Het was mijn eerste ervaring met Hillegom. Goes kende ik wel en had daar een prima ervaring mee. Vandaar, dat ik hetzelfde verwachtte in Hillegom. Ik heb er een prachtige occasion aangeschaft vorige maand (R1150RT). Ben zeer te spreken over de wijze waarop dit hele proces is verlopen. Fred van der Putte waardeer ik zeer als verkoper. Open en uitnodigend. Op een vriendelijke manier zakelijk. Eén puntje waar ik nu, nu ik kilometers maak, tegen aanloop: het door een bekleder verlaagde zadel kent een getrapte bewerking van het schuimrubber. Ik schuif naar voren en dat is toch wel hinderlijk. Wellicht nog op te lossen? Anyway: zoiets kan alleen proefondervindelijk worden vastgesteld en is zeker geen verwijt aan Fred. Conclusie voor u: een tevreden nieuwe klant.

• Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed geholpen bij kleding helm en motor aankoop.voor de rest nog geen ervaring.

• Personeel

als geheel een goed indruk.

• Personeel

Geen poes pas,doen gewoon wat zij beloven

• Personeel

Fijn geholpen bij aanschaf en levering nieuwe motor, ben dik tevreden.

• Personeel

Geachte lezer, Met 7 motoren en ruim 735.000 kilometer kan ik na 21 jaar melden dat ik nog nooit 1 klacht heb gehad. Motoport Weijers is voor mij nummer 1 als het gaat om afspraken en vakmanschap. Door hun inzet voel ik mij nog steeds veilig onder weg. Hierbij mijn dank voor jullie inspanningen. Leen Oostra Haarlem

• Personeel

Ik ben zeer tevreden, over onze korte maar enthousiaste relatie. Motoport heeft vragen prettig beantwoord, afspraken zijn nagekomen en er wordt gezorgd dat je tevreden de deur uit loopt/rijd.

• Personeel

Altijd een prettig contact, personeel neemt de tijd voor je en kent je ook goed als je vaste klant bent. Ze geven je het gevoel dat je als klant belangrijk bent en ik voel me altijd serieus genomen. Ze denken mee als er een probleem is. Ik ben een zeer tevreden klant.

• Personeel

Zeer klantvriendelijk en uiterst correcte service. Veel aandacht en tijd genomen voor je vragen en wensen. Wanneer je ook binnenkomt.

Arnoudstraat 2

2182DZ Hillegom

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.