Perfecte ervaring

Hele goede en fijne communicatie. Precies alles volgens planning. Monteurs ook vakmensen en super mooie pvc vloer gerealiseerd bij ons.

klantvriendelijk

Zeer deskundige medewerkers die met je meedenken en goed aanvoelen wat de wensen van de klant zijn. en dit alles in een mooie rustige ambiance met een heerlijk kopje koffie.

Trap vakkundig gelegd

Wij zijn goed geadviseerd en heel blij met het eind resultaat van onze nieuw beklede trap.

• Ervaring met: N.v.t.

Super woonwinkel

Goed advies en alles naar tevredenheid en prima volgens afspraak afgehandeld!

Zeer goede ervaringen

Zij hebben bij ons een visgraat pvc vloer gelegd en onze ervaring met vd Woude zijn zeer positief zowel communicatie alsmede het advies. Wij willen ook benadrukken dat de praktijk jongens hun vak heel goed kennen en snel werken,er was voor 60m2 3 dagen gepland maar het was na 1.5 dag al klaar. Al met al zijn wij heel positief. Gr. Harry Demmink

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekende service en kwaliteit, vriendelijke medewerkers.

Afspraken worden duidelijk omschreven en nagekomen, medewerkers zijn erg enthousiast en behulpzaam.

Fantastisch!

We kwamen voor nieuwe raambekleding en pvc vloeren, zeer goed geadviseerd en uitstekend geholpen door Anne. Dhr. van der Woudekwam zei aan huis voor het nameten. de uitvoering door o.a. Ronnie, Lucas en een monteur waarvan ik de naam niet meer weet was geweldig. Goed meegedacht en geholpen ivm onze fysieke beperkingen. Ook het afschilderen van de plinten door Kleurmeesters is keurig netjes gebeurd. Planning van Nancy ook top! Kortom:van aankoop tot uitvoering, dik tevreden dus echt een aanrader!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed advies en goed service

Je wordt goed geholpen, vriendelijk personeel en goede adviezen. Alleen jammer dat ze afhankelijk zijn van de fabrikanten die de spullen Nierop tijd of verkeerd leveren. Daar kunnen zij niks aan doen maar ik moet zeggen dat hun service en oplossingsgericht meedenken prima zijn!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede voorlichting, prettige behandeling. Afspraken zijn goed en op tijd nagekomen. Niet goedkoop maar wel betrouwbaar. Zeer tevreden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Uitstekende voorlichting. Zeer vriendelijk, en we zijn zeer tevreden met het resultaat. We bevelen van der Woude van harte aan

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

De monteur was erg asrdig en kundig. Werkte goed door. Leuke bijkomstigheid: ik had gerekend op maart en nu hangt mijn raambekleding er al voor. Echt super. Ook het telefonisch gesprek over of ik tevreden ben. Complimenten!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een fijne winkel, goede service.

Een winkel met veel keus. Ik werd goed geholpen. Afspraken worden nagekomen. Gordijnen kwamen zelfs eerder dan verwacht. Na de levering werd ik opgebeld of ik tevreden was.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel erg klantvriendelijk en kundig

Wij hebben de contacten ervaren als super vriendelijk en ook erg kundig. Dank aan verkoopster Loes, Nancy van de planning en de vriendelijke en kindige mensen wie de PVC laminaatvloer geplaatst hebben.

Correct, netjes en plezierig

Alle ervaringen met aankopen waren prettig en goed

prettig

fijn alles onder een dak uit te kunnen zoeken. Denken mee.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Goede service en kwaliteit

Fijn bedrijf. Goed advies. Ze (Roel) hebben veel moeite gedaan om een voor ons passende vloer te vinden. Dat werd uiteindelijk PVC. Deze is vakkundig gelegd maar voldeed op enkele kleine punten niet geheel aan onze verwachtingen. Nadat we dit communiceerden is hier heel adequaat op gereageerd en is e.e.a. Alsnog netjes bijgewerkt. Van der Woude is een prettig en betrouwbaar bedrijf.

zie volgend veld

De overgordijnen zijn prachtig gemaakt en door Lucas zeer professioneel opgehangen nadat hij de rails op vakkundige wijze had geplaatst

• Ervaring met: N.v.t.

Over de vloer!

Onze decennia-oude stoffen vloerbedekking was nodig aan vervanging toe. Uiteindelijk gekozen voor Respectables, duurzaam en CO-2 vrij geproduceerd. Een redelijk nieuw product. Het Zweedse Bolon (erg mooi materiaal) had ook gekund, maar voor slaapkamers en de overloop vonden we dat net iets over de top. De Respectablesvloeren liggen er sinds een week in. Het resultaat is verbluffend, wij zijn heel tevreden over het materiaal en ook over de inzet en het enthousiasme van de vakmensen van Van der Woude, die in krap drie dagen deze voor ons behoorlijke klus klaarden.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Goed, vriendelijk en persoonlijk

Zowel in de winkel als thuis bij het installeren ervaren wij een uitstekende en persoonlijke service. Je krijgt net even dát beetje meer!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service en advies.

Je wordt van goed advies en vakkundig geholpen.

Goede service en advies

Zie hierboven. We moesten lang op de gordijnen wachten maar het was het waard!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Tevreden over de service en het product

Ik had niet veel advies nodig maar ik ben tevreden over de service. Het is mogelijk om stof/stalen mee te nemen naar huis. Vrijblijvend wordt thuis de maat opgenomen. Alles wordt duidelijk vastgelegd, afspraken worden nagekomen. Dit gaat over paneelgordijnen die afgelopen week opgehangen zijn.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Je loopt altijd tevreden de deur uit

Weten overal een oplossing voor, materiaal van topkwaliteit. Wederom dik tevreden!

Prima geholpen

Goed ontvangen in winkel, prima uitleg en ze namen de tijd voor mij, vakkundige en vriendelijke monteurs. Ik kom zeker terug!

• Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

top

Wij hebben ons nieuwe huis laten stofferen door van der Woude en zijn zeer tevreden. Ze hebben goed met ons meegedacht en dat vonden wij prettig.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Havenstraat 136

7005 AG Doetinchem

Over Thuisin

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.