Filters

9

netjes bezorgd en neergezet

zouden het zo weer bestellen

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Goede service, nemen de tijd voor je.

Vriendelijke verkopers en nemen de tijd voor je. Gaan door tot alles naar je zin is. Aflevering was eerder dan gepland mogelijk,maar was bij ons niet mogelijk en heeft de bank in opslag gestaan tot wij hem konde plaatsen. Geplaatst door vriendelijke bezorgers die erg netjes werkte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Prima geholpen

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

In de winkel vriendelijk en vakkundig geholpen, ze namen de tijd om alles uit te . leggen Ook de bezorging was vriendelijk, alles is netjes op zijn plaats gezet. aanbevelenswaard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

Bijna uitstekend

Het is dat de levertijd van onze bank een week na de aanschaf opeens een maand langer zou zijn, anders was het uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Geweldige winkel en verkopers

Gewoon een goede beleving en veel keus vaklui weten waar ze het over hebben goede service in de winkel Het enige waar ik tegen aan liep is de service van het expeditie bedrijf dat valt zwaar tegen en is nog steeds niet goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

It was a nice experience

It was a nice experience

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
7

Prima verlopen

Alles volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Prima bezorging en levering volgens afspraak.

Mooie stoelen die conform afspraak werden geleverd. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
3

bezorging bar slecht!

Mijn Customized bank, met het beste van het beste( HARM ). Die zou vorige maand meen ik...bezorgd worden in IJmuiden op mijn flat 3hoog. 1 week nadat ik de bank heb laten bestellen, heb ik keurig de maten van mijn trappenhal, voordeur, alle maten doorgegeven. Dat moest binnen 10 dagen nadat ik de aanbetaling had gedaan.was allemaal goedgekeurd. Nou dus ik vrij genomen op een Donderdag meen ik, tussen 11 en 15.00 zou die bezorgd worden. Half 5 nog niemand, half 6 Topverhuizers aan de deur, he he. Dus deze 2 buitenlandse kerels, waarvan er maar 1 Nederlands sprak(geeft niks). Die komen 1st even naar boven en ik laat ze binnen, zegt die gast; kan niet meneer, dat is te zwaar. Dus ik snapte 'm niet, maar hij verdomde het gewoon om die bank van 5400,- waar ik 5 jaar voor gespaard heb, naar boven te brengen! Dus ik bellen met Topverhuizers, hadden die gasten gezegd dat die niet zou passen.( de maten van de nieuwe bank, heb ik overgenomen van mijn oude bank, omdat die paste). Toen gingen ze de hele tijd een beetje bellen beneden voor de deur, en ik ondertussen bellen met Lederland. POEH hey wat een DRAMA, zit ik 16weken te wachten rijden ze zo weer weg met mijn bank, zonder iets te zeggen! Dus ik was razend en de 2 dames van de klantenservice Lederland, wauw die lachten me gewoon uit! Kortom, ik heb er een nachtje over geslapen, toen weer gebeld met topverhuizer. Om te vragen of ze ,m dan op een andere dag om half4 of daarna te brengen, zodat ik 'm met een vriend naar boven kon tillen. Dat was goed, dus die 3dagen erna zou die na half 4 gebracht worden. Dus ik ben aan het werk om 14.00 uur, word ik gebeld topverhuizers, we staan voor u deur.... huh. Jullie zijn te vroeg, mijn hulp kan pas om 4 uur en ik ben aan het werk. Maar meneer dit is onze laatste klus van vandaag, kunt u nu echt niet Dus ik leg mijn verhaal uit, en die gast zegt; we zetten 'm wel binnen voor u, geen probleem. Dus ik hup naar huis, waar denk je dat ze mijn bank hebben neer gezet JA IN DE HAL! WAUW

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Alles prima

Alles prima geregeld en alles zoals afgesproken was, dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
7

Zeer tevreden over het product, de backoffice is echter minder

De aankoop ging goed al is het fijner als men op de kleine lettertjes gewezen wordt. Vooral wat betreft evt. Meerkosten bij levering. Het ontbrak bijvoorbeeld aan de tekeningen voor trapafmetingen, ljjkt mij handig deze meteen mee te geven. Daarnaast is het fijn te horen dat deze in goede orde is ontvangen en al dan niet geen probleem geeft. Vooral als Lederland deze binnen 10 dagen meent te willen ontvangen. Dan vraag ik mij af wie er in gebreken blijft? Daarnaast is het fijn als men ook beter naar de verkooporder kijkt. Tot ontsteltenis werd mij tot twee maal toe te kennen gegeven dat ik EUR 195,00 voor een traplift diende te betalen. Prijzen die op voorhand bekend zijn en als onderdeel van de verkoop in mijn inziens bij de voorwaarden duidelijk vermeld dienen te worden, middels een bijlage? (Als dit dan dat/deze kosten) Mensen houden een nare smaak over bij verrassingen. Uiteindelijk heb ik geen meerkosten gehad, omdat dat ook niet was/is afgesproken. Helaas moest ik overal achteraan na de verkoop. Traptekeningen, bezorging en kreeg ik zelden tot nooit reactie op mijn mails, zonder daar actief achteraan te mailen/bellen. Uiteindelijk gaat het om het eindproduct en nu 8 dagen in bezit heb ik daar plezier van/geen kagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Alles zoals verwacht.

Geheel zoals verwacht. Prima allround.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

tevreden

De 2e keer dat ik voor een draaifauteuil de winkel Woongaard in Utrecht binnenstapte, werd ik bijzonder goed te woord gestaan en voelde ik me erg op mijn gemak bij verkoopster Claudia. Ik voelde me volkomen vrij om mijn keuze te bepalen voor draaifauteuil Gianny. Verkoopster gaf professionele adviezen en leefde me met mijn indrukken. Hoewel de prijs voor mij wat aan de hoge kant was, voelde het als een goede aankoop; de gratis onderhoudskit trok me over de streep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Prima bedrijf, hele mooie bank

Aardige verkoopster die goed meedenkt! Aardige mensen met ervaring! Bank netjes geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

Hele duidelijke afspraken en mooie kwaliteit van producten

Zeer goede zaken gedaan met Lederland. Alleen een beetje vreemd dat de bestelling door verhuizers werd gebracht. Overigens hele prettige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Prettig geholpen in Utrecht door een dame met ruime ervaring.

In Utrecht geholpen door een vrouwelijke verkoopster, had veel kennis en deskundigheid in huis, nam de tijd op zondagochtend om ons te helpen, minpuntje, beetje opdringend. Bezorgers hebben de bank keurig uitgepakt op zijn plaats gezet en waren erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Prachtige producten van uitstekende kwaliteit. In de winkel wordt je goed en deskundig geholpen.

In de winkel staat een overzichtelijk en mooi assortiment. De verkoper helpt je echt om te letten op die onderdelen waar je zelf misschien in eerste instantie niet zo goed op let. Zoals de voor- en nadelen van de binnenvulling van stoelen en bank. Je krijgt ook uitstekend advies over de behandeling van het leer. Je wilt tenslotte dat het ook mooi blijft. De levertijden worden keurig besproken en daar houdt men zich ook aan. Kortom: ben je op zoek naar een mooi kwaliteitsproduct dan ben je bij Lederland echt aan het goede adres. Vergelijk maar (net als wij hebben gedaan) met verschillende andere winkels en je zult tot dezelfde conclusie komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Prima

Goed geholpen, goeie kwaliteit, alleen de levering heeft wat lang geduurd, heeft te maken gehad met de stoffeerder. Te veel werk te weinig mensen wat ik heb gehoord. Verder prima zaak

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
2

Duurt lang en niet meedenkende klantenservice medewerker

Wij hebben 6 maanden op onze bank en fauteuil moeten wachten. Dat kan, weten wij ook. Maar als wij dan uiteindelijk zelf maar eens contact gaat zoeken om te vragen hoe het er voor staat, omdat er nog steeds geen enkel bericht over de voortgang verstuurd is, kregen wij een manspersoon aan de lijn krijgt die alleen maar kon zeggen dat wij ons niet zo druk moesten te maken en nog wat meer geduld moesten hebben omdat de levertijden niet meer zijn zoals ze waren. Toen wij uiteindelijk bericht ontvingen dat de meubelen bij de distributeur aangekomen waren, kregen wij een blad met de leveringsvoorwaarden meegestuurd. Ongeveer alle voorwaarden waren gewijzigd ten opzichte van de voorwaarden die wij bij het tekenen van de order hadden gekregen. Vonden wij wat vreemd omdat wij hier ook geen enkel bericht van hadden ontvangen. Zelf maar weer contact opgenomen, weer dezelfde klantenservice medewerker aan de lijn als daarvoor. Ook daar moesten wij ons niet druk om maken, dat kwam wel goed. Het is dat wij na al die maanden wachten geen zin meer hadden om ergens anders meubels te bestellen en nog langer te gaan wachten, maar wij vinden het niet heel professioneel hoe dit door betrokkene is afgehandeld. De medewerkster uit de showroom was overigens heel vriendelijk en betrokken. Zij heeft ons goed geholpen en dacht fijn mee met het maken van bepaalde keuzes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

goede voorlichting over de gekochte fauteuils

deskundige verkoopster

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Lederen bank haal je bij Lederland.

Nu we weer toe waren aan een nieuwe bank, gingen we overal wel even kijken, maar uiteindelijk kwamen we toch weer bij Lederland. De keuze is reuze en je wordt er prima geholpen en veel eerder dan gepland werd de bank geleverd en zorgvuldig geïnstalleerd. We zijn er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Klant vriendelijk, niet opdringerig, duidelijk in uitleg

Personeel vriendelijk en duidelijk met uitleg na vragen. Goed advies, wel lang moeten wachten, maar dat ligt niet aan Lederland. Hoop dat ik op Lederland kan rekenen als er misschien problemen optreden met ons bankstel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

Goed

Prima geholpen, zeer tevreden over levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Prima levering, conform afspraak

Mooie kwaliteit stoelen en prima levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Bernhardstraat 5

3474JR Zegveld

0348-692553

[email protected]

Over Lederland Amsterdam, Beverwijk en Utrecht

De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.