
Zonder teveel in details te treden is de service voor sterke verbetering vatbaar. Alhoewel het euvel min of meer is opgelost blijft het zure gevoel. Kernwoord ONTEVREDEN.
Geachte heer Van Hessel, Uw dossier verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. Er is een kussen aan u verkocht, waarvan wij ook een andere voorstelling hadden. Nadat dit is geconstateerd raakte we inderdaad in een fabriekssluiting en een lockdown, waardoor dit langer dan normaal geduurd heeft. Dit spijt ons en dit hebben we ook telefonisch aan u uitgesproken. Desondanks hebben wij uw gewenste armsteunkussen laten maken, waarbij Lederland alle kosten voor haar rekening heeft genomen. We betreuren het dan ook dat u alsnog dit gevoel overhoudt. Wij wensen u veel zitplezier van uw bank en het armkussen. Klantenservice Lederland
Alles was Top
Goede ervaring, op alle punten dik tevreden. Na de aankoop reeds te hebben gedaan, wilde we (na een nachtje slapen) toch nog iets veranderen. Was geen enkel probleem. Door Corona hebben we levering moeten uitstellen. Ook dat was geen enkel probleem. Ook de medewerkers van die de hoekbank thuis kamen brengen en plaatsen, waren uitermate vriendelijke en kundig. De aangeschafte hoekbank overtreft onze verwachtingen en zit fantastisch.
Levertijden zijn erg lang, ruim 3 maanden moeten wachten voor één elektrisch verstelbare stoel. Overigens verder wel een goede indruk van de winkel en de verdere afhandeling. Prima services in de winkel en een nette bezorging
In de winkel vonden wij de verkoopster opdringerig. Wij vonden een bank mooi maar er werd erg op aan gedrongen te beslissen, ook de te kiezen kleuren waren matig terwijl we wel de indruk hadden dat er meer mogelijk was. Er werd er niet op gewezen dat de bank ook in andere maten verkrijgbaar was. Resultaat, een te grote bank.
Deskundige en vriendelijke dame die ons hielp. Goede prijs verhouding. Correcte levering.
......
Goede service en een prachtige bank. Veel keuze qua kleur, leer etc.
De verkoper heeft ons prima geadviseerd. Ook heeft hij goede alternatieven laten zien waardoor wij uiteindelijk een betere keuze konden maken. Helaas was de levertijd veel te lang. Bijna zes maanden. De aflevering was echter keurig en professioneel.
Alles naar wens gegaan
Prima verzorgd en geleverd. De mannen die de Bank en stoel leverde dat prima verzorgd gedaan
Bmw
9 september 2021 een bank besteld bij lederland Utrecht, in de winkel goed en prettig geholpen. Op 5 oktober 2021 bevestiging per mail ontvangen en een verwachte levering in week 50(13-18 dec) op 18 december zelf contact opgenomen met lederland distributie of er iets bekend was. Antwoord was even afwachten u krijgt bericht! Op 4 januari 2022 contact opgenomen met lederland zelf en de vraag gesteld waarom er geen communicatie is over de late levering. Medewerker gaf aan dat de communicatie hierover inderdaad beter kon en zou uitzoeken wanneer de bank geleverd wordt, "u krijgt hiervan bericht". Helaas is DAT bericht en de andere berichten nog steeds niet binnen gekomen. Ik heb zelf 12, 14 en 26 januari '22 gebeld en iedere keer hetzelfde antwoord en dezelfde uitkomst, geen bericht vanuit lederland. Uiteindelijk de bank op 10 februari binnen gekregen. En ja het is een mooie degelijke lederen bank. Mijn conclusie: Als je het niet erg vindt dat de communicatie vanuit lederland ZEER ZEER slecht is en je zelf achter de informatie aan moet dan kun je zeker prima terecht bij lederland voor een mooie lederen bank. De 5 garantie bij All in House service heeft al wel gelijk een mail gestuurd met het certificaat nummer en tips.
Mijn ervaring met de servicedienst zijn uitstekend. Lederland zelf schiet in mijn ogen ernstig tekort met betrekking tot de vlekken die er na een paar dagen zijn ontstaan. De "vlekkenverzekering" wilde ik al niet omdat ik van mening ben dat zij hun best doen om er onderuit te komen en dat bleek ook zo te zijn. Ik kon de oorzaak van de vlekken niet vaststellen en vervolgens gebeurt er niets er wordt niet eens een poging gedaan om het op te lossen.
Deskundig advies ben zeer tevreden
Vorig jaar mooie bank besteld en tja daar moet je lang op wachten. Gearriveerd altijd spannend want was het wel de kleur en zit de hoek aan de juiste kant. Alles leek top, tot wij de bank gingen inspecteren en twee beschadigingen tegen kwamen, die een brildragend persoon zonder bril had gezien. Tja waarom lever je hem dan uit. Ofwel je moet weer bellen en hopen op een snelle afhandeling. Helaas niet dus weer een maand kwijt. Bij het afleveren van de nieuwe herstelde bank hadden ze de bevestigingspunten verkeerd om geplaats of ik dit even wil oplossen. Ik heb dit gedaan want tja moet ik weer vrij nemen voor het ophalen/afleveren of een monteur op locatie ? Men belooft ook steeds te bellen maar in plaats daarvan mailt men. Daar je let je dan niet op en je wacht en wacht en wacht. Samenvattend de service afdeling van Lederland wat een fars....
Geachte heer Joolen, Wij hebben u diverse keren gebeld, maar geen gehoor gekregen. Wij hebben daardoor uw voicemail ingesproken en u een mail gestuurd om u toch te kunnen bereiken. Het was bij ons bekend dat de beugels aangepast moesten worden en we hadden dit graag voor u opgelost maar in goed overleg heeft u er voor gekozen dit zelf te doen. Helaas kregen we u daarna niet te pakken om te checken of dit gelukt was, vandaar de mail. Naar ons idee hebben we er alles aan gedaan om dit goed te doen. We vinden het spijtig dat u dit anders ervaart. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
We zijn keurig geholpen, fijne stoelen op tijd geleverd. Hoop dat we er lang plezier van hebben.
zie boven
Tevrede met m'n aankoop.
Zeer ruim opgezette zaak met heel veel keuze. Met kundige, hartelijke en aardige verkoopster Adrie. Ze is rustig en neemt ruim de tijd voor je. Ze was zelfs bereid om op een verlofdag te komen werken om onze bestelling af te ronden. Het leveringsproces is ook goed verlopen en de meubels zijn keurig en op tijd afgeleverd.
Beste familie Nijdam, Ook namens Adrie bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel zitplezier toe. Team Lederland
Alles o.k
Dank u wel! Veel woonplezier met uw nieuwe meubelen.
Zijn er heel goed geholpen. En zijn erg blij met onze bank. Hier hebben wij nog jaren plezier van.
Bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel zitplezier toe!
De stoelen, zeg maar fauteuils, en de bank zijn een aanwinst in ons huis. Na de eerste keer behandeld is het leer echt tot leven gekomen. We kunnen heerlijk zitten en in de relax stand is het lastig om je ogen open te houden. totale ondersteuning.
Leather couch late when especifically promised for Christmas as part of the sale. Ok I can emphatize because of Covid but looking at the comments this is a common issue What I am disappointed with however this couch the badly built and uneven . The left side is shaky and feels like it’s falling off. Friends come and they laugh, you spent 3400 euros on this 2 seater. Laughing as they shake on it. So embarassing I tried calling lederland. I need to know what to do. Do I not use use? Or a quick fix I can do? Send help pls? They promised me a call but nothing no call happened. Only a template email and say their suppliers will mail me back by 6 of March . That’s 6 weeks from now! Just for a response! And they specifically say it’s not a promise of appointment. Lots of excuse of pandemic in the mail but a call or a mail to explain and tell me specifically what to do can be done pandemic or not. A total lack of pride in their craft. I should have just bought from Aliexpress. This will be the same quality of service Caveat emptor. Many other better companies out there. Don’t fall into this trap.
Geachte Danny, We herkennen uw verhaal niet. Uw naam komt niet bekend voor. We willen graag met u in contact komen om te bekijken wat we voor u kunnen doen. We vragen u met de klantenservice te bellen, dan kunnen we u te woord staan. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
Er werd ruim de tijd voor ons genoegen. En we zijn goed geïnformeerd
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.