Strakke vloer en top service!

De eerste keer dat de vloer urban velvet gietvloer was gelegd, was er langs de randen nog kit ter opvulling zichtbaar en kwam op een aantal plekken de cementdekvloer er doorheen. Daarnaast zag je op veel plekken ook heel lichtjes hobbeltjes (van de verfroller). Dit was niet wat we hadden verwacht van een superstrakke gietvloer. We zijn in gesprek gegaan met DRT, verschillende medewerkers zijn langs gekomen om te kijken en er werd volop meegedacht. Vervolgens is de vloer opnieuw gelegd: SUPERSTRAK. Strakke randen en geen lichte hobbeltjes meer. We zijn ontzettend blij en de service is top tot zover!

Een geweldige vloer!

Een hele mooie vloer en een prettige samenwerking.

Mooie vloer, goede service en zeer klantvriendelijk

Een maand geleden is onze nieuwe gietvloer gelegd. We hadden al een gietvloer (ook DRT), maar wilden na 10 jaar een andere kleur ivm nieuwe keuken. Dus is er een nieuwe laag Coral Stone overheen gelegd. Het ziet er weer fantastisch uit! Complimenten ook voor de heren die hier hebben gewerkt. Waren allemaal zeer kundig, correct, klantvriendelijk en lieten alles aan t einde vd dag keurig achter. Dat maak je op dit moment (met drukte in de bouw) helaas niet vaak meer mee. Echt top!

Mooie vloer, goede service en zeer klantvriendelijk

• Garantie / nazorg

Oplossingsgericht, snelle reactie, mooi product!

Professionele organisatie!!

Van begin tot einde zijn wij keurig geholpen. Veel getwijfeld over de kleur en welke vloer, de dame in de winkel heeft ons daarbij goed geadviseerd. Na 12 keer terug komen mam ze nog altijd alle tijd voor ons. Tevens na aankoop in het vlot gegaan en hebben wij keurig onze vloer geleverd gekregen. Ons op de hoogte houden van de planning verliep ook erg soepel!

Goede communicatie, heldere verwachtingen

Wij lieten een nieuwe keuken plaatsen, de keuken staat op een andere plek dan de oude keuken, waardoor er open stukken in de vloer instonden. Twee medewerkers kwamen langs om de situatie te beoordelen en het bleek niet zo makkelijk om dit goed aan te vullen. De voors en tegens zijn uitgebreid toegelicht en wij hebben aangegeven een evt kleurverschil te accepteren. Inmiddels zijn verschillende medewerkers (allemaal even vriendelijk) 4 dagen bezig geweest en het resultaat is top! Als je niet weet waar de open stukken zaten, zie je het niet! Blij mee.

Mooie vloeren - perfect uitgevoerd

Enorm blij met onze nieuwe vloer! Van het voortraject in de showroom in Den Bosch tot het gieten van de vloer, in een woord geweldig. Medewerkers die meedenken met elk detail van de vloer en erg goed op de hoogte zijn van technische details. Wij zouden DRT aan iedereen aanraden!

• Garantie / nazorg

Een bedrijf waar je op kunt vertrouwen!

Eind 2020 hebben wij ons gehele huis van een gietvloer laten voorzien door DRT. Het resultaat was prachtig, maar helaas was deze enorm gevoelig voor krassen (wij hebben twee katten). Aangezien wij een extra krasvaste vloer hadden besteld, voldeed de vloer dan ook niet aan onze verwachtingen en hebben we dit aan DRT gemeld. Daarop werd op kosten van DRT een expert ingeschakeld, welke de mate van krasvastheid van onze vloer heeft vastgesteld, om discussie te voorkomen. Uit de meting bleek, dat onze vloer aan de absolute minimum eisen voor normale bewoning voldeed en zeker niet als extra krasvast aangemerkt kon worden. Hierop heeft DRT direct haar verantwoordelijkheid genomen en kosteloos de complete vloer vervangen, waarbij ook alle verhuiskosten werden vergoed. Natuurlijk is het niet prettig om dit mee te maken, maar waar gehakt wordt, vallen nu eenmaal spaanders… De manier echter waarop DRT hiermee omgaat verdient echter een heel groot compliment…niet elk bedrijf lost met een dergelijke doortastendheid klachten op! Wij genieten nu van een prachtige, krasvaste gietvloer, waar we jaren plezier van zullen hebben… een aanrader wat ons betreft!

• Garantie / nazorg

Van verkoop adviseur, tot project leider en de mannen die de vloer hebben gelegd, allemaal zeer prettig mee gecommuniceerd. Ook de mensen van de planning op kantoor zijn duidelijk en correct.

• Garantie / nazorg

Uitstekend bedrijf met deskundige medewerkers die zeer client gericht zijn.

Kwalitatief zeer goed bedrijf, betrouwbaar met uitstekende medewerkers, zowel in de binnen- als buitendienst, die deskundig zijn, afspraken nakomen en ook zeer prettig zijn in de omgang.

Klantgericht en vakkundig.

Hele prettige mensen om mee te werken. Meedenkend en gedegen advies. Het plannen en uitvoeren verliep helemaal volgens plan. We zijn tevreden klanten.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zo blij met de keuze voor DRT Giervloeren!

Toen wij voor de keuze stonden om te kiezen voor een houten vloer of een gietvloer was ik eerlijk gezegd wat sceptisch over het feit of ons huis wel gezellig zou gaan aanvoelen. Door het advies wat ik kreeg bij DRT ben ik daar anders over gaan nadenken en wat ben ik blij da ik die keuze heb gemaakt. Ons huis is zoveel mooier dan ik had durven dromen. In het hele proces ben ik goed begeleid en het resultaat is fantastisch.

• Garantie / nazorg

Urban Velvet vloer, prachtige vloer en fraai gegoten!

Heel prettig geholpen, meedenkend en goede service ontvangen.

• Garantie / nazorg

Prachtig resultaat en hele prettige, pro/actieve samenwerking

Ten eerste is de vloer helemaal naar wens en prachtig geworden. De samenwerking met de styliste in Den Bosch om tot de juiste kleur te komen was heel erg prettig en nooit teveel moeite. Daarna verliep de planning, voorbereiding en vloer leggen moeiteloos en prettig. Dus zeker een bedrijf om aan te raden als je een mooie gietvloer overweegt

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer blij met onze nieuwe vloer. Professioneel en netjes werk!

Wij hebben onze houten vloer laten vervangen door een gietvloer. Het resultaat is fantastisch. Door DRT is echt vakwerk geleverd, zijn afspraken telkens keurig nagekomen en vinden wij het een prettig bedrijf om mee zaken te doen.

Professioneel

Recent onze 2e troffelvloer bij DRT aangeschaft en wederom erg tevreden. De communicatie verloopt vlot en professioneel. DRT komt afspraken na en ons bezoek aan de showroom in Den Bosch was ook verhelderend en leuk. Kortom, erg tevreden!

Prima geregeld!

Vloer ligt er strak in en is in overleg met ons op de juiste kleurschakering gemengd.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

We zijn heel blij met onze loft vloer

De Living Concrete Loft is een stoere gietvloer en past prima in onze woonkamer. We wonen in een voormalige boerderij dus zochten een vloer die wel een rustige uitstraling heeft maar niet te strak oogt. Wij zijn er heel blij mee. Met de speciale bovenlaag is de vloer ook geschikt voor onze honden.

• Garantie / nazorg

Zeer waardevol advies over herstel van waterschade aan gietvloer

Zeer waardevol advies over herstel van een waterschade, het eerlijke verhaal over wat wel/niet te doen. In dit geval dus om uiteindelijk niets te doen anders dan een kleine maatregel. Tevens praktische tips voor behoud van de vloer.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Niet twijfelen maar laten doen

We hebben een gietvloer bovenop onze tegels laten leggen met betonlook, ongeveer 100m2 , het is net alsof we op een betonvloer staan nu , een veel moderner en frisser uitzicht, en als je kinderen en huisdieren hebt zal je merken dat het onderhoud van deze vloer geen moeite meer is tegenover de tegelvloer , geen vervelende voegen waar vuil allerhande blijft zitten en regelmatig moet geschuurd worden omdat voegen poreus zijn en het vuil van schoenen en hondenpootjes als ze uit het bos of van de wandeling komen erin blijft zitten , voor ons veel hygiënischer, alsook goede opvolging der werken en naservice zoals we mochten meemaken na levering van onze nieuwe meubels , er was een diepe kras in de vloer, maar is door de reparatiedienst van DRT via de verzekering professioneel weggewerkt , Bravo DRT we bevelen u van harte aan!

gietvloer perfect hersteld

Een medewerker van DRT Gietvloeren heeft deze week beschadigingen aan stukken van onze vloer hersteld. Die vloer hadden ze 9 jaar geleden gelegd. Het waren flinke krassen hoor, ontstaan door onze eigen slordigheid. Ik ging er vanuit dat je na reparatie wel een beetje zou blijven zien. Niets was minder waar; de gerepareerde vloer is als nieuw en gaat naadloos over in het onbeschadigde deel van de vloer. Het is tijdrovend vakwerk hoor, de specialist was er 2 dagen mee bezig. Maar dan heb je ook wat: grote klasse! Kan DRT iedereen aanbevelen.

Hele goede service!

Wij hebben vorige onze gietvloer laten reinigen. Deze is weer helemaal opgeleefd en is weer als nieuw! Hele snelle en goede service, hele fijne mensen.

Prachtige vloer afgeleverd!

Nette correcte mensen met een duidelijk advies en super werkwijze!

• Garantie / nazorg

een mooie gietvloer en een prima service

Allereerst een goede voorlichting van Manon! Mooi dat we in de showroom goed konden ervaren hoe de verschillende vloeren er uitzien en aanvoelen. We hebben een geweldige gietvloer waar we nu aan een paar maanden van genieten! Een paar kleine onregelmatigheden die bij het gieten zijn naderhand netjes bijgewerkt. TOP!

Randmeer 6

5347 JW Oss