Filters

6

Hulp die geboden werd vond ik traag.(breuk in orthese)

Te lange wachttijd bij klachten, breuk in orthese. Kon na 6 dagen pas langskomen. Duurde te lang. Wil graag eerder geholpen worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
8

Goed

Mijn ervaringen met OIM zijn positief. Eventuele klachten of vragen worden goed en voortvarend opgepakt. Johanna

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
5

het kan allemaal beter, maar je moet wel luisteren naar de client

heb betere tijden gekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
9

aardig personeel wat meedenkt met mijn vragen.

het personeel gaat in op mijn vragen en denkt mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

Zeer goed

De klachten die ik had zijn zeer goed opgelost via O.I.M.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
6

Veel communicatie die tot niets leidt.

Dus veel communicatie die tot niets leidt, achteraf bezien nutteloze lange ritten (ik woon niet dichtbij Haren) en soms een korte rit naar Winschoten, omdat er vlak voor de afspraak niet gekeken wordt waarvoor je eigenlijk ook alweer komt. Al vanaf januari ben ik bezig voor een nieuwe voet en nu half juli ben ik nog geen steek verder en is het weer verschoven naar "na de zomer". Dus mijn eigen vakantie kan ik weer vergeten omdat ik niet goed kan lopen met de huidige voeten tevens een te ruime koker. Onderling bij OIM ook miscommunicatie tussen leidinggevende en uitvoerenden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
9

prima service

Door een operatie aan mijn voet, was ik daarna aangewezen op schoenen met een stijve zool en een automatische afwikkeling waarin steunzolen kwamen. door mijn maat 44 was dat erg moeilijk, ik had schoenen gevonden die aan die eisen voldeden, maar helaas bleek het bovenwerk te slap. ik liep daardoor helemaal op de buitenkant van mijn voet. Op aanraden van een medewerker van het OIM kwam ik bij de revalidatiearts die het met hem eens was, ik moest orthopedische schoenen (hoog model) Hier had ik niet zoveel belang bij, want dacht dat zijn geen mooie schoenen. Maar door de medewerker van het OIM ben ik gerustgesteld en hij heeft mij uitstekend geholpen/ geadviseerd. Ik kan weer fatsoenlijk lopen en ben blij met mijn schoenen, het 2e paar is naar mijn ontwerp gemaakt. Dank aan Herman, (de medewerker van het OIM)

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

Goede service en professioneel personeel

Altijd op tijd en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
9

positief

qua afspraken/communicatie/service/after-sales positief/punctueel/prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
1

Niet nakomen afspraken

De laatste keer werd er van alles beloofd wat niet nagekomen is Vervolgens ook nog een ontkent dat er een voorstel gedaan is, kortom zeer slechte behandeling

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid adviseur N.v.t.
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
5

vriendelijk, maar heeft geen tijd

Vriendelijk, maar is er een te hoge werkdruk. Het kan zijn dat men di zichzelf oplegt of wordt er veel verwacht van de mensen. Ik had de neiging om te vragen wat is het je waard als ik naar een ander ga. Onderling contact hoeft niet alleen over voetbal te gaan

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
8

Goed meedenkende medewerkers met.

De laatste keer zitten de schoenen direct goed. Maar mocht dit niet zo zijn, dan kun je altijd terug komen. Helaas heb ik slechte vergroeide voeten, waardoor ik vast zit op grote hoge schoenen, maar samen maken we er vaak hele nette schoenen van. Wordt altijd geholpen door dezelfde medewerker, die begrijpt dat schoenen ook er leuk moeten uitzien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
9

Goede service

Vriendelijk en snel geholpen. Ter zake kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

Steeds prettig geholpen

Nooit teruggeweest,paste altijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
8

prima

Prettig geholpen, deskundig, en bijna geen wachttijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
8

Goede en vriendelijke mensen, met een luisterend oor en goed adviers

Vanaf het eerste begin een goed advies en begeleiding van het proces. Door het verkrijgen van Orthopedisch schoeisel heb ik mijn wens kunnen vervullen nl het lopen van de nijmeegse vierdaagse in 2016. Tot op heden ben ik zeer tevreden over OIM.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
8

Zeer goed

Er wordt met je mee gedacht dat is erg prettig. Zeker wanneer je er zelf niet zeker van bent of iets kan. Fijn dat er mee gedacht wordt dit waarder ik zeer. Ik heb nog wel een vraag: er is €136.00 afgeschreven voor aanpassen van een schoen dit is niet gebeurd. Er is een kopie gemaakt maar hoe staat het er mee?. Heb niets meer gehoord zou worden uit gezocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
10

Zeer goed en veel inlevingsvermogen

Ik heb een aantal keren een bezoek gebracht aan OIM in verband met voetheffers parese.Prima gesprekken gevoerd met Mark en goede adviezen gekregen . Too off aangemeten.Fantastisch ben hele dagen buiten en zit op denk ik 95 procent van honderd qua lopen.Ben de hele dagen buiten om te werken in en om het huis. ,,Levensredders,, noem ik mijn too offs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

Zeer te vreden

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en de service ben daar zeer goed over te spreken dus kort en krachtig proficiat ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Vriendelijke en snelle afhandeling

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Steunzolen
10

Goed

Snelle afwikkeling en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
9

Al vele jaren een tevreden klant in alle opzichten; goed advies en aardig personeel.

Mijn ervaring is al vele jaren uitstekend in alle opzichten

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

men luisterd.

MEN LUISTERD NAAR DE WENSEN VAN DE MENSEN, HEEL BELANGRIJK.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
7

goed

de ervaring van het oim heb ik als wel goed ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.