Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima, dikke tien, alleen de telefonische bereikbaarheid is erg slecht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is wel jammer dat jullie geen huis bezoeken doen dat is voor oudere veel makkelijker en kan in veel situaties best.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb een zeer slechte ervaring met oim Haren. De spalk die ik destijds kreeg via het ziekenhuis. Was erg lomp. Een bijelkaar geraapt zooitje. Er was geen kennis hoe de specifieke spalk destijds gemaakt moest worden. Toen er na een paar dagen schroefjes waren losgeraakt was het niet mogelijk om binnen een week een afspraak te krijgen. Ik uitgelegd dat het om een paar schroefjes ging. Vroeg de dame aan de balie als ik wel wist hoeveel tijd dat koste om dat te repareren. Na 2 weken kon ok terecht in Haren. Gemeld bij de balie en de dame zei dat ik plaats kon nemen en dat ik vanzelf geroepen zou worden . Maar na alles wat er gebeurde ik werk niet opgeroepen. Aangezien ik ook problemen had met lopen en veel pijn had na een ernstig ongeluk en speciaal met de taxi was gekomen. Vond na een uur wachten de taxi chauffeur het ook lang duren. De chauffeur ging voor mij vragen hoe lang ik nog moest wachten. Echter bleek toen dat ik helemaal geen afspraak had. De telefoniste had echter de afspraak niet vastgelegd voor mij. Ik moest maar een nieuwe afspraak maken en weer terug komen. De taxichauffeur vond dat niet kon en eiste voor mij dat dat ik wel direct zou worden geholpen . Ik moest toen nog een kwartier wachten en werd toen door iemand anders toch nog geholpen en het was een klusje van nog geen 5 minuten. Ik vond dit een zeer slechte ervaring met oim Haren. Ik heb dit destijds ook vermeld aan de revalidatiearts. Deze vond dat erg spijtig dat alles zo was verlopen. Maar oim Haren kon voor mij niet veel goeds meer dien. Ik heb dat toen ook vermeld. Dit bovenstaande heeft mij doen besluiten dat ik voor de spalk een afspraak heb gemaakt bij OTNN in Assen. Deze mensen denken mee met de client en ik heb nu een prachtige kleine spalk waarin ik zelf mee mocht denken. Ook als daar iets is kun je dezelfde dag terecht en ze willen ook kosteloos aan huis komen. Wel wil ik de kantekening maken . Ik draag ook een compressiekous en handschoen die door OIM geleverd worden in het WZA in Assen. Door deze dame wordt vakwerk geleverd. Ze is zeer attent en je merkt aan alles dat ze ervaring heeft en klaar staat voor de client. Dus een groot compliment voor deze dame. Ik denk dat OIM Haren daar een voorbeeld aan kan nemen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In het zorgcentrum van Appingedam zat niemand bij de balie. Verder ben ik heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service bereikbaarheid ook goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

annet ruiter, super gedaan! Ze zitten goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We worden altijd erg vriendelijk geholpen en krijgen goede adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Betrouwbaar en deskundig advies. Vriendelijke medewerkers die de klant centraal stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

alles volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben tevreden over de behandeling . Waar ik niet tevreden over ben is het feit dat ik een half uur moest wachten op mijn beurt. Ik hoop dat dit de volgende keer beter gaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel te lange wacht tijden en vaak niemand aan de balie om te helpen. Kortom zeer klantonvriendelijk!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

aso wachttijden voor kleine handelingen Heb het niet aangedurfd om steunkousen bij jullie te bestellen en heb die elders besteld. De meeste klachten betreffen de lange wachttijden in Assen. Ben bereid tot uitleg

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Nakomen van afspraken

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.