
Geholpen door verkoper Diederik, zeer aardig en vriendelijk. Hij had eigenlijk meteen door wat ik zocht en stelde de juiste vragen waardoor de bank die het moest worden zo was uitgezocht. Netjes koffie en thee gehad en advies gegeven over het ophalen en leveren van de bank. Alle standaard verkooptrucjes heb ik net een glimlach doorlopen maar eigenlijk waren die niet nodig geweest met zijn klantvriendelijkheid en vrolijke persoonlijkheis was de verkoop ook rond gekomen.
Beste Shiwa, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen tijdens uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Wij zijn super geholpen door Diederick, hij nam de tijd en als hij iets niet wist vroeg hij het aan collega's ipv een verhaal te verzinnen. Diederick was zeer beleeft en gaf ons ook de ruimte om te overleggen en dit vonden we fijn dat hij niet opdroeg.
Beste Angela, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Super vriendelijke mensen. Helpen je goed en maken en leuk praatje
Beste Ichraq, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Netjes koffie gekregen. De verkoper R. Was niet opdringerig maar toch altijd in de buurt mocht het nodig zijn. Een bank gekocht die 2x duurder was dan we van plan waren. Maar het is wel echt een droom bank!
Beste Alwin, Bedankt voor uw review, we vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
On 9.04.2023 we entered into a contract with Seats and Sofas Capelle a/d Ijssel for the manufacture and delivery of the Lily sofa in grey color. The order number is 10641391 and the payment is divided into 12 parts. In connection with this we have an installment contract with Santander. It was promised that the sofa would be ready and delivered in 3 months maximum. 26.06.2023 After a few messages from my side, I was informed that the sofa had been delivered to the warehouse in Maassluis and we started trying to arrange delivery with the company. 24.07.2023 I received a call from the delivery company MCCollect saying that they could not deliver the sofa as it was broken (damaged). No further action was offered to me from their side or from Seats and Sofas. My messages were ignored On 30.07.2023 we visited the office in person to find out the condition of our sofa and to arrange for a new delivery. We were informed that the sofa had been fixed and had been sitting for a week awaiting delivery. We were also given the phone number of another delivery company to arrange for a new delivery. On 1.08.2023 it was agreed that the sofa would be delivered on 8.08.2023 by Meubel advice groep On the eve, 7.08.2023 we contacted the delivery company to make sure that the delivery would take place. We were promised that on the day of delivery we would be informed of the arrival time of the sofa. On 8.08.2023 we never received a specific time of arrival. We tried to contact the delivery person all day and only received a reply in the evening that our sofa had a broken bottom and could not be delivered. No further plan and no further action was offered to us. It is also obvious that the damage of the sofa was not eliminated earlier and they tried to deliver us again a defective product. On 08/15/2023 we went to their office. We were told that a new sofa has been ordered (wait 3 months) and we will be offered a temporary sofa. To get it delivered, we have to pay 75 euros on the
Dear Tatiana, Thank you for your review. We would like to receive your contact details to improve your experience. With kind regards, Seats and Sofas
Aardig personeel en hebben ons goed geholpen met alles regelen
Beste Jimmie, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u ons personeel positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Erg mooie banken, maar vooral ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel. Ben ontzettend blij met mijn nieuwe bank en daar heb ik alle hulp bij gehad.
Beste Ashley, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Heel fijn dat ik zo goed geholpen ben
Beste Manon, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
vriendelijke verkoopster en ze heeft mij goed advies gegeven m.b.t. de stof. De bank die ik heb uitgekozen was niet op voorraad, moet geduld hebben tot hij bezorgd wordt. Geen probleem.
Beste Loes, Bedankt voor uw recensie. We vinden het erg aangenaam om te lezen dat u goed bent geadviseerd door onze medewerkers! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Personeel heel vriendelijk geven goed advies , nemen de tijd voor de klant en heel belangrijk er word niks opgedrongen.
Beste Patricia, Het delen van uw ervaring wordt door onze medewerkers enorm gewaardeerd! We vinden het erg prettig dat u voldaan bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
In het filiaal Capelle aan den IJssel goed geholpen. Maar na het ondertekenen gaat het op veel fronten mis. Filiaal is nauwelijks bereikbaar en de gegeven informatie is incompleet. Als de bank niet meteen bij aankomst in hun opslag opgehaald kan worden, worden er opslagkosten in rekening gebracht (50 euro per week). Bezorgen kost 90 euro en naar boven brengen 210 euro. Zo wordt de gunstig geprijsde bank toch ineens duur. En deze kosten worden bij de aankoop niet verteld. Transparantie en bereikbaarheid laten dus zeker te wensen over. Bij Google Review wordt naar contactgegevens gevraagd, maar mailadres is zichtbaar.
Beste Luna, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Aardige medewerker die ons goed heeft geholpen met kiezen van kleur voor onze bank, al op al goede service.
Beste Andy, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
geel goed
Beste Ana, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Vriendelijke ontvangst. Nu ben ik niet iemand die continu een verkoper naast me wil. Dit werd heel goed aangevoeld. De juiste ruimte werd meegegeven om erna weer precies op het juiste moment in te springen met aanvullende informatie. Kopje koffie erbij en gezellig praatje maakte de ervaring compleet. Het meedenken om de bank precies goed te krijgen (ik wilde 1 deel minder aan de hoekbank) en goed luisteren en meedenken rondom stof, prijs enz heeft mijn verwachtingen overtroffen en de beste ervaring in een winkel gegeven. Super! Heel blij met mijn aankoop.
Beste Nienke, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u ons personeel positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Ik heb de bevestiging ontvangen dat mijn bank gereed staat, maar ik ben verward door de contradictie in de e-mail. Volgens de e-mail moet ik de bank ophalen in Maassluis, terwijl de verkoper en ik hebben afgesproken dat deze bij mij thuis bezorgd zou worden. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de locatie in Capelle, maar na meer dan 54 minuten in de wacht te hebben gestaan, kon ik uiteindelijk niemand spreken. Hoewel ik eerder wel contact heb gehad met de locatie in Maassluis, vertelden zij mij dat de zorg en nazorg door de locatie in Capelle worden afgehandeld. Het is nu al 12 weken geleden sinds ik de bank heb besteld, terwijl de verkoper aangaf dat de levering binnen 6 weken zou plaatsvinden. Ik ben teleurgesteld dat ik steeds op verschillende manieren informatie ontvang en het is voor mij onduidelijk wat er precies moet gebeuren. In ieder geval ben ik niet van plan om de bank op te halen, aangezien ik al bezorgkosten heb betaald.
Waar moet ik beginnen... Omdat wij vanuit onze verhuurder nog geen zekerheid hadden over de schuifpui hebben wij de bank besteld als optie open, geen kleur en geen indeling aangegeven. Afgesproken dat wij eind december/begin januari ZELF contact hierover zouden opnemen. Begin december werden we gebeld, we hadden nog geen opties doorgegeven of we dat even snel wilde doen. Bellen heeft geen zin, want er wordt toch niet opgenomen. Uiteindelijk zijn we dus maar naar de winkel gereden om eea door te geven en te regelen. De eerste bank werd te vroeg geleverd, we kregen 2 keuzes, €50 per week aan opslag betalen of op laten nemen in de voorraad en opnieuw bestellen (met alle risico's van te laat leveren). Toch voor optie 2 gegaan, wanneer wij belden om een update te vragen werd er simpel weg niet opgenomen, e-mails worden na ruim een dag pas beantwoord en de uiteindelijke bezorgservice was erg onbeschoft en onvriendelijk. Wilden de bank niet naar de 5e verdieping brengen (met lift), er moest eerst betaald worden met een ondeugdelijk pin apparaat, om die reden contant betaald, maar dat was ook gelijk €10 duurder??? Zij hebben de bank in 3 losse delen in de woonkamer gezet en zijn vertrokken. Wij zijn absoluut NIET te spreken over Seats and Sofas Capelle aan den IJssel. Besteed je zuur verdiende geld alsjeblieft ergens anders...
Beste Wendy, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
We kwamen in de winkel en vonden de bank die we wilden, maar de prijs was te hoog. Toen zag de manager ons vertrekken en kwam met ons praten en gaf ons een goede korting, we zijn erg blij.
Beste Sara, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over uw bezoek! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Verschrikkelijk bedrijf. Wat mij betreft een grote afrader. Al weken bezig om een statusupdate te krijgen voor een bank die uiterlijk vandaag klaar had moeten zijn volgens de levertijd die het filiaal zelf heeft gegeven. Niet alleen heb ik geen bank, ik heb ook geen flauw idee wanneer de bank komt of dat deze überhaupt al in productie is. Ik heb inmiddels letterlijk uren in de wacht gestaan en tientallen mails gestuurd. We wonen 35 minuten met de auto van het filiaal vandaan en zijn al 2 keer op en neer gemoeten om maar eindelijk iemand te kunnen spreken. Vaker geen reactie dan wel en nog steeds geen enkele duidelijkheid. “We vragen het na bij inkoop” hoor ik al weken. Dan bestel je ruim op tijd een bank en krijg je dit. Nu zitten wij in ons nieuwe huis zonder een bank. Het boeit ze ook oprecht niks. Dit bedrijf / filiaal Capelle is verschrikkelijk om mee te communiceren. Doe het jezelf niet aan! Koopovereenkomst 101099080296.
Beste Alana, Bedankt voor uw beoordeling. We willen uw ervaring graag verbeteren. We nemen zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Ik ben meteen goed geholpen en ik vond de banke redelijk goedkoper dan alle andere bamk winkels
Beste Gulcin, Bedankt voor het delen van uw ervaring. we vinden het geweldig dat u een goed bezoek heeft gehad! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
De verkoper was vriendelijk en behulpzaam. Nu nog hopen dat de banken op tijd geleverd worden en verder goed blijven in het gebruik!
Beste Mw F, Hartelijk dank voor uw reactie, we vinden het prettig dat u naar tevredenheid bent geholpen door ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Goed geholpen door de verkoper alles snel geregeld en gekocht
Beste Th, We waarderen dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. We vinden het fijn dat u uw bezoek positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Zeer tevreden hoe zaken zijn aangepakt. Professioneel, vriendelijk en behulpzame werknemers. 10/10
Beste Lysander, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. We waarderen dat u positief te spreken bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
In september een mooie bank uitgekozen. Voor veel geld door een externe transporteur laten bezorgen (helaas hebben ze geen eigen bezorgdienst, wat best vreemd is voor zo’n groot bedrijf). Bij uitpakken bleek de bank beschadigd. Na aandringen de bank laten ophalen voor reparatie. Tot op heden nog niks vernomen op beloftes na. Telefonisch zijn ze zeer slecht bereikbaar (gem wachttijd zo’n 3 kwartier) en ook via de mail reageren ze wisselend. Er zijn nu 30 weken verstreken sinds de bestelling en bijna 20 weken sinds het ophalen voor reparatie. Ik ben zwaar teleurgesteld in dit bedrijf en kan het niet aanraden aan anderen. De service is belabberd slecht. Er kan van alle Seats & sofa’s in Nederland maar 1 persoon in de systemen om te achterhalen waar de bestellingen blijven en laat die nou net elke keer vrij zijn als je (voor de zoveelste) weer belt. Ik voel me echt in de steek gelaten als klant door dit bedrijf.
Beste Lisette, Bedankt voor uw beoordeling. We ontvangen graag uw contactgegevens om uw ervaring te verbeteren. Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Top Service we hebben er alle vertrouwen in en zeker goede kwaliteit!
Beste Gaby Leika, We waarderen het ècht dat u deze recensie heeft geplaatst. Dank u wel voor deze mooie woorden over onze service! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Goed geholpen .vrij snel keuze gemaakt.niet lang hoeven wachten.
Beste Hennie, Geweldig dat u met ons uw feedback deelt! We vinden het plezierig dat u tevreden bent over ons personeel! Met vriendelijke groet, Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.