Ben uitstekend geholpen bij de aanschaf m´n motorfiets

mijn tracer 700 aangeschaft ben super geholpen niets meer dan complimenten

Perfect geholpen

Eigenlijk had ik binnen 50 minuten een nieuwe motor gekocht Denk dat dat wel genoeg zegt ;))

Was super

Heb er een heel goed gevoel aan overgehouden.was super

zeer goede motorzaak

ben er zeer goed en klantvriendelijk geholpen. ik was de reserve sleutels vergeten te vragen,en toen hebben ze mij die aangetekend opgestuurd. mijn hartelijke dank daar voor.

Goed en duidelijk geholpen

Er werd genoeg tijd voor me genomen en kwamen de afspraken na

• Ervaring met: Motoren

prima geholpen en betrouwbare indruk.

Ik heb mijn motor voor een nette prijs kunnen kopen. Ik kreeg prima adviezen en tips. Proefrijden op afspraak verliep perfect. Aflevering prima. Kortom: prima ervaring.

Als altijd: prima

Ik kom al jaren bij MotoPort Hillegom. Altijd een vriendelijke ontvangst, ook als je alleen maar even komt kijken naar motoren. Onlangs heb ik mijn Yamaha FZ1 ingeruild voor een Yamaha MT10. Ruim de tijd gekregen voor het rijden van een proefrit en de onderhandelingen daarna verliepen in prima sfeer. Kortom: een tevreden klant!

Zeer goed !

Kom er al jaren en ben zeer tevreden !. Duidelijkheid en alles is goed bespreekbaar. Als koper probeer je natuurlijk de beste deal te maken. Echter dat doet Motorport ook natuurlijk. we willen natuurlijk allemaal wat verdienen. Daar moet uiteindelijk de schoorsteen van roken. Ton Visch Oegstgeest

Goede inruil en service

Een gedegen proefrit mogen maken op Xmax. Tevens mooie inruilprijs ontvangen. Kortom snel en goed geregeld door verkoper.

• Ervaring met: Scooters

Zeer aardige mensen met verstand van zaken.

Een mooie BMW R1200RT aangeschaft en netjes afgeleverd met een nieuwe achterband en een nieuwe accu. Wel jammer dat er niet even een nieuw oliefilter en verse olie is ingegaan. Toch 299 euro voor een afleveringsbeurt betaald. Ga ik nog even voor terug denk ik. Ook nog een helm gekocht en een setje handschoenen.

prima, no nonsense

duidelijk, helder, keurig geholpen, geen poespas

vriendelijkheid en goede service

ik kom hier al jaren en is altijd goed . nette zaak en netjes geholpen en nemen de tijd voor je .goede werkplaats!

• Ervaring met: Motoren

Prima geholpen en volgens afspraak geleverd

Via website een motorscooter uitgezocht en gaan bekijken. Ben Keurig geholpen. Ondanks de bijzondere omstandigheden, werd de koffer die ik erbij wilde hebben op tijd geleverd en gemonteerd, zodat de motor gewoon volgens afspraak geleverd kon worden. Alleen jammer dat er amper onderhandelruimte was, terwijl ik niets inruilde.

• Ervaring met: Scooters

Bij Motoport snijdt het mes aan twee kanten!

Geven en nemen is het beste om tot een zaak te komen. Aankoop en inruil zijn twee werelden! Nooit anders geweest. De koper moet dealen, de dealer eveneens. En wat denk je...... Je komt er samen uit!

Snel

Alles werd netjes afgehandeld. Alles extra werd goed aangeboden. Ze waren erg klantvriendelijk.

• Ervaring met: Motoren

Prima winkel en voldoende kennis en kunde

Personeel neemt de tijd voor je, geen druk en geen verplichtingen of opdringerig gedrag.

• Ervaring met: Motoren

Je wordt goed geholpen en alles word netjes volgens afspraak geleverd.

Ik heb mijn eerste motor hier gekocht en ben daarbij goed geholpen. Vriendelijk personeel en niet opdringerig. Alles netjes volgens afspraak en makkelijk bereikbaar voor aanvullende vragen.

• Ervaring met: Motoren

Prima en zeer professioneel geholpen !!

Klantvriendelijk en professioneel. Nemen de tijd en gaan voor service !

goede communicatie

Afhandelling liep vlot en netjes, top.

Prima service.

Prima service bij een goed bedrijf.

Zeer goed geholpen

Bij aanschaf van nieuwe motor en inruil oude motor zeer goed geholpen door Rinus!

top bedrijf

Ik was op zoek naar een nieuwe Yamaha Xmax400. Ik kwam bij Hillegom terecht. Eerste keer bij deze zaak, het voelde goed vertrouwd aan. Zaken was snel gedaan. En MotoPort HIllegom kwam alle afgesproken afspraken na. Bij aflevering van de Motor krijg een uitgebreide uitleg van de verkoper.

• Ervaring met: Motoren

Niet goedkoop, maar wel vakkundig en prettig in de omgang.

Mooie zaak, up to date in motoren en accessoires. Prettig personeel.

Verrassende service!

Na jaren intensief gebruik van mijn verwarmde Gerbing handschoenen, deed 1 handschoen het niet meer. Motoport Hillegom stuurde 'm naar de fabriek. Ik werd enorm verrast met een nieuwste paar verwarmde handschoenen van Gerbing! En bovendien kreeg ik een nieuwe thermostaat er gratis bij omdat mijn oude thermostaat niet meer past op het nieuwste model handschoenen! Wat een super service van Gerbing en Motoport Hillegom!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Motorkleding

Correct geholpen.

Zeer vriendelijk behandeld. Er wordt ruim de tijd voor de klant genomen. Zeer tevreden.

Arnoudstraat 2

2182DZ Hillegom

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.