Filters

10

Goed en vlot geholpen

Kom al sinds 1974 voor een pyroneusveer ben altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

erg goed

tijd van afspraak word goed nageleefd

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
7

Een correcte vriendelijke behandeling

Met Corona regels in acht genomen een correcte vriendelijke behandeling en gezien het feit dat het mijn 7e(of 8e) prothese is ben ik al een redelijke "gebruikers ervaringsdeskundige" en ik heb vooralsnog niet te klagen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Zeer fijn en van hoge kwaliteit.

Ik ben zeer goed geholpen, en de wachttijden waren ook erg kort. Er is goed geluisterd naar mijn wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
10

Uitstekende en snelle service.

Zeer professioneel geholpen en zeer deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
2

Slecht

Sinds een week of twee maak ik gebruik van een Evo. Hiervan ondervind ik erg veel pijn. op het scheenbeen. Deze week tot twee keer toe terug geweest en met de aanpassingen welke worden gemaakt wordt de pijn alleen maar erger. Daarnaast had ik vrijdag 12 maart telefonisch contact opgenomen vanwege de pijn. Er wordt dan een afspraak gemaakt voor 10.45 uur. Hierbij geef ik aan dat ik woonachtig ben in Oosterhout, nabij Breda. Aangekomen in Breda weet men van niets en blijkt de afspraak te zijn gemaakt voor vestiging Roosendaal. Kunt u even wachten meneer, dan wordt u geholpen, krijg je te horen. Dat even wachten duurt dus drie kwartier. Zoals gezegd neemt de pijn aan het scheenbeen alleen maar toe. Het is dat ik vroeg in de avond de Evo uitdoen aangezien het anders tot bloedens toe kapot is. Dat apparaat en de slechte aanmeting zorgt voor slapeloze nachten aangezien ik inmiddels zelfs geen dekbed kan verdragen op mijn scheenbeen. Reden ook waarom ik dit verhaal schrijf om 05.15 uur!!! Ben er klaar mee. Evo ligt in een hoek. Voor mij geen Evo meer althans niet van OIM. Ook dir formulier is een drama. Hoe ik bij Evo terecht ben gekomen is niet aan te geven. Vervolgens staat er anders namelijk. Wat is de vraag? Evenals een vraag over het gebruik. Bij Fianciele afhandeling ben je verplicht te kiezen. Heb geen idee hoe dat is gebeurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Prima

Netjes geholpen en een luisterend oor voor problemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
10

Zeer behulpzaam

Ben zeer netjes en vriendelijk geholpen ze nemen uitgebreid de tijd voor je en ze informeren je perfect ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
9

Perfect

Op het moment dat ik Revant met mijn zoon binnen kom wordt ik vriendelijk ontvangen, zo ook op de afdeling en de orthopeed die de spalk maakt. Behandeling is goed en afspraken worden nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Goed

Alles is goed en soepel geregeld en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
7

normaal , zeer tevreden

ik heb eigenlijk nog nooit klachten gehad over oim. alleen maar tevredenheid , ondanks mijn handicap .

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Op een prettige manier en zonder haast worden geholpen is heel plezierig en ontspannend

Bij Revant wordt je op de juiste wijze geholpen en respectvol behandelt. Hierdoor ontspan je, en heeft voor de behandeling een positieve uitwerking. Dus geeft dat een heel tevreden gevoel wat alleen maar beter is voor genezing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
8

goed

goed en persoon gericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Vakkundig en prettig

Vakkundige snelle en prettige begeleiding en nazorg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
10

Op een vriendelijke manier heb ik gekregen wat de bedoeling was!

Een klantvriendelijke behandeling met een prima resultaat!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Corset reparatie.

Ben heel tevreden over vermaken en de service en afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: N.v.t.
9

Heel goed.

Snel een afspraak, zeer deskundig en klant/patiënt gericht. Kom jaarlijks steunkous arm aan laten meten . Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

Was eerst wennen maar heb nu geen pijn meer

Ben heel goed geholpen en met mijn pols,hand vinger orthese heb ik nu geen pijn meer

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Goede verzorging en deskundige hulp

De hulp wordt naar behoren geleverd en ook word de tijd genoten om uitleg te geven

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
10

goed

was weer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

Samen met instrumentmaakster Dorien gaan voor de beste kevo's!

Ik kom al jaren bij het OIM voor mijn polsortheses die me de nodige steun geven bij het lopen met 2 krukken! Nadat ik ruim 2 jaar geleden problemen kreeg doordat ik viel omdat ik bijna dagelijksdoor mijn knie heen ging enhet echt gevaarlijk werd, kwam ik weer bij het OIM terecht waar ik mijn eerste kevo kreeg aangemeten.Doordat ik verder "doorgezakt" ben na 2 jaar met 1 gefixeerde kevo (lange beenbeugel met voetplaat) te hebben gelopen kwam ik weer terug bij het OIM in Breda. Na onderzoek door revalidatiearts en in overleg met Dorien kwamen we gezamenlijk tot de conclusie om voor 2 kevo's te gaan, daar ik zo lang mogelijk zelfstandig wil blijven bewegen! Na de gips en pas sessies kon ik op 20 Januari jongstleden mijn 2 nieuwe prachtige "benen" lees kevo's ophalen! Dus ik ben op dit moment druk met het oefenen en leren lopen met de 2 kevo's. En heb ik eind Februari controle bij mijn instrumentmaakster Dorien om te kijken wat er eventueel nog moet worden aangepast. Ik ben heel blij met mijn 2 nieuwe kevo's en heb voor de tweede keer het enthousiasme en de professionaliteit mogen ervaren van de gespecialiseerde medewerkers van het OIM. Waarvoor min oprechte oprechte dank, want zonder het OIM zou ik me nu niet meer zelfstandig kunnen bewegen! Dankjewel voor alles! Met vriendelijke groet, Willemijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
8

Goede en rustige behandeling

Zeer korte lijntjes met behandeld arts met een gezamenlijke afspraak zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
6

Brace was iets te groot

Helaas is was de brace op het gewicht van mijn knie een paar millimeter te groot. Wel redelijk opgelost doormiddel van extra schuimrubber. Ik heb helaas nog niet volledig gebruik gemaakt van de brace dus ben er nog niet zeker van of deze naar behoren functioneert.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
8

ze hebben tijd voor je ze luisteren samen naar een oplossing

ik heb er een goed gevoel over maak mij blij dat ik zover ben gekomen met al de hulponderdelen kan ik me nog verplaatsen kan niet alles maar wel veel samen komen we weer heel eind

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
7

goed

alleen personen op tijd aangeven wanneer er vernieuwd dient te worden ik heb dit zelf bijgehouden. Maar er zijn mens die dit vergeten. jammer voor u organisatie. ideetje

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.