3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nu na inmddels 3 paar kousen rijker,kom ik tot de conclusie dat je NIET bij OIM moet zijn,inzake TEK. Op basis van de fantastische behandeling inzake Peroneusveren van Otto Bock,heb ik contact gezocht met OIM.Maar zo fantastisch het is bij het ene,zo'n drama is het bij het andere.Zij gaan af op hun eigen maten,terwijl ik maten bij me had van de vorige uitgever.Welke maten zij hanteren,willen ze niet vertellen,omdat die van hun zijn,volgens OIM.Hun antwoord luid gewoon, "bij de dokter wordt U ook niet alle verteld'dus wij doen dat ook niet".Het feit dat het in principe MIJN gegevens zijn interesseert hun geen moer.Ook kun je niet alleen maar kousen "krijgen" van firma's waar zij een contract mee hebben,dat zijn Juzo en Jobst.Wilt U een ander merk,dan moet U niet bij OIM zijn.Mij werd in het vooruitzicht gesteld,dat ik alle kousen kon krijgen,daar is geen bal van waar.ik heb ontzettend goed ervaringen met Bauerfeind,maar na lang roberen,gaan ze niet me je keuze mee.Overd e rest ga ik een klacht indienen bij een medische klachten organisatie die me verder kan helpen,want kousen pakweg een centimeter of minder telefonisch ruimer of anders maken,kan ik niet controleren of dat überhaupt wel zo is.Ook de vorige keer afgesproken dat ze geen nieuwe 2de paar kousen zouden sturen,want eerst fatsoenlijk meten.Want schetst mijn verbazing?Er komen wel kousen met een verkeerde maat zonder te meten.Ja en dan is het logisch dat je daar maar in moet gaan lopen,omdat anders het kostenplaatje bij hun valt.Daarop nog 1 paar gehad op garantie van OIM,maar nogmaals,mijn schoenen worden te klein als ik er een dag in loop.Voetgedeelte te kort,heb duidelijk aangegeven,afgeschuinde voet.Doen ze niets mee.Hun woord is geldig,en de maten die ze hanteren zijn niet te controleren.Ik ga dus niet verder met OIM,ik ga naar een klachteninstituut.Ik ben helemaal klaar met hun na 3 paar kousen in amper 3 maanden.Dat e.e.a. hun niet uitkomt,is navenant,maar dan moeten ze hun werk maar beter doen.Ik zit hier met 3 paar kousen maatwerk,waar ik geen bal aan heb,maar wel voor betaal via mijn ziektekostenverzekering.Op basis van mijn ervaring kunt U OIM best contacteren als het om loophulpmiddelen gaat,maar inzake kousen kun je er beter met een grote boog omheen lopen. 2 sterren,1 voor de moeite en 1 voor de vriendelijke meid.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.

kende het al z'n 7 jaar al goed

• Telefonische bereikbaarheid
  • Advies en uitleg adviseur N.v.t.
  • Nakomen van afspraken

Ben al jaren tevreden klant.

Zie boven!!!

• Nakomen van afspraken

Ik heb bij de eerste afspraak gevraagd om een bevestiging via E-mail ivm plaats en tijd.Hier heb ik drie keer om gevraagd.Geen reactie. Waarom?????

Wij zijn dik tevreden!

• Nakomen van afspraken

eerste ervaring was teleurstellend.schoenmaker was overbelast en gestresst. schoenen voldeden niet. tweede ervaring met revalidatieschoenmaker was perfect.u moet wel zorgen dat clienten van beide schoenmakers dezelfde positieve ervaringen hebben.ik heb de indruk dat er bij uw organisatie sprake is van verschillende culturen en of fusieproblemen. doe daar svp wat aan.

• Nakomen van afspraken

De binnenzooltjes zijn niet aangepast volgens mijn aanwijzing. Dus... Niet bruikbaar. Het ongemak is voor mij: of zelf doen of.. nog eens weer langs de podoloog, omdat hij in het Delfzicht geen juiste werkplaats heeft.

• Nakomen van afspraken

Ben nu aan mijn zoveelste paar schoenen. Er is wel eens wat mis gegaan en ook opgelost. De kwaliteit van de schoenen vindt ik in vele opzichten slecht. Stiksels, lijm, gaatjes schoenen voor veters slecht. Niks daar van ligt aan het persoon van OIM. Maar de kwaliteit van de schoenen is erg slecht. Ook de aansluiting van het model om mijn voet is het zelfde als de plastic pasvorm. Zou in mijn beleving met een fohn pas gemaakt moeten worden aan mijn voet. Maar geld zal de oorzaak zijn. De behandeling en alles buiten de schoen om is prima. Mocht u mij willen spreken is dat geen probleem.

• Nakomen van afspraken

Dit was mijn eerste contact v.w.b. orthopedie. Dit heeft me goed gedaan.

• Nakomen van afspraken

Was bij oim in Delfzijl.. Een prettige dag gewenst..

2 sterren: slechter dan verwacht

begin november 2017 heeft mijn revalidatiearts de panty voorgeschreven. Tot 2 keer toe zijn de verkeerde panty's geleverd. Vorige week (begin februari) is eerste goede panty afgeleverd.

• Nakomen van afspraken

Ik ben steeds in Winschoten en Delfzijl geweest beiden prima.

• Nakomen van afspraken

zit nog in de proefschoenenfase, maar ben erg tevreden. Minpuntje: een gemaakte afspraak werd gecanceld, maar niet aan ons door gegeven. Een vergeefse reis vanuit Leeuwarden naar haren.

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.