
dure slaapkamer linnenkast gekocht bij Goodnight, gaan de schuifdeuren niet meer voor of achteruit, dus een email gemaakt, u begrijpt het al, geen reactie op email, dus dan naar de winkel in Cruquius, helaas december drukke maand geen hulp, komt u maar volgend jaar terug, let op, dan wel voorrijkosten €75,- (geen garantie meer) Vreselijk, klant is echt een nummer, klantenbinding nooit van gehoord! Advies: Goodnight verander u naam in badnight!
Ontzettend goed en lief geholpen door de service afdeling. Ik was op zoek naar een paar onderdelen van een oud Auping bed en deze hebben ze gevonden. Direct bereikbaar, vriendelijk en snel geholpen. Super service: veel meer dan wat je mag verwachten!!
De problemen met matrassen van Beter Bed, waar we niet gehoord werden, hebben ze bij Goodnight ( samen men M-line ) perfect opgelost. We hebben nieuwe matrassen uit mogen zoeken en slapen nu weer heerlijk. Nogmaals bedankt voor deze goede service.
Hele mooie winkel , vriendelijke werknemers , mijn bed is keurig afgeleverd door de monteurs
Ik raad mensen aan nooit meer naar goodnight slapen te gaan. Service is zeer slecht. We hadden een topper gekocht van 1350 euro. We lagen al na twee weken in een kuil toen gingen we terug, toen kwamen er mensen langs maar ze zeiden dat er niks aan de hand was. Toen wilde ze dus niks doen kregen we geen andere. We vinden het bedrijf zeer slecht een dikke 0 en raden het bedrijf iedereen af en de service is zeer slecht want je heb 0 garantie en ze zeiden voor af dat je 2 jaar garantie heb en ze doen niks voor je . Ze zeiden ligt aan de matrassen maar die waren net nieuw 2 maanden oud. Ik moet 1 ster aan tikken maar ik wil eigenlijk 0 steren aan tikkenArnold kok.
Vorige week een nieuw auping bed gekocht. Deze mensen hebben echt verstand van bedden en luisteren goed naar je wensen en denken mee zodat je er zo comfortabel mogelijk bij komt te liggen dringen niks op maar wat een goede informatie geven ze en ze nemen echt alle tijd voor je. Vandaag terug geweest en ook beddengoed en dekens gekocht . Kortom helemaal super daar en informatief (Weet nu zoveel kan er bijna werken)
Kastenwand besteld begin Maart 2021. Deze moest op maat gemaakt worden, er was een week afgesproken we vernamen niets, naar de winkel gegaan Cruquius. Om te vragen wanneer de kast geplaatst zou worden. In mei afgeleverd, niet compleet. De betimmering die ze bij zich hadden was verkeerd van maat. We moesten vooruit het gehele bedrag betalen. We hebben 6 weken op het onderdeel moeten wachten zelf 3 maal contact opgenomen over hoe, wat wanneer omdat wij ook een planning hebben in onze nieuwe woning. We werden niet vriendelijk te woord gestaan. Ze vonden ons maar lastig mag het voor 3200,00? De kast is 25 Juni afgetimmerd En gekit, ik was thuis mijn man niet hij vind het lelijk afgekit. De kasten wand is mooi maar de communicatie naar de klant is zeer slecht, en erg klant onvriendelijk.
Aanrader! Vriendelijke en deskundige verkopers, enorme keuze, goede aflevering en vooral hele goede service. Ik ben blij!!!
Voor het eerst van mijn leven een duur, elektrisch bed gekocht. Aangegeven dat ik niet van een zacht matras houd. Verkoper heeft mij matrassen laten voelen en het matras wat ik gekozen heb, is goed maar de topper die ik niet gevoeld heb maar waarvan ik dacht dat dit wel goed zat, is zacht en vormeloos. Gebeld met de verkoper maar ik heb geen garantie op de topper. Iemand nog geïnteresseerd om deze nieuwe splittopper 140 x 200 cm voor de helft te kopen?
Geweldig assortiment en deskundige uitleg Attent en met humor.
Na een dikke 10 jaar is de elektrische bediening van een van onze Tempurbodems ermee opgehouden. Tempur doet zelf niet aan reparaties en ook was het niet meteen duidelijk welk onderdeel nou precies kapot was. Met wat kunst en vliegwerk en de geweldige service van de technische man hebben we het spul na montage van een nieuwe trafo weer aan de praat weten te krijgen. Hulde voor deze inzet !
Wij hadden een klacht i.v.m afspraken die niet waren nagekomen. We zijn naar het bedrijf gegaan en gesproken met Ronny ( de bedrijfsleider van het bedrijf) en hadden een goed gesprek met hem. Hij bood meerdere malen zijn excuses aan en kregen 2 dekbedden als compensatie. Klacht is naar tevreden opgelost en een pluim voor Ronny Grimbergen. Gerard Everaardt
Na vierenhalf jaar haperde de electrice bediening van ons bed. Na wat tips van de verkoper van Goodnight ben ik zelf aan de slag gegaan. Helaas kon ik het zelf niet verhelpen. Er kwamen twee super vriendelijke monteurs en hebben de bediening / verstelling weer gemaakt. Kosten waren service van de zaak. Top!
Hoofdbord van onze Auping wegens een beschadiging na zes jaar zonder problemen vervangen door een nieuw bord. Bezorgers/monteurs hebben bij levering op verzoek ons bed weer keurig horizontaal gesteld. (we sliepen na een verhuizing scheef en wisten niet of dat aan de matras of aan het bed lag).
Echte service bestaat nog! Bij de "nazorg" uitmuntend geholpen en meegedacht. Speciale dank aan Anne voor de fijne manier waarop we geholpen zijn.
Deze winkel is een reden om niet online te kopen. Vanaf het moment dat je binnenstapt kreeg ik een onbevangen gevoel. Op een eerlijke en oprechte manier uitgekomen op het beste bed en niet het duurste bed! Ik heb het gevoel gehad dat er professioneel gewerkt wordt, dat geldt overigens ook voor de montage! Top werk afgeleverd.
Beste Dimitri, Onlangs heb je een prachtige Auping Essential aangeschaft en inmiddels is deze ook door ons bezorgd en geplaatst. We hopen dat alles naar wens is gegaan en dat het slaapcomfort je nu Auping Nights en daarmee Better Days bezorgd! Wellicht dat je ook de beoordeling opnieuw wilt invullen zodat we onze toekomstige klanten een nog beter beeld kunnen geven van onze service. Alvast bedankt voor de moeite en een Altijd Goedemorgen gewenst!
super vakkundig en in prettige ambiance wordt echt de tijd genomen voor de klant: een fantastische ervaring
Heel goed verzorgt geheel
Wat een prachtige winkel, allen Nederlandse merken onder een dak. Als klant heb je het gevoel dat je in een objective sfeer geadviseerd wordt zodat je de juiste keuze maakt !!! Geweldige positieve ervaring.
Goeie kwaliteit, en aardige bezorgers die de lattenbodems zelfs helemaal naar zolder brachten !
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.