Fijne en eerlijke motorzaak.

Ik heb hier een prachtige gebruikte Moto Guzzi gekocht. Erg fijn geholpen en ruim de tijd gekregen om mijn keuze te proberen. Fijne mensen, en hart voor het product en de mensen die daarvan houden.

Zeer geslaagd

Goede verkoper, niet opdringerig. Er werd echt tijd voor je genomen...

• Ervaring met: Motoren

Ik ben heel goed en vriendelijk geholpen!

Vakkundig en betrokken.

Alles keurig op tijd in orde. Ben goed voorgelicht in alles. Zeer tevreden. Deze mensen hebben echt bezieling voor motoren. Dat merk je aan alles.

• Ervaring met: N.v.t.

Puur onvervalst met en met passie.

Bij Motoport Hillegom leeft een gevoel van passie gedrevenheid en klantvriendelijkheid, dat niet eenvoudig is te evenaren. De serieuze motorrijder is hier aan het juiste adres. Dan is er geen weg terug!

• Ervaring met: Motoren

kwaliteit vs. kosten, echt een onvoldoende

Mijn BMW gebracht voor 2e onderhoudsbeurt (2 jaarlijks) gebracht bij Motoport Hillegom. Een slechte leenmotor (betaal je zelfs voor) tijdelijk bij ze gehuurd. Schade door hun gemaakt aan mijn motor moet ik zelf moeten betalen. Ben niet klantvriendelijk behandeld, slecht geïnformeerd en totaal geen coulance. Kwaliteit vs. kosten, echt een onvoldoende! Dus ontevreden en een rekening van 600 euro voor effectief alleen wat vloeistoffen en erbij dus gratis lakschade aan mijn motorblok. Contact met ze erover gehad per email. Ze geven geen cent om mijn argumenten. Ik ga opzoek naar een nieuwe werkplaats.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Zeer prettig bedrijf met vriendelijk personeel.

Een nieuwe motorscooter gekocht alles perfect verlopen

Gastvrij en deskundig

Ondanks het zeker niet bij ons in de buurt is, toch blij dat ik daar de motor heb gevonden waar ik naar op zoek was.

• Ervaring met: Scooters

Prima geholpen: afspraken nagekomen, deskundige adviezen.

Prima ervaring. Goed om te merken dat MotoPort veel professionaliteit in huis heeft.

Uitstekende service en vriendelijk

Nieuwe Honda Africa Twin Adventure Sports gekocht op afstand, dus zonder er geweest te zijn. Ging allemaal perfect, reageren vlot en bij last minute accessoires toevoegen, kijken ze wat er mogelijk is en lossen ze alles keurig op. Je wordt vriendelijk en professioneel geholpen. De verkoper is de motor zelf komen afleveren, zodat we elkaar dan ook nog even zien, wel zo leuk.

Zeer vriendelijk

Vriendelijke verkoper en goede informatie

Super tevreden

Ik ben door Jeroen prima geholpen !!! Wel even spannend of de inruil zou lukken maar we zijn helemaal rond gekomen. Ik raad iedere motorliefhebber aan Motoport Hillegom te bezoeken. Prachtige winkel en showroom, zeer vriendelijk personeel. Een plezier om hier te komen.

Vriendelijk

Mooie nette winkel vriendelijke mensen.

• Personeel N.v.t.

Super service !

Super geregeld

Voor het eerst een motor bij een dealer gekocht en dat was een top ervaring. Aardige mensen en goed en duidelijk te woord gestaan. Nette winkel met ruime keuze in motoren en accessoiressen.

Klantvriendelijk

Ik heb hier een motorfiets gekocht en ben zeer tevreden. Heb een goede en complete uitleg gekregen over het gebruik van de motorfiets. Op woensdag gekocht en op vrijdag geleverd gekregen met inruil van mijn oude motor dus lekker snel.

• Ervaring met: Motoren

Honda SH 150i gebracht voor onderhoud. Alles keurig uitgevoerd en leenscooter stond klaar. Probleem met piepende koppeling schoentjes is ook opgelost. Blijft een prettige winkel waar ik al 20 jaar kom en diverse nieuwe motoren heb gekocht. Peter S

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Uitstekend geholpen ook in Corona tijd.

Onaangekondigd voor motor komen kijken en alle moeite gedaan om de motor buiten te zetten voor bezichtiging. Zeer correct en vriendelijk geholpen.

• Ervaring met: Motoren

Goed geholpen en komen hun afspraken na

Prettig geholpen bij het uitzoeken van accessoires voor mijn nieuwe scooter. Door Corona liep het even anders maar desondanks dat is alles prettig gegaan.

• Ervaring met: Scooters

Al jaren geniet ik van een perfecte service, Fijne mensen.

Jarenlange bekendheid en vertrouwdheid

Relaxed en prettig op weg geholpen met mijn Yamaha 1300 FJR

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk geholpen, duidelijke afspraken, mooie schone en overzichtelijke showroom. Professionele aflevering van mijn motor, zowel qua uiterlijke staat als toelichting mbt adviezen bediening en onderhoud.

Top motozaak

-Nette inruil prijs voor mijn motor. - Goede aflevering nieuwe motor, - keurig alles wat was afgesproken gemonteerd. Dus gewoon super.

topzaak!

Vele jaren geleden al binnen gelopen om te oriënteren op een motor. Sindsdien ga ik soms in het weekend even langs om te kijken. Mooie zaak, kundig team en mooi aanbod. Afgelopen maand kwam precies de FZ1 Naked online welke ik al jaren zoek, in de juiste specificatie en staat. Deal was snel gesloten en vorige week de motor opgehaald. Goed geholpen door Rinus Weijers zelf en zeker een aanrader!

• Ervaring met: Motoren

Verstand van zaken en hart voor hun vak

Op mijn 16e kocht ik bij Rinus mijn 1e gemotoriseerde tweewieler. Nu 40 jaar later en een paar motoren verder, kan ik niet anders zeggen dat het een geweldig mooie motorzaak is met fijne en enthousiaste mensen. Ervaringsdeskundig met verstand van zaken en hart voor hun vak. Zowel voor motoren als kleding en accessoires altijd prima geholpen. Onderhoud is prima verzorgd en altijd klaar volgens afspraak, erg gewaardeerd!

Arnoudstraat 2

2182DZ Hillegom

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.