Snel en gedegen feedback. Komt na wat afgesproken is...

Prettig gesprek bij aankoop van mijn motor. Snelle reactie op mijn schriftelijke (aan)vragen...

altijd super service

altijd vriendelijk en deskundig personeel, goed advies betref helm en kleding. super inzet voor de aanschaf van mijn nieuwe motor.

• Ervaring met: Motoren

Bijzonder vriendelijk en vlot geholpen

Ik had interesse in de Yamaha XSR700 Tribute die afgeprijsd was, maar kwam uiteindelijk tot de conclusie dat ik de standaard XSR toch mooier vond. Door Jeroen werd ik bijzonder vriendelijk bijgestaan in het keuzeproces. Aflevering met andere accessoires e.d. verliep ook zeer soepel.

prima aankoop ervaring

• Ervaring met: Scooters

Goed en vaardig geholpen.

Nieuwe motor gekocht. Goed advies gekregen. En de proefrit was zo geregeld.

• Ervaring met: Motoren

Jarenlange ervaring in het vak (motoren onderhoud en verkoop) druipt eraf

Bijzonder professionele hulp van verkoop en onderhoud. Ik kwam hier wel vaker en zal dat blijven doen

• Ervaring met: Motoren

Keurig geholpen en goede inruilprijs

Vriendelijk geholpen, goede inruil, klantvriendelijk, komt afspraken keurig na.

Prettig

Na een proefrit en een fijn gesprek nieuwe motor gekocht. Alles is goed besproken tot de bezorging van de motor aan toe.

• Ervaring met: Motoren

Zeer prettig en deskundig.

Bij het zoeken naar een geschikte motor voor een rit naar Nepal kwam de keus uit op een Honda CrossTourer. Zeer vriendelijk tewoord gestaan door de verkoper en alles tot in de puntjes geregeld bij aflevering. Helemaal niets op aan te merken. Eventuel vragen worden deskundig beantwoord en je merkt dat de man zelf een liefhebber is.

Geweldige zaak

Enorm fijne zaak onder leiding van Jeroen Weijers. Prettig zaken doen met deze jongen en een man van zijn woord. Van product en service tot verzekering en nazorg; alles is hier tip top in orde. Naast ouderwets fijne service, is het een zeer moderne motorzaak met top technici en een geweldig aanbod. Tweede keer nieuwe motor hier gekocht en hopelijk many more to come. Blijft ook gewoon een gezellige zaak om binnen te lopen. Keep up the good work!

• Ervaring met: Motoren

Bijzondere goede en plezierige behandeling en goede afhandeling van de motorscooter

Zie hier boven

• Ervaring met: Scooters

Positief

Duidelijk en helder

Goede zaak uitstekende service

Goede zaak Perfecte service Zeer kundig en aardig personeel wat graag mee denkt met de klant

Prima op 1 dingetje na.

Goed geholpen bij de aanschaf van de motor op donderdag avond. Afgesproken de motor zaterdag op te halen. Deze stond helemaal klaar en ik kreeg een uitgebreide instructie. Ik heb niets ingeruild en kreeg ook geen korting. Maakt niets uit. Maar ik wilde ook een spuitbus ketting spray en die moest ik betalen wat ik dan ook gedaan heb. Vond dat laatste een beetje vreemd en had dat ook niet verwacht.

• Ervaring met: Motoren

Duidelijk en snel kunnen beslissen over aankoop

Zeer vriendelijke verkoper en duidelijk in het beantwoorden van mijn vragen over de geschiedenis van de motor.

prettig

Prettige mensen werken bij motoport hillegom. Zaak is mooi ruim opgezet

• Ervaring met: Motoren

Prima ervaring, professionals werken er en je wordt klantvriendelijk geholpen.

• Ervaring met: Motoren

Prettig geholpen door de vriendelijke medewerkers

Ik ben goed geholpen door de medewerkers van motorport. Voor alle vragen kon ik bij hun terecht.

Behulpzaam en duidelijk.

Zowel de account manager die mij hielp bij het aanschaffen van de nieuwe motor als het overige personeel waren erg behulpzaam. Proces verliep vlot en soepel. Minpunt: Na het in ontvangst genomen te hebben van mijn nieuwe motor werd verteld dat ik bij de 1000 km langs moet komen voor een beurt om alles te controleren. In de veronderstelling dat dit er kosteloos bij hoort (bij het kopen van een nieuwe motor) was ik erg verbaasd dat ik € 150 kon afrekenen.

• Ervaring met: Motoren

Blij met mijn nieuwe motor

Ik wilde al een tijdje iets anders. Mijn oude fiets het afgelopen jaar bij Motoport Hillegom in onderhoud gehad, waardoor ik nu een goede inruilwaarde kreeg. Ben blij met mijn occasion BMW F650gs

• Ervaring met: Motoren

Zeer vriendelijk en goed geholpen bij aanschaf kleding en motorfiets

Bij het zoeken naar kleding goed geholpen door tips waar op te letten. Daarnaast advies gekregen op de dingen die ik zelf niet in zicht had! Bedankt voor de zeer vriendelijke ondersteuning bij aanschaf!

• Ervaring met: Motoren

prettige klantgerichte medewerkers die meedenken

relaxed en rustige omgeving waar je van nature onthaast. Dit komt door gedrag wat de medewerkers tonen

Het kopen van een motor

Goed geholpen kan niet anders zeggen! En natuurlijk dik tevreden met de motorfiets.

Snelle service super klantvriendelijk

Goede service, vriendelijk personeel

Liep vrijblijvend binnen en werd snel en goed geholpen, volgende dag meteen de knoop doorgehakt en tot aankoop overgegaan. Ben heel tevreden over motoport Hillegom en mijn aankoop!

Arnoudstraat 2

2182DZ Hillegom

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.