ik heb het als positief ervaren met de persoon die hier bij mij thuis is geweest

• Betrokkenheid

Ondanks het overlijden helt hypotheek nemer prima gertegeld

• Betrokkenheid

helder en duidelijk komt afspraken na

• Betrokkenheid

Enige opstartproblemen maar dit was vanwege de grote drukte. Oversluiten is perfect en vakkundig afgehandeld, ondanks alle juridische romslomp. Zeer blij met de huidige hypotheek, beveel van Ochten zeker aan bij familie/vrienden.

• Betrokkenheid

Ben blij met het advies om mijn hypotheek open te breken het scheelt me €200,00 iedere maand

• Betrokkenheid

Snelle reacties op vragen, op maat advies

• Betrokkenheid

Na eerst een moeilijke start van de hypotheek adviseur ,werden wij verder geholpen door mevr. van Ochten en haar medewerkster zelf ,deze twee mensen hebben ons verder uitstekend en naar alle tevredenheid verder geholpen ,alle benodigde informatie en advies kregen wij toegestuurd ,wij hebben alles digitaal kunnen regelen en alles netjes op tijd ,wij waren erg blij met hun bemiddeling en een keurige rente afspraak ,kortom wij zijn erg tevreden over deze hypotheek verstrekker.

• Betrokkenheid

Hele goede begeleiding gehad van Aart bij de aankoop van mijn eerste woning. Goed bereikbaar en vlot met advies. Nadat woning was gekocht was er wel wat een rommelige adminstratief proces. Dat kon echt beter.

• Betrokkenheid

Uw bedrijf had in mijn geval een open mind met betrekking tot bepaalde zaken die ik zag of vond tijdens de afwikkeling. De tijd die nodig was voor het geheel verliep zonder haperingen. Een fout in de afrekening werd toegegeven en gewijzigd zoals het moest. De communicatie was in orde. De betrokkenheid kan naar mijn mening wel beter. Ik had het heel prettig gevonden om na het kennismakingsgesprek op mijn oude adres, een afrondend gesprek te hebben met Joyce op mijn nieuwe adres, zodat zij kon zien hoe ik er na de scheiding bij zat. Dit borrelt in mij op omdat zij ook de mediation heeft gedaan. Je bouwt een soort band op met iemand die na het tekenen van alle aktes geen persoonlijk afscheid kent. Het chocoladelettertje voor de Sint vond ik grappig, knullig en niet nodig.

• Betrokkenheid

Zoals ik verwacht had prima geholpen door Aniel.

• Betrokkenheid

Goed advies en zeer goed geholpen.ook in gedeeltes kunnen betalen was voor mij noodzakelijk . Harstikke goed dat ze ook tijdens de looptijd van de hypotheek je van advies voorzien indien noodzakelijk...toppie

• Betrokkenheid

Zeer goede ervaringen met hun

• Betrokkenheid

We hebben hele goede ervaringen met van Ochten advies. Het totale plaatje, met daarin meegenomen deskundigheid, inzet en betrouwbaarheid is op een hoog niveau. Het enige leerpuntje was bij ons het komen tekenen van de stukken. Bleek later, dat er een handtekening mistte. Dat had even gechecked moeten worden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In 2016 heel veel oroblemen gehad met het oversluiten van de hypotheek. adviseur gaf steeds verkeerde adviezen, niet kloppende offertes, rekenfouten en stapelde fout op fout. Echt bizar hoe incompetent deze was. En bij vragen deed hij ook nog heel naar en onbeschoft. Toen we hem hier uiteindelijk op aanspraken werd hij boos en vervelend en dreigde hij met een hoge rekening. Door tussenkomst van mw van Ochten die alles heeft overgenomen en afgehandeld is uiteindelijk op de valreep alles nog goed gekomen.

Stockholm 11

2993 LM Barendrecht

Over Van Ochten Hypotheekadvies

Van Ochten Hypotheekadvies. Een modern kantoor met ouderwetse dienstverlening.

Over Adviesscore.nl