
.
Heel goed geholpen in de winkel en goede aflevering
Lederen bank was niet behandeld volgens telefoniste moesten we zelf doen Spullen wel mee gekregen in dec maar is niet later duidelijk aangegeven bv dmv brief bij levering of melding Opgeruwde wijnrode bank Vriendelijkheid aan te telefoon voor begrip nihil
Beste mevrouw Wessels, Dank u wel voor uw feedback. We betreuren het dat uw ervaring niet naar tevredenheid was. Het is natuurlijk heel vervelend dat er een vlek in het leer is gekomen. We willen graag met u naar een oplossing zoeken. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice en stuur foto’s van de bank mee. Wanneer het leder, direct na binnenkomst, wordt voorzien van bescherming is het verwijderen van vlekken eenvoudiger. Bij aankoop verstrekken we altijd een uitgebreide uitleg en de nodige onderhoudsproducten en -instructies. Het blijft echter de verantwoordelijkheid van de gebruiker om deze op te volgen. We zien uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Lederland Klantenservice
.
In de winkel werden wij uiterst vriendelijk geholpen met een goed advies. De aankondiging van de levering van de artikelen was binnen de gestelde termijn. De levering zelf werd ook binnen het aangegeven tijdvak gedaan en de medewerkers waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Behulpzame verkoopster in de winkel. Goede service.
Om te beoordelen is soms moeilijk ze waren de winkel aan het verbouwen
Werd goed geholpen, namen echt de tijd, goede communicatie en zeer tevreden met de geleverde stoelen en bank!
Op tijd afgeleverd in perfekte staat. De mannen hebben alles keurig naar binnen gebracht en in elkaar gezet. Alle "rubbish" hebbeb ze mee genomen. Na 3 weken ben ik nog steeds super tevreden. Top kwaliteit.
Ons ervaring is dat wij de tijd en ruimte hebben gehad om zelf te kunnen kiezen wat wij willen maar als nodig tussendoor advies of uitleg. Onze bank is dan ook geleverd in de afgesproken tijd en ook met zorg geleverd. Wij zijn heel blij met de resultaat en zitten met veel plezier op ons bank.
Prima geholpen echter alleen jammer dat er voor de bezorging van 4 stoelen een bedrag van €125,-- zou worden berekend. Het argument was dat de set stoelen afgeprijsd was en het een meeneem prijs betrof, wat overigens nergens op de prijskaar te vinden was. Dus uiteindelijk na wat discussie, maar besloten om ze zelf op te halen in de winkel.
Fijn geholpen in de showroom Beverwijk. Goede uitleg en levering conform afspraak.
Goed en gastvrij behandeld in de winkel. Levering was ook netjes. Dank je wel ben erg blij met de bank
In eerste instantie was ik van plan om alleen even te kijken, maar ik zag al snel enkele meubels en een vloerkleed die mijn aandacht trokken. Na vriendelijke ontvangst door een niet opdringerige verkoopster, die mij op verzoek van advies voorzag, besloot ik híer mijn meubeltjes te kopen, en ik heb er geen spijt van !
Netje te woord geven je tijd om na te denken En was op voorraad dus snelle levering
Fantastisch!!!!!!
Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel.
Ruim de tijd gekregen om beslissingen qua bank te nemen en om na enkele dagen toch nog een verandering toe te voegen was geen probleem, levering binnen de gestelde termijn en netjes van te voren ingelicht.
Prima service, en een goede kwaliteit leder.
Goed geholpen
Prettige mensen in de winkel en die weten waar ze het over hebben
Van advies tot levering erg goed. Ook de levering was prima op tijd, zelfs nog eerder. Wij zijn zeer tevreden.
Alles netjes geregeld! Top!
We hebben een bank en een stoel gekocht bij Lederland. Bij de levering bleek dat één van de poten van de lederen bank zwaar beschadigd was en dat de hele houten constructie gebroken was. De transporteur ontdekte dit direct tijdens het plaatsen en nam foto's om naar Lederland te sturen zodat zij contact met ons zouden opnemen. Dit is echter nooit gebeurd, waardoor wij zelf actie moesten ondernemen. We hebben foto's en een video van de beschadigde, splinternieuwe bank gemaakt en uiteindelijk kregen we bericht dat een onafhankelijk servicebedrijf zou langskomen om de schade te beoordelen. Dit bedrijf is inderdaad gekomen en heeft de schade goed hersteld. Echter, zij vertelden ons dat ze nooit foto's van Lederland hadden ontvangen, evenmin als van de transporteur. Bovendien had Lederland ons twee keer gevraagd om foto’s en video’s te sturen van de plaats waar de bank en stoel geplaatst moesten worden, maar ook deze informatie had de transporteur nooit bereikt. De stoel en bank zijn verder kwalitatief in orde en maken een degelijke indruk. Het probleem lijkt dan ook niet bij de maker of leverancier te liggen, maar ergens tijdens het transport. De manier waarop we geholpen zijn door de medewerker in het filiaal was verder ook zeer naar tevredenheid. Toch blijft het teleurstellend dat Lederland na het ontvangen van het geld niks laat horen naar aanleiding van de zware beschadiging. Veel geld voor een product dat zwaar beschadigd werd geleverd, waar blijft de reactie, excuses of compensatie van Lederland?
Geachte heer Kroone, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te horen dat uw ervaring niet volgens verwachting is verlopen. De meubelexpeditie heeft contact met u opgenomen, hun excuses aangeboden voor het niet tijdig doorsturen van de foto's en een mooie bos bloemen gestuurd. Daarnaast heeft ook onze klantenservice contact met u gehad. Het is jammer dat deze positieve stappen niet in uw review worden genoemd. Desondanks zijn we blij te horen dat de servicedienst de schade goed heeft hersteld en dat u tevreden bent met de kwaliteit van de bank en stoel. We wensen u heel veel zitplezier toe. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Prima kwaliteit, maar daar betaal je ook voor. Zeer tevreden. Redelijk lange levertijd. Netjes afgeleverd. Vriendelijke verkoper en mensen die de bank brachten.
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.