
Erg klantvriendelijk, goede begeleiding en zeker niet te opdringerig (wat ik belangrijk vind) Je kunt in alle rust uitzoeken waar je voor komt. Je krijgt de prijslijst mee op je speurtocht. Prijs/kwaliteits verhouding niks op aan te merken. Leuke aanbiedingen ook. Meubels zelf ophalen, dus geen meerprijs, is voor mij geen probleem echter kan ik me wel voorstellen dat andere klanten dit niet zo ervaren. Misschien een aandachtspunt.
Beste meneer/mevrouw P.S. Bedankt voor deze positieve en lovende woorden. Dit horen wij graag! Met vriendelijke groet, Astrid- Seats and Sofas
Klantvriendelijk, onderhandelbaar, netjes en tikkeltje opdringerig.
Beste mevrouw Souren, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Astrid- Seats and Sofas
Beste Nathalie Laukens, Bedankt voor het delen van uw beoordeling.Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Beste Samantha Brieger, Bedankt voor uw positieve aanbeveling, Wij wensen u veel plezier met uw zit meubels. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Rustig relax kunnen kijken met vragen bij elke medewerker terecht kunnen prima geregeld.
Beste meneer Beckers, Bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Astrid- Seats and Sofas
Eerst beschadigd, nu weer te laat. weinig tot geen communicatie of oplossing. waardering is 0, hoef geen bank meer ook niet met geld toe.... 24 jan.2018 een bank besteld met een levertijd van verwacht week 17, uiterlijk week 30. Tot zover prima, vreemde verkooptechniek, gevoel dat de aanbieding alleen die dag is, is natuurlijk zeker achteraf onzin. In week 26, 28 juni kunnen we de bank ophalen en vrijdag avond regelen we een aanhanger en melden ons. De staat van de bank is echter zo dat er geen eens reparatie mogelijk is, we nemen deze niet mee. Omdat het vrijdagavond is en de grote baas niet aanwezig is komt er geen oplossing. Maandag bellen we u. Dinsdag zijn we gebeld, we hebben een nieuwe bank besteld. dit zonder overleg met ons.. Wij hebben aangegeven dat de bank dan wel meer kwaliteit moet hebben en dat de bank kosteloos aan huis gebracht moet worden voor eind september. Het zijn dan 13 leverweken. indien dit niet gaat lukken ontbinden we de koop begin oktober. Dit is een in gebreke stelling en aangetekend verzonden en ontvangen. SaS krijgt de mogelijkheid de bank alsnog te leveren. We hebben een bevestiging gekregen dat de bank aan huis geleverd gaat worden, tevens ontvangen we een nieuw contract in tweevoud om te ondertekenen (met het zelfde ordernummer en specificatie, knullig met tipex aangepast) met een uiterlijke leverweek week 52. We gaan hier niet mee akkoord. We hebben al een door deide partijen ondertekende overeenkomst met een uiterlijke leverweek week 30. Er is niet geleverd voor eind september, we ontbinden de koop volgens uw voorwaarden en ontvangen graag binnen 14 dagen onze aanbetaling terug, zo niet, berekenen we de wettelijke rente en de eventuele buitengerechtelijke en gerechtelijke kosten door aan u. zonder te overdrijven…. Ik wil nog wat kwijt over de opvallend vele goede reviews hier, als het goed gaat zal het wel kloppen, gaat het mis dan lijkt het mis te blijven gaan..... Ook zijn het aankoopervaringen en moeten veelal de banken nog geleverd worden, wij waren ook even gelukkig met de aankoop.. Mijn ervaring is als er aftersales-service verleend moet worden dat dit uitblijft of moeizaam gaat, lees ook maar eens op andere fora. (radar, kassa en ook op klacht en klachtenkompas) Wij wachten ook al vanaf 29 juni op een oplossing gerichte reactie. Wij zijn deze week na het ontbinden van de overeenkomst best onbeschoft behandeld door de telefoon door een medewerker in Heerlen, meerdere keren is er tegen ons gelogen, er wordt gerookt in de winkel/magazijn vlekken/inkt op het leer met spuug weggeveegd, bah. Eerst moeten betalen en dan pas in het magazijn gaan zoeken naar de meubels (wij hebben niet betaald nog toen) Maar doe er uw voordeel mee. We zullen zien of er nu wel een eind aan komt en dat we niet hoeven doorzetten naar de rechter. wat een drama. Mensen, dit loopt al vanaf 29 juni! tot dinsdag 16 oktober de tijd om het op te lossen zonder juridische inbreng.. klant nummer 1000-545425, order nummer 1010-10403006
Beste WIlfred, wij vragen u opnieuw contact op te nemen met het filiaal over de aanbetaling want wij kunnen u via klantenvertellen niet helpen. Ook kunt u mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Angela - seats and sofas
Perfect geholpen door de medewerkers, Had mijn keuze vooraf al gemaakt kon in eerste instantie de bank niet vinden vanwege de kleur. Ben heel blij met mijn aankoop kan niet wachten om mijn bank op te halen.
Beste Ezra Sahertian, Bedankt voor uw positieve aanbeveling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Netjes en correct behandeld
Beste heer Rozema, Bedankt voor uw positieve woorden. Dit lezen wij graag. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Vriendelijk geholpen, maar we moeten de bank natuurlijk nog ontvangen en dus kan ik pas echt een oordeel geven als we deze hebben ontvangen. De bank moet tenslotte nog in de door ons uitgekozen stof gemaakt worden. Pas als we deze hebben ontvangen in goede staat zal er echt een beoordeling kunnen volgen maar toe nu toe zijn we tevreden.
Beste Jean Werson, Bedankt voor uw review. We wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop! met vriendelijke groeten, Joshua - Seats and Sofas
Verkoper Kevin (achternaam onbekend) is zeer vriendelijk en heeft ons uiterst goed geholpen door mee te denken over onze specifiek gevraagde bank. Overigens is Seats en Sofas de enige die aan ons de gewenste bank kan leveren. Wanneer nog wordt voldaan aan de reguliere levertijd zijn wij dubbel tevreden, aangezien we ooit bij een ander bedrijf 20 (!) Weken hebben moeten wachten.
Beste Julien Wijers, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas
Goed geholpen bij probleem oplossen
Beste mevrouw Hollander, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Wij hebben bij Seats and Sofas een hoekbank gekocht. Na levering zagen wij een nauwelijks zichtbare kras in de bekleding. We hebben dit kenbaar gemaakt bij Seats and Sofas en zonder enige vorm van discussie werd de hoekbank omgeruild voor een compleet nieuwe. Dus niets dan lof voor Seats and Sofas voor de geweldige service.
Beste mevrouw Van Knippenberg, Bedankt voor uw reactie, het doet ons goed om te horen dat onze service aan uw verwachtingen voldoet. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Astrid- Seats and Sofas
Goed advies en uitleg
Beste mevrouw Maassen, Bedankt voor het delen van uw ervaringen met Seats and Sofas, Wij horen graag dat u goed en klantvriendelijk te woord bent gestaan door onze medewerkers. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Recentelijk bij jullie een bank gekocht geholpen door een van jullie medewerkers dit verliep heel fijn, was vriendelijk in omgang, kreeg duidelijke professionele uitleg & genoeg ruimte in het beslismoment omtrent aankoop van de bank zelf. Er werden verschillende opties qua kleuren & stoffen voorgesteld en tentoongesteld. Vervolgens na groen licht betreft de aankoop werd ik doorverwezen na een andere medewerker waarbij ik de betaling rond kon maken. Dit verliep ook fijn en duidelijk. En nu wacht ik in spanning af totdat ik mijn nieuwe aankoop mag komen ophalen bij jullie filiaal. Het zelf ophalen en de langere levertijd vind ik persoonlijk wel een klein puntje maar over het algemeen zeer tevreden hoe het tot nu toe verlopen is .
Beste Dominique Bongers, Bedankt voor het delen van uw ervaringen met Seats and Sofas. Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Ruime keuze. Snelle bediening en goede hulp bij advies. Prijsstelling gunstig
Geachte meneer/mevrouw Becx, Bedankt voor uw positieve beoordeling,Wij horen graag dat u goed en klantvriendelijk te woord bent gestaan door onze medewerkers. Wij wensen u veel zit plezier. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Beste mevrouw Pisters, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
jullie zijn echt klant vriendelijk maar een ding vind ik niet eerlijk en dat is omdat dit bankstel uit de reclame was kreeg ik niet het huishoud pakket terwijl ik het in eenkeer contant heb betaal en als we eerlijk is dit niet eerlijk met vriendelijke groeten m.e schendelaar
Beste mevrouw Schendelaar, Bedankt voor uw beoordeling, Wij zullen uw melding doorsturen naar de desbetreffende afdeling binnen onze organisatie. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Zeer vriendelijk personeel niet opdringerig meteen vragen voor koffie toppie
Beste meneer/mevrouw Reinders, Bedankt voor het delen van uw positieve aanbeveling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
klantvriendelijk en nemen de tijd om met raad en daad de klant te woord te staan en te adviseren.
Beste meneer Vreis, bedankt voor de positieve woorden! Met vriendelijke groet, Angela - seats and sofas
Nette afhandeling van al onze vragen en tot een correcte prijs kunnen komen voor het zitmeubel. Kortom een aanrader voor wie veel bank voor een goede prijs wil.
Beste Dimitri Brandt, Bedankt voor het delen van uw positieve aanbeveling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Fijne service, niet te opdringerig maar denken goed met je mee.
Beste Chelsy Bernier, Bedankt voor uw beoordeling, Wij horen graag van de consument dat ze goed en klantvriendelijk te woord zijn gestaan door onze medewerkers. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Nadat door een fout een verkeerde kleur bank werd geleverd, heeft mevr. Virgilia mij snel en accuraat geholpen om dit in orde te maken. De verkeerde bank konden we zelfs gewoon blijven gebruiken, totdat de nieuwe werd gebracht en de 'oude' mee terug ging. Mooie bankstellen krijg je op meerdere plaatsen, maar de wetenschap dat als er iets misgaat, een goede service wordt geleverd is veel belangrijker!! Ons volgende bankstel, hopenlijk duurt dat weer een tijd, zullen we zeker weer daar gaan uitzoeken!
Beste Inge Tummers, Bedankt voor het delen van uw beoordeling, Wij horen graag dat u tevreden bent over de geboden service die aan u verleent is. Met vriendelijke groet Peter-Customer service Seats and Sofas
Mooie deal gemaakt!En van goede kwaliteit banken! Erg klantvriendlijk.
Beste meneer/mevrouw Tietema, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Peter-Customer service
Beste meneer Wachlowsky, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet Joshua -Customer service
Beste heer Waschlowsky, Bedankt voor uw feedback. Vanwaar een 3,0 gemiddeld maar toch een aanbeveling? We horen graag over uw ervaring! Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas
Seats and Sofas is dé Europese specialist in zitmeubelen. Door de unieke Giant Take Away formule hoeft u niet altijd meer weken op uw nieuwe bankstel te wachten, maar kunt u deze direct uit voorraad meenemen. Door onze wereldwijde inkoop slagen we er steeds weer in om onze uitgebreide collectie aan te passen aan de laatste trends, zonder dat dit ten koste gaat van de laagst mogelijke prijzen. Bekijk hier de ervaringen over Seats and Sofas.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.