
Goede aanbiedingen en service. personeel zijn correct en netjes.
Beste Klant, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Wij zijn goed geholpen door de medewerkers van de vestiging in Mijdrecht. koffie gekregen en een hele mooi bank kunnen kopen!
Beste Robert, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
We zijn in Groningen goed geholpen door Thomas. Erg ruime keuze in soorten stoffen dus dat was nog een beetje lastig :). De bank moet nog binnenkomen maar we hebben er alle vertrouwen. in. Bedankt!
Beste Patrick, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Zojuist de Brandon bank 'gekocht' in het filiaal Oosterhout nb. Nadat wij een handtekening hadden gezet en hadden betaald(het volledige bedrag omdat het een voorraad model was), vond een medewerker (service afdeling sliedrecht) dat wij geen garantie hoorden te hebben omdat wij korting op de bank hadden gekregen. De garantie van 24 maanden werd dus NA betaling en tekenen van beide kanten doorgekrast. Uiteraard voelde dit erg vreemd en waren wij niet van plan een bankstel te kopen zonder garantie. We moeten nu TIEN! werkdagen wachten tot we ons geld terug hebben. Belachelijk. Wanneer je zo met mensen omgaat dan is de klant en servicegerichtheid erg ver te zoeken.
Beste Lymke, Wat ontzettend vervelend dat dit zo is verlopen bij uw aankoop. We begrijpen de teleurstelling en de zorgen die dit met zich meebrengt. We willen deze kwestie direct aanpakken en voor u oplossen. Kunt u ons alstublieft uw contactgegevens sturen? Op die manier kunnen we dit snel oppakken en ervoor zorgen dat u uw geld zo spoedig mogelijk terugkrijgt. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging die dit met zich meebrengt. We waarderen uw geduld en hopen u zo snel mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Na wat banken winkels langs te zijn gegaan vonden wij de bank bij seats and sofa’s (helaas nu wij dit weten) toch het mooist, na de bank te hebben opgehaald en heel voorzichtig te hebben uitgepakt kwamen wij erachter dat de bank een kleine scheur had. Hier hebben wij foto’s van gemaakt en gelijk ingediend bij Seats and Sofa’s, tot onze grote verbazing kregen wij een mail terug dat ze vanaf de foto hadden bepaald dat wij het zelf hebben gedaan?! Gelukkig hebben wij sinds kort een rechtsbijstandverzekering en gaan wij dit aanvechten, maar ik zou iedereen afraden zaken met Seats and sofas te doen, mooie prijzen maar slechte kwaliteit en 0 service.
Beste Robin, Wat vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft gehad met uw aankoop bij Seats and Sofas. Het spijt ons dat de kwaliteit van de bank niet aan uw verwachtingen voldeed en dat het proces rondom de scheur in de bank niet naar tevredenheid is verlopen. We waarderen dat u stappen onderneemt om dit aan te vechten met behulp van uw rechtsbijstandverzekering. We begrijpen het belang van kwaliteit en service en betreuren het dat u dit niet heeft ervaren bij Seats and Sofas. Indien u meer details wilt delen over uw ervaring of als er iets is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan weten. We hopen dat de situatie snel en naar tevredenheid wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Prettig en vlot geholpen
Beste Natasja, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
top bedrijf
Beste Annie, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Goed geholpen door de medewerkerster
Beste Ricardo, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Behulpzaam personeel, een goede prijs. Personeel aan de kassa mag wel wat vriendelijker, zijn teveel met zichzelf bezig onder elkaar.
Beste Ronninho, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het geweldig dat u ons personeel goed vindt! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Heel goed ontvangen , goede uitleg
Beste Frennie, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Goed geholpen. Fijne uitleg. Vriendelijk personeel
Beste A, Hartelijk bedankt dat u uw ervaring met ons deelt! We vinden het erg aardig van u dat u deze lovende woorden schrijft over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Heb net voor de kerstdagen een bank gekocht bij seats en sofa cappelle aan de IJssel Ben er heel blij mee Medewerkers bedankt voor de korting En ook dat ik niet verder hoefde te zoeken voor een bank En de bank zit heel goed Fijne dagen nog
Beste Aroen, Dank u wel! We vinden het fijn dat u deze review heeft geschreven. Uw positieve woorden over uw bezoek zijn erg motiverend voor ons! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Bank was na 1 week al stuk open gesprongen naden scheur in de onderkant stof beschadigd werkelijk waardeloos nu 6 maanden later nog geen bank, hoezo garantie/service?????
Beste C.G.M. Wisse, Wat vervelend om te horen dat uw bank problemen heeft ondervonden en dat de garantie- en serviceafhandeling niet naar behoren is verlopen. Dit is niet het niveau van dienstverlening dat we nastreven. We willen dit graag grondig onderzoeken en oplossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens met ons te delen? Op die manier kunnen we direct contact met u opnemen om de kwestie te bespreken en een passende oplossing te vinden voor uw situatie. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zijn toegewijd aan het waarborgen van tevredenheid bij onze klanten en willen graag werken aan een bevredigende oplossing. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Niet eens deze halve ster waard. NOOIT, maar dan ook NOOIT meer koop ik iets bij Seats and Sofas. Als alles naar behoren werkt is er geen probleem, zodra er iets stuk gaat (binnen garantietijd!) is de service van Seats and Sofas UITERMATE SLECHT. Ben al sinds september bezig mijn bank te laten maken, hij is nog steeds stuk en Seats and Sofas antwoord nergens meer op. KOOP JE BANK OF STOEL ERGENS ANDERS!
Beste Macy, Het spijt me zeer dat uw ervaring met ons zo teleurstellend is geweest en dat de service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen uw frustratie over de situatie met uw bank en het uitblijven van een passende oplossing. Kunt u alstublieft uw contactgegevens met ons delen? We willen dit probleem graag snel en adequaat aanpakken. Uw feedback is waardevol voor ons, en we willen er zeker van zijn dat we dit probleem grondig onderzoeken en oplossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om problemen met onze producten snel en effectief op te lossen, en we willen graag de kans krijgen om dit voor u recht te zetten. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Op 9 december 2023 naar de winkel in Sliedrecht geweest. De verkoper was zeer vriendelijk met vlotte babbel. Op zijn vriendelijk opdringerig verzoek heb de aanbetaling van € 1000 gedaan voor de Piano bank TMBK/3(+Bed) Rodeo 13 Blue, die hij voor € 2000 heeft aangeboden en de koopovereenkomst getekend. Wat de beste heer echter NIET heeft gezegd, is dat ik bij annulering 30% aan "schadevergoeding" verschuldigd ben. Dit heeft NIEMAND van het personeel tegen ons gezegd. Dat heb ik pas gezien in de overeenkomst toen ik thuis was. Verder heeft de beste heer ook niet gezegd dat ik , mocht ik onder het overeengekomen bedrag ad € 2000 toch een bank willen kopen, dat meerdere kwijt zou raken. Dus een voorbeeld: ik wil een bank kopen voor € 1300, maar omdat ik al voor een bank van € 2000 "gekozen heb", moet ik alsnog € 2000 betalen. Serieus????? Dit allemaal kreeg ik pas twee dagen later te horen, toen ik wat goedkopere bank wilde kiezen. Dus voor de goede orde: ALS IK DIT ALLEMAAL VAN TEVOREN HAD GEWETEN, HAD IK NOOIT EEN AANBETALING GEDAAN!!! Maar ik heb toch besloten de koop te annuleren want ik vond het echt niet kunnen. Paar dagen later heeft de heer teruggebeld met het voorstel om de bank van €1300 voor €1500 af te nemen. Absurd!!! Ik heb geweigerd en toen met het hoofdkantoor gebeld,maar de medewerkster zei doodleuk dat het bij hun een "eindstation" is en dat ik toch 30% moet betalen. Terwijl in de algemene voorwaarden van deze zaak zwart op wit staat dat er een onafhankelijke deskundige ingeschakeld kan worden bij eventuele geschillen. Koop nooit spullen bij deze oplichters!!!! Gek dat zoeits in Nederland nog steeds kan gebeuren. Walgelijk!
Beste Ruslan, Het spijt ons ten zeerste dat uw ervaring met ons zo teleurstellend is geweest en dat er miscommunicatie is geweest over de voorwaarden van de aankoop. We begrijpen dat dit tot veel frustratie heeft geleid. Kunt u alstublieft uw contactgegevens met ons delen? We willen dit graag verder onderzoeken en bespreken om tot een passende oplossing te komen. Het is belangrijk voor ons om uw zorgen serieus te nemen en de situatie te verhelderen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen de mogelijkheid hebben om deze kwestie recht te zetten en uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Je wordt heel goed geholpen. Medewerkers denken heel goed mee met jou. ze kijken naar je plattegrond en foto van je woning, helpen je een goede keuze te maken. Ik ben zeer tevreden.
Beste Natasha, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Goede ontvangst, niet te opdringerig Eerst rond gekeken en het product uitgezocht wat we wilden hebben Verkoper heeft duidelijk verteld naar de opties en de mogelijkheden Toen we die samen besproken hadden de verkoper er bij voor de prijs Na kort heen en weer overleg kwamen we tot een mooi resultaat
Beste Fabertec, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Heel goed kwaliteit
Beste Mahmoud, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Op 11-11-2023 sloot ik met hen een overeenkomst over de aankoop van het Bankstel Milo; Rosario 451 Nature. Ik heb deze overeenkomst getekend en betaald in het filiaal in Zaandam. Tijdens de verkoop voelde ik me onder druk gesteld door de verkopers om de aankoop snel te doen, omdat “er nog maar een van dit artikel op voorraad was in de winkel”. Ik heb mede door deze druk de overeenkomst, gesloten ook al had ik nog twijfels. Op 19-11-2023 ben ik terug gegaan naar het filiaal om mijn bestelling alsnog te annuleren. Hier werd mij duidelijk gemaakt, dat er In de algemene voorwaarden staat dat ik 50% annuleringskosten moet betalen. Het gaat hier om een vermelding die in de kleine lettertjes die onderaan de overeenkomst zijn gedrukt. Ten eerste ben ik niet op de annuleringskosten gewezen door de medewerkers bij het doorlopen van de overeenkomst voorwaarden en is het niet redelijkerwijs te verwachten dat ik dit hier van op de hoogte was voor het sluiten van de overeenkomst. Ten tweede zijn deze annuleringskosten te hoog. Dit staat niet in een redelijke verhouding tot de aankoopsom of schade die ze lijden doordat ik de koop annuleer. Het betreft hier een overeenkomst voor een standaardmodel dat voor het sluiten van de overeenkomst al ter plaatsen was. Er heeft geen productie plaats hoeven vinden op basis van de overeenkomst. Ook is het aannemelijk dat dit (standaard)model, in deze standaard uitvoering alsnog wordt verkocht. De enige 'redelijke schade' in dit geval zijn de administratieve kosten. Deze klacht wordt echter niet serieus genomen door het bedrijf, gezien ik hier geen reactie meer heb ontvangen na mijn schrijven.
Beste Herke, We betreuren het zeer te horen over uw ervaring en ongemak met betrekking tot de aankoop van het Bankstel Milo; Rosario 451 Nature. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door de onduidelijkheden met betrekking tot annuleringsvoorwaarden en het gebrek aan reactie op uw eerdere correspondentie. We willen deze kwestie graag serieus nemen en onderzoeken om tot een passende oplossing te komen. Kunt u ons uw contactgegevens sturen, zodat we dit verder kunnen bespreken en naar een bevredigende oplossing kunnen zoeken? Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we stellen uw geduld en medewerking zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Tijdens de zoektocht naar een nieuwe bank zijn wij erg goed geholpen en geadviseerd. Zeker een aanrader!
Beste Karim, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u het advies van onze medewerkers naar behoren heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Komen geen enkele afspraak na - ik zou teruggebeld worden. Dus niet. De "smoezen" hebben ze ook altijd paraat - We hebben het druk, kan het hoofdkantoor niet bereiken, we zijn met nieuwe collega's enz. enz Na maanden wachten nog steeds geen zitbank. Klacht indienen zinloos - wordt niet op gereageerd. KOOP HIER AUB NIETS
Beste Paul, Het spijt ons zeer te horen over uw teleurstellende ervaring met onze service en de niet nagekomen afspraken. We begrijpen uw frustratie volledig en willen dit graag serieus oppakken om tot een bevredigende oplossing te komen. Om uw klacht verder te onderzoeken en u tegemoet te komen, vragen we u vriendelijk om uw contactgegevens met ons te delen. Op die manier kunnen we direct met u in contact komen en proberen om deze situatie recht te zetten. Onze oprechte excuses voor alle ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om dit probleem snel en adequaat op te lossen. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Heb beoordelingen gegeven ver de service en een 'klacht' doorgegeven betreffende de aankoop. Geen reactie mogen ontvangen van jullie.
Beste Bernadet, Onze excuses voor het uitblijven van een reactie op uw beoordeling en klacht. We hechten veel waarde aan feedback van onze klanten en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en verbeteringen aan te brengen op basis van uw ervaringen. Om uw zaak te kunnen onderzoeken en op te lossen, willen we graag meer details krijgen over uw specifieke situatie. Kunt u alstublieft uw contactgegevens met ons delen? Op die manier kunnen we direct contact met u opnemen om de kwestie te bespreken en een passende oplossing te vinden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw feedback en streven ernaar om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
In het begin voelde ik me al thuis.
Beste Ad, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
In mei een nieuwe dure bankstel gekocht, best wel een mooie. Op zaterdag 2 dec. thuis bezorgd gekregen. Ik heb gekozen om de bankstel samen met mijn man zelf in elkaar te zetten. Kwam tot de verbazing dat een poot te weinig was geleverd en dat bij een deel van de bankstel de hoofdsteun niet meer naar beneden klapte. Contact gehad met seats and sofas en moest achteraf hierover een mail sturen met foto van dat poot en van dat hoofdsteun die niet meer naar beneden klapte, dus gedaan. Kreeg antwoord op mijn mail dat de poot wordt geleverd en dat de ene deel van de bankstel niet thuis gerepareerd kan worden maar dat deze opgehaald moet worden door hun externe transportbedrijf en dat ik €35 hiervoor moet betalen. Heb ik gedaan hoewel er toch een garantie van 2 jaar op de bankstel zit. Ik begreep niet goed en nog steeds niet waarom ik voor deze kosten moet opdraaien terwijl er een defecte produkt was aangeleverd. Om dit verhaal in te korten, krijg ik achteraf nog een mail nadat hun de storting van mijn €35 hadden ontvangen, om nog meer geld te betalen €75 om dit bankstelgedeelte bij mij thuis op te halen. Ik vraag me af, waarvoor is de garantie ban 2 jaar? En waarom moet ik voor deze kosten opdraaien? Dit is ERG SLECHT!!! Ik dacht dat ik dat defekte banksteldeel maar hou want ik ben niet van plan om nog meer gekd uit te geven voor een defect aangeleverde bankstel. Ik vind dit erg jammer want ik had echt hoge verwachtingen van seats and sofas. Je wordt mooi aangepraat, met een vlotte babbel om een bankstel te kopen. (Den Haag)
Beste Ca, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Verleden week een hoekbank gekocht bij Seats en Sofas Capelle a/d IJssel, geholpen door Johan, die heel rustig en vakkundig mij begeleid heeft. Ik heb in 2017 ook een hoekbank gekocht, die nu nog prima zat, maar ik wilde een verandering, toch weer op Seats en Sofas teruggevallen, waarom veranderen van zaak, als alles goed is geweest.
Beste Coby, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.