Filters

10

snel en goed

Na 2,5 jaar hield 1 van onze bedlampjes er mee op. Ik ben hiermee naar de leverancier, OostSlaapcomfort, gegaan. Dezelfde dag nog kreeg ik zonder betaling van hen een nieuwe trafo en werkte het lampje weer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg
10

Super tevreden.

Mooie winkel met een groot assortiment aan bedden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
1

Harde kussen

Nekklachten erdoor gekregen. Zij nemen de kussen niet terug, je kan ook niet ruilen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Een goed bed is de beste investering in jezelf

Wij zijn super goed geholpen door Eric. Na een lange tijd te zoeken naar een bed van natuurlijke producten en goede kwaliteit, hebben we ons ideale bed gevonden. Oostslaapcomfort was een van de eerste die ons dit merk en het brede assortiment kon aanbieden, dus wij waren gelijk super enthousiast. Je kan alle opties van materialen uitproberen ,zien en voelen, waardoor de beleving tot aankoop een nog beter gevoel geeft. Van winkel ervaring tot levering aan huis, wordt alles goed geregeld. Wij slapen heerlijk en hebben eindelijk weer een goede nachtrust met de best gewenste comfort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
1

Slecht geadviseerd bij het aankopen, nemen geen gedeelde verantwoordelijkheid

We zijn twee keer langs geweest om bedden uit te proberen. Onze belangrijkste wens was dat we prettig op onze zij konden liggen en dat het bed daar dus zacht genoeg voor moest zijn. Verschillende bedden geprobeerd en uiteindelijk gekozen voor de zachtste. Toen we er op sliepen bleek deze toch te hard. terug naar de winkel en verschillende andere bedden geprobeerd. deze bleken veel beter te liggen, maar waren ons de eerste keer niet aangeboden. inruilen oid kon niet. Dus was de enige optie een extra topper te kopen. De winkel was toen niet bereid om een deel van hun marge op te geven als korting aan ons. Toen we de andere bedden probeerden zei de verkopen ook: een boxspring werkt eigenlijk pas goed vanaf 70 kilo, terwijl mijn vriendin duidelijk 60 kilo weegt. Ik neem ze ook kwalijk dat ze ons bij de eerste keren niet een nog zachter bed hadden aangeboden. We hebben nu voor het zachtste gekozen dat ze ons aanboden, dat bleek achteraf te hard. als ze ons destijds iets zachters hadden aangeboden dan waren we daar toen achter gekomen, of was het onze eigen schuld geweest. Ik zie dit als een fout in de begeleiding in het aankoopproces. Niet volledig hun fout, maar wel deels. daar namen ze geen verantwoordelijkheid voor. Terwijl we juist voor een ogenschijnlijk "goede" winkel gingen om dit soort zaken te voorkomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
1

Slecht advies, geen service

Vreselijke service. Meteen na aanschaf van boxspring + matras + topper van Eastborn - welke mij door OOST is geadviseerd - kreeg ik rugklachten. Rugklachten verdwenen toen we stopten met de topper te gebruiken. Topper van EUR 550 nemen ze echter niet terug. Niet wat je verwacht qua service van een winkel die deze dure merken mag verkopen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Deskundig advies, goede service, groots assortiment

Gezellige sfeer, eerlijk advies gekregen, terwijl je al weet waar je voor komt. Heel blij met deze fantastische bedden-specialisten! De geruststelling in deze vreemde tijd, dat je straks gewoon heerlijk in je nieuwe bed kan slapen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

Aardig personeel en goede informatie

Na telefonische informatie over de aanwezigheid van het door mij gezochte matras zijn we naar de winkel gereden. Daar vakkundig geholpen en een goed advies gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
9

Goede service, deskundig advies, persoonlijke aandacht

Bij Oost Slaapcomfort in Amsterdam ben ik heel goed geholpen, zeer deskundig en eerlijk advies over de verschillende matrassen. Ruime keuze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Al mijn vragen zijn beantwoord.

Ik kwam nogal blanco binnen om naar een nieuw matras te kijken. Samen met de verkoper Nico de Ridder kwam ik tot keus waar ik me goed bij voel. Ik heb er alle vertrouwen in dat het matras aan mijn verwachtingen voldoet en zie uit naar de levering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Bijzondere ervaring

We kwamen ff kijken, legen goede uitleg over de materialen en comfort. Na de uitleg en proberen meteen over gegaan tot aankoop. Uitstekende uitleg door een verkoper met know how Sylvia.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Goede service, vriendelijk, deskundig personeel

Er is een ruime keuze; goede uitleg over de verschillende matrassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Fantastic service, great products, and wonderful prices

My spouse and I went to the Outlet and we extremely impressed with the service, products, and prices. However, the most important aspect was the friendly and helpful service. We came in first to look at mattresses and Erno was welcoming and kind. He explained everything with great expertise and answered all our questions patiently. We returned because of how nice he was and bought a number of sheets. Again, he was so accommodating. The sheets were a great price and the fact that one receives a greater discount the more one buys is such a bonus. Yet the most important aspect to our shopping experience is how we were treated by Erno. He is such an asset to the company and certainly draws customers back to the Outlet.

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
  • N/A
  • N/A
10

Geweldige winkel met topservice

Bij Oost Slaapcomfort geweest in Amsterdam. De winkels was verrassend groot en met een ruim assortiment voor ieder wat wils. Ik ben zeer professioneel geholpen en op een ongedwongen manier geadviseerd. Ook de levering was bijzonder snel en prettig. De monteurs weten echt wat ze doen en geven uitgebreide uitleg hoe ik mijn bed het beste kan onderhouden. Topservice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Deskundig advies, persoonlijke aandacht, aantrekkelijke prijs

Bij de aanschaf van twee matrassen zijn wij uitstekend geadviseerd door een zeer deskundig verkoper (Erno). Mede door de aantrekkelijke prijsstelling zijn we zeer tevreden over het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

heeeeel tevreden en superblij!

in de outlet heel erg fijn geholpen, met liefde, kennis en geduld! super! fijne behulpzame planner en de chauffeurs die de matrassen brachten: helemaal top! fantastisch geïnstalleerd voor me met heerlijke humor! matrassen liggen heerlijk! allemaal naar de outlet! ik ben dankbaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Dankzij advies van Erno Terpstra zeer tevreden!

Heel erg blij met ons nieuwe Auping bed. We hebben heerlijk geslapen. Met veel dank aan Erno Terpstra voor zijn deskundige en eerlijke advies. Nu al weer zin om te slapen! Paul en Odette

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Super fijn geholpen in Amstelveen

Gisteren een aping bed in Amstelveen gekocht. Wat zijn wij daar super geholpen door Dirkje en later ook haar collega ( naam vergeten sorry) We kregen heelveel informatie, en er werd ook alle tijd genomen voor ons. Waar we op moesten letten met het matras en hoofdkussens . Wij gingen met een heel goed gevoel weg. Dankjewel Dirkje en collega.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Wij zijn meerdere keren langs geweest, in de outlet als op het zeeburgerpad, en super geholpen!

Wij hebben uiteindelijk twee prachtige bedden gekocht, nadat we meerdere keren zijn langs geweest en uitgebreid zijn voorgelicht. Ook bij de levering hebben wij boven verwachting veel service gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Service kwaliteit top!!!

Na een aantal jaren geslapen te hebben op een zeer goed Auping boxspring waren wij weer toe aan vervanging van een aantal producten. Zoals nieuwe topmatrassen, hoofdkussens, dekbedden en hoeslakens en dekbedovertrekken. De topmatrassen liggen goed en erop slapen is heerlijk. Op de hoofdkussens liggen wij weer formidabel. De dekbedden, overtrekken en hoeslakens zijn weer top. Kwalitatief zijn alle producten toppie. Wij hebben een seizoendekbed die aan elkaar vastzitten d.mv. een rits wat wij heel fijn vinden. Overtrekken en hoeslakens zijn van een goede kwaliteit en liggen heerlijk. Kortom alweer goede producten gekocht. Service is geweldig. Wordt goed geholpen en advies gegeven en men is heel vriendelijk. Altijd een leuk gesprek en leuk dat je na zoveel jaar als je terugkomt je nog herkent wordt ook. Je komt hier altijd terug!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

geweldige service

Beste Oost Slaapcomfort Medewerkers, Ongelofelijk veel dank voor de geweldige service. Wij hadden het bed niet eens bij u gekocht, maar omdat het niet goed meer werkte en de winkel waar wij het gekocht hadden niet meer bestaat waren jullie zo vriendelijk en hulpvaardig om het probleem direct de zelfde dag nog voor ons op te lossen zodat wij weer konden slapen. Dit noem ik nog eens een goede service. Een hele grote pluim daarvoor. Met hartelijke dank en vriendelijke groeten van de familie R.J.W Baggers te Utrecht

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
1

Dramatisch

Met volle vertrouwen kocht ik voor het eerst een Lattoflex matras van € 1420,00 bij Oost Slaapcomfort in Amsterdam. In de winkel werd er vermeld dat er niet geretourneerd kon worden. Toch vertrouwde ik erop dat het goed zat (omdat er aan mij was verteld dat er nieuwe Lattoflex matrassen gemaakt zouden worden). Echter bij de eerste slaapnachten kregen ik en mijn partner last van jeuk, rode bulten, opgezwollen ogen en een bloedneus. Wij haalden de matrashoes af en vonden vlekken op de kern van deze matrassen. Aangezien het ook een Outlet Store is (sommige vestigingen dan) vermoeden wij dat zij ons tweedehands matrassen hebben geleverd. Oost Slaapcomfort wilt de matrassen nu helemaal niet leveren omdat ik een klacht heb ingediend bij de Geschillencommissie en AMC ConsuWijzer. Bizar, want als zij niets te verbergen hebben dan zouden ze ook niet bang moeten zijn voor de Geschillencommissie en AMC ConsuWijzer. Vreemd dat er een voorwaarde bij mij wordt gesteld dat ze geen nieuwe matrassen willen aanleveren zolang ik mijn klacht niet intrek. Ik wacht al drie maanden op de matrassen. Het is niet meer dan logisch om de koop te ontbinden aangezien de matrassen niet op een redelijke termijn geleverd kunnen worden. Ik ben blij dat het Juridisch Loket bestaat om consumenten te helpen die de dupe zijn van oneerlijke bedrijven die alleen aan hun geld denken. Geen aanrader!

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Oost Slaapcomfort en AVEK: kwaliteit en service in één

Door de combinatie van AVEK (Arbeid, Vlijt en Kwaliteit) met de professionele voorlichting en service van Oost Slaapcomfort is bij ons een bed met matras geleverd waarmee wij zeer content zijn. Het begon met de voorlichting in de showroom, de aandacht en deskundigheid daar en eindigde met de vakbekwame aflevering van de even deskundige en vriendelijke installateurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Dramatisch

Met vertrouwen kocht ik voor het eerst een Lattoflex matras van €1420,00 bij Oost Slaapcomfort in Amsterdam. In de winkel werd er vermeld dat er niet geretourneerd kon worden, toch vertrouwde ik erop dat het goed zat, omdat er aan mij was verteld dat er nieuwe Lattoflex matrassen gemaakt en geleverd zouden worden (dus wat kon er mis gaan?) Bij de eerste slaap nachten kregen ik en mijn partner last van jeuk, rode bulten en daarna zelfs bloedneus. We haalden de matrashoes af en vonden vlekken op de kern van de matrassen. Aangezien het ook een Outlet Store is (sommige vestigingen dan) hebben wij het vermoeden dat zij ons tweedehands matrassen/ showroommodellen hebben geleverd. De ConsuWijzer en Geschillencommissie is ingeschakeld. Denk goed na voordat je hier iets koopt (het zijn grote bedragen) en vraag jezelf af waarom er niet geretourneerd kan worden?! Als ik geen jeuk, rode bulten en een bloedneus had gekregen (evenals mijn partner) dan hadden we dit nooit ontdekt. Oost Slaapcomfort heeft me verzocht om deze review te verwijderen maar ik wil andere consumenten waarschuwen want ik gun dit niemand. Op hun facebook-pagina bij reviews lees je van een ander consument die klaagde omdat ze een tweedehands dekbed geleverd kreeg in plaats van een nieuw dekbed (dit gaf mij bevestiging dat ik niet het enige slachtoffer ben). De directeur denkt alleen aan zijn geld, boven de gezondheid van zijn consumenten. Zij zouden nieuwe matrassen aanleveren (dat was de oplossing zonder enige compensatie). Na drie maanden heb ik de nieuwe matrassen nog niet binnen, vanwege het coronavirus. Ik zit echter drie maanden zonder een goede matras en heb inmiddels een nieuwe matras gehaald (waar wel garantie en ruilmogelijkheden bij zitten). Het is dan ook niet meer dan redelijk om het geld terug te geven. Ik heb het een 5 sterren gegeven omdat ze anders mijn review verwijderen. Dit hebben ze ook gedaan bij google review. Ik houd jullie op de hoogte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Topzaak!

Zeer goede service.Sublieme producten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Bedrijfsgegevens

Zeeburgerpad 80 82

1019AD Amsterdam

020-6929151

[email protected]

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.