Filters

1

verschrikkelijke service

Ik heb de verkeerde opstelling van Seat and Sofas ontvangen. Dat is ook direct erkend door het bedrijf. Echter, dit was ongeveer 3 weken geleden al, na 10 telefoontjes, blijven ze hele tijd aangeven dat degene die verantwoordelijk is, niet aanwezig is en komen helemaal niet met concrete oplossingen voor 3 weken lang. Belachelijke service voor een overduidelijke fout van Seat and Sofas.

  • Aanbevelen? Nee
2

Teleurgesteld

In de winkel in Amersfoort werden wij heel vriendelijk en goed geholpen. Uit coulance mochten wij zonder rente afbetalen. Afgesproken dat de bank gebracht en in elkaar gezet zou worden, daar betaal je 146 Euro voor. Toen begon de ellende, bank is gebracht en in elkaar gezet, het ging allemaal zo snel, dat je ook wel verwacht dat ze weten wat ze doen. Nou niet dus, we kwamen er achter dat de bank wiebelt, poten zitten dus niet goed, er zit een spleet van ongeveer 4 cm tussen twee sigmenten. En bij 1 relaxstoel doet de rug en hoofdsteun functie het niet. Gelijk een klachten formulier opgestuurd. Volgende dag werden we netjes terug gebeld. Mevr aan de telefoon dat we 2 sigmenten met elkaar moesten verwisselen, zeg daar begin ik niet aan, want weet niet hoe het in elkaar zit, was dus niet bekend dat het door hun zelf in elkaar is gezet en geleverd. Mevr zou wel een meubelmaker kunnen regelen, zeg nou dat zou fijn zijn, ja koste ons dan wel voorrijkosten, zeg nou sorry daar ga ik niet mee akkoord, heb hem door jullie laten bezorgen en in elkaar laten zetten. Mevr kon na overleg voor hun kosten de meubelmaker laten komen, vond dat fijn en een goede service. Maar nu gebeld met de meubelmaker die komt dus pas 13 Januari 2025, tis echt niet te geloven, we gebruiken de bank, hadden ook gevraagd zo snel mogelijk. Voor een bank van bijna 6000 euro mag je toch wel verwachten dat het goed is. Erg verdrietig hoop jaren met deze dure bank te kunnen doen, maar daar zal ik nooit geen bank meer kopen. De bank is zo aangeschaft maar voel mij nu in de steek gelaten.

  • Aanbevelen? Nee
1

Koop NOOIT je bank bij SEATS & SOFAS

Heel veel spijt dat we hier onze bank hebben gekocht!! Een week voor afgesproken datum hebben we een mail ontvangen dan we de bank binnen 2 dagen moeten ophalen. Van alles geregeld om de bank op te halen. Bij thuiskomst komen we erachter dat een bankpoot niet past, aansluiting aan de binnenkant is te klein. Na heel veel heen en weer gemaild met Seats & Sofa wordt doodleuk gecommuniceerd dat we 3 december de bank ZELF naar het filiaal mogen brengen op eigen kosten en de bank de VOLGENDE dag pas weer (weer op eigen kosten) kunnen ophalen. Dit is absoluut niet hoe je hoort om te gaan met klanten. Er wordt absoluut niet meegedacht met de klant bij het oplossen van een probleem dat bij Seats & Sofas ligt. Bij ophalen van je bank wordt gevraagd of je ter plekke een barcode kan scannen en een positieve recensies kan achterlaten. Doe dat gewoon niet! Wacht maar eerst even af of het inderdaad zo positief is!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Een lelijke bank na 5 maanden!

Een half jaar geleden kochten wij onze bank in het filiaal in Mijdrecht. We zijn daar prima geholpen, je weet nu eenmaal dat dit bedrijf bekend staat om het getouwtrek om de prijs. We dachten de bank wel voor een mooie prijs gekocht te hebben. Bij de aankoop krijg je een reclame mee met de vraag of je een positieve review wil achterlaten. Nu vind ik dat je pas een eerlijke review kunt schrijven als je het product in je bezit hebt en deze hebt gebruikt (vandaar nu pas mijn review). De bank is echt niet van beste kwaliteit! We hebben de bank nu net een half jaar. De stof is al lelijk geworden op plekken. En zitten kuilen en lijnen in… en de bank kraakt ook ontzettend. Hier natuurlijk gelijk de klantenservice voor benaderd, en dan krijg je te horen dat je zelf de bank mag komen brengen naar het filiaal zodat een meubelmaker het kan repareren. En mocht dat niet zo zijn, deze terug gaat naar de fabriek. Maar goed, we hebben een hoekbank, dus als de hoek weg ik hebben we niks aan het andere deel. Ook ben je zelf verantwoordelijk voor het brengen en halen van het bank deel naar het filiaal. En ja het zal allemaal wel in de kleine lettertjes staan, maar het is toch geen service als een bank een aantal maanden oud is hoort dit niet te ontstaan! Dus voor ons NOOIT meer een bank van Seats en sofa. En mocht je net als wij deden twijfelen, lees eerst goed op internet wat de ervaringen en kleine lettertjes onhouden!

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloze klantenservice

In juli heb ik een chesterfield bank voor een behoorlijk bedrag gekocht. Binnen 18 wkn zou het geleverd worden. Echter hebben zij op de verkoopovk een verkeerde levertijd opgeschreven. Uit de reviews blijkt dat ze dar vaker doen. Klanten worden dus voorgelogen. Wij hebben gelukkig foto gemaakt van de bon waarop de levertijd ook staat! Ik heb sindsdien heleboel mailtjes gestuurd maar krijg geen enkele reactie! Zowel naar Zaandam (daar had ik het gekocht) als hoofdkantoor gemaild. Ik wordt helemaal niet serieus genomen. Waardeloos bedrijf! Heb nu alle correspondentie verzameld mocht het binnen 1 maand niet geleverd worden dan geef ik de zaak uit handen. Misschien is een melding bij ACAM ook wel op zn plaatst!

  • Aanbevelen? Nee
6

Prima korting

Verkoper Adam gaf prima hulp (met opmeten) en daarna manager Ricardo ook nog gesproken. Met mooie korting de bank meteen mee kunnen nemen. Minpunt: geen advies gekregen over behandeling stof en dat je met een googleaccount moet inloggen om je gevraagde review te schrijven.

  • Aanbevelen? Ja
2

Heel slechte Service

Bank gekocht in Eindhoven super vriendelijk allemaal niet op voorraad daar ,maar wel in Uden .Daar zelf opgehaald en thuis uitgepakt en in elkaar gezet wat meteen opviel was dat er plekken/ beschadiging in de stof zaten . Contact gehad maar daar werd gezegd is een externe factor oftewel we hebben dit zelf veroorzaakt. Foto's doorgestuurd en ze zeggen heb je de originele verpakking nog .nee natuurlijk niet is alleen plastic en karton .Dan kunnen we niks doen wat een verschrikkelijke service van SEATS AND SOFA'S. Wij zullen hier zeker verder mee gaan via de rechtbank wat dit is schandalig. Het betreft een Manilla u Bank 2H2Eil Torre antraciet

  • Aanbevelen? Nee
8

Vriendelijke verkopers

Kan niks anders zeggen als dat we goed en vriendelijk zijn geholpen door de verkoper in Heerlen . Onze voorkeur van stoel was niet voorradig, en het showmodel voor een mooie prijs kunnen meenemen, top

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte banken, slechte service

Ik zou zeggen Koop hier niet!! Bank gekocht in april. In juli geleverd ( hoezo kopen en vanavond zitten???? Op je ouwe tuinstoel ja!). Transportkosten zelf betalen....binnen 2 maanden pluist de bank enorm en zakt door op een gedeelte waar niemand zit. Klantenservice Duiven is verschrikkelijk. Aanname beleid is daar: kun je niet luisteren en ben je onbeschoft kom bij seats en sofas werken. Bank is nu 2 weken weg ( weer transportkosten). Duurt nog 2 weken voordat de "meubelmaker" ernaar gaat kijken. Dan wordt het repareren of terug naar de leverancier. Mijn ouwe tuinstoel en de leenbank waar niemand op kan zitten blijven de rest van het jaar ben ik bang.. na mijn review op Google wordt ik geappt. Hè wat vervelend ik ga het doorgeven hoor. Hierna wordt het vervelend...u weet wat de procedure is, u hebt een overeenkomt getekend, dus u bekijkt het maar. KOOP HIER NIETS!!!!HOE HOOG DE KORTING OOK IS, HET IS TE DUUR EN WEGGEGOOID GELD

  • Aanbevelen? Nee
2

Bank in juli besteld en krijg nu te horen dat het waarschijnlijk febr 2025 wordt

Had een bank op maat besteld. Thuisgfkomen bedacht ik me dat ik geen 2.5 sits wilde maar de wat kleinere 3 zits Dat kon nog geregeld worden maar er ging niks meer van de prijs af. Met een aanbetaling van 780 euro kun je geen kant meer op. Ook de levertijden veranderen iedere keer. Het zou 12 tot 16 weken zijn . Dat vertellen ze nadat je de aanbetaling gedaan hebt en ze de papieren aan het opmaken zijn. Vandaag zeiden zelfs dat de levertijd pas in januari/februari 2025 plaats gaat vinden. Dus klachten over de prijs en belachelijke levertijden

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte service

Bankstel besteld, duurde tussen de 20 25 weken, wat verteld werd na verstrekken van die weken naar eens gebeld waar onze levering bleef,,, jaaa net binnen. Na aflevering schade op ons leren bankstel van 4000 euro!!!! Meteen contact opgenomen met het filiaal in Amersfoort waar deze gekocht is, moest even een foto via de mail sturen vd schade Nu 2 weken later en helemaal niets vernomen van dit filiaal Waardeloos en respectloos naar ons als klant, wanneer je de winkel binnenloopt word je overvallen door verkopers, maar wanneer er schade is, is er niemand te bekennen!!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Erg teleurstellende ervaring

Wij willen onze ongelooflijke teleurstelling delen over onze ervaring met Seats and Sofas. In december 2023 bestelden wij een bankstel dat in februari werd geleverd. Vanaf het begin waren er problemen: de bank was niet in goede staat en voldeed absoluut niet aan onze verwachtingen. Wij hebben meerdere keren contact opgenomen om onze zorgen te uiten, maar de reacties waren algemeen en ongeïnspireerd. Het leek wel alsof ze door ChatGPT waren gegenereerd en niets zeiden over de daadwerkelijke klachten. Na het indienen van twee serviceverzoeken en een bezoek aan de winkel met foto’s en video’s, werd uiteindelijk toegezegd dat de bank teruggebracht kon worden voor reparatie. In april hebben wij de bank teruggebracht, maar na weken wachten bleek de reparatie niet succesvol. Begin augustus en opnieuw rond eind augustus zijn we langsgegaan om te controleren of de bank gerepareerd was. Wat bleek? De klachten waren nog steeds niet opgelost. De manager bevestigde onze klachten en was het ermee eens dat de bank nog steeds niet goed was. Desondanks gaf ze aan dat ze niets kon doen behalve een e-mail naar het hoofdkantoor sturen en daarop wachten, dus weer wachten. Na een tijdje kregen we echter niets te horen en moesten we weer bellen en achteraan gaan. Wij vroegen begin september om ons geld terug, maar ondanks beloftes en verdere communicatie blijft de situatie onopgelost. Het is nu bijna een jaar later, en wij hebben nog steeds geen oplossing of terugbetaling ontvangen. Deze hele ervaring is een groot frustratiepunt geweest en wij raden iedereen af om hier een aankoop te doen. Service en klanttevredenheid zijn duidelijk NIET de prioriteit bij Seats and Sofas.

  • Aanbevelen? Nee
1

Nooit meer

Ik heb een bank gekocht met 16 weken levertijd, zit nu in week 27 en nog steeds geen bank. Contact opgenomen met de klantenservice naar aanleiding van een google review. Wederom loze beloftes zonder een oplossing.

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloos

De grootste fout die we ooit gemaakt hebben om daar een bank te kopen....bank!!! Een zak aardappelen is een betere omschrijving. 1250 euro gewoon weggegooid. Ze geven garantie maar jij betaald als het opgehaald moet worden. De omgedraaide wereld. Mensen koop daar niets zonde van het geld.!!!! De levensduur was bij ons 1 maand. In duiven gekocht..... gr Berry Kuster uit Bemmel.

  • Aanbevelen? Nee
1

Hele slechte service!!

Ik heb eerder geschreven dat de service slecht was, een bodemplaat kapot bij plaatsen en na 9 maanden nog niet opgelost. Paar keer vrij gevraagd omdat ze het zouden komen maken, niemand gekomen, omdat de bodemplaat niet aanwezig was. Na de review hier kreeg ik bericht: Beste Maud, Het spijt ons zeer te horen over uw teleurstellende ervaring met onze service. Dit is verre van het niveau van klantenservice dat we nastreven. Onze oprechte excuses voor de frustratie en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om dit onmiddellijk aan te pakken en een passende oplossing te bieden, hebben we uw volledige contactgegevens nodig. Kunt u ons alstublieft voorzien van uw naam, telefoonnummer en e-mailadres? We zullen er alles aan doen om deze kwestie snel op te lossen. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas Dat was in januari, het is nu September en het is nog steeds niet opgelost!! 3x weer thuis gebleven omdat ze het kwamen maken en 3x weer hetzelfde excuus dat de bodemplaat helaas op een andere locatie was. Na bellen, zouden ze het oplossen en terugbellen dezelfde dag nog. Ik ben nu alweer 2 weken verder en weer niks gehoord!

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht ,....zeer slecht!!!

Filiaal Den Haag {in Megastor} Je word zeer vriendelijk behandelt door het personeel. Maar als je na 2 weken vraagt waar de aan gekochte meubels blijven {nu 7sept 2024 nog niet geleverd weten ze van niets,en schuiven de schuld af naar het door hun aanbevolen transport bedrijf. Nemen totaal geen moeite om even met de vervoerder contact op te nemen .je moet het zelf maar uit zoeken met het vervoers bedrijf.[wat slecht bereikbaar is}. Wel snel mogelijk betalen {1200eu} dan geen enkele service meer Gladde praatjes maken ,geld innen en bekijkt het maar . Denk goed na als u met deze firma zaken gaat doen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Oplichterij

Ik heb 12 weken geleden een bank gekocht bij Seats en sofa's en heb deze nog steeds niet. Bij aankoop zeiden ze 6 tot 8 weken en dat vond ik goed omdat ik dat wel overzien kon. Na 8 weken eens gebeld hoe het daarmee zat en toen zeiden ze nee 8 tot 12 weken is de levertijd en dat was niet wat ze bij aankoop zeiden anders had ik wel ergens anders gekeken omdat ik invalide ben en echt goed moet zitten kunnen om de pijn meester te blijven. Vandaag dus 12 weken en weer gebeld en toen zeiden ze nee u contract zegt eind september krijgt u hem. Dit is nooit vantevoren tegen mij gezegd en nu kijk ik in mijn contract en daar hebben ze zelfs week 47 op geschreven dus dat wordt november. Dit maakt mij erg boos omdat ik ook altijd als ik bel afgescheept wordt met nieuwe leugens. Het wordt steeds later en later dat mijn bankstel komt. Ik heb dus vandaag een keuze gemaakt dat ik maar ff een 2hands bankstel koop om toch weer normaal te kunnen zitten en mijn pijn weer minder kunnen worden. Dus alles bij alles koop er geen bankstel of kijk jou contract heel goed na omdat er iets anders instaat dan wat ze tegen je zeggen. Had ik maar de rewieuws eerder gelezen maar ze waren zo vriendelijk toen ik in de zaak was dat jij niet denkt dat ze je dan bereiken. Ik heb nu extra kosten moeten maken om ook nog een tweedehands bankstel te kopen omdat ok het niet meer trek om nog langer op een stoel te moeten zitten. Dus lieve mensen kijkt goed uit met wie jij in zee gaat

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slechte in kwaliteit en service.

Een bank gekocht van meer dan 2000 euro bij Seats & Sofa. Maar begon het stof te scheuren binnen enkele maanden. Blijkt dat de stof die ze leverden van slecht kwaliteit was en uit het assortiment is. Nieuwe stof uitgekozen en een afspraak gemaakt om deze op te laten halen. We zouden er ook een leenbank bij kregen. Tevens hebben we geld moeten betalen om de bank op te laten halen. Bij het ophalen van de bank heeft het bedrijf die deze kwam ophalen geen leenbank meegenomen. Er werd mij aangeboden dat hij een bank had liggen die hij zojuist bij een andere klant had opgehaald. Een doekje erover en het zou schoon moeten zijn. Alleen was een doekje niet voldoende. De leenbank stonk enorm(vooral naar rook). De bezorger gaf aan dat als we deze leenbank niet zouden nemen dat we een aantal weken moesten wachten voor het leveren van een andere leenbank. Nou wij wouden dus niet zonder bank zitten en zijn we hiermee verplicht akkoord mee gegaan. En achteraf toen de bank in huis stond kwamen we er pas achter dat deze enorm stonk. Contact opgenomen met Seats & Sofa over de leenbank. Werd aangegeven dat we er maar niet akkoord mee moesten gaan. Ze wouden deze ook niet ophalen. We zouden perse weer kosten moeten maken om deze op te laten halen of we zouden deze zelf moeten terug brengen. Inmiddels ben ik bijna 3 maanden verder en ik heb nog steeds niks gehoord over mijn bank die gerepareerd zou worden. Telkens als ik bel krijg ik te horen dat ze me binnen enkele dagen gaan bellen met meer informatie. Dat gebeurd dus niet. Ik moet er telkens zelf achteraan bellen. Aankomende donderdag 05-09-2024 is het termijn van 3 maanden verlopen dat ik een gerepareerde bank zou krijgen. Ik ga direct een melding maken bij Autoriteit Consument & Markt ook ga ik kijken of ik door middel van een advocaat mijn geld terug kan krijgen om ergens anders maar een bank aan te schaffen. Zeer slechte kwaliteit van Service. Nog nooit meegemaakt dit....

  • Aanbevelen? Nee
1

Ronduit slechter dan slecht

13-6 een bank besteld bij Seats and Sofas in Heerlen. Reden dat ik de bank bestelde was dat de bank binnen 3 weken leverbaar was omdat de bank vanwege een annulering van een andere klant al op levering stond. Anders had ik de bank namelijk nooit genomen. Van dit gesprek zijn 4 getuigen die dit kunnen beamen. In de week dat de bank zou komen, netjes de oude bank weggedaan en vanwege een verbouwing een busje voor de hele week gehuurd zodat ik hem zodra hij binnenkwam meteen kon halen. Vervolgens geen bank en bij contact met Seats and sofas wordt je gewoon als stront behandeld. Meerdere keren zou contact opgenomen worden om te kijken naar een oplossing, maar nooit bellen ze terug. Bel je ze weer, doen ze gewoon of hun neus bloed en wuifen ze alles af. Ook geen excuses voor het ongemak, geen oplossing, geen tegemoetkoming. Laatste keer dat ik mijn bank hier ga bestellen en zeker niet raadzaam om dat in Heerlen te doen. Tot op heden ben ik nog steeds op mijn bank, excuses en tegemoetkoming aan het wachten. Ben benieuwd wanneer mijn bank dan wel gaat komen. Nu heb ik afgelopen Dinsdag een review geschreven over Seats and Sofas Heerlen, daar is een reactie op gekomen, ze zouden het melden bij hun collega’s in Heerlen en die zouden zsm contact opnemen. Nu is het 17.00u op Donderdag en nog steeds geen belletje gehad, dus weer contact opgenomen, echter word er aangegeven dat ze nogmaals een vericht sturen naar hun Collega’s in Heerlen met het doel dat ze alsnog contact opnemen. Maar niks gebeurd er, heb er weinig vertrouwen in en ga mijn bank volgende week maar annuleren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijn filiaal

Vandaag een bank besteld en zeer kundig geholpen door Lytiano in het filiaal amersfoort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Verkoper was zeer behulpzaam, gaf goed advies en kwam met een scherpe prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, klantvriendelijk en deskundig!

Geholpen door Michel. Goede voorlichting, aanpassing bankstel naar eigen wensen geen enkel probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne verwelkoming

Vriendelijke mensen , goeie adviesen en service. Al met al fijn geholpen !!

  • Aanbevelen? Ja
10

we gingen met een goed gevoel de winkel uit

je loopt door de winkel en je kunt vragen wat je wilt. uiteindelijk heb je je keuze gemaakt, en begint het spel van prijsbepaling. dan wordt de prijs zo aantrekkelijk gemaakt dat wij blij zijn, en de winkel ook. daarna moet je er niet meer over en nadenken en blij zijn met de koop.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima maar niet op voorraad

Goede service, duidelijk advies

  • Aanbevelen? Ja

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.