
Op zoek naar een bankstel is niet zo makkelijk, je hebt een bepaald beeld in je hoofd met wat je zoekt Na twee jaar zoeken kwamen wij bij Lederland terecht eerst in Rotterdam maar uit eindelijk geslaagd bij een filiaal in Utrecht zeer goed geholpen , ook nemen ze de tijd voor je, mag ook wel wij zijn 2 uur in gesprek geweest en geslaagd met het uitzoeken van een mooie lederen bankstel. Op de dag van levering was effe een vertraging van 2 uurtjes maar werden op de hoogte gehouden van de leverancier die de bank kwam brengen. Nu zitten genieten wij heel erg van ons nieuwe lederen bankstel .
Fijne hulp met de koop leuk personeel
We kregen een tijd waarop ze zouden komen. Afijn twee uur later Lederland gebeld. Men heeft die dag nog bezorgd. Autopech dat kan. We zijn daarover niet ingelicht dat is een gemiste kans van de bezorgdienst. Maar nog die dag bezorgd eind goed al goed.
Niets aan toe te voegen
In de showroom goed ontvangen en geholpen. Prettig gesprek en duidelijk advies. Levering vervolgens binnen afgesproken termijn. Levering gemonteerd, netjes en zonder afval zoals afgesproken.
in de winkel wordt je goed geholpen.
Vriendelijk personeel dat alle tijd nam om ons te helpen
We werden op een duidelijke en professionele manier geholpen. Men nam de tijd, met duidelijke adviezen en voorstellen. Geen druk, maar ontspannend
Onze twee leren relax-fauteuils van ruim € 3.000,- per stuk bleken na enige maanden speling te hebben in de voet. In eerste instantie werd door Lederland gezegd “dat dit zo hoorde” maar uiteindelijk bleek dit een fabrieksfout en worden de huidige stoelen nu met een andere constructie geleverd. Na een eerste tijdelijke oplossing kwam de speling weer terug en werden de stoelen daarna één voor één opgehaald en werden de bouten provisorisch met locktite vastgezet. De (grote) stoelen werden echter niet professioneel vervoerd maar achterin een personenauto gepropt, waarbij de voet zelfs moest worden verwijderd. Aangezien wij extreem zuinig zijn op onze meubelen waarschuwden wij direct al voor beschadingingsrisico’s. Het vervoer en/of de reparatie heeft geleid tot krassen en beschadigingen in het leer waarvan wij zeker weten dat deze er voorheen niet inzaten. Lederland wijst alle verantwoordelijkheid af en beweert “dat dit geen beschadigingen zijn en de krassen normale gebruikssporen zijn in het leer”. Dit is absolute onzin want deze zaten er niet in.
Geachte heer en mevrouw Birkhoff, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We willen graag reageren op uw feedback. Aanvankelijk ontbrak er een busje dat voorkomt dat de schroef losraakt. Dit heeft geleid tot de speling in de fauteuil. We hebben dit probleem erkend en het busje is inmiddels gemonteerd op de fabriek. We betreuren het feit dat dit niet vanaf het begin is gebeurd en we waarderen uw geduld tijdens het reparatieproces. Wat betreft het demonteren van de voet en de genoemde 'beschadigingen'. De voet is juist uit voorzorg gedemonteerd om schade tijdens transport te voorkomen. De levenstekens in het leer zijn juist eigenschappen die het pure karakter van het leer benadrukken, dit zijn beslist geen beschadigingen. Ondanks de valse start hopen we dat u toch van uw prachtige relaxfauteuils kunt genieten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Zeer goede afhandeling
Verkoper nam ruim de tijd om ons te helpen en goed te adviseren bij het uitzoeken van bank, fauteuils, eettafel, stoelen en salontafel. Ruim 3 uur bezig geweest met uitzoeken van complete interieur. Bezorger was ook vriendelijk en heeft alles keurig gemonteerd en geplaatst.
Ik hou er van: mooie echt leren banken. Alleen de geur al. 1 jaar had ik een stoffen bank: nooit meer! Leer is het!
De bank werd geleverd op zich netjes, maar de bank begon te kraken en leek te kantelen. 1e monteur gaf aan dat een poot verkeerd was gemonteerd (op de poot zat zelfs een sticker hoe het gemonteerd moest worden…) dit werd gecorrigeerd. Er mochten geen rubber beschermings op de pootjes geplakt worden. Klachten niet over.. 2e monteur er moeten rubber bescherming op de pootjes, de plavuizen zouden te glad zijn. Plak rubber onder de pootjes, die “kropen” echter weg De winkel gaf aan dat wij zelf maar bij een vloerenspecialist rubberdopjes moesten kopen (bij een bank van > € 50000,- …) Echter voor taps toelopende pootjes zijn er geen juiste dopjes. Weer een klacht de bank leek door te zakken en een scheve T-poot 3e monteur… de balk waar de T-poot op gemonteerd is staat scheef, fabrieksfoutje… Ik wordt erg moe van Lederland. Tot het betalen ging het goed en vlot, zeer teleurstellend.
Geachte heer Van Zuilekom, Bedankt voor uw review. We hebben uw dossier bekeken en de gebeurtenissen onderzocht. Op 13 april is er inderdaad een heropening van uw servicedossier geweest vanwege het kraken van de bank. Dit is ter plaatse opgelost door een technicus. We begrijpen dat het verschuiven van het rubber onder de pootjes vervelend is. We hebben u geadviseerd om contact op te nemen met Floor Friendly voor mogelijke oplossingen. Helaas hebben wij geen controle over dit soort situaties wanneer het product conform de specificaties is geleverd. Desondanks wensen we u veel plezier met uw bank. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Er werd goed geluisterd naar de wensen die webadres en werden vakkundig geholpen. Er was een zeer ruime collectie bankstellen in diverse soorten en maten. Er was veel mogelijk.
Zeer goed, goed geholpen in de winkel en goed geleverd
Top ontvangen in de winkel, toen het sluitingstijd was gaf ik aan de volgende dag terug te komen,was niets een probleem,Super service!!!! Zeer vriendelijk mensen die de bank kwamen brengen,en het contact tussentijd om ons op de hoogte te houden was geweldig!! Zeer zeker komen wij terug als we iets anders willen! En hebben wij onze ervaring met jullie gedeeld met iedereen.
Een prachtige tafel gekocht die volgens de verkoper uniek was voor Lederland (Arco) maar gewoon als Artisan flow op meerdere plaatsen te koop is. Volgens afspraak geleverd zoals je zou mogen verwachten al is het wat wonderlijk dat Lederland wel vooraf het hele bedrag voldaan wil hebben. Daarin zijn ze wel heel uniek. Toch daarna ook nog wel een fauteuil gekocht die op dit moment nog geleverd moet worden, maar ook daarvan geld dat er vooraf betaald moet worden.
Geachte heer/mevrouw Smit, Bedankt voor uw review. We hebben uw dossiers geraadpleegd. Bij aankoop is er een aanbetaling gevraagd van ca. 25%. Dat is heel gebruikelijk en zelfs volledig 'verzekerd' aangezien wij aangesloten zijn bij het CBW. Nadat u de afleverafspraak heeft gemaakt heeft u het resterende bedrag per bank overgemaakt. Dit is heel gebruikelijk en ook met u besproken tijdens de aankoop. We vinden het fijn om te lezen dat u blij bent met uw aankoop en wensen u nog heel veel plezier toe met uw nieuwe meubilair. Klantenservice Lederland
drie keer een afspraak gemaakt, twee keer is deze niet nagekomen
Geachte heer Greitemann, Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback serieus en betreuren het dat de levering aanvankelijk niet naar wens is verlopen. We hebben het incident met onze vervoerder besproken om herhaling te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak. Gelukkig is de levering uiteindelijk goed verlopen en we hopen dat u veel plezier zult hebben met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lederland
Vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel. Professionele aflevering van de bestelling.
Goed
Keurig op tijd geleverd en gemonteerd. Verpakking netjes meegenomen. Alleen was er een foutje gemaakt bij het noteren van de elektrische voetsteunen. Die zitten aan de verkeerde bank waardoor ze eigenlijk niet gebruikt worden
We zijn een bank gaan uitzoeken bij Lederland Utrecht. Vriendelijke personeel. Geeft fijn advies. Was een zeer prettige ervaring. We hebben inmiddels ook de bank geleverd gekregen na de lange wachttijd. Maar was het wachten meer dan waard. Een aanrader.
Ik was samen met mijn dochter op zoek naar een bankstel. Gewoon een drie- en een tweezitsbankstel die heel lang mee kunnen gaan. Leren bankstellen voldoen daar aan. Wij besloten om naar Amsterdam-Zuidoost te gaan, naar de Woonmall Villa Arena. Daar bevinden zich 50 woonwinkels onder één dak. We liepen uren winkel in en winkel uit, ik vond niet die bankstel die ik wilde hebben. Het was bijna sluitingstijd en we besloten ergens anders te gaan kijken. Maar er was nog één winkel waar wij nog een kijkje wilden nemen. We waren amper de drempel over en ik zag het bankstel, een twee- en een driezitter.. dat was het! De enthousiaste verkoper Serge liep naar ons toe. Ik zei dat ik dit wilde hebben en of het ook in leer te koop was. Wij verkopen alleen leren bankstellen, zei Serge. Deze winkel heet Lederland! Wauw, dat was precies wat ik zocht! Serge nam tijd voor ons, ondanks dat het allang sluitingstijd was. Ik koos de kleur uit, we kregen wat te drinken en de koop was gesloten. Hij gaf ons nog een gratis pakket om de banken te onderhouden en een parkeerkaart mee. Na een aantal maanden kon ik een afspraak maken om de banken te laten bezorgen. Omdat ik op de derde etage woonde met lange bochtige trappen werd er besloten dat de banken met een lift naar boven gebracht kunnen worden. Ze zullen door mijn raam mijn huiskamer binnen gebracht worden. Ook dat ging vlekkeloos. De twee bezorgers hebben de banken in elkaar gezet. Een van de mannen raadde mij aan om de banken elke 6 maanden te behandelen met het middel wat ik van de winkel heb gekregen. Het zal met goed onderhoud 30 jaar mee kunnen gaan. Ik hoop natuurlijk dat hij gelijk heeft. Kortom, de banken zien er goed uit, de kleur is goed en ze zijn schadevrij geleverd. Ik ben er blij mee!
Fijn geholpen, mooie stoel
We zijn goed geholpen
Bernhardstraat 5
3474JR Zegveld
De Lederland collectie bestaat uit ruim 100 exclusieve modellen in een groot aantal stijlen van strak modern tot eigentijds romantisch. Elke Lederland bank, fauteuil of hoekcombinatie is met de grootste zorg op ambachtelijke wijze geproduceerd. Zo ontstaan al ruim 35 jaar kwaliteitsproducten waar u jarenlang van geniet. En langdurig genieten, daar draait het om. Daarom geeft Lederland op al haar zitelementen 5 jaar garantie. Deze enquête is alleen voor de volgende drie vestigingen van toepassing: Amsterdam, Utrecht en Beverwijk.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.