profesionele aanpak, prachtig resultaat

Prettig en goed advies in de offerte/opdracht fase. Uitvoering door prima vakmensen.

Prima bedrijf!

Wij hebben een goed advies gekregen en vonden dat de DRT medewerk(st)ers alle tijd voor ons namen. De medewerk(st)ers zijn klantvriendelijk en houden zich aan de tijdlijnen en afspraken. De projectleider reageerde altijd snel en adequaat. Kortom: wij zijn een tevreden klant.

• Garantie / nazorg

Sympathiek bedrijf met kwalitatief uitstekende producten!

Wij zijn zeer tevreden met onze PU gietvloer geplaatst door DRT. De communicatie was helder, er werd meegedacht en vragen werden uitgebreid beantwoord. Al met al een heel prettige partij om mee samen te werken.

Goed!

Afgezien van ten eerste een zeer prettige samenwerking met Niels in de aanloop naar het gieten toe is ook het resultaat van de vloer heel goed gelukt.

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Fijne en betrokken projectleider Mark van Kemenade. Goed advies en flexibiliteit in planning ivm uitloop andere verbouwingen. De vloer ziet prachtig uit.

keurige afwikkeling opdracht

Wij hebben onlangs onze gietvloer laten vervangen door DRT. Alle afspraken zijn keurig nagekomen, zowel qua tijd, uitvoering als financieel. Bovendien werden de kleine opleverpunten met zorg binnen no-time afgewikkeld. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij erg tevreden zijn.

• Garantie / nazorg

Een vloer van DRT Gietvloeren een prima keuze.

Voor de herbouw van onze dijkwoning gekozen voor samenwerking met DRT Gietvloeren en het resultaat is geweldig. Prettig ontvangst in een inspirerende showroom en afspraak is afspraak. Plaatsing van de gietvloer door professionals.

Kennis, kunde en service

DRT onderscheidt zich niet alleen in gietvloerenkennis maar ook door hun kennis van materialen, ondervloeren en bouwtechniek. Daarnaast heb ik het hele traject van koop tot plaatsing als zeer prettig ervaren. Duidelijke afspraken en een fijn contact met zowel de projectleider als het team dat de vloer geplaatst heeft.

Super service

Van het begin tot het eind heb ik echt een super service ervaren. Was erg onder de indruk van het hele traject En het is een geweldig mooie vloer geworden

Wat een mooi resultaat!

Wij gingen naar een goed bezochte damesmode winkel en zagen daar een mooie gekleurde vloer voor ons nieuwe huis. Een dag later gingen we terug en hoorden we dat deze gietvloer er al vijf jaar lag met zoveel winkelende dames. We vroegen wie die gelegd had. Wij zijn die week nog naar Den Bosch bij DRT gaan kijken. We kregen veel te zien, hadden tijd nodig om het te verwerken. We hebben de prijzen en service vergeleken met andere zaken. Toch kwamen we terug bij DRT vanwege de benadering en duidelijkheid over prijs en mogelijkheden. Uiteindelijk kozen we een andere kleur, en de afspraken worden duidelijk op papier gezet. We vonden het hoe dan ook spannend. Het resultaat vinden we geweldig. Een mooie gladde, harde vloer en makkelijk in onderhoud. We hebben in twee maanden het nodige bezoek gehad en er wordt bij binnenkomst altijd enthousiast gereageerd op de vloer. Dit mooie resultaat voor ons is mede te danken aan de goede voorlichting kortom we zijn er blij mee!

• Garantie / nazorg

Wat een fijne mensen en wat een orachtresultaat

Keurige mensen, meedenkend en oplossingsgericht. Het eindresultaat is geweldig!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Heerlijke vloer en super service!

Iedere dag genieten wij van onze gietvloer! Het materiaal is fijn zowel in gebruik en als in onderhoud. En door de vloerverwarming in de winter helemaal een feestje. We hadden wat kleine opstart problemen, maar die zijn keurig op gepakt en afgehandeld door DRT. Het is niet voor niets dat we ook in ons nieuwe huis gekozen hebben voor deze vloer!

• Garantie / nazorg

In mijn nieuwbouw appartement een mooie strakke vloer gelegd. Meerdere keren droogte vloer gemeten. Extra een keer flink geschuurd omdat de vloer niet voldoende droog was. Ofschoon de datum van leggen al weken vast stond, werd de datum zonder problemen een week opgeschoven. Door pootjes bankstel na een jaar een paar lelijke beschadigingen (mijn fout). Een zeer deskundig iemand heeft dit fantastisch hersteld. M.a.w. alle lof voor DRT

Mooie vloer, prettig koopproces

DRT Vloeren in Den Bosch is een keurig bedrijf en het biedt een prettige ervaring om de vloer uit te zoeken in hun mooie showroom.

• Garantie / nazorg

Correct, deskundig en heel plezier

Correct, deskundig en heel plezierig.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Op alle fronten heel tevreden.

Punctueel, goede begeleiding, eerlijke en duidelijke informatie in het bedrijf en op het werk. Voor- en nadelen worden benoemd zodat je een weloverwogen keuze kunt maken. Het werk en de werkomgeving worden netjes opgeleverd.

• Garantie / nazorg

Vakkundig, professioneel, punctueel goede voorzorg en nazorg, mooi materiaal

Een uitstekende ervaring, goede begeleiding voor en na het leggen. Betonblok had wat nadrukkelijker gedaan mogen worden.

Zeer professioneel bedrijf

Wij hebben een Corestone vloer gekocht voor de benedenverdieping en Urban Velvet vloer voor de bovenverdieping. Wij vonden de kleur- en materiaalkeuze erg lastig. De verkopers van de winkel nemen alle tijd voor je om je daarbij zo goed mogelijk te helpen. Ze staan uitgebreid stil bij alle voor-en nadelen. Beiden vloeren zijn erg mooi en strak gegoten. De medewerkers die de vloer gieten doen er alles aan om tijdens het gieten geen vuil binnen te krijgen. Ze maken alles van te voren heel goed schoon, dragen aparte pakken en haarnetjes om niets in de vloer te krijgen. Dat is helemaal gelukt. Bij ons waren er wat kleine dingen, die zijn ze direct komen oplossen. Dat doen ze ook nog als er wat langere tijd tussen zit. De vloeren zijn prachtig geworden en wij zijn dan ook erg tevreden

• Garantie / nazorg

Goed geholpen, afspraken nagekomen, mooi resultaat.

Eén verbeterpuntje: in de vloer zit een kleine "hobbel".

• Garantie / nazorg

DRT adviseert, levert en plaatst prachtige kwaliteits gietvloeren

Deze, toch dure, vloeren vragen aandacht tijdens het hele traject van idee tot plaatsen en ingebruik nemen. Dit geldt nog meer als je het combineert met vloerverwarming en (in mijn appartement met) contactgeluidreductie. DRT heeft de kennis en het vakmanschap deze projecten tot het gewenste resultaat te brengen. Prettig contact en samenwerking met een professionele organisatie. Inspirerende showroom met veel design. De vloer ligt nu een paar maanden en voldoet volledig aan mijn verwachting, heerlijk. De investering is het zeker waard geweest.

• Garantie / nazorg

Geweldig mooie vloer en prettige service!

Ik kan niks dan goeds vertellen. Alles is eigenlijk goed en prettig verlopen. Van het eerste tot het laatste contact. Het begon met goed advies over de vloer en de kleur. Onze verbouwing liep anders dan vantevoren bedacht waardoor we op ons initiatief steeds moesten schuiven met de planning. Mijn ervaring is dat ze bij DRT erg flexibel zijn en continu meedachten. De vloer is vervolgens vlot en gegoten. We hadden de muren al geverfd en dit was geen probleem, ze zijn mooi schoon gebleven. Er is dus heel netjes gewerkt. Het resultaat is prachtig geworden, mooier nog dan mijn verwachting was en die was hoog.

Vakwerk

Wij hadden in onze nieuwbouw woning gekozen voor een gevlinderde betonvloer. Het resultaat was niet goed. Er waren allerlei problemen met de vloer. Wij hebben met meerdere bedrijven contact gezocht voor een nieuwe afwerking, maar DRT gaf ons vanaf de kennismaking direct het vertrouwen. Wij zijn zeer tevreden over het plan van aanpak in verband met onze slechte ondergrond en het kiezen van de kleur. Alles is bovendien zeer spoedig verlopen en het resultaat is naar volle tevredenheid. Vakwerk !

• Garantie / nazorg

De service is uitstekend en de kwaliteit van het product is prima

Wij zijn heel gelukkig met onze DRT-gietvloer, die al ruim vijf jaar terug is aangebracht en er nog perfect uitziet. De service van DRT is uitstekend. Op vragen krijg je snel antwoord en het personeel is uiterst vriendelijk.

• Garantie / nazorg

Parachtige service na verkoop !!!

Een firma had bij het plaatsen van een deur met scharnier op de grond door de leiding van de vloerverwarming geboord. Herstelling is uitgevoerd volgens de regels van de kunst, knap werk van jullie vakman.

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Top service!

Zowel in de showroom door de verkoopster, als door de mannen die de vloer hebben voorbereid en gelegd zijn wij uitstekend geholpen.

Randmeer 6

5347 JW Oss