Mooie, vakkundig aangebrachte gietvloer

DRT heeft bij mij een mooie gietvloer aangebracht. Bij het gieten hebben we zelf aan kunnen geven hoe de nuance tussen de twee kleuren moest worden toegepast in de 'vegen' in de vloer.

Prima!

Prettig en deskundig contact en goed advies in de winkel, vooraf bezoek van de projectleider om alles door te spreken en dan uiteindelijk de applicateurs die hun werk vakkundig doen. Wat wil je nog meer!

• Garantie / nazorg

Pas echt op met nieuwbouw!

In onze nieuwbouw woning hebben we een gietvloer laten gieten door DRT. Prima, strakke en mooie vloer, maar bij nadere inspectie zaten er behoorlijk wat haren in de vloer (waarvoor iemand is langs geweest) en na een paar maanden verschenen er zogeheten aders in de vloer. De buren, die hun gietvloer door een ander bedrijf hebben laten gieten, hebben hier geen last van. Beide huizen zijn identiek en hebben EXACT hetzelfde stookprogramma gevolgd. Na overleg met DRT heeft de geschillencommissie de zaak bekeken. De conclusie van de geschillencommissie was duidelijk: DRT heeft zich prima gehouden aan de regels. Tijdens het volgen van het stookprogramma zijn er geen nieuwe "scheuren" in de vloer ontstaan. Dit was het "startpunt" voor DRT. M.a.w. de condities van de vloer bij aanvang van de DRT werkzaamheden waren prima. Dat er later alsnog "werking" in de ondervloer plaatsvindt, dat is niet de fout van DRT. Wij snappen en accepteren dit. Waarom dan toch deze lage 3-sterren-review? We hebben te maken met twee identieke huizen, exact hetzelfde stookprotocol en bij één huis ontstaan aders en springen de aders zelfs open! Tevens zijn wij tijdens de verkoop van de vloer NIET gewezen op de risicos. Als wij hadden geweten dat de risicos op adervorming (laat staan OPEN aders!) zo groot zouden zijn bij nieuwbouw, dan hadden wij nooit gekozen voor een gietvloer.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Mijn gietvloer is fantastisch strak aangebracht en ik ben erg blij met het resultaat. Compliment voor het vakmanschap en de klantvriendelijkheid van de medewerkers.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Men heeft ons prima geholpen en geadviseerd in de keuze van de vloer. De vloer is ook helemaal geworden zoals wij hadden verwacht.

Super goede ervaring!

We hebben een Corestone vloer laten leggen voor DRT en we zijn super tevreden. de vloer is helemaal geworden zoals we hem wilde hebben! Daarnaast een fijn contact met sales en after sales. bij DRT terecht gekomen via goede ervaring van buren en ben blij dat onze ervaring ook zo goed is!

• Garantie / nazorg

prachtige vloer en een hele fijne service

we zijn erg blij met de mooie vloer die DRT heeft gelegd een aanrader voor iedereen die twijfelt over een gietvloer.

Wowfactor met DRT

We hebben een fantastische nieuwe vloer in o.a. onze keuken. Van advies tot oplevering een heel erg goed gevoel aan de samenwerking met DRT overgehouden. Het is een fascinerend proces om te volgen met hoeveel zorg en professionalisme een vloer tot stand komt. Puur vakwerk en ambacht met als resultaat een vloer met een wowfactor!

• Garantie / nazorg

Goed bedrijf, doen wat ze beloven en de vloer is prachtig

Van het eerste contact in de showroom in Den Bosch tot het daadwerkelijk gieten van de vloer in ons nieuwe huis: wij zijn super tevreden! Contacten liepen altijd snel en vriendelijk; uitleg over de verschillende typen vloeren, de kleuren en de mogelijkheden om stalen mee te nemen om in het huis te beoordelen, vakkundige beoordeling van de vloer vooraf, hele mooie afwerking: wij hebben alles als heel plezierig ervaren.

• Garantie / nazorg

Goede service, echter veel herstelwerk.

De corestone gietvloer is een prachtige vloer. De vloer blijkt echter wel gevoelig wat hoge eisen stelt aan de aanleg. Bij ons heeft er veel herstelwerk moeten plaatsvinden. Alhoewel niet storend zijn de reparaties wel zichtbaar. Dat is jammer. Service was tot dusver uitstekend.

Netjes conform afspraak

Super vakmanschap alleen dat de tweede 50% al betaald moet zijn voordat je het werk goed kan controleren vind ik een beetje vreemd. Het zou vriendelijker zijn om te stellen dat de eindfactuur binnen 7 dagen betaald moet zijn als het werk is afgerond. Dan heb je nog heel snel de centen binnen maar dan geef je de klant ook nog de mogelijkheid het werk te controleren.....

• Garantie / nazorg N.v.t.

Service zoals het hoort! Van verkoop tot aan laatste service bezoek!

We willen jullie allen bedanken voor de goede service, zowel vanaf het bezoek aan de showroom in Antwerpen tot het laatste service bezoek van Jos. Klantgericht, servicegericht en met passie! Juiste combi voor DRT en voor ons. Los van de service, voldoet de vloer aan onze verwachtingen en zijn we heel blij met het eind resultaat. (en we zijn al moeilijk tevreden te stellen ;-) Nogmaals complimenten en ga vooral zo door! Groeten Hendrik & Jos

positieve ervaring

ondanks de Corona crisis is de uitvoering goed verlopen met inachtneming van RIVM richtlijnen. werkzaamheden zijn conform afspraak uitgevoerd

• Garantie / nazorg N.v.t.

Prachtige vloer, wall iets minder goed afgewerkt.

De wall in de badkamer is heel mooi, maar we vroegen ons af wie er verantwoordelijk is voor de afwerking mbt bijvoorbeeld de rand tegen de kozijnen aan. Die is nl helemaal niet netjes. Moet dat nog gekit worden en zo ja wie is daarvoor verantwoordelijk? De vloer is geweldig, super strak en netjes afgewerkt. We hadden nog wel een telefoontje of berichtje verwacht om na te checken of we tevreden zijn..........

• Garantie / nazorg

Uitermate tevreden met het eindresultaat

Wij zijn enorm enthousiast over de vloer. Het is precies zoals wij ons dat ook voor ogen hadden.

Uitstekende service!

DRT geeft precies dat beetje extra aandacht en service die je nodig hebt bij de keuze van je vloer. De vloeren zijn vervolgens door echte vakmensen gelegd.

Top bedrijf

Fijne mensen

DRT Gietvloeren toppers

DRT heeft onlangs bij ons in Amsterdam een mooie design vloer geplaatst. Mede door een uitstekende voorlichting in de winkel in Den Bosch en een paar nette vloeren applicateurs die hun werk verstaan ben ik meer dan tevreden.

• Garantie / nazorg

Uitstekend! Snel, secuur en professioneel werk geleverd.

Ik had met spoed iemand nodig om een deel van mijn bestaande vloer te egaliseren ter voorbereiding van een nieuw te leveren vloer. Daarbij zat nog eens een uitdaging dat het te egaliseren vlak iets moest aflopen i.p.v. waterpas moest worden vanwege een uitdaging met onze voordeur. In eerste instantie dacht ik dit zelf te kunnen doen, maar ik kwam er al snel achter dat ik deze klus beter aan professionals kon overlaten. Laat op de dag contact opgenomen met DRT en er kon direct de volgende ochtend al iemand langskomen. De vloer is keurig gemaakt. Erg tevreden met de snelle reactie, de vriendelijke medewerkers en het professioneel geleverde werk!

• Assortiment N.v.t.

Vakmensen met aandacht

Zeer prettige ervaring. Je voelt dat het goed komt van a tot z.

• Garantie / nazorg

Vriendelijke service en kwalitatief product en plaatsing

We hebben enkele weken geleden een corestone full taupe laten plaatsen in onze keuken en leefplaats. Vanaf het eerste contact tot de daadwerkelijke plaatsing is alles steeds vlot en correct verlopen. Het drt team heeft ons steeds voorzien van de nodige expertise en we kregen steeds snel antwoord op al (en het waren er wel wat :)) vragen. De corestone vloer mag dan wel iets kras gevoeliger zijn dan een klassieke tegelvloer, dit is een prijs die we graag betalen voor deze prachtige vloer. Bedankt voor de prettige samenwerking, we zijn heel blij met het resultaat!

Super mooie vloer!

We hebben in ons hele huis gietvloeren van DRT laten leggen. De service is super en het eindresultaat is geweldig.

• Garantie / nazorg

Hele goede service en een prachtig product

Iedereen in de organisatie zette zich in om een prachtige vloer te adviseren, gieten en af te werken. Dit leverde een prachtig resultaat op waar we enorm van genieten.

Erg goed

Veel keuze en goede uitleg. Mooie vloer👍

Top bedrijf

Super goed geholpen en vriendelijke mensen!!

Randmeer 6

5347 JW Oss