje stuk en dat werd, zoals bij afleveren toegezegd, snel hersteld.
Goede ervaring netjes geholpen goede zorg vriendelijke bezorgers.
Alleen jammer van de levering. Werd belooft 10 weken levertijd, maar werden en 16. Daar hebben we zelf voor moeten bellen om te horen dat het later werd tot 4 keer toe.
Div.malen gebeld over lange levertijd (4 mnd). Jullie website/orderstatus schoof telkens 1 of 2 weken op vwb verwachte levertijd. Terugkoppeling van jullie richting klant over problemen met leverancier (of waar de lange levertijd dan ook aan lag) zou fijn geweest zijn. Bij levering hadden de chauffeurs slechts de helft vd bestelde goederen bij zich - zijn terug naar de zaak moeten gaan om de rest op te halen.
Het enige wat mij stoort dat ik vanuit Den Haag mijn bestelling kom ophalen, betaal, maar krijg geen kopje koffie aangeboden. Krijg dan het gevoel van bedankt voor het geld, u kunt nu gaan. Jammer had ik niet verwacht in het Limburgse.
Heel lange levertijd. Veel langer dan afgesproken. Leveringstijdstip niet volgens afspraak. Bij aflevering beschadiging aan de bank. Bij nieuwe levering bank niet compleet. Zelf hierover contact op moeten nemen.
Geen goede ervaringen met Den Elzen. In de winkel tijdens het verkopen was alles prima. Deskundig advies over materiaal en kleur. Maar... een aantal dagen na het sluiten van de koop, waarbij alle adresgegevens uitgewisseld zijn, krijgen we telefoon dat we toch wel erg ver weg wonen en dat er DUS bezorgkosten bijkomen. Beetje raar om hier achteraf mee te komen, terwijl op het moment van de verkoop onze woonplaats toch echt bekend was. Uiteindelijk, na lang overleg, was er een tegemoetkoming van 50%. Gezien de erg hoge bezorgkomsten, was dit nog steeds een forse extra kostenpost. Daarna de levertijd van de bank. In de winkel werd nog gezegd dat het uiterlijk 8-10 weken zou duren, maar dat het eerder 8 dan 10 weken zou duren. Uiteraard houden we wel 10 weken aan. Na 10 weken en een aantal dagen echter niets gehoord. Dus maar eens bellen. De boodschap: "ja, de leverancier is te laat, dus de bank komt later". Nu is dit iets wat bij ons in principe geen probleem is, maar waarom moeten wij daar zelf over bellen, in plaats van dat wij gebeld worden??? Het zou 3 weken later worden (dus 13 weken). Na 3 weken wederom niets gehoord. Dus maar weer eens zelf bellen. De boodschap: "Nee nog steeds niets ontvangen van de leverancier, maar hij zou over een week komen". Wederom de vraag waarom wij daar dan zelf over moeten bellen, maar daar werd heel snel overheen gepraat. Nu begonnen wij ons geduld te verliezen, zeker ook met de bezorgkosten nog in ons achterhoofd. Maar de personen aan de telefoon (zeker 4 keer) hadden een instelling van "het is een leveranciersprobleem, dus wat zeuren jullie nu?". Niks geen excuses, niks geen andere tegemoetkoming. Al met al hele slechte service en inderdaad, zoals al meer gelezen in de reviews, valse leveringsbeloften. Vervolgens alle schuld afschuiven op anderen, zonder enige vorm van professionaliteit in klantgerichtheid. Jammer, gemiste kans en dus ook zeker de eerste en laatste keer van een aankoop bij Den Elzen.
met valse beloftes van levertijd tot koop overgegaan levertijd bijna verdubbeld. steeds aan het lijntje gehouden Na veel bellen en mailen en heel veel ergernis stoelen na 14 weken gekregen,Wanneer we dit geweten hadden waren we echt niet bij van den elzen naar binnen gegaan.Waardeloos!!!!!!
Geachte heer Meevissen, Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals ook telefonisch besproken nogmaals onze welgemeende excuses. De levertijd vanuit de fabrikant is inderdaad een paar keer uitgesteld zoals ook besproken. We hopen dat de stoelen naar tevredenheid bij u geleverd zijn. Met vriendelijke groet, Den Elzen Wonen en Slapen
Wij hebben een hele negatieve ervaring met den Elzen gehad op 2e paasdag in Roermond. We hadden een hoop spulletjes uitgezocht, 3 kandelaars, 2 vazen en waren alleen nog over 5 kussens aan het overleggen waar we samen niet helemaal uit kwamen door onze smaak verschillen.... Komt er een hele onvriendelijke verkoopster naar ons toe om mede te delen of we de kussens op willen ruimen omdat het 2e paasdag was en het vandaag om omzet draaiden, nouja!!! mijn broek viel nog net niet van mijn kont af, en als klap op de vuurpijl zegt ze ook nog 'dat snappen jullie toch ook wel dat het vandaag om omzet draait... Sorry dit kun je als bedrijf wel denken maar hoe onbeschoft om dit uit te spreken... Ze draaide zich van ons om en ging weg, terwijl we om hulp hadden gevraagd, het was alsof ze water zag brandden 'want we konden toch wel zelf kussentjes combineren????' volgens mij wordt er gratis interieuradvies gegeven, maar dit was heel duidelijk NIET te merken... Voor ons was dan ook de maat vol en hebben onze spulletjes van plus minus 200€ achter gelaten en er was voor ons snel beslist dat we hier dan ook geen euro meer achter zouden laten.... Winkels ervaren vaak grote concurrentie van internet maar hier is het bij ons uiteindelijk ook op uitgedraaid en hebben fijn onze kussens van dutch decor op bol.com besteld!! We hebben spijt dat we deze casus niet hebben voorgelegd bij de baas van deze verkoopster want ze heeft ons zeer teleurgesteld!! Dus voor ons geen 2e keer meer en kiezen voor bol.com
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Onze excuses voor de manier waarop u geholpen bent in onze showroom 2e Paasdag. Dit had absoluut niet mogen gebeuren. We hebben de betreffende medewerkster hierop aangesproken. Nogmaals sorry. Met vriendelijke groet, Den Elzen Wonen en Slapen
Zeer tevreden over hoe we geholpen werden in de winkel. De medewerkster dacht met ons mee en adviseerde ons. Ook de daadwerkelijke levering van de meubels verliep zonder problemen. De levertijd was echter wel een probleem. Na het plaatsen van de bestelling werd gezegd 6-10 weken, met een uiterste leverdatum op 25 januari. Op de website staat dat deze levertijd vrijwel altijd nagekomen wordt, maar dat de klant natuurlijk op de hoogte wordt gesteld mocht de bestelling vertraging oplopen. Na 11 weken en nog niets gehoord te hebben, zijn we op zondag bij Den Elzen langs gegaan. Daar werden we niet echt vriendelijk te woord gestaan en kon er absoluut niet in het systeem gekeken worden. Op maandag kregen we te horen wat er al binnen was (kan zelf ook online nagekeken worden) en dat we gebeld zouden worden als alles binnen was. Dat was gelukkig vrij snel daarna, en toen kon de levering ook snel plaatsvinden. Over het algemeen dus jammer dat de levering ruim 2.5 week later plaatsvindt dan de uiterst aangegeven datum, er vanuit Den Elzen hier niet over gecommuniceerd wordt, en er niet een keer excuses worden aangeboden of wordt meegeleefd als je contact zoekt over de vertraging.
Levertijd niet nagekomen, na 12 weken verkeerde bank geleverd vervolgens weer 12 weken moeten wachten op definitieve levering, ter compensatie 50 euro cadeaubon gekregen. Maar al met al toch een nare bijsmaak!
Geachte mevrouw Vercoulen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en bijbehorende reactie. Nogmaals onze excuses dat bij de eerste levering de fabrikant de verkeerde bank heeft uitgeleverd. We hopen dat de nieuwe bank naar tevredenheid bij u in de woonkamer staat. Met vriendelijke groet, Annemarie Schuren Den Elzen Wonen en Slapen
We zijn over het algemeen wel tevreden, alleen jammer dat we na 10 wkn wachten zelf hebben moeten bellen of onze bestelling binnen was.Na dat telefoontje volgde er snel een afspraak ivm bezorgen. Deze verliep trouwens vlekkeloos.
Aankoop en advisering waren prettig. Levering en nazorg zeer teleurstellend. kwaliteit stoelen valt ook tegen
Geachte heer/mevrouw Ariaans, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Van uw reactie is ons echter niets bekend. Is er iets mis gegaan met de levering?? Mocht u een klacht hebben op uw stoelen horen we dit uiteraard graag van u, zodat we samen kunnen zorgen voor een oplossing. Deze melding mag u altijd doen op onze website via het contactformulier: https://den-elzen.nl/contact-meubelzaak-roermond/nieuwe-service-aanvraag Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Annemarie Schuren Den Elzen Wonen en Slapen
wij zijn zeer tevreden. Wat ons tegenviel is dat er op zaterdag niemand telefonisch bereikbaar was terwijl de winkel wel open was.
Zeer slecht. Is het laatste meubelstuk dat ik gekocht heb.(ondanks dat ik meerdere malen mijn meubels heb gekocht bij jullie)
Geachte heer Aarts, Zoals zojuist telefonisch besproken, had U een klacht over de betaling. Bij aflevering kan niet met een creditcard betaald worden zoals op de achterzijde van de aankoopbon vermeld staat, alsmede in de orderbevestiging die U per email ontvangt. Zoals ook aangegeven is verder alles naar wens geleverd en hopen we u graag terug te zien in onze showroom. Met vriendelijke groet, Den Elzen Wonen en Slapen
Gewoon super
Burghoffweg 30
6042EX Roermond
Den Elzen wonen | slapen | design Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen | slapen | design.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.