Filters

10

Prima service

Goed geholpen met regelen van repareren Silver splint

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: N.v.t.
8

goede aandacht voor mijn handprobleem, maar moeite met vinden van een oplossing

er is met veel aandacht naar maar handprobleem gekeken en er zijn allerlei mogelijkheden aangedragen voor een oplossing, inclusief verwijzingen naar anderen. Voor mij is het daarmee wel een erg lang , nog lopend, traject geworden, wat overigens niet aan OIM medewerkster te verwijten valt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
10

Deskundig en vriendelijk

Ik moest een nieuwe CTI brace aan laten meten. Dit is deskundig gedaan en ook het afstellen toen de brace er was zorgvuldig gedaan. Vriendelijke mensen die altijd tijd hadden om vragen te beantwoorden. Declaratie werd door hen gedaan bij zorgverzekeraar dus heel fijn. Ze nemen dit uit handen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
8

Service, op maat gesneden voor patiënt.

Geachte dame / heer, Samen met patiënt een prothese aanmeten en passen, met als uitkomst het maximale haalbare resultaat voor patiënt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

geweldig

bij o.i.m kijken ze allemaal de zelfde kant op, luisteren geïnteresseerd .hebben en tonen hun zorg. daar voel je dat je serieus genomen word. kort om fijn om daar geholpen te worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Super!

Fijn ontvangst, goede toelichting, goede hulp bij keuze, luisterend oor. Kortom gewoon goed!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

Klantgericht en meedenkend ook bij complexe hulpmiddelen

Elke twee jaar maakt OIM een lange beenbeugel met heupscharnier en daaraan verbonden rompkorset voor mij. Was eerst van zwaar metaal en leer, nu van licht koolstofvezel. Wat eerst vooral via gipsvormen werd gerealiseerd, gebeurt nu met 3D scans met goed resultaat. Voorstellen ter beperking van slijtage van kleding die over het steigerwerk wordt gedragen worden doordacht uitgewerkt. Zo is eigenlijk elke nieuwe versie vaak een verbetering t.o.v. de voorganger. Zie ook artikelen van mij op Scouters.nl onder item "idee van Gé".....

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
8

Aandacht en expertise

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
8

Uitstekend geholpen

De instrumentmaker luistert naar mij en ik kan hem goed duidelijk maken wat ik bedoel en of het technisch mogelijk is. Dit is tot nu toe uitstekend gelukt

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
5

Helaas zinloze actie geweest

Bijzonder plezierig geholpen door Nikky maar helaas heeft ook zij niet kunnen vinden waar ik naar op zoek was: een (liefst andere kleur dan zwart) pols-duimbrace. Deze heb ik 24/7 nodig. Heb nu een heel simpel dingetje (Nikky zelf had ook haar twijfels) dat onvoldoende steun biedt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Geweldig geholpen

Ik ben enorm goed geholpen met mijn rug probleem. Waar anderen zeiden dat niks kon hebben ze bij het oim alles er aan gedaan om het wel voor elkaar te krijgen en nog snel ook. Lieve luisterende mensen die mee denken. Met het gevolg dat ik weer wat mobieler ben dan ik was en dat is mij al heel veel waard. Ga zo door oim.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
4

zie mijn reactie !!

Bezorging UPS slecht. Kaartje in de brievenbus zonder vermelding wat hoe ik de bestelling daarna kon ontvangen/ophalen. TIP: Bij versturen van 2 steunkousen kunt u er toch een BRIEVENBUS-PAKETJE van maken!! Voor u en voor de klant veel makkelijker en geeft minder wachttijd enz. DUS kritischer verpakken van uw leveringen!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
4

Goede producten slechte communicatie

De steunkousen zitten prima maar de communicatie is belabberd ik kan maar op twee dagen in de week langskomen opgezet tijden dit maakt het erg lastig en onhandig

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

Goed

Snel en effectief

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Prima, klantgericht, professioneel.

Goede service, geen enkele negatieve opmerkingen te bedenken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
9

Top!

Er wordt goed naar wensen van de klant geluisterd, er wordt meegedacht om problemen op te lossen. Zeer tevreden over OIM, al heel lang!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
9

prima

IK maak al jaren gebruik van producten die via OIM geleverd worden. Altijd maatwerk en prima verzorgd. Hoge mate van professionaliteit en service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

Een service van meer dan 100%.

Ik wordt er al jaren geweldig geholpen door deskundig en vriendelijk personeel. Ik kom elke keer met veel plezier uit Hengelo (OV) naar Arnhem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Heel klantvriendelijk

Bij mijn eerste afspraak medeen een goed gesprek gehad met OIM medewerker alles uitgelegt wat mijn probleem was en dat hij voor verdere informatie over mijn gezondheid mijn Vatchirurg moest bellen Dat werd inderdaad ook gedaan war ik heel blij van weerd nu weet hij alles over mijn had mijn arts toestemming gegeven Met de medewerker van OIM te praten En darom geeft ik 6 steren aan OIM

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
4

Grote teleurstelling

Om te beginnen duurde het lang voordat ik een afspraak kreeg om mijn elastische kousen aan te meten. Ik bestelde één paar, maar kreeg twee paar toegestuurd. Van enige instructie was geen sprake. De kousen bleken te klein. Bij de nieuwe afspraak werd afgesproken dat ik bericht zou krijgen, wanneer ik de kousen kon halen om ook een pas instructie te krijgen. Toen ik na 14 dagen belde waar de kousen bleven kreeg ik te horen dat de kousen naar mijn huisadres waren opgestuurd, maar ik had niets ontvangen en het was ook niet zo afgesproken. Ik zou terug gebeld worden om te horen wat de oplossing zou zijn. Maar nog niets gehoord. Kortom erg slecht! Afspraken worden niet nagekomen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

Het is altijd: de klant staat centraal

Ik kom al lange tijd bij OIM en het bevalt mij prima. Medewerkers zijn service gericht en snel. Zeer deskundig en correct.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

Goede service en producten.

Ik ben fijn geholpen en ervaar dit bedrijf als zeer professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

vriendelijk en deskundig

Zou het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
7

Ik voel me begrepen en voel me al thuis

Na ruim 50 jaar elders is er na een paar keer al een klik met de mensen in Arnhem

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

goed.

Werd goed geholpen aan de telefoon, artikelen zijn besteld en opgestuurd , alles naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid adviseur N.v.t.
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.