
Vanaf koop tot levering en nazorg, van onze nieuwe bank, kunnen wij zeggen dat het fantastische is gelopen. Vooral dat de pootjes niet goed waren en dit binnen 2 weken op is gelost geeft aan hoe goed de organisatie werkt. Dank hiervoor.
Persoonlijk en professioneel. Top!!
Geweldig personeel daar. Netjes, hulpvaardig en alles precies goed. Prachtige dames in hun 2e jeugd met voldoende kennis en ervaring om goed te kunnen adviseren. Sieraden en kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. NB gaat over vestiging Breda maar kan ik helaas niet aanvinken in keuze vestiging.
Bonk wordt kapot geleverd en is nu 5 weken later nog steeds niet gemaakt krijg alleen maar slappe smoesjes te horen maar lossen niet op je wordt nooit terug gebeld moet altijd zelf bellen en dan is men zeer geïrriteerd maar lossen niets op . KOOP HIER NOOIT IETS
Geachte heer Kruse, Vervelend om te vernemen dat u zo ontevreden bent. U geeft aan nooit iets te horen. Wij hebben ons verdiept in uw dossier en zien dat uw aanvraag op 31 maart in behandeling genomen is. Daar heeft u bericht van gehad. Een week later hebben wij bericht dat er een onderdeel besteld is en de levertijd op dat moment nog niet bekend was. U vindt dat wij u vaker hadden moete berichten. Echter na een bestelling van een onderdeel monitoren wij het vervolg en stellen wij u op de hoogte met info als daar aanleiding voor is, bijvoorbeeld een onverwachte vertraging of anderszins. Dit was op dat moment niet aan de orde. U heeft ons regelmatig gebeld en u heeft steeds keurig antwoord gekregen dat wij wachten op het onderdeel. Naar ons idee bent u keurig op de hoogte gehouden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
Ze nemen de tijd voor je.
Goed geholpen in de winkel en de stoel is geleverd volgens afspraak.
Vriendelijk personeel, fijn geholpen! Ze namen echt de tijd terwijl we op een zondag om 16.15 pas in de winkel in Amsterdam arriveerde. Erg blij met onze nieuwe bank, snelle levering.
zeer prettige ervaring
Direct bij het melden van de klacht begrip ontvangen en na een tijdje vriendelijke- en afdoende afhandeling.
Duidelijk en netjes geholpen in de winkel. Levering was keurig en op tijd. Service was prima en netjes
het hele afspraken en contact met de afd vervoer een drama,zoiets nog niet mee gemaakt. wat je ook schrijft,totaal geen reactie,alles regeleb via de verkoop afd en dan nog,waardeloos Ik zit zelf zo,n 50 jaar in het transport,zowel int als nationaal,als wij dat zo doen,weet ik zeker dat ik niet meer bestaan had,het lijkt mij zeker geen reclame voor Lederland. als iemand van de familie belde,is je bank er al,word toch de naam Lederland genoemd. de ster,eigenlijk niet waardig is niet bedoeld voor Lederland maar wel voor de afd Vervoer
In de winkel werden we goed en deskundig geadviseerd. Keuze is reuze. Levering eerder dan afgesproken (helemaal niet erg). Afspraken werden goed nagekomen. Alle lof voor.............Lederland
Mooie bank gekocht die helaas binnen de garantietermijn kapot ging. De bovenplaat van de armsteun, die toch al wat kraakte bij het opstaan, brak volledig doormidden. De klantenservice maakt mij nog net niet uit voor leugenaar. “Het is niet aannemelijk dat dit is gebeurd bij het opstaan van de bank, hier is grote druk op uit geoefend.” Blijkbaar heeft Lederland een onrealistisch beeld van haar geleverde kwaliteit en een ronduit slechte klantenservice. Erg jammer. De rest is ons prima bevallen.
Geachte heer Veldkamp, Bedankt voor uw review. Wij hebben uw dossier beoordeeld. Op de dag van melding hebben wij een offerte uitgebracht voor herstel. Helaas hebben we daar geen reactie op ontvangen. Indien u alsnog graag gebruik wenst te maken van dit voorstel vernemen we dat graag rechtstreeks van u per mail. Klantenservice Lederland
Wij hebben heerlijke lederen stoelen uitgezocht en we krijgen veel lovende berichten er over. Goede keus geweest.
goed geholpen ,en mooi op tijd geleverd.
De medewerkster was zeer kundig en heeft ons echt goed geholpen om een keuze te maken. Nu de stoel thuis staat moeten we er echter nog wel erg aan wennen hoe hij zit. Helaas over de levering niet erg tevreden. Zeer slechte bereikbaarheid en niemand die terugbelt. Meerdere keren moeten bellen om een afspraak te kunnen maken. Weinig keuze in leverdata of tijden.
Heel goed , meubels zijn mooi en zitten heerlijk.
Levering duurde redelijk lang, maar verder was alles in orde
Ik ben zeer tevreden met mijn eettafel stoelen. Precies wat ik zocht. Personeel zijn vriendelijk en ze nemen de tijd voor de klant. Ik kom zeker terug voor nog meer meubels.
Fijn personeel, en goede communicatie met de leverancier. Fantastisch geleverd
Goed geholpen in de winkel. Niets was teveel moeite om zaken te combineren en bij elkaar te zetten. Prima advies gekregen betreffende het materiaal. Alles is netjes en goed in de afgesproken week geleverd. Overall zeer tevreden over Lederland.
Good designs.. friendly team. Delivery on time Installation fast
De bank die ik gekocht heb zou met zitdiepte 51 cm geleverd worden, is met 53 cm geleverd. Daarnaast zit de bank absoluut niet goed, veel te hard. Ik krijg een doof en tintelend gevoel in billen en rug (heb daar op andere stoelen en banken, thuis en elders geen last van). Voor de zitdiepte wil Lederland komen kijken, de hardheid wordt afgedaan met het verhaal dat het vanzelf zachter wordt met inzitten. Dat inzitten gaat dus niet als ik last krijg van zenuwklachten. Ik heb geen vertrouwen in dat het beter wordt en de bank geeft inmiddels zoveel stress dat ik niet thuis kan/wil zijn en zoveel mogelijk mijn huis ontvlucht. Lederland is bereid om de bank te ruilen, maar dan verlies ik meer dan 1000 euro en het bedrag dat overblijft is veel te laag om een andere bank van uit te zoeken. Ik heb een laag inkomen, deze bank was al een hele uitgave en ik heb geen geld om nog eens zo’n bedrag uit te geven. Ik ben ondertussen zo gestrest dat ik ‘s nachts bijna door de stad ga zwerven om maar niet thuis te hoeven zijn. Lederland heeft hier geen boodschap aan, het gaat ze puur om de winst, klanttevredenheid is niet meer van belang, het geld is toch al binnen.
Beste mevrouw Huisman, Wij hebben afgelopen week contact gehad met uw begeleidster en hebben een oplossing aangeboden om u tegemoet te komen. Wij betreuren uw reactie. Onze voorkeur gaat uit naar rechtstreeks contact. Onze klantenservice is 5 dagen in de week bereikbaar. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Wij kochten 2 jaar geleden een showroom model bank waar 1 jaar ( IPV 2 jaar ) garantie op zat. Bij aankoop is ons verzekerd dat we een prima bank kochten die echt nog jaren mee kon. Dat hebben we ook gedaan! De bank heeft nu echter een probleem wat duidelijk een fabrieksfout is en dus los staat van het feit dat deze bank uit de showroom kwam. De bank ziet er verder nog als nieuw uit en is zeker geen afgeleefd ding. Lederland reageert niet meer op mails, telefoontjes om dit op correcte wijze op te lossen. Heel teleurstellend! Beter dus maar niet bij Lederland kopen!
Goededag heer Van der Ploeg, Wat ontzettend jammer dat u ontevreden bent over het verloop van uw service. U heeft begin 2020 een showmodel ontvangen met 50% korting en inclusief 1 jaar garantie. U heeft op 4 februari een service gemeld. Wij hebben hier dezelfde dag een voorstel voor herstel voor gedaan en uit coulance een korting hierop gegeven. Indien u alsnog gebruik wenst te maken van onze service, vernemen we het graag zodat we dit voor u in orde kunnen maken. Klantenservice Lederland
Prettig advies gekregen en aardige mensen
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.