Filters

1

Begin er niet aan

Na 5 weken wachten zijn de bestelde bankstellen en bijbehorende stoel en hocker geleverd, ik heb alles binnen 1 dag opgehaald en bij het op de plek zetten kwamen we er achter dat de grootste bank van 2.mtr en 54cm niet correct was geleverd deze was 2.mtr 29cm, dit betekent dat ik na aftrek van de leuningen er niet languit op kan liggen. Bij de aanschaf was dit nou juist het punt waar de koop niet of wel zou doorgaan ik wil graag op een bank languit kunnen liggen ivm mijn rugklachten. Bij het aangeven van deze verkeerd geleverde bank wordt door hun gezegd dat ze hebben geleverd wat er in de koopovereenkomst stond terwijl er in deze overeenkomst geen maten staan.. vervolgens met hoofdkantoor gebeld omdat de vestiging ons niet verder kon helpen.. of wou helpen kregen wij de stelling te horen dat bij aankoop van 1 of meerdere bankstellen er in de vestiging een schets moet worden gemaakt met de bijbehorende maten om dit vast te leggen. Na aandringen om deze te kunnen inzien schijnt het zo te zijn dat de verkoper er geen maten bij heeft gezet en blijft de vestiging er bij dat hun haar verplichtingen zijn nagekomen. Wanneer wij bellen is de seats and sofas ineens gesloten onder kantoortijden.. ik zou iedereen met klem adviseren hier nooooooiiit iets te kopen je wordt gewoon echt serieus genaaid

  • Aanbevelen? Nee
2

Verkoop goed, hele slecht service

Bank gekocht en besteld, hele aardige en vriendelijke verkoper. Alles goed geregeld, ik kon de stof later bepalen en kreeg digitaal een tweede koopbon. Stond in de mail niet dat ik die ondertekend terug moest sturen, week later een mail met het bericht dat ze hem zsm ondertekend terugwillen. Dit gedaan en erbij gezegd dat dit niet stond in de mail en dat ik het daarom niet had terugverzonden, reactie hierop was als eens sneer dat het wel in het document stond. Hierin gezocht en het stond in de kleine lettertjes waar je gemakkelijk overheen leest. Vervolgens belletje gekregen dat mijn bank er zou zijn en of ik die binnen 2 dag wilde komen ophalen. Busje gehuurd, planning aangepast zodat dit zou lukken. Bij aankomst konden ze eerst de bank niet vinden, vervolgens na lang te wachten krijg ik te horen dat de bank nog helemaal niet klaar is en nog niet eens bij hun geleverd is. Aan de balie konden ze weinig zeggen en hielpen ze niet mee met een oplossing, we zouden een vergoeding van €35 euro krijgen (nog niet eens het hele bedrag van het gehuurde busje) en als we de bank geleverd wilde krijgen mochten we dit zelf gaan regelen met de bezorgdienst. Bovendien onduidelijk wanneer die dan wel klaar zou zijn dus lastig te regelen zo met een bezorgdienst. Super slecht.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima te woord gestaan

Vriendelijk ontvangen in de winkel, verkoper deed moeite om alles uit te leggen. Liet ook verschillende vergelijkbare banken zien. Goede uitleg over bijvoorbeeld diverse bank bekledingen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Mooie bank, slechte service

De bank is in juli gekomen. Deze hebben we laten opzetten en de bodemplaat bleek gelijk kapot te zijn. Meteen gebeld en dit zou gefixt worden door extern bedrijf. Na een aantal keer achteraan te zijn gegaan werd er in oktober eindelijk een datum geprikt. Gezorgd die dag thuis te zijn om vervolgens gebeld te worden dat de monteur niet kan komen omdat de bodemplaat niet binnen is. Een nieuwe afspraak zou gepland worden. Nu is het februari en nog steeds niks gehoord. Ze reageren niet eens meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

super

heel goed geholpen goede uitleg en een hele mooie bank gekocht daar

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ben erg goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Topper!

Veel persoonlijke aandacht en heel goed voorgelicht en geadviseerd; hierdoor een goed afgewogen keuze kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ben goed geholpen door leerling en ervaren verkoper.

Kan verder pas een mening geven indien de aankoop is geleverd. Aanbetaling om 50% aan te betalen vond ik te veel.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte klantenservice

Wij hebben de bank in juni 2023 gekocht, eerste deel aanbetaald en als de bank in augustus zal worden geleverd dan het overige deel. Dit ging prima, zelf kosten maken omdat de bank moest worden opgehaald zijn wij ook mee akkoord gegaan. Bank was thuis en hebben we in elkaar gezet. 1 dag later zakt een heel deel van de bank in en hangt gewoon bijna op de grond. Via online formulier schade etc ingevuld terwijl hier niks geks op is gedaan want na een dag lijkt het me sterk dat een bank die zelfs aanbevolen werd door de medewerker in de winkel een top product zou zijn. Meerdere malen heen en weer gemaild om foto’s te laten zien van de details en na 3 maanden krijgen we te horen dat de bank dus naar een repareringsdag moet worden gebracht hier in het filiaal. Dit betekent dat de bank gewoon al slecht was voordat we hem kregen en ze dus willen dat het gemaakt word, de bank is dusdanig groot dat je hier zeker een grote aanhanger voor moet huren of gebruik moet maken van hun externe service van 75,- nou hebben wij een klacht ingediend bij het hoofdkantoor en zei de vrouw via de mail dat het goed zou komen en dit vergoed zal worden. Je hebt het hier niet over een bank die stuk gegaan is op langere termijn maar over een bank die gewoon al stuk geleverd is lijkt me als de bank al binnen een dag deels inzakt. Je betaald 1500,- euro voor een bank en wij gaan er vanuit dat dus na het mailtje het vervoer word vergoed omdat ze zegt dat dit kosteloos word gedaan. Wij bellen even naar haar toe en leggen het netjes voor, blijven erg vriendelijk en stellen redelijke vragen vanuit onze kant. Gewoon waar je recht op hebt om te vragen lijkt ons. Mevrouw hangt zomaar op, wilt niet verder hierop ingaan en is erg onvriendelijk. Wij vragen nogmaals van kunt u mij vertellen waar in de voorwaarden staat dat jullie minstens 3 x recht hebben op herstel van de bank wat nogmaals gaat over een bank die stuk is gegaan op langere termijn en niet een bank die na een dag al in elkaar zakt. Hangt op

  • Aanbevelen? Nee
9

Vriendelijkheid optima forma

Zeer vriendelijk ontvangen in Maassluis. Op zoek naar een bankstel. Keuze zat. En als klap op de vuurpijl een fikse korting. Uiteindelijk met een tevreden gevoel en een bestelling het pand verlaten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte uitleg en vriendelijke service

Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke zaak ruime keuze

we konden op ons gemak kijken en we zijn goed geholpen met een bakkie koffie vriendelijk personeel en leuke prijzen. TOP ZAAK

  • Aanbevelen? Ja
8

veel keus goed geholpen.

goed en deskundig geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Werden goed geholpen in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet verwacht, maar uitstekende service gehad.

Op zoek naar een slaapbank, licht van kleur en snel te leveren, de verkoper in Zoeterwoude wist precies wat de kans hebbers waren en leidde ons snel naar de mogelijke opties. De koop was snel geregeld en de afspraak voor transport werden eveneens direct gemaakt en is drie werdagen later correct geleverd en gemonteerd,

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Dankjewel

  • Aanbevelen? Nee
8

Super!

Goed geholpen. Vriendelijke en meedenkend personeel (Nigel en Jouke) Ruim assortiment. Bank is onlangs geleverd en zit heerlijk. Aanrader :)

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk geholpen en goed geadviseerd

prijslijst een beetje zoekwerk.

  • Aanbevelen? Ja
8

retouren/ruilen wordt niet aan gedaan.

De service in de winkel is meer dan voortreffelijk. De ontvangst was uiterst vriendelijk en koffie/thee werd direct aangeboden. De getoonde prijzen worden altijd onderuitgehaald en kan goedkoper. De beslissing was ter plaatse gemaakt voor een Dubai 2-h-2-lounge opstelling. zoals in de winkel stond. De bezorging is wel drie keer zoveel geld als dat ze in de winkel voorleggen. ( derde partij vervoert het spul) Eenmaal thuisbezorgd bleek het toch iets te veel ruimte in te nemen en ik wilde een 1-h-2-lounge opstelling dus de tweezits met armleuning omruilen voor een 1 zits met armleuning. Ik kon wel de gewenste opstelling krijgen als ik zes weken geduld zou hebben en 581 euro erachteraan zou betalen ( plus vervoer natuurlijk). Het “ oude” gedeelte kon ik wel bewaren maar werd niet teruggenomen. Mijn advies is dus om nooit in de winkel op het eerste gezicht te kopen maar thuis rustig na te meten en dan te beslissen, ondanks dat de prijzen op “crazy Sunday” eenmalig laag zijn. en zonder de aanwezigheid van de graag verkopende adviseurs.

  • Aanbevelen? Ja
8

PRIMA GEHOLPEN DOOR ZEER CORRECT PERSONEEL

Bij de aankoop van 2 relaxstoelen werden wij vriendelijk, behulpzaam en zeer correct geholpen en voorgelicht. Een puntje van nadeel was, dat in strijd met de tv-reclame (vandaag kopen = vanavond zitten) er een levertijd bleek te zijn van 4-5 weken.

  • Aanbevelen? Ja
1

Welke service ?!

In oktober, na erg veel aandringen en om ons heen gedraai door de medewerkers en manager, een bank gekocht in het filiaal Duiven en geleverd in Nieuwegein. Eind december geïrriteerd opgebeld door een servicemedewerker uit Nieuwegein dat de bank al vanaf 30 november binnen was en wij niet bereikbaar waren. Echter hebben nooit een e-mail of telefoontje gehad. Uiteindelijk bleek ook nog dat de bank niet goed gestoffeerd was: Antraciet ipv Cacao. Op zaterdag langs geweest bij Nieuwegein. Manager Jerry zal maandag alles oplossen met het hoofdkantoor en contact met ons opnemen. Echter had hij om 20.00u nog niet gebeld, dus hebben wij zelf maar gebeld. Of we een mailtje wilden sturen met foto’s en de volgende dag nogmaals wilden bellen, want degene die er mee bezig zou zijn, was ziek. Op dinsdag hebben wij gebeld, maar toen was de manager opeens vertrokken (?). Of we het mailtje ook even naar Duiven kon sturen. Op donderdag nog even gebeld om alles te checken, maar toen werd ik doorverbonden naar Oosterhout. Daar ben ik opgehangen door de baliemedewerker en vervolgens zijn mijn telefoontjes niet meer opgenomen. Inmiddels afgelopen vrijdag (na ruim een week bezig geweest te zijn met geen vooruitgang) een gesprek gehad met de manager in Nieuwegein. De nieuwe manager Rik heeft ons keurig geholpen en samen met ons een keuze gemaakt. 5 sterren voor de manager van Nieuwegein: Rik. Helaas echt 1 ster voor de andere medewerker(s) van Nieuwegein, Oosterhout en Duiven. Wij zullen hier in de toekomst niks meer bestellen en dit zeker ook niet aanraden.

  • Aanbevelen? Nee
8

Netjes en goed behandeld

Netjes en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en duidelijk geholpen

Vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

Heeel slecht !

Bank in Amersfoort gekocht naar veel aandringen en verkooppraatjes. Ik ging voor de moreno L bank..maar die was niet in mijn maat. Ik wilde verder kijken en thuis nog goed meten. Maar er was ook een advies om anders een 3 zitter met hocker te nemen. Maar breedte zou dan 4 cm korter zijn dan mijn oude bank en hocker 90x60. Ik wilde dat liever niet en zei..dit is net de 1ste winkel. Ineens werd er gezegt ik haal mijn baas even..maar had daar niet om gevraagd. Samen gaan ze verkoop praatje aan..en hoeveel heb je te besteden bla bla bla..en wij maken er wel een mooi bedrag van. Nogmaals te zeggen net 1 ste winkel..wil toch even verder kijken..maar de prijs gelede dan niet meer. Dus ingestrapt en nog maals gevraagd..komt alles wel goed. Ja komt goed! Was uitgetekend op papier 247 breed en hocker 90x60. 600 aanbetaald. Toen ik naar huis ging toch onderbuikgevoel. Gemaild en gebeld .of het echt wel goed kwam met die hocker..dat het dan wel goed aansloot enz. Ja mevrouw zoals besteld zo word het geleverd. 14 oktober 2023 gekocht en 16 december 2023 geleverd. Netjes geleverd keurige jongens en mooie tijd kwa levering. Die jongens zijn weg..en zie ineens een veelste grote hocker. 117 cm lang..en boven stel was langer dan onderstel. Dus die overlapt. Geen gezicht en verkeerde maat. Ben toen alles gaan checken. Breedte van de bank was geen 247 maar 243. Dus die 9cm vond ik al minder..maar nu 14 cm totaal. Diepte van de bank klopt niet..1 kussen steekt naar voren. Als je erop zit of je zwaar of licht weegt..zak je naar rechts. Onderstel scheef gestikt. Ik was echt boos en meteen service melding die avond gedaan en binnen 5 a 7 dagen zou ik wat horen. 6de dag..niks nog vernomen en ben zelf amersfoort gaan mailen dat ik niks heb vernomen en hun de foto's gestuurd. Er zou een goede oplossing komen zei een medewerker en dat was 22 dec. Nooit meer wat van iemand gehoord. 5 Jan 2024 aangetekende brief hoofdkantoor gestuurd. En nog geen reactie.(11012024) Schande!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Onze ervaring is goed. Goede service en personeel die ons heeft geholpen.

Goede aanbiedingen en service. personeel zijn correct en netjes.

  • Aanbevelen? Ja

Over Seats and Sofas

Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.