Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Handlefy
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Salvo BV
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zelfbewust door het IRP traject heenlopen is een uitdaging omdat je continu uitgedaagd word over hetgeen wat je al weet. Je gevoel en logica worden uit balans gebracht waardoor je uit je comfort zone komt. Hierdoor leer je veel. Als feedback zou ik mee willen geven dat (nog) meer herhaling van de stof mij zou helpen. Daarnaast is het gevoel 'doe ik het wel goed', redelijk stressvol. Maar dit is (denk ik) iets wat bij ondernemen hoort.

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Automaker
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In verband met voortijdig beëindigen van deelname (in wk3) heeft evaluatiegesprek plaatsgevonden op 19 03.

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: IXL Netherlands B.V.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Enorm leerzaam.

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Handlefy
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het programma sluit goed aan bij wat het is afgesproken. erg deskundig, eerlijk, open, goede sfeer. Het wordt gewaardeerd dat er serieus met ons wordt omgegaan. Het enige lichte punt van kritiek is, rondom communicatie: Immers wat wordt er van elke pitch (met publiek) verwacht. Dat mag iets scherper neergezet worden. Het programma is redelijk vol, het is aanpezen, maar ook dat wordt als prettig ervaren. Immers zo blijf je er lekker inzitten! Dank!

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Handlefy
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sparren om zaken als visie en waardepropositie scherp te krijgen is heel nuttig. Feedback op de presentaties is stevig maar deskundig! Twee opmerkingen: 1. Is een echte innovator/entrepeneur coachbaar? Dat zal mogelijk moeten komen van het team daaromheen. 2. (markt)technisch validatie is tot nu wat onderbelicht. Verder prima tot dusver.

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: HoCoSto BV
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De sessies zijn confronterend, maar dragen absoluut bij aan inzicht in je eigen product/dienst. Kritisch zijn is prima, maar wel met het doel om samen naar een oplossing/uitkomst te werken.

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: GDP
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: The Sleep Company BV
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer deskundige mensen. Leuk traject. Interessante externe mensen tijdens de plenaire meetings. Expert panel voorbereiding lijkt me te kort vantevoren gepland, maar dat moet nog blijken. Ik heb goeie hoop op een succesvol traject!

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Salvo BV
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zéér tevreden met de deskundigheid, vriendelijkheid en de inzet van iedereen waar ik mee te maken heb gehad. De communicatie kan soms iets beter, aangezien niet alles altijd helemaal duidelijk is.

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Automaker.nl
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: BioscienZ
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: BioscienZ
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Nextup software bv
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb vaker hulp gekregen van externe partijen (bijv. starterslift, KvK, Accenture) maar de BOM onderscheidt zich door niet alleen te vertellen wat je als startup eigenlijk zou moeten doen, maar ook heel concreet helpt. Dus niet alleen zeggen hoe iets moet, maar ook echt laten zien hoe het moet. Veel aandacht.

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Kwettr
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding en deskundigheid. Ook het enthousiasme en betrokkenheid is super. Als bedrijf dat nog in oprichting is was de omvang van het gehele proces niet geheel duidelijk (en ook niet te bevatten) bij de start. Los van Glanum Medical hebben wij enorm veel geleerd wat we nu al inzetten bij onze huidige werkgevers. We zijn echt dankbaar dat we dit hebben mogen doen.

  • Dienstverlening
  • Deskundigheid
  • Proces
  • Communicatie
  • In welke mate beveel je de BOM aan?
  • Bedrijf: Glanum Medical

Bedrijfsgegevens

Goirlese Weg 15

5026 PB Tilburg

088 831 1120

[email protected]

Over Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM)

Ondernemerschap is de aanjager voor verandering. Van duurzame voeding, een gezonde toekomst, klimaatneutrale energie tot de ontwikkeling van kansrijke sleuteltechnologieën. De Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM) zorgt dat start-ups die daaraan bijdragen een vliegende start maken en kunnen doorgroeien tot scale-ups, dat ondernemingen in Brabant altijd over de juiste faciliteiten beschikken en dat bedrijven met internationaliseringsambities deze kunnen waarmaken.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.