Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goed en prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heb nieuwe steunkousen en had gewaarschuwd die niet te lang te maken, dat zijn ze dus wel. Zijn bruikbaar maar niet optimaal. De boven gevraagde punten zijn goed, maar waar het echt op aankomt, de kwaliteit van het hulpmiddel zelf, valt tegen, zeker na mijn waarschuwing (had dit eerder meegemaakt)

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service ben goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

de openingstijden voor telefonisch contact zijn te krap

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaringen met OIM zijn bijzonder goed en dat sinds 1981 nadat mijn rechteronderbeen vanwege een ongeluk moest worden geamputeerd. Wanneer het zich zou voordoen beveel ik OIM zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Snel en zooltjes verlichten direct. Blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mijn dochter heeft een hand en voet brace. Alles is tot nu toe altijd perfect gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het gaat niet om mezelf, maar om mijn dochter (1 jaar). Zij heeft een spalk. Overal zeer tevreden over. Alleen toen we de spalk kregen, kregen we weinig informatie (hoeveel uur per dag? Ook binnen of alleen buiten? Moeten we het ook opbouwen?). Toen ik er naar vroeg kregen we niet een heel duidelijk antwoord. Maar wel zeer tevreden hoor. Echt vakmanschap!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dit had via de zorgkantoor van de noorderbrug groningen gemoeten en niet via de ziekenfonds de Friesland en dat snappen hun niet dus het is verkeerde betaling gedaan .Dit is een fout van Oim in haren en nou moet ik het zelf betalen via mijn eigen rekening en eigenbeidragen En nu is er wel geld van mijn rekening gehaald en dat had de zorgkantoor de noorderbrug groningen moeten betalen en dat gaat mij niet weer gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

heb geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima. Moet de sschoenen nog definitief krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tien jaar ervaring. waarvan de eerste jaren geheel zonder OIM,, daarna enkele fusies en nu ineens OIM! Het is jammer dat de gede contacten met de schoenmaker in het ziekenhuis zo immens lijden onder de volstrekt ontoereikende afhandeling van zaken door het bedrijf OIM! Op mijn laatste paar schoenen heb ik ruim een jaar moeten wachten en wat daarna geleverd werd tart iedere beschrijving ( logge basaltblokken; ik schaam me diep, zoals de schoenmaker zei); tijden wachten op herstel van het wanproduct en vervolgens alle ellende met de financiële verwerking, betaalde tegemoetkoming niet verwerkt en mijn verzekering vervolgens ook geheel en al in de war door uw handelen en niet-handelen. Mijn voorlaatste paar bij de schoenmaker ingeleverd: vervanging binnenzolen en zolen en hakken controleren! Schoenen terugontvangen: hakzool los en niet naar gekeken, zolen niets aan gedaan; enkel binnenwerk vervangen, met een rekening (?). Week geleden hierover telefonisch contact gezocht; telefonisch contact goed: maar na een volle week weer geen enkele reactie, zoals toegezegd! Misschien wordt dat weer eens dreiging met een deurwaarder, zoals ik eerder met u meemaakte! Kortom: zonde dat de voortreffelijke contacten met uw schoenmaker in het UMCG, Harm Hanssen, zo door uw bedrijf worden teniet gedaan. Dat ik eerder in het jaar nog eens te horen kreeg dat de heer Hanssen helemaal niet bij u bekend was, laat staan in dienst, slaat toch wel alles! Ik reageer nooit op dit soort verzoeken, maar nu u toch met een waarderingsverzoek komt, kan ik het toch niet laten!

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid adviseur N.v.t.
  • Nakomen van afspraken

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.