
Allereerst hebben wij de bank verkeerd geleverd gekregen. Bezorgdienst waren keurig nette mensen en dachten mee in oplossingen. Kantoor gaf ook aan dat er een nieuwe juiste bank kwam en dat we de foute bank mochten houden voor de tussenliggende tijd. Tot dusver een prima oplossing en afhandeling. Bij de nieuwe bank ging het minder soepel. Op 24-12 kregen wij te horen dat de bank in week 4 geleverd werd. Dat was relatief snel ten opzichte van de levertijd van de eerste bank dus dat was positief. Echter, in week 4 geen belletje of mail. Vervolgens heeft dit proces zich nog ongeveer 3 keer herhaald. Elke keer kregen wij te horen “goed nieuws, deze datum komt de bank”. Ze gaven niet aan het een verwachte levertijd was maar deden alsof het een definitieve was. Elke keer waren wij degene die moesten bellen, 0.0 contact vanuit jullie kant. Het laatste telefoongesprek was ook nog wel een bijzondere. Er werd beloofd dat de bank kwam en de medewerker planning zei; ik adviseer je om er gewoon geen rekening mee te houden dan kan het alleen maar positief uitpakken. Kantoormensen, planningmensen hebben mijn inziens dus nog wel een lesje oplossingsgericht en servicegericht te werken gaan te leren.
Monteurs waren mooi op tijd en hebben bed vakkundig gemonteerd. De 1e nacht super geslapen in onze nieuwe boxspring.
Ik had stoelen besteld. Aan de telefoon ging alles vlot en al snel waren de stoelen in huis, netjes geleverd door vriendelijke jongens. Het verpakkingsmateriaal was er al vanaf gehaald, wat ik altijd fijn vind. Ik kon de stoelen meteen gebruiken.
Lang moeten wachten op de levering van bank en stoel. De vraag is of men dit Groter Wonen kan aanrekenen. Leverancier traag met het leveren van de stoel. Wat meer druk zetten op de leverancier had gemogen. Informatie terugkoppelen mbt de status van de levering had vanuit Groter Wonen wel gemogen, nu er een aantal malen zelf achteraan moeten bellen.
Wij hebben in Jan.2022 onze bestelling gekregen maar er waren wat opmerking over de uitvoering de bank. De winkel heeft onze opmerking heel serieus en vakkundig onderzocht en teruggestuurd naar de fabriek om hem te maken. Top service en heel klantvriendelijk.
Service perfect , had klein defect aan meubel kreeg gelijk een nieuw. Personeel allemaal eve vriendelijk van verkoop tot aflevering. Onze dank hiervoor
We zochten een aantal nieuwe meubels en zijn uitstekend en met volle aandacht geadviseerd. Afhandeling na de order en de levering ook zonder meer goed.
Ben vriendelijk en correct geholpen.
Allereerst prachtig bed geleverd en netjes geplaatst maar ook het oude bed verplaatst richting logeerkamer, top service dus!
Goed!
Helaas ging het in eerste instantie met de levering van de banken niet zoals het moest zijn. Groter in Wonen heeft dit heel fijn opgepakt in goed overleg met ons. Het heeft wat langer geduurd, maar we zijn erg blij met onze prachtige nieuwe banken.
Goede communicatie
Vanaf de koop overeenkomst alleen maar ellende gehad en de eerste bezorgers waren roekeloos. ik moest zelf telkens actie ondernemen om te horen waarom de bezorg datums steeds werden ( vergeten). op Google heb ik ook een welgemeende boze review geschreven. Lees die maar.
goed geholpen door vriendelijk personeel
Levering en montage bankstel prima, alleen jammer dat de 6 eetkamerstoelen er niet bij waren. Helaas, na telefoontje met GIW, nog 2 á 3 weken wachten. kwaliteit en garantie/nazorg met n.v.t. beantwoord, nog geen mening over aangezien de levering gisteren is geweest.
Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen in winkel.
Wij hebben diverse meubelen gekocht bij jullie. Waarvan we er deels al hebben en deels nog moeten krijgen. Tot nu toe zijn we fijn behandeld, waarvoor dank.
Helemaal tevrede.
Nadat in eerste instantie iets mis was gegaan met de order, heeft men zich ingespannen om e.e.a. recht te zetten. Dit is uiteindelijk ook gelukt. Compliment hiervoor. In zijn algemeenheid zijn de lange levertijden erg vervelend. Hoewel ik weet dat meerdere bedrijven hiermee te maken hebben, zou het fijn zijn als een bedrijf zich hierin positief kan onderscheiden. Niemand is er bij gebaat om maanden lang tussen de verhuisdozen te zitten, vanwege de lange levertijden.
Er waren voor ons een paar zaken onduidelijk, die zijn echter telefonisch opgelost.
Pluspunten Prachtige meubels. Wordt zeer goed naar je geluisterd. Maken altijd tijd voor je (interieuradviseurs). Maken de woonruimte compleet met styling. Minpunten Onze laatste meubel was 7 weken later als de planning. je moet dan zelf bellen. Klantenservice reageren erg laat op je mail, of ze reageren helemaal niet. Wij hadden problemen met een meubelstuk. Hier ook weer hetzelfde verhaal. Wij hebben steeds moeten bellen en mailen, dit heeft vrij lang geduurd. Uiteindelijk hebben ze het super opgelost! Al heb je vrij veel gekocht, is er weinig ruimte voor wat korting.
bij het ophangen van de gordijnen mag men wel wat secuurder zijn en niet met het de boormachine langs de muur "schaven"
Heel positief, mooie winkel waar we rustig rond konden kijken.
Heel tevreden
Heel erg goed en mooie meubels.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.