
Een bank gekocht uit de koopjes hoek omdat de verkoper zei dat het echt een nieuwe bank was die ze als pilot hadden staan en er echt niks mee was Dus dan vertrouw je erop dat het goed is Nou na twee weken ging de bank kraken en gingen we terug . Hij beloofde ons zowe mondeling g als schriftelijk een nieuwe bank …dit draaide hij na paar dagbesteding met als gevolg dat we nog steeds met een kapotte bank zitten. Nee Chinese verkoper zo ga je niet met klanten om
Ik geef ze een 0 . Heb een bank gekocht . Is binnen gekomen na 8 weken . Was gelijk blij van eindelijk me bank is binnen . En daarna zag ik allemaal draden van het bank uitsteken. Nemen we contact op. Kan je zelf ook knippen . Zeggen ze. Of je moet het meenemen doen wij het zelf. Onvriendelijk medewerker. Nooit en nooit meer . En na 3 dagen was 1 kant al gezakt Heb je er voor nog 1200 euro voor betaald . Kan geen foto’s plaatsen had ik het geplaatst meteen konden jullie het ook zien. Raad het niemand aan. Datum van ervaring: 12 april 2025
Wij hebben er een bank gekocht ,na een half jaar begon deze te kraken bij de vleet . Klacht in gediend ,moet je zelf de bank terug brengen(als of je een pakje boter weg brengt) Bank moest terug naar de fabrikant. 7 weken weg geweest en toen hij terug kwam kraakte hij nog erger dan voor hij weg ging. Weer gemaild ,gebeld toen kregen we bericht we mochten een andere bank uitzoeken. Wat de bank duurder was moesten we bij betalen. Wij andere bank uit gezocht weer 8 weken wachten. Kregen we bericht dat we het bij te betalen bedrag nog steeds niet betaald hadden. Maar dat was al bij bestellen betaald. Toen was de bank zoek (die bleek al lang in het filiaal te staan. Deze zou namelijk bezorgd worden. Na 2 maanden begon deze bank door te zakken. Wij weer klachten in gediend en gezegd dat we de bank terug willen doen en ons volledige aankoop bedrag terug willen. Dat recht hebben we gezien we ze al diverse keren de kans hebben gegeven om alles goed te doen. Nu willen ze dat we de bank brengen zodat hun hem kunnen repareren . DAT never niet meer . We gaan er nu een juridisch proces van maken. Ons advies koop nooit geen bank bij Seats And Sofas
Einde 2023 een bank besteld. Februari 2024 geleverd in huis gezet nooit op gezeten wegens samen wonen. November 2024 kwam ik erachter dat de bank enorm kraakte en piepte ondanks dat hier niemand opgezeten heeft. Er ging van alles mis volgens de verkoper lag het aan de stof dat over elkaar heen schuurde.. uit eindelijke nieuwe bank geleverd, deze nieuwe bank kraakt en piepte nog erger dan de eerste. Dus na 3x de bank voor niks en weer verhuist te hebben mijn geld terug gevraagd, seats and sofas geeft maar 75 procent geld terug ik mocht een nieuwe bank uitzoeken voor 100 procent. Wel raar want de geleverde bank is splinternieuw maar toch afschrijving berekenen. Doe geen zaken met seatsandsofas de service is waardeloos!!
Gekochte bank Bank geleverd, kapot, mechaniek werkt niet, stoel klapt niet in, Connector niet geborgd. Mijn man bijna geelektrocuteerd, beugels los en degene die niet los zitten schuren over elkaar heen. Bank kraakt als een gek. Als je belt met Seats and Sofas dan moet je maar een service melding maken. Natuurlijk verschuilen zich daar achter, je krijgt niemand te spreken en doodleuk zeggen dat je daarvoor getekend hebt. Ik heb getekend voor een nieuwe bank, geen kapotte bank!!! Ik heb net service melding gemaakt maar ben op zijn zachts gezegd woest. Schandalig dat ze zoiets durven af te leveren en voor dat geld, ze moesten zich schamen echt waar. Ik ben net in de winkel in Heerlen geweest om beklag te doen maar zeggen doodleuk dat ik 5 tot 10 werkdagen kan wachten dat er eens gebeld gaat worden. Dat dacht ik toch van niet. Geeist is dat de kapotte bank morgen 27 maart wordt opgehaald en mijn geld terug. Spijt op al mijn haren op mijn hoofd om een bank gekocht te hebben bij Seats and Sofas. Ik ga de kracht van social media gebruiken om dit kenbaar te maken. En om heel Nederland op het hart te drukken om nooit maar dan ook nooit zaken met Seats and Sofas te doen. Weten jullie wel hoe hard mensen moeten werken om een bank te kopen en dan afgescheept te worden met ik snap u.. nou ze snappen het niet! Eerst allemaal leuke verkooppraatjes om mensen hun zuur verdiende geld af te troggelen maar als er stronk aan de knikker is geven ze niet thuis Ik ben nog niet klaar met Seats and Sofas en ik zet mijn advocaat erop boven op. Geeist dat er morgen 27 maart 2025 een Logistiek bedrijf bij mij thuis staat om de bank op te halen zo niet dan is het probleem voor Seats and Sofas nog groter. Nederland pas op, koop nooit bij Seats and Sofas want je wordt genaaid waar je bij staat!! Ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik ooit zaken met hun heb gedaan
In dec kussens besteld voor de bank en uiteindelijk de verkeerde kussens meegekregen. Klacht ingediend op website en via telefoon maar niemand die reageert of kan helpen. 3 maanden later hebben we nog geen kussens. Zeer slecht
In september bij filiaal Zoeterwoude een elektrisch verstelbare 2zits bank en een losse stoel besteld. Na ca 5 maanden werden we gebeld dat het binnen was. Op 22 februari werd, na een moeizaam traject om tot een bezorgdatum te komen, op zaterdag 22 februari om 20.00 uur dan eindelijk alles bezorgd door 2 ongemanierde slecht Nederlands sprekende bezorgers. Terwijl alles in elkaar gezet werd, zag ik al dat de bank niet elektrisch was en gaf het verzoek om deze weer mee te nemen, maar dat deden ze niet. Met PIN pas in de hand wilde ik de bezorgkosten voldoen maar nee kon alleen contant. De heer aan de telefoon meldde dat ik kon pinnen bij de bezorger. Helaas! Volgende dag naar de winkel en daar bleek al snel dat de verkoper ons niet ging helpen "u heeft er voor getekend en daar is het bedrag ook naar" nee u heeft niet naar onze wensen geluisterd en het verkeerd op de koop overeenkomst genoteerd. We hebben toen een servicemelding via de website gedaan en binnen 5-7 werkdagen zouden ze reageren. Na 10 dagen zelf maar teruggebeld. Om het verhaal maar even in te korten, er zijn nu 3 weken voor bij en we weten nog niks. Was bij Hoofd Inkoop neergelegd, die zou terugbellen, bellen we zelf, worden we voorgelogen door het zaterdaghulpje en of we even vrij willen nemen om op dinsdag of woensdag even naar het filiaal willen komen voor de oplossing. Kan schijnbaar niet telefonisch!!! Het tv-programma Radar heeft geen indruk op Seats and Sofas gemaakt. Zelfs als ze je begroeten in een winkel of naar je lachen, wordt je al genaaid. Mensen, koop hier nooit iets en ga gewoon een winkeltje verder kijken. Er moet nog heel wat gebeuren willen wij deze review aanpassen of verwijderen. Het gaat wel om 1900 euro. EN DIE WILLEN WIJ TERUG!!!
Wat ging er mis? Misschien zouden we het andersom moeten stellen, want er ging veeeel mis. Stephan stond ons te woord in de winkel, ik heb een aantal specifieke vragen gesteld, waaronder: wat is de afmeting van de bank en wat zijn de bezorgkosten, wanneer kan het worden bezorgd, want ik hou niet van verrassingen. De exacte afmeting kreeg ik niet, maar toen ik aangaf wat de maximale grootte kan zijn, werd gezegd dat het wel zou passen. Vervolgens werd gezegd dat de bezorgkosten 150 eur zouden zijn en dat het a.s. zat kon worden geleverd ( op de ma gekocht). Nadat ik de aankoopprijs heb betaald, wordt er naar het bezorgbedrijf gebeld en wordt het ineens 185 eur om te bezorgen. Ik zei toen tegen de manager Mark dat dit een principekwestie is en dat als het niet voor 150 eur wordt geleverd, we het dan niet hoefden. Mark gaf zijn woord dat het voor 150 zou worden bezorgd. Ellende begon vervolgens, ik heb eerder naar de afmetingen gevraagd en aangegeven wat de maximale grootte van de bank moet zijn. Filmpje gemaakt van de gang vh bezorgbedrijf en de afmetingen benoemd van de gang en deuringang. Nu zegt het bezorgbedrijf dat de bank niet past, weer gebeld met Zaandam, afmetingen doorgegeven, Mark de manager heeft de bank opgemeten en zei dat het wel zou passen. Bezorgbedrijf weer gebeld en toen ik kreeg ik pas een afspraak vd week erop. Inmiddels was het alweer 1,5 week geleden dat wij de bank hadden gekocht. Op de afgesproken dag komt het bezorgbedrijf langs en geeft aan dat ze denken dat het wel past, maar dat ik moet tekenen voor als er schade is, omdat 1 van de 4 elementen niet was ingepakt. Ik Word vh blok gezet, tekenen of we laten de bank hier vd deur en dan moet je alsnog 115 eur betalen. Getekend, komen ze boven en geven ze aan dat het niet door de ingang past. (Terwijl ik de afmetingen heb doorgegeven aan Seats and Sofas. Wel mag ik 150 eur betalen vh bezorgen, ook al hebben ze niets naar binnen kunnen brengen. Nu een bedrijf met lift ingeschakeld , 135 eur bet
Ik heb een bankstel gekocht van 2250 euro en kreeg de telnr van een bezorger die ik apart heb moeten betalen Na mijn telgesprek met de bezorger kreeg ik een negatief gevoel Er werd een bezorgafspraak gemaakt Vervolgens werd ik door een bericht een ander afspraak gemaakt om half 10 s avonds zonder met mij te overleggen Nog erger kwam de bezorger zonder enig respect mij te vertellen wat hij wel en niet deed vervolgens probeerde hij zonder enig benul de bankstellen met poten eraan naar binnen te sjouwen Ik vroeg vriendelijk om eerst de poten te demonteren om geen schade te maken Heel boos kreeg ik te horen dat dat niet in zijn werkzaamheden behoorde en dat hij niet de juist spullen had om de poten te demonteren hij liet de bankstel voor mijn deur achter Ik heb de bezorgkosten betaald en moteren maar heb zelf de bankstel naar binnen gebracht, heb seat and sofas op de hoogte gebracht en wacht op hun reactie af want zij hebben beloofd dat de hoofdkantoor contact met mij zou leggen Tot nu toe geen bericht Ik ga volgende keer naar A meubel en zal iedereen die ik ken waarschuwen voor seat and sofas
13 weken te laat met leveren en dan staat hij er eindelijk en dan blijkt het hoekgedeelte doorgezakt te zijn Servicemelding gemaakt paar dagen later blijkt dat ze die niet meer kunnen vinden en moet ik een nieuwe aanmaken Wat me dus omdat je foto voor foto moet doen en niet te snel mag doorgaan ( anders moet je weer opnieuw beginnen ) Terwijl ik een bevestingsmail heb gehad dat hij goed ontvangen is Toch blijven ze erbij dat ik weer opnieuw moet beginnen met andere woorden duurt het nog langer voordat ik geholpen wordt En dat terwijl ik nu geen gebruik kan maken van mijn ruim 4000 euro bank Die ik 10 Mei 2024 gekocht heb in Oktober 2024 geleverd zou krijgen Uiteindelijk 8 Februari is hij daadwerkelijk geleverd en dan vinden ze het gek dat ik pissen of ben dat ze ook nog eens mijn servicegericht waar ik anderhalf uur over heb gedaan kwijt zijn geraakt zodat ze weer een paar dagen extra hebben om te beantwoorden
03-07-2024 bank in Apeldoorn gekocht met levering in Alkmaar en van daaruit bezorgen naar huisadres.26-08-2024 een mail ontvangen met daarop dat ik de bank kon ophalen in Alkmaar??? hoe dan? stond toch op de aan koopbon? bezorgen! Geregeld dat de bank op 03-10-2024 bezorgd zou worden en de transportkosten door mij betaald werden. De bank werd bezorgd maar het eerste gedeelte had al een gat aan de onderkant plus overal nietjes waar geen nietje moesten zitten. dus ik zei dit accepteer ik niet! tweede bankstuk want ik had een hoekbank besteld verkeerd genaaid plus ook weer gaten waar het niet moest zitten. Toen heb ik gelijk tegen de bezorging gezegd bank weer mee terug en mijn vertrouwen was in het bedrijf weg! Ben gelijk aan het bellen gegaan en ik kwam uit bij mevr Jansen die de klacht met foto's naar de inkoop zou sturen en dat ik van de inkoop zou horen hoe het verder ging.( inkoop schijnt in polen te zitten en daar krijgen ze geen contact mee.) Na 40 telefoontjes op en neer gebeld en met een kluitje in het riet te zijn gestuurd plus het hoofdkantoor zoveel keer aan de lijn te hebben gehad en na 16 weken eindelijk een soort antwoord te hebben gekregen is de bank op 17-01-2025 geleverd!, en betreur ik het dan ook zeer dat de bank na twee weken al doorzakt! Ik ga ze ook niet meer bellen heeft totaal geen zin bij dit bedrijf! ondanks dat je nog garantie hebt! Koop hier a.u.b. GEEN BANK!!!!!! ZE LIEGEN EN BEDRIEGEN!!!
Op 16 november 2024 kwamen wij binnen in het filiaal in Hengelo we wilden ons slechts oriënteren. Een verkoper vertelde ons de prijs van de bank € 2200,= maar vandaag konden we een speciale prijs krijgen en konden we de bank aanschaffen voor € 2000,= maar dan moesten we vandaag beslissen! We vonden de bank mooi en dwongen er een groot extra deco kussen bij af van 60x60 cm. We zetten onze handtekening en de koop was gesloten. Best rap ging dit allemaal maar goed we vonden de bank mooi. Bijna 2 maanden later werden we gebeld dat de bank was aangekomen in het filiaal en dat we deze konden afhalen. Bij het uitpakken thuis bleek er een producitefout te zitten in de stof van het kussen van het grote eiland van de bank en het extra deco kussen was slechts een soort speldenkussen van nog geen 30x30 cm. We hebben onze klachten gemeld en er is een "fout gemaakt" door de verkoper werd er gezegd bij de bestelling van het kussen, wij vragen ons af of dit een fout was of een bewuste actie van deze pushende verkoper? Voor de andere klacht betreffende de weeffout in de stof werden we naar de website verwezen omdat deze klacht alleen door het hoofdkantoor kon worden opgelost, volgens de jonge dames van het filiaal in Hengelo. Na alles te hebben ingestuurd betreffende de koopovereenkomst, factuur, een begeleidend schrijven met de klacht en de meerdere foto's kregen we slecht een korte e-mail van Maartje van de serviceafdeling dat we met de schade konden vervoegen naar een stofhersteller om op eigen kosten dit te laten repareren. ????? HUH hoorden wij dit goed, een productie-/ weeffout in de stof die we zelf moeten laten herstellen voor een net nieuw opgehaalde bank?? Opnieuw namen we contact op met Seats and Sofas, de klachten- serviceformulieren en verzoeken tot contact zijn allen ingediend via de website, maar Seats and Sofas hult zicht in complete stilte. NOU GELOOF MIJ DAT WIJ VAN ONS ZULLEN LATEN HOREN!! Zolang het nodig is, desnoods dagelijk
Heb een bank gekocht. Maar na 10 minuten kwam ik er achter dat de afmeting niet goed was. Terug gegaan om te anuleren. Maar dat was al niet meer mogelijk. Moesten maar bellen en een brief sturen naar het hoofdkantoor . Kort om een kut zaak ze lopen in de winkel in je nek te hijgen om wat te verkopen. Maar service is er niet koop hier geen bank
We hebben een bank gekocht, helaas kwamen we er binnen 10 minuten achter dat de afmeting niet past. Toen we terug in de winkel kwamen, bleek er niks meer mogelijk en moesten we voor annulering nog 30% annuleringskosten betalen. Totaal niet klantvriendelijk en een belachelijke service. Er is telefonisch geen contact mee te krijgen. De mensen in de winkel lopen er ongepast bij, dit in combinatie met hun houding maakt het een zeer onprettige sfeer. Ze zitten met hun knieën boven de toonbank uit en totaal ongemotiveerd.
25 januari 2025 meld ik voor de 4de keer mijn klacht. De loungedeel en de zitdeel ernaast is gezakt. Op 18 Jan 2025 telefonisch nagebeld over het aanleveren van foto's dat daarop een gezakt deel niet zichtbaar is. De mdw zei dat het gaat dat ze weten om welke delen het betreft en dat ze weet dat het niet op de foto's te zien is. Vandaag 25 januari 2025 stuur de foto's van de gehele bank en nogmaals de factuur en koopovereenkomst die ik eerder ook al had meegesgestuurd. Op 18 januari 2025 heb ik foto's gestuurd betreffende de delen waar mijn klacht over gaat. Dit antwoord krijg ik terug: We hebben uw email in goede orde ontvangen. Ten eerste onze welgemeende excuses dat het meubel niet aan uw verwachtingen voldoet. Zoals wij uit uw melding begrijpen bent u van mening dat uw zitmeubel is doorzakt. U heeft gekozen voor het model de California, dit is een van onze loungemodellen met een aanzienlijk zachte zitting. Wij zien op de doorgestuurde foto's een prachtige bank met geen doorgezakte zittingen. Normaliter als een zitting is doorgezakt ontstaat er een duidelijke kuilvorming, gelukkig is dit bij u niet het geval. Belangrijk is dat u tijdens deze inzit-periode alle zitplaatsen gelijkmatig belast, dit om de garantie op de vullingen te waarborgen. Voor alle zitmeubelen geldt dat ze enkele maanden gebruikt moeten worden om het zitcomfort optimaal te ervaren. Kussens passen zich namelijk aan, aan het lichaamsgewicht en kunnen zich hiernaar gaan vormen. Ook de ondersteuning van de zitting wordt soepeler naarmate het zitmeubel vaker belast wordt en kan daardoor wat aan stevigheid verliezen. Dit is een normaal en natuurlijk proces en geen fout van of in het product. Mocht u ondanks bovenstaande informatie van mening zijn dat uw melding buiten de gebruikelijke marges valt, vernemen wij dat graag van u en zullen wij direct aan de slag gaan om uw probleem zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Wel willen wij u erop wijzen dat indien uw melding geen productiefout bet
In Oktober bankstel type Brent gekocht in Vestiging Zaltbommel. De bank zelf is prima. Echter heeft de verkoper een fout gemaakt door een "hocker" aan ons te verkopen met de boodschap dat deze net zo breed als het lig gedeelte van de bank zou zijn. Dit blijkt niet het geval, waardoor we nu een bank met twee verschillende breedte maten hebben. De betreffende verkoper erkende deze fout, stelde alles in het werk te zullen zetten voor een oplossing, maar daarna is het stil gebleven. Hij is gewoon niet meer te bereiken. Ik ben twee keer langs geweest in de winkel, maar blijkt hij er steeds niet te zijn en telefonisch word meerdere malen (5 keer!) beloofd dat er teruggebeld zou worden maar dit gebeurd niet. De andere balie-medewerker toont totaal geen begrip voor het ontstane probleem en geeft aan dat zij ook niet kan helpen. Inmiddels een officiële klacht op de website ingediend die aangeven tussen de 5 á 7 werkdagen contact op te nemen maar ook hier GEEN ENKELE REACTIE na deze periode. Ik heb nog nooit een waardeloos bedrijf zoals dit concern meegemaakt. Eens en NOOIT MEER!
Wat is het verhaal: 1- verkeerde bank is er geleverd 2- na heel veel moeite een leenbank ontvangen 3- we moeten zelf lift huren om leenbank boven te krijgen 4- weer 3,5 maand wachten op de nieuw bestelde bank 5- geen reactie op vragen over de aflevering van de bank 6- geen reacties over beloofde terugbel actie van Seats en sofa 7- na belofte over huurlift te betalen nu ineens geen vergoeding over de huurlift 7- alles is ons probleem geworden en alle beloftes zijn gedaan door medewerkers die er u niet meer werken Kortom; verschrikkelijk om met deze firma afspraken te maken, niets wordt nagekomen. Ook als ze zeggen, we bellen u terug, is er geen intentie om ons als klant tevreden te stellen. Eindstand na 6 MAANDEN: Nog steeds geen bank en dubbele kosten door hun fout(en) KOOP HIER NOOIT EEN BANK!
Na 22 weken werd onze bank geleverd. Alleen zonder poten, dus niet te gebruiken. Na discussies voor wie de kosten voor monteren van poten zijn, zijn de poten een week later eronder gezet. Er waren echter meerdere andere mankementen. Om dit te verhelpen kwam de salesmanager met een Praxis aanhangwagen de bank ophalen (??) en deze zou savonds gerepareerd retour komen. We werden echter door hoofdkantoor gebeld dat nog niet gelukt was en ze volgende dag reparatie afmaken. De volgende dag kregen we bericht dat niet gerepareerd kon worden en dat we geld voor bank terug kregen. Ook werd gesuggereerd dat we de transportkosten retour zouden krijgen. Dit werd later ontkent en kregen we niet terug. Hierop heb ik een klacht ingediend waarbij ik de transportkosten retour wil en een schadevergoeding voor de krassen op onze voordeur bij het naar buiten tillen van de bank en voor het ongemak. Tot op heden heb ik niets meer vernomen van Seats and Sofas. Zo hoor je niet met klanten om te gaan.
5 maanden gewacht op het bankstel, 3 maanden later een service melding gemaakt en nu 2 bezoeken van een monteur later moet de bank terug naar de leverancier, verwachte levertijd 3 maanden, of ik ook nog even de transport kosten wil betalen Geld terug, andere bank, thuis repareren ho maar en men schermt met dubieuze voorwaarden die op allerlei manieren uitlegbaar is Waar kan een consument nu aankloppen NOOIT WEER
In de winkel in Amersfoort werden wij heel vriendelijk en goed geholpen door Sarah stagiairge en manager. Uiteindelijk heb je je keuze gemaakt de "Madeira bank" met leer, en begint het onderhandelen voor de prijsbepaling, de prijs is zo aantrekkelijk gemaakt met extra kortingen en je hebt dan een deal. Alleen bleek dat er nog bezorgkosten bij kwamen wat ons niet was verteld en een best wel een lange levertijd. We kregen nog een kleine korting voor de leverkosten. Dan moet je er niet meer over nadenken en blij zijn met de koop.
Ik ben ontzettend teleurgesteld, boos en erg verdrietig. In juli een bank gekocht met slaapgedeelte . Werd geleverd en dat zelfde weekend kwam ik erachter dat het slaapgedeelte defect was. Werd gezegd dat ik €75 moest betalen dat de bank hier weg gehaald kon worden voor reparatie. Na een lang en pittig gesprek Werd het onderdeel op seats en sofas hun kosten gehaald en retour gebracht. Het onderdeel is 5 oktober gehaald. 13 december telefoon gehad dat het onderdeel gemaakt en wel klaar stond in filiaal Groningen. Ik heb Gevraagd wanneer het onderdeel bij mij thuis geleverd kon worden. Vanaf 13 december is mij 9!!!! x tekefonisch beloofd dat ik diezelfde week het onderstel nog in huis zou hebben. Hier moest ik echter wel zelf achteraan bellen. Het is nu 20 januari en heb het inderstel nog niet! Bijkomend probleem, doordat het onderstel mist, zakt de bank nu door en kraakt aan alle kanten. Dit moest ik maar filmen? Deze week word ik terug gebeld voor een "oplossing" maar heb er geen vertrouwen meer in. Ik wil iedereen adviseren het programma kassa onderdeel de belbus op BNNvara te benaderen. Ik heb al contact met ze. Dit moet maar eens stoppen, deze waanzin!
De bank in de winkel zit heerlijk maar de geleverde bank zit als een plank , je moet hem een maandje "inzitten" wordt mij gezegd , onzin natuurlijk want de bank zit nog steeds als een plank
Ik heb de verkeerde opstelling van Seat and Sofas ontvangen. Dat is ook direct erkend door het bedrijf. Echter, dit was ongeveer 6 weken geleden al, na 20 telefoontjes, blijven ze hele tijd aangeven dat regionale manager die verantwoordelijk is, niet aanwezig is en komen helemaal niet met concrete oplossingen voor al die tijd. Belachelijke service voor een overduidelijke fout van Seat and Sofas. De oplossing die ze bieden is 50 euro vergoeding of alle transportkosten zelf betalen en 8-10 weken wachten. BELACHELIJK!
Er is een bank bij mij geleverd (te laat maar dat terzijde) waarvan 2 stukken niet aan elkaar geklikt konden worden. Ik moet dit nu op eigen kosten laten repareren of zelf naar Maassluis brengen en ophalen. Echt ridicuul. Ze laten de klant opdraaien voor een bank die bij levering al kapot was.
WAARSCHUWING! NOOIT HIER KOPEN! Ik heb een bank gekocht die na twee maanden is ingezakt. Op eigen kosten heb ik de bank een paar keer moeten vervoeren zodat ze pogingen konden doen het te verhelpen, maar ze sturen vervolgens een verkeerd onderdeel, of een onderdeel dat stuk is. Als klapper op de vuurpijl hebben ze de laatste order ruim twee maand laten zitten waardoor de levertijd natuurlijk ook weer belachelijk lang is geworden. Nu zit ik inmiddels langer zonder bank, dan dat ik daadwerkelijk de bank heb gehad. Ik wil graag mijn geld terug maar nu word ik van het kastje naar de muur gestuurd en is het heel moeilijk om dit te regelen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad. Wees gewaarschuwd.
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.