
Prima en klant gericht
Goed bedrijf en fijn personeel
Onze derde bank op rij alweer (in 30 jaar) en weer van hele goede kwaliteit.
Mijn vrouw en ik zochten naar een stevige bank (peuter proof). die hebben we gevonden. De bank is stevig en mijn peuter krijgt hem niet kapot. Verder zit hij erg lekker. Een verijking voor onze woonkamer. Levering was redelijk snel (minder dan 6 weken).
Angelique heeft ons geweldig geholpen en er voor gezorgd dat we voor de kerst de levering kregen. Superleuk contact en goed geregeld
Bedankt voor jullie lieve review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weten jullie ons te vinden. Veel zitplezier en we zien elkaar bij het volgende concert! :-)
- de kleur is anders (ok dat kan gebeuren, kleuren kunnen ze niet garanderen) - ouderwetse usb aansluitingen, terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd en mij ook is bevestigd dat op de bankstellen de nieuwe aansluitingen komen. - de bank ziet er ‘oneven’ uit en zit niet zoals de bank in Lederland Villa Arena. Maargoed misschien heeft dat te maken met het ‘inzitten’ van de bank. Overall, niet tevreden. Voor de bedragen die gevraagd worden mag je topkwaliteit verwachten, helaas niet het geval.
Beste Akash, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice heeft direct contact met u opgenomen. We hebben vastgesteld dat de geleverde kleur overeenkomt met uw keuze en dat de USB-aansluiting dezelfde is als in ons showmodel. Andere opties zijn helaas niet leverbaar. We hebben u ook uitleg gegeven over het ‘inzitten’ van de bank. Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan is onze klantenservice op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur. We wensen u veel plezier met uw bank! Met vriendelijke groet,
Na een belletje over mijn klachten na de aflevering van de bank wat niets had te maken met Lederland werd netjes afgehandeld
Fijn geholpen in de winkel, rustig, geduldig, goed advies. Levering volgens de beloofde datum. Keurig afgeleverd aan huis. Zeer tevreden.
Hij heeft samen met ons naar passende kleuren gekeken en berekend of het bankstel bij ons zou passen.
Zit en staat goed En hoppen dat hij zo blijft
Goed ontvangen en geholpen door vriendelijke verkoopster die goed mee dacht en antwoord had op al onze vragen. De levering was ook goed geregeld, netjes verpakt door de deur en eenmaal op z'n plek uitgepakt. Er leek 1 plekje op te zitten bij levering. De man gaf aan dat als het er de volgende dag nog op zou zitten dat we dan de klantenservice konden bellen. Maar met het opbrengen van de protector was het opgelost. Het was op zich nog wel fijn geweest als ze zelf nog even hadden gezegd dat we die protector er op moesten doen. Maar we wisten het zelf ook, dus helemaal goed.
Lichte transportschade, nog niet opgelost
Beste Sahirs, Wat jammer om te horen dat er lichte transportschade is ontstaan. Wij hebben direct foto’s opgevraagd bij onze meubelexpeditie om de situatie te beoordelen. Zodra wij deze hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Onze excuses voor het ongemak, en we doen ons best dit snel voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Heel fijn geholpen bij het uitzoeken daarna prima service voor latere aflevering.
Mijn advies ık kopen bankstel Ik wacht lang Tıjd perıode Maar goed kwaliteit !!!
Zeer plezierig ontvangst in de showroom. De door ons uitgezochte bank bevalt ons prima. En ook de bezorging van de bank is goed geregeld en keurig afgehandeld.
Klantvriendelijk deskundig
Perfect geholpen in de winkel.
Vanaf binnenstappen in de winkel werden we zeer prettig begeleid en geadviseerd. Binnen een uur de keuze gemaakt voor bankstel en ledersoort en kleur. Advies gekregen voor onderhoud en garantie. De levering en plaatsing ging in prima overleg en werd professioneel uitgevoerd. We zijn heel tevredenm
Nog steeds geen reactie. Onderstaand werd aangegeven dat onze kwestie zou worden doorgezet... Nou, *** heeft blijkbaar maling aan haar klanten! Het is bijna kerst, en dit gedrag is ronduit schandalig. Nu beweert men dat *** contact met ons wil opnemen, maar na een telefoongesprek vanmiddag blijkt dat volledig onwaar. Ze zeiden zelfs, en ik citeer: "Wij gaan dat dus niet doen, wat op *** staat. Wij gaan geen afspraak met u maken, want wij zijn al heel coulant geweest door aan te bieden dat wanneer jullie de bank (waar jullie ontevreden over zijn) zelf verkopen, jullie met 20% korting weer een nieuwe bank bij ons mogen aanschaffen." Coulant? Dit is een absurde vorm van "coulance". Alsof wij ooit nog iets bij deze *** willen kopen! Dit is geen service; dit is schrikbarend klantonvriendelijk gedrag. Op 17 augustus 2024 hebben mijn ouders een bank besteld bij Lederland. Na 12 weken werd deze geleverd, maar de bank bleek véél te groot. Het huishouden bestaat uit twee personen, en een bank van meer dan 3,6 meter lang neemt de halve woonkamer in beslag. Dit was absoluut niet wat zij hadden gevraagd of verwacht. Mijn ouders hebben hun wensen duidelijk aangegeven tijdens het verkoopproces, maar de afmetingen stonden niet op de verkooporder. Hierdoor konden zij niet controleren of de levering aan hun verwachtingen voldeed. Dit valt onder ***. Toch weigert Lederland elke verantwoordelijkheid en stuurt ons van het kastje naar de muur. De bank staat er nog steeds, vlak voor de feestdagen, en het probleem is niet opgelost. Dit veroorzaakt mentale belasting bij mijn ouders, wat onacceptabel is. *** Dit kost tijd en geld, terwijl wij enkel een fatsoenlijke een fatsoenlijke oplossing vragen. Wij juridische hulp ingeschakeld, maar dit hadden we liever samen opgelost.
Beste familie Van de Velde, We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent, maar willen benadrukken dat Lederland precies heeft geleverd wat er is besteld. Uw ouders kozen in overleg met onze verkoper voor een lange bank die uit twee elementen bestaat. De afmetingen stonden duidelijk op de order, en uit foto’s van het geleverde blijkt dat dit ook de intentie is geweest. Bij aflevering is bovendien voor goede ontvangst getekend, zonder enige op- of aanmerking. Uw beschuldigingen van dwaling en het noemen van namen van onze medewerkers vinden wij onacceptabel. Daarnaast betreuren wij dat u ervoor kiest om deze kwestie via publieke platforms uit te dragen om zo een ander voorstel te forceren. Onze klantenservice heeft u, in overleg met onze directie, steeds correct te woord gestaan en geprobeerd mee te denken. Aangezien wij van mening zijn dat we binnen redelijke grenzen coulance hebben getoond, zien wij geen mogelijkheden meer om verder aan uw eisen tegemoet te komen. Als u dit anders ziet, staat het u uiteraard vrij dit juridisch te laten toetsen. Met vriendelijke groet, Team Lederland
Keurig geholpen en correcte levering
kundige medewerkers/verkopers
Goed geadviseerd en fijn gesprek.
In een woord perfect
Voldoende aandacht besteed door de verkoper. Alleen een tegenvaller dat 70 euro wordt berekend voor de bezorging van een stoel van 2.625 euro op de begane grond in Nieuwegein. Daarom moeilijk om aan te bevelen aan anderen. Ook na gesprek met anderen - die zich daarover ook verbaasden - moeite met de beantwoording van de vraag over aanbevelen.
Beste heer/mevrouw Schiller, Bedankt voor uw review en uw complimenten over de service en aandacht van onze verkoper, dat waarderen wij enorm. Wij begrijpen dat de bezorgkosten een tegenvaller kunnen zijn. Helaas hebben wij te maken met sterk stijgende transportkosten door verhoogde brandstofprijzen en strengere milieueisen. Bij Lederland zorgen we ervoor dat de levering niet alleen tot aan de deur gebeurt, maar inclusief montage en het netjes afvoeren van verpakkingsmateriaal. De bijdrage van €70 dekt slechts een deel van deze kosten; de rest nemen wij voor onze rekening. Bij het inzien van uw dossier zien we dat u tijdens uw aankoop heeft geprofiteerd van een mooie actie waarbij onder andere een korting is toegepast die ook de transportkosten heeft gecompenseerd. Daarnaast bieden we onze klanten altijd de mogelijkheid om meubelen gratis op te halen in de winkel. We hopen dat dit wat verduidelijking geeft en danken u voor het delen van uw feedback. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Twee heren kwamen de bank brengen. Ze parkeerden, terwijl ik aangaf dat dit op mijn oprit kan, verderop in de straat. Liepen vervolgens door het gemaaide gras en met natte vieze schoenen naar binnen. De heren spraken geen Nederlands en wilde de bank (twee delen) in de gang achterlaten. Na aandringen (in Engels en uitbeelden wat ik wilde) besloten ze aan de slag te gaan en vroegen mij om een boormachine (die heb ik maar even nier gegeven) wel liepen ze met vieze modder schoenen over mijn vloerkleed van ruim 4000 euro en hadden zichtbaar geen verstand van het monteren van bankstellen (hoe moeilijk is het eigenlijk?) Na veel prutsen waren twee delen van pootjes voorzien maar de hoek (van de hoekbank) ontbrak. Deze hadden de heren niet bij zich, zeiden ze. Ik heb zelf daarop de auto doorzocht en heb zelf het derde deel gevonden. Zuchtend en klagend moesten ze daarop een derde deel in elkaar zetten en daarbij viel een boutje tussen de bekleding en was niet meer terug te krijgen. Ik heb toen besloten de heren de deur te wijzen en zelf het bankstel in elkaar te zetten. Ik vind 70 euro voor deze service wel heel erg veel geld, en dat terwijl de bank zelf al 4400 euro kost. Prachtig verhaal in de winkel, dramatische bezorgdienst. Ronduit schandalig
Beste Ed, Onze oprechte excuses voor de vervelende bezorgervaring. Het spijt ons dat de service niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben de situatie besproken met onze meubelexpeditie en de bezorgers, zodat dit in de toekomst voorkomen wordt. Als blijk van onze excuses hebben we een bos bloemen gestuurd en we hopen dat u alsnog veel plezier hebt van uw bank. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.