
Wanneer men iets koopt beloven ze gouden bergen. Na de koop zijn de gouden bergen diepe kraters geworden. Zeer slechte behandeling van mijn klachten en abominabel service.
Geachte heer Calis, Graag reageer ik op uw melding. U heeft bij ons 5 jaar garantie op de bank, maar voor problemen die ontstaan door invloed van buitenaf heeft u een extra garantie gekocht. U heeft de melding bij dit betreffende bedrijf gedaan. Wij hebben begrepen dat de melding van de vlek laat is doorgegeven en daardoor dermate is ingewerkt in het leer, dat het niet meer te herstellen is. Wij hebben ook onze eigen leerexpert een beoordeling laten doen en hij heeft helaas dezelfde conclusie getrokken. We betreuren het dat u het anders ziet. Uiteraard zijn wij bereid met u na te denken over een andere oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
Drie jaar geleden een bankstel gekocht, nu laat de toplaag los op verschillende plekken. Foto's gemaakt en deze naar de klantenservice gestuurd, kreeg een mail terug dat dit niet verholpen kon worden dat ik een nieuw bankstel voor de zelfde prijs mocht uitzoeken. Gisteren een uitgezocht in het filiaal Alexandrium netjes geholpen, top service van Lederland
SERVICE IS ZEER SLECHT ,MOOIE PRAATJES AAN DE TELEFOON. ONBELEEFD ,BEANTWOORDEN JE VRAGEN NIET. ZIJN NOG NIET KLAAR MET MIJ. er zal wel een mooi tegenverhaal komen, suc6 We spreken elkaar snel.
Mooi assortiment en personeel neemt alle tijd voor de klant. Volgens afspraak geleverd dn ook prima nazorg. Een blijvertje
Ik ben goed geholpen. Er is rekening met me wensen gehouden Nu nog afwachten op resultaat
bankstel gekocht in utrecht heel fijn geholpen namen de tijd voor je, een goede service Wij lopen hier a 25 jaar fijne winkel.
Mooie verkooppraatjes en enorme overtuigingstalent in de winkel, maar nadat je betaald hebben kom je erachter er totaal geen deskundigheid achter zit. Dure bank besteld, waarbij de verkoper een verkeerde leersoort/kleur heeft besteld. Er is totaal geen bereidwilligheid om het probleem op te lossen. De verkoper werkt er nu niet meer, dus het is de fout van de consument/mijn fout. Het is meer dan schandalig dat een winkel met zo'n grote naam en zulke dure banken zo met haar consumenten kan omgaan. Het gaat hun puur om geld en als ze hun geld al hebben zijn ze klaar met je. De bereikbaarheid na verkoop is nauwelijks aanwezig.
Wij hebben uw melding met aandacht in behandeling en onlangs met elkaar in de showroom geconstateerd dat de leerstaal overeenkomt met de levering. Daaruit bleek dat onze verkoper het juiste leer heeft besteld. We hebben hier diverse keren contact over gehad. We vinden het uiteraard vervelend dat u het anders ervaart. We willen graag iets voor u betekenen om de uitstraling van de bank meer naar uw zin te maken door aankleding van kussens of een mooi kleed. Neemt u gerust contact met ons op, we willen u graag tegemoet komen hierin. We zijn alle werkdagen bereikbaar via telefoon, voicemail en mail. Met vriendelijke groet Klantenservice Lederland.
Ontzettend goed geholpen bij het uitzoeken van onze bank. Na levering blijken er verschillende soorten zittingen qua hardheid in de zittingen en rugleuningen te zitten. Moeten 2 maanden wachten tot hier iemand voor langskomt. Echt belachelijk dat het zo lang moet duren. Wordt beloofd dat het opgelost wordt,dat mogen we dan ook hopen!! Is erg dure bank en dit zou toch niet mogen gebeuren!! We wachten het af!
Beste Claudia, fijn om te zien dat u erg tevreden bent op veel punten. Daar zijn wij blij mee. Wij vinden het uiteraard ook vervelend dat er bij levering blijkt dat de vullingen niet overeen komen dus wij zetten alles in het werk om dit in orde te maken. Uw zorg is ook onze zorg en u kunt er op rekenen dat dit in orde gaat komen. We moeten helaas wel rekening houden met vertragingen door invloed van Covid. Dit is wereldwijd nog een probleem en beïnvloed leveringen, servicediensten en transport. Maar wij houden vinger aan de pols en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
Bij de geleverde tafel zijn de poten verkeerd gemonteerd, daarnaast is er een kleine productiefout in de tafel zelf. Op de dag van aflevering heb ik foto's opgestuurd en gevraagd om een reactie en herstel. De medewerkers die dit hebben ontvangen sturen me een antwoord dat ze dit in behandeling nemen, maar verdere reactie blijft uit. 5x gevraagd om reactie, nog steeds niets terugontvangen! Ben echt ontzettend boos en teleurgesteld in Lederland! Heb nu m'n rechtsbijstandsverzekering gevraagd om dit op te pakken met Lederland.
Uw servicedossier is absoluut in behandeling en wordt gemonitord door onze klantenservice. We zijn namens de leverancier op zoek naar een servicedienst die de juiste expertise heeft en op korte termijn bij u langs kan komen. Wij hadden u inderdaad tussendoor daarover van op de hoogte kunnen houden, dat hebben wij helaas verzuimd, excuus daarvoor. Ons laatste bericht betreft van 8 september jl. waarna wij dus contact hebben gehad met de leverancier over de beste en snelste oplossing. Echter wij zien daarna geen berichten van uw kant, zowel niet per mail als van een aantekening van een telefoontje. Inmiddels is er gelukkig meer duidelijkheid over de service en zult u één dezer dagen bericht krijgen van de klantenservice over de oplossing. We lossen dit netjes voor u op en doen ons uiterste best om alles goed te laten verlopen. Mocht u nog vragen hebben belt u of mailt u dan naar de klantenservice. Vriendelijk dank. Klantenservice Lederland.
Vriendelijk service. Konden de door ons gewenste (niet ledere) stoelen op en tijd leveren. Klantgericht.
Goed geholpen in de winkel montage van de bank en pootje had wel beter gekund bank niet goed vast gezet in de hoek pootjes verkeerd gemonteerd waar door er twee niet paste en uiteindelijk zelf gedaan en toen paste alles wel de monteurs werkte wel heel er netjes en zonder schade waren erg vriendelijk en aardig daar lag het niet aan
Alles is prima en goed gegaan
Goed
In de winkel goed geholpen. Zou lang duren maar duurde uiteindelijk nog langer maar gezien de Corona situatie hebben we daar begrip voor. Bij levering ging niets zoals het zou moeten. Ivm vakantie zeer ruim van te voren leverdatum en tijd afgesproken. Op de dag zelf niets vernomen van de chauffeur en bijrijder ondanks dat ze veels te laat waren. Pas na 2x bellen werden mijn ouders op de hoogte gesteld dat ze verlaat waren. Toen ze er eindelijk waren, waren ze zeer kortaf en het lukte niet zoals ze wilde en dreigde zelfs om de banken buiten te laten staan en dan moesten ze zelf maar kijken. Want hier hadden ze geen tijd voor want ze moesten ook nog een keuken afleveren in Amsterdam. Toen mijn ouders daar geen genoegen mee namen hebben ze de bank waar mijn ouders zeer lang voor hebben moeten sparen er letterlijk in geramd. Daarbij ook vegen op de muur achterlatend. Toen ze het door hadden ging de grotere 2de makkelijk naar binnen. We hebben dit gemeld en ik zou door de expeditie hierover teruggebeld worden wat nooit gebeurt is.
Geachte heer, mevrouw Van Es, Uw opmerkingen over het aanleveren van uw meubels nemen wij serieus. Wij vinden het erg belangrijk dat onze meubels met grote zorg worden geleverd door deskundige mensen. Wij hebben uw melding doorgezet naar het transportbedrijf. Zij zullen contact met u opnemen hierover. We zijn blij dat u over de andere punten erg tevreden bent. Bedankt voor uw melding. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland.
Goede voorlichting, vriendelijk en prima bank!
We waren op zoek naar een lederen hoekbankstel. We waren al ergens anders geweest en deze zaak had ons binnen een half uur een bank in onze strot geduwd. Achteraf wilde we heel niet deze bank. Dus gelijk af gezegd!! Lederland neemt de tijd onder het genot van koffie en wat lekkers erbij. Van de een naar de andere bank. Uiteindelijk na 2 uur een hele fijne bank gevonden. Mijn moeder komt hier ook al haar hele leven en dat is niet voor niks. Advies en service en een garantie van 5 jaar!!
Geduldig personeel. Laten de beslissing bij de klant.
We zijn goed geholpen, hebben goede voorlichting gehad over de materialen en hoe je het leer het beste kunt behandelen.
Deskundig advies. Enthousiaste verkoper, maar in het geheel niet opdringerig. Goede en tijdige informatie over levering. Aflevering keurig verzorgd door zorgvuldige monteurs. Vragen over eerste lederbehandeling van de bank werden meteen en voldoende beantwoord. Zo wil je als klant behandeld worden!
het gekochte, en geleverde artikel is conform mijn bestelling en afspraak met de verkoper. strakke levertijd, goede kwaliteit, al moet dat nog blijken. tot nu toe zeer tevreden.
Klantvriendelijk niet opdringerig mooie winkel,en ze nemen de tijd voor je.En mijn nieuwe bank en stoelen staan geweldig in mijn huis .Ben heel blij.
Wij zijn goed geholpen!
Goede service. Goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk. Fijn!
geen verder commentaar
De ervaring met de verkoper was goed Hopen dat het zo blijft
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.