Filters

7

Top

Prima en klant gericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Zeer goed geholpen

Goed bedrijf en fijn personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

altijd goede kwaliteit

Onze derde bank op rij alweer (in 30 jaar) en weer van hele goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

Prima advies gekregen

Mijn vrouw en ik zochten naar een stevige bank (peuter proof). die hebben we gevonden. De bank is stevig en mijn peuter krijgt hem niet kapot. Verder zit hij erg lekker. Een verijking voor onze woonkamer. Levering was redelijk snel (minder dan 6 weken).

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

We komen voor een klok en gaan met een volledig nieuw interieur weg

Angelique heeft ons geweldig geholpen en er voor gezorgd dat we voor de kerst de levering kregen. Superleuk contact en goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
4

We houden de bank, maar zijn niet tevreden.

- de kleur is anders (ok dat kan gebeuren, kleuren kunnen ze niet garanderen) - ouderwetse usb aansluitingen, terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd en mij ook is bevestigd dat op de bankstellen de nieuwe aansluitingen komen. - de bank ziet er ‘oneven’ uit en zit niet zoals de bank in Lederland Villa Arena. Maargoed misschien heeft dat te maken met het ‘inzitten’ van de bank. Overall, niet tevreden. Voor de bedragen die gevraagd worden mag je topkwaliteit verwachten, helaas niet het geval.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Prima aan de afspraken gehouden

Na een belletje over mijn klachten na de aflevering van de bank wat niets had te maken met Lederland werd netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Geen klachten.

Fijn geholpen in de winkel, rustig, geduldig, goed advies. Levering volgens de beloofde datum. Keurig afgeleverd aan huis. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

De verkoper heeft ons uitstekend geholpen

Hij heeft samen met ons naar passende kleuren gekeken en berekend of het bankstel bij ons zou passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

Zeer bankstellen

Zit en staat goed En hoppen dat hij zo blijft

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Vriendelijk en professioneel

Goed ontvangen en geholpen door vriendelijke verkoopster die goed mee dacht en antwoord had op al onze vragen. De levering was ook goed geregeld, netjes verpakt door de deur en eenmaal op z'n plek uitgepakt. Er leek 1 plekje op te zitten bij levering. De man gaf aan dat als het er de volgende dag nog op zou zitten dat we dan de klantenservice konden bellen. Maar met het opbrengen van de protector was het opgelost. Het was op zich nog wel fijn geweest als ze zelf nog even hadden gezegd dat we die protector er op moesten doen. Maar we wisten het zelf ook, dus helemaal goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
5

Teleurstelling

Lichte transportschade, nog niet opgelost

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

heel goede ervaring

Heel fijn geholpen bij het uitzoeken daarna prima service voor latere aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Mijn naam Timur Arslan

Mijn advies ık kopen bankstel Ik wacht lang Tıjd perıode Maar goed kwaliteit !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Prima bank, prima service!

Zeer plezierig ontvangst in de showroom. De door ons uitgezochte bank bevalt ons prima. En ook de bezorging van de bank is goed geregeld en keurig afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Goede service en levering volgens afspraak

Klantvriendelijk deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Perfecte winkel

Perfect geholpen in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Super tevreden

Vanaf binnenstappen in de winkel werden we zeer prettig begeleid en geadviseerd. Binnen een uur de keuze gemaakt voor bankstel en ledersoort en kleur. Advies gekregen voor onderhoud en garantie. De levering en plaatsing ging in prima overleg en werd professioneel uitgevoerd. We zijn heel tevredenm

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
1

Zeer schokkende behandeling door Lederland!!

Nog steeds geen reactie. Onderstaand werd aangegeven dat onze kwestie zou worden doorgezet... Nou, *** heeft blijkbaar maling aan haar klanten! Het is bijna kerst, en dit gedrag is ronduit schandalig. Nu beweert men dat *** contact met ons wil opnemen, maar na een telefoongesprek vanmiddag blijkt dat volledig onwaar. Ze zeiden zelfs, en ik citeer: "Wij gaan dat dus niet doen, wat op *** staat. Wij gaan geen afspraak met u maken, want wij zijn al heel coulant geweest door aan te bieden dat wanneer jullie de bank (waar jullie ontevreden over zijn) zelf verkopen, jullie met 20% korting weer een nieuwe bank bij ons mogen aanschaffen." Coulant? Dit is een absurde vorm van "coulance". Alsof wij ooit nog iets bij deze *** willen kopen! Dit is geen service; dit is schrikbarend klantonvriendelijk gedrag. Op 17 augustus 2024 hebben mijn ouders een bank besteld bij Lederland. Na 12 weken werd deze geleverd, maar de bank bleek véél te groot. Het huishouden bestaat uit twee personen, en een bank van meer dan 3,6 meter lang neemt de halve woonkamer in beslag. Dit was absoluut niet wat zij hadden gevraagd of verwacht. Mijn ouders hebben hun wensen duidelijk aangegeven tijdens het verkoopproces, maar de afmetingen stonden niet op de verkooporder. Hierdoor konden zij niet controleren of de levering aan hun verwachtingen voldeed. Dit valt onder ***. Toch weigert Lederland elke verantwoordelijkheid en stuurt ons van het kastje naar de muur. De bank staat er nog steeds, vlak voor de feestdagen, en het probleem is niet opgelost. Dit veroorzaakt mentale belasting bij mijn ouders, wat onacceptabel is. *** Dit kost tijd en geld, terwijl wij enkel een fatsoenlijke een fatsoenlijke oplossing vragen. Wij juridische hulp ingeschakeld, maar dit hadden we liever samen opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Keurig geholpen en correcte levering

Keurig geholpen en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

wij bezochten jullie mooie zaken in Adam en Utrecht, veel keuze, prettige sfeer en goed geholpen

kundige medewerkers/verkopers

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Prima

Goed geadviseerd en fijn gesprek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Goed geholpen uitstekende voorlichting

In een woord perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
7

Goed geholpen.

Voldoende aandacht besteed door de verkoper. Alleen een tegenvaller dat 70 euro wordt berekend voor de bezorging van een stoel van 2.625 euro op de begane grond in Nieuwegein. Daarom moeilijk om aan te bevelen aan anderen. Ook na gesprek met anderen - die zich daarover ook verbaasden - moeite met de beantwoording van de vraag over aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
2

Waardeloze bezorging

Twee heren kwamen de bank brengen. Ze parkeerden, terwijl ik aangaf dat dit op mijn oprit kan, verderop in de straat. Liepen vervolgens door het gemaaide gras en met natte vieze schoenen naar binnen. De heren spraken geen Nederlands en wilde de bank (twee delen) in de gang achterlaten. Na aandringen (in Engels en uitbeelden wat ik wilde) besloten ze aan de slag te gaan en vroegen mij om een boormachine (die heb ik maar even nier gegeven) wel liepen ze met vieze modder schoenen over mijn vloerkleed van ruim 4000 euro en hadden zichtbaar geen verstand van het monteren van bankstellen (hoe moeilijk is het eigenlijk?) Na veel prutsen waren twee delen van pootjes voorzien maar de hoek (van de hoekbank) ontbrak. Deze hadden de heren niet bij zich, zeiden ze. Ik heb zelf daarop de auto doorzocht en heb zelf het derde deel gevonden. Zuchtend en klagend moesten ze daarop een derde deel in elkaar zetten en daarbij viel een boutje tussen de bekleding en was niet meer terug te krijgen. Ik heb toen besloten de heren de deur te wijzen en zelf het bankstel in elkaar te zetten. Ik vind 70 euro voor deze service wel heel erg veel geld, en dat terwijl de bank zelf al 4400 euro kost. Prachtig verhaal in de winkel, dramatische bezorgdienst. Ronduit schandalig

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Bedrijfsgegevens

Bernhardstraat 5

3474JR Zegveld

0348-692553

[email protected]

Over Lederland Amsterdam, Beverwijk en Utrecht

De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.