
Product zoals beschreven.
Goed ontvangen, luisteren goed naar de persoonlijke wensen zonder verder iets anders op te dringen, erg prettig!! Na 25 jaar weer een nieuw bed van Slaacomfort Oost, we kijken er naar uit dat het geleverd wordt!!
Na 2,5 jaar hield 1 van onze bedlampjes er mee op. Ik ben hiermee naar de leverancier, OostSlaapcomfort, gegaan. Dezelfde dag nog kreeg ik zonder betaling van hen een nieuwe trafo en werkte het lampje weer!
Mooie winkel met een groot assortiment aan bedden.
Nekklachten erdoor gekregen. Zij nemen de kussen niet terug, je kan ook niet ruilen!
Wij zijn super goed geholpen door Eric. Na een lange tijd te zoeken naar een bed van natuurlijke producten en goede kwaliteit, hebben we ons ideale bed gevonden. Oostslaapcomfort was een van de eerste die ons dit merk en het brede assortiment kon aanbieden, dus wij waren gelijk super enthousiast. Je kan alle opties van materialen uitproberen ,zien en voelen, waardoor de beleving tot aankoop een nog beter gevoel geeft. Van winkel ervaring tot levering aan huis, wordt alles goed geregeld. Wij slapen heerlijk en hebben eindelijk weer een goede nachtrust met de best gewenste comfort.
We zijn twee keer langs geweest om bedden uit te proberen. Onze belangrijkste wens was dat we prettig op onze zij konden liggen en dat het bed daar dus zacht genoeg voor moest zijn. Verschillende bedden geprobeerd en uiteindelijk gekozen voor de zachtste. Toen we er op sliepen bleek deze toch te hard. terug naar de winkel en verschillende andere bedden geprobeerd. deze bleken veel beter te liggen, maar waren ons de eerste keer niet aangeboden. inruilen oid kon niet. Dus was de enige optie een extra topper te kopen. De winkel was toen niet bereid om een deel van hun marge op te geven als korting aan ons. Toen we de andere bedden probeerden zei de verkopen ook: een boxspring werkt eigenlijk pas goed vanaf 70 kilo, terwijl mijn vriendin duidelijk 60 kilo weegt. Ik neem ze ook kwalijk dat ze ons bij de eerste keren niet een nog zachter bed hadden aangeboden. We hebben nu voor het zachtste gekozen dat ze ons aanboden, dat bleek achteraf te hard. als ze ons destijds iets zachters hadden aangeboden dan waren we daar toen achter gekomen, of was het onze eigen schuld geweest. Ik zie dit als een fout in de begeleiding in het aankoopproces. Niet volledig hun fout, maar wel deels. daar namen ze geen verantwoordelijkheid voor. Terwijl we juist voor een ogenschijnlijk "goede" winkel gingen om dit soort zaken te voorkomen.
Goedemiddag heer Mooi, Jammer dat u een slechte review over ons schrijft. In dit geval onverdiend vinden wij. Even de feiten op een rijtje: U koopt op 8 mei 2021 bij ons nieuwe Pullman Luxury matrassen en bent geadviseerd door een zéér ervaren medewerker om zo de juiste beslissing te kunnen maken. De matrassen zijn bij ons op Pullman boxsprings getest. U heeft echter bedbodems van een ander merk thuis in gebruik die waarschijnlijk véél stugger zijn waardoor het comfort van de matrassen nu anders wordt ervaren. Wij zeggen dat er altijd bij, maar waarschijnlijk herinnert u zich dat niet meer, maar laten wij dat even in het midden houden wat er wel en niet gezegd is. U heeft, zoals u zelf schrijft voor deze matrassen gekozen. Voor beide matrassen is de standaard hardheid geadviseerd gezien het lichaamsgewicht. Op 9 juni 2021 is uw bestelling geleverd. U bent op 17 juli 2021 naar de winkel gekomen en heeft toen andere matrassen geprobeerd die volgens u beter lagen, maar nogmaals op de bedbodems zoals wij dat hier hebben staan, en niet zoals u dat thuis heeft staan. Er was wel degelijk een mogelijkheid om een ander type Pullman matras te kiezen (tegen bijbetaling van het prijsverschil), echter daarvan heeft u geen gebruik gemaakt. U heeft uiteindelijk op 5 oktober 2021 gekozen voor de aankoop van een Pullman topdek om daarmee het comfort soepeler te maken. Wij nemen aan dat het comfort nu wel goed is? Er is technisch dus niets aan de hand met uw matrassen, maar u ervaart het comfort van alleen de matrassen persoonlijk als te stevig. Wat betreft uw opmerking over “het inleveren van marge". U heeft wel degelijk korting gekregen (ca 16%), maar niet in contanten waar u op blijkbaar op doelt, maar in de vorm van een topdekhoeslaken en topdekmolton met een waarde van €165,00. Uiteraard zijn wij niet op uw verzoek ingegaan om onze marge in te leveren, want nogmaals: het ligt niet aan de matrassen. Wij hebben dus wel degelijk iets voor u gedaan door er gratis bedtexiel bij te leveren om u daarmee iets te compenseren. Wij betreuren daarom uw review en staan zeker niet achter uw uitleg en beschuldigingen dat wij u ‘slecht geadviseerd’ zouden hebben en onze verantwoordelijkheid niet willen nemen. U krijgt bij ons altijd een oprecht en goed advies. Daarom bestaan wij als familiebedrijf als 86 jaar. Een slechte review schrijven is nogal makkelijk, maar in dit geval volkomen onterecht. Met vriendelijke groet, OOST Slaapcomfort Sinds 1935 Eric Mostert
Vreselijke service. Meteen na aanschaf van boxspring + matras + topper van Eastborn - welke mij door OOST is geadviseerd - kreeg ik rugklachten. Rugklachten verdwenen toen we stopten met de topper te gebruiken. Topper van EUR 550 nemen ze echter niet terug. Niet wat je verwacht qua service van een winkel die deze dure merken mag verkopen!
Gezellige sfeer, eerlijk advies gekregen, terwijl je al weet waar je voor komt. Heel blij met deze fantastische bedden-specialisten! De geruststelling in deze vreemde tijd, dat je straks gewoon heerlijk in je nieuwe bed kan slapen.
Na telefonische informatie over de aanwezigheid van het door mij gezochte matras zijn we naar de winkel gereden. Daar vakkundig geholpen en een goed advies gekregen.
Bij Oost Slaapcomfort in Amsterdam ben ik heel goed geholpen, zeer deskundig en eerlijk advies over de verschillende matrassen. Ruime keuze.
Ik kwam nogal blanco binnen om naar een nieuw matras te kijken. Samen met de verkoper Nico de Ridder kwam ik tot keus waar ik me goed bij voel. Ik heb er alle vertrouwen in dat het matras aan mijn verwachtingen voldoet en zie uit naar de levering!
We kwamen ff kijken, legen goede uitleg over de materialen en comfort. Na de uitleg en proberen meteen over gegaan tot aankoop. Uitstekende uitleg door een verkoper met know how Sylvia.
Er is een ruime keuze; goede uitleg over de verschillende matrassen.
My spouse and I went to the Outlet and we extremely impressed with the service, products, and prices. However, the most important aspect was the friendly and helpful service. We came in first to look at mattresses and Erno was welcoming and kind. He explained everything with great expertise and answered all our questions patiently. We returned because of how nice he was and bought a number of sheets. Again, he was so accommodating. The sheets were a great price and the fact that one receives a greater discount the more one buys is such a bonus. Yet the most important aspect to our shopping experience is how we were treated by Erno. He is such an asset to the company and certainly draws customers back to the Outlet.
Bij Oost Slaapcomfort geweest in Amsterdam. De winkels was verrassend groot en met een ruim assortiment voor ieder wat wils. Ik ben zeer professioneel geholpen en op een ongedwongen manier geadviseerd. Ook de levering was bijzonder snel en prettig. De monteurs weten echt wat ze doen en geven uitgebreide uitleg hoe ik mijn bed het beste kan onderhouden. Topservice!
Bij de aanschaf van twee matrassen zijn wij uitstekend geadviseerd door een zeer deskundig verkoper (Erno). Mede door de aantrekkelijke prijsstelling zijn we zeer tevreden over het resultaat.
in de outlet heel erg fijn geholpen, met liefde, kennis en geduld! super! fijne behulpzame planner en de chauffeurs die de matrassen brachten: helemaal top! fantastisch geïnstalleerd voor me met heerlijke humor! matrassen liggen heerlijk! allemaal naar de outlet! ik ben dankbaar!
Heel erg blij met ons nieuwe Auping bed. We hebben heerlijk geslapen. Met veel dank aan Erno Terpstra voor zijn deskundige en eerlijke advies. Nu al weer zin om te slapen! Paul en Odette
Gisteren een aping bed in Amstelveen gekocht. Wat zijn wij daar super geholpen door Dirkje en later ook haar collega ( naam vergeten sorry) We kregen heelveel informatie, en er werd ook alle tijd genomen voor ons. Waar we op moesten letten met het matras en hoofdkussens . Wij gingen met een heel goed gevoel weg. Dankjewel Dirkje en collega.
Wij hebben uiteindelijk twee prachtige bedden gekocht, nadat we meerdere keren zijn langs geweest en uitgebreid zijn voorgelicht. Ook bij de levering hebben wij boven verwachting veel service gekregen.
Na een aantal jaren geslapen te hebben op een zeer goed Auping boxspring waren wij weer toe aan vervanging van een aantal producten. Zoals nieuwe topmatrassen, hoofdkussens, dekbedden en hoeslakens en dekbedovertrekken. De topmatrassen liggen goed en erop slapen is heerlijk. Op de hoofdkussens liggen wij weer formidabel. De dekbedden, overtrekken en hoeslakens zijn weer top. Kwalitatief zijn alle producten toppie. Wij hebben een seizoendekbed die aan elkaar vastzitten d.mv. een rits wat wij heel fijn vinden. Overtrekken en hoeslakens zijn van een goede kwaliteit en liggen heerlijk. Kortom alweer goede producten gekocht. Service is geweldig. Wordt goed geholpen en advies gegeven en men is heel vriendelijk. Altijd een leuk gesprek en leuk dat je na zoveel jaar als je terugkomt je nog herkent wordt ook. Je komt hier altijd terug!
Beste Oost Slaapcomfort Medewerkers, Ongelofelijk veel dank voor de geweldige service. Wij hadden het bed niet eens bij u gekocht, maar omdat het niet goed meer werkte en de winkel waar wij het gekocht hadden niet meer bestaat waren jullie zo vriendelijk en hulpvaardig om het probleem direct de zelfde dag nog voor ons op te lossen zodat wij weer konden slapen. Dit noem ik nog eens een goede service. Een hele grote pluim daarvoor. Met hartelijke dank en vriendelijke groeten van de familie R.J.W Baggers te Utrecht
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review en de pluim. Wat fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, OOST Slaapcomfort Sinds 1935
Door de combinatie van AVEK (Arbeid, Vlijt en Kwaliteit) met de professionele voorlichting en service van Oost Slaapcomfort is bij ons een bed met matras geleverd waarmee wij zeer content zijn. Het begon met de voorlichting in de showroom, de aandacht en deskundigheid daar en eindigde met de vakbekwame aflevering van de even deskundige en vriendelijke installateurs.
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort
Zeer goede service.Sublieme producten.
Zeeburgerpad 80 82
1019AD Amsterdam
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.