Wij zijn erg tevreden over de gehele lijn, van planning tot zeer zorgvuldige afwerkin

Wij zijn erg tevreden over de gehele lijn. De werken werden precies uitgevoerd zielas ingepland en wij zijn ook zeer tevreden over het mooie resultaat en de zeer zorgvuldige afwerking!

• Garantie / nazorg

Wat een geweldig eindresultaat!

De vloer is echt prachtig gelegd. Super strak en egaal. De gehele ervaring met DRT was top. Veel tijd en aandacht bij het kiezen van de juiste kleur en vloer en veel flexibiliteit in het moment van leggen. Ook degene die de vloer legt weet wat hij doet e heeft goed geholpen de aansluiting op de andere vloer, die hoger was, te realiseren.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Uiterst kundig in de uitvoering; zeer blij met eindresultaat!

Van begin tot eind zeer goed begeleid. Uitvoerders gaan niet over één nacht ijs en nemen uitvoerig de tijd voordat nodige voorwerk is verricht. Ondanks problemen met aanleg vanuit onze bouwer wisten de mannen van DRT toch goed mee te denken en de juiste aanpassingen te verrichten. Verder zijn we erg te spreken over het eindresultaat.

Vakmanschap

Prachtige Micro terrazzo vloer gemaakt op BG en PU vloer in toiletten en badkamers. Super service. Zeer heldere communicatie vooraf mbt de voorbereiding die nodig is incl inspectie. Daardoor liep het werk soepel en werd alles netjes opgeleverd. Aanrader!

• Garantie / nazorg

Professioneel, netjes en vriendelijk!

Professioneel, netjes en vriendelijk! Prettige mensen en zeer klantvriendelijk!

• Kwaliteit N.v.t.

Leek mooi van tevoren

Gesprek etc prima verlopen. We wilden een vloer die overal tegen kan en zo min mogelijk onderhoud nodig heeft. Helaas blijkt na het leggen dat de randen langs de kozijnen en muren 2 tot 5 cm zichtbaar anders zijn als de rest van de vloer Volgens DRT kan dit niet anders maar begrijp ik niet. Ze zeggen dit ook niet bij de verkoop. Dan komen er heel makkelijk krassen in. Die ze dan wel weer gratis opgelost hebben. Maar heb nu ook wieltjes van een bureau la die erover rollen. En nu beginnen daar nu al slijtage te zien. Na 6 maanden. Dus voor het geld is het niet aan raden.

• Garantie / nazorg

N.a.v. een goed advies, een prettige gietploeg, een strak resultaat

Door de negatieve ervaringen van onze vorige gietvloer kon het in ieder geval niet slechter worden. Maar het is nog beter geworden dan we hadden gedroomd. Genieten!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer professionele partij en vakkundige mensen

Zeer vlot en professioneel contact gehad. Vloer is door vakmensen erg mooi gegoten. We wilden de planning aanpassen en de vloer eerder in huis hebben en zelfs dat was inpasbaar. De mensen denken mee en zijn betrokken.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer klantgericht en top advies!

Zeer goede communicatie en goed advies gekregen voor onze gietvloer. Duidelijke afspraken, prettig contact. Aan te bevelen voor als je een mooie gietvloer wilt!

• Garantie / nazorg

Zeer mooie vloer en supervriendelijk!

Goede informatie vooraf, strakke planning en goede nazorg!

Helemaal perfect!

2 jaar geleden een mooie Urban Velvet PU vloer laten maken door DRT Gietvloeren. Superstrakke en mooie vloer en ook na 2 jaar nog super blij mee! Laatst een ongelukje gebeurd waarbij een stoel van tafel was gevallen; gat in de vloer! Samen met DRT snel duidelijk gekregen dat reparatie mogelijk was en een week later stond de monteur al op de stoep. Ook nu weer vakwerk geleverd want het gat is niet meer terug te vinden! Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met DRT!

• Garantie / nazorg

Prima advies, ook al waren we er niet blij mee.

We hebben DRT erbij gehaald omdat onze ruim twee jaar geleden door een ander bedrijf geleverde gietvloer al snel begon te scheuren. Alles is door DRT uitvoerig bekeken en besproken. Onze ondervloer bleek niet geschikt om daar de door ons gewenste gietvloer op te realiseren, en de dekvloer niet goed gelegd. We kregen wel een waardevol advies over wat er wel op deze vloer kan, en welk bedrijf we in kunnen schakelen om de vloer die er nu ligt te verwijderen. Ofschoon dat een tegenvaller is, zijn we wel blij dat nu de oorzaak van de problemen helder is en we nu ook weten wat er wel mogelijk is.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Super tevreden met mijn nieuwe pu gietvloer!

Welkom ontvangst in showroom Den Bosch. Deskundig en professioneel advies gekregen.

• Garantie / nazorg

Deskundig,duidelijk,vriendelijk, een zeer prettige ervaring.

Tip,,nieuwe woningen hebben een warmtepomp en dan duurt het lang voordat de woning voor de eerste keer is opgewarmd. In het opstookprotocol staat 5 graden per dag verhogen, echter de warmtepomp kan dat niet per dag! De overgang raam vloer bestaat meestal uit een houten lat, dus materiaalverscihil en kans op scheuren! Graag melden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer slechte nazorg bij klachten

Aankooptraject verliep erg prettig. Ook communicatie en service rondom het realiseren van de vloer was perfect! Na plaatsing waren er wat schades en vlekken aan de vloer. Deels door onze eigen fouten, maar zoals een externe expert inmiddels geconcludeerd ook deels door een slechte laklaag. Alles werd door DRT afgeschoven op externe factoren, wat wij zeer in twijfel trekken. Over bovenstaand is uitgebreid contact geweest, maar tot een oplossing is het niet gekomen. Aanbod was om met een korting de vloer te reinigen en daarna is nog aangeboden om zelfs kosteloos te reinigen. Aangezien het probleem bij een slechte laklaag zit lost reinigen slechts tijdelijk de problemen op. Omdat wij het vertrouwen inmiddels volledig verloren zijn hebben we ervoor gekozen om op eigen kosten een nieuwe laklaag aan te laten brengen door een ander bedrijf. Met verkoopservice, vriendelijkheid van medewerkers en prijs van DRT is zover ik kan beoordelen niks mis, maar de kwaliteit en nazorg is erg slecht. Ik wil dan ook iedereen afraden om een vloer te kopen bij DRT.

• Garantie / nazorg

vloeren zien er mooi en zeer strak uit

Dit is mijn tweede huis met gietvloeren. Eerste huis was met andere leverancier top vloer. Nu een DRT vloer. Ook top vloer. Minpuntje is dat op de rand van alle traptreden de verf nagenoeg verwijderd is. Wellicht ontstaan door het schuren van slangen die ze over de trappen moesten leggen. De traptreden zelf hadden ze wel afgedekt maar niet de hoeken. Dat wordt weer (2x) schilderen dus.

Ze gaan 100% voor klanttevredenheid

Prachtige vloer, top service, zeer flexibel en begripvol!

• Garantie / nazorg

Paar jaar geleden tot volle tevredenheid een PU vloer bij DRT gekocht. Was toen al een compleet fijn team en dat bleek het nog steeds te zijn. Helaas hadden wij een paar beschadigingen op onze vloer door een bank met dunne scherpe metalen poten. Met DRT contact opgenomen en zij stuurden dezelfde week 'een artiest' die de beschadigingen verbluffend mooi repareerde in een dagdeel. We zijn weer helemaal blij met onze vloer. Je zit niet voor een dubbeltje op de eerste rij maar het is elke cent waard.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Prachtig hersteld

Zeer kundig bedrijf en van de reparatie is niets meer te zien. vloer is weer als nieuw.

• Garantie / nazorg

Binnen een dag werd het gerepareerd!

Wat een snelle service. De douchekop viel en bam er zat een gat in de mooie gietvloer, die al jaren geleden gelegd is door DRT. Al die tijd alleen maar kunnen genieten van de vloeren. En nu dus een gat. Een mailtje naar SOS Drt en heel snel een reactie. Een dag erna kon de monteur al komen. Wauw. Mooie vloeren en zo’n service. Top!

• Garantie / nazorg

Supervloer, goed gelegd en erg fijn geholpen!

We hadden in ons oude huis een gietvloer ook door DRT gelegd. In het nieuwe huis met allemaal verspringingen en verschillende vloeren wilden we eenheid en rust. Net zoals bij het oude huis hebben ze vanuit DRT goed geadviseerd en meegedacht om het optimale resultaat te krijgen! We werden goed meegenomen in de voorbereiding en tijdens het gieten.

Vakmanschap is meesterschap

Vanuit Kalmthout (B) toch naar Oss (NL) gereden om geen enkel risico te lopen en onze horizon te verbreden. We waren voor een garage cq. keldervloer in de markt waar veel auto's komen te staan. Eenmaal in aanraking met DRT en deze vaklieden hebben we er zelfs voor gekozen om ook in het huis vertrekken uit te laten voeren met een gietvloer (keuken & woonkamer aansluitend ) Van advies tot en met realisatie ver boven verwachting - We waren wat onwetend en onbekend en dat hebben ze helemaal weg genomen. Nu ruim een jaar verder wilde ik dit toch even delen hier omdat we nog steeds super tevreden zijn met advies en realisatie. Ook aftersales puntjes pro actief opgelost - Vooral het advies en het luisteren daar naar, heeft ons goed gedaan. TOP BEDRIJF !

Vakmanschap is Meesterschap

Voor de nieuw uitgebouwde keuken, de bijkeuken en de hal hebben we een Living Concrete Next vloer door DRT laten leggen. Echt vakwerk! Op voorhand heb ik me niet gerealiseerd wat voor ambacht dit eigenlijk is. Er is op voorhand goed meegedacht over materiaal- en kleurkeuze. Vanuit onze kant was er nog wat stress omdat de door de aannemer gestorte ondervloer niet helemaal strak was en deze niet goed genoeg droogde. De projectmanager heeft de stress helemaal weggenomen, met een goede oplossing gekomen, is flexibel met de planning omgegaan en de mensendie de vloer hebben gelegd, hebben het super netjes gedaan. Het mooie is dat ze zelf ook echt trots waren. Al met al zijn we er erg blij mee!

Prachtige vloeren, goede service

Prettige partij om mee samen te werken. Goede communicatie, kundig personeel en prachtige vloeren.

• Garantie / nazorg

Strakke vloer en top service!

De eerste keer dat de vloer urban velvet gietvloer was gelegd, was er langs de randen nog kit ter opvulling zichtbaar en kwam op een aantal plekken de cementdekvloer er doorheen. Daarnaast zag je op veel plekken ook heel lichtjes hobbeltjes (van de verfroller). Dit was niet wat we hadden verwacht van een superstrakke gietvloer. We zijn in gesprek gegaan met DRT, verschillende medewerkers zijn langs gekomen om te kijken en er werd volop meegedacht. Vervolgens is de vloer opnieuw gelegd: SUPERSTRAK. Strakke randen en geen lichte hobbeltjes meer. We zijn ontzettend blij en de service is top tot zover!

Randmeer 6

5347 JW Oss