Zeer aangenaam

Erg vriendelijk en alles was duidelijk uitgelegd. En van begin tot eind goed geholpen

• Ervaring met: Motoren

Super behulpzaam personeel, denkt met je mee. Alles erop en eraan, top service!

• Ervaring met: Motoren

Goed geholpen, deskundig en netjes

nvt

Super service

Wat een geweldige service met de Winterbeurt actie... Motor halen, brengen en ik wist niet dat een motor zo kon glimmen. lijkt wel nieuw. Veel dank!

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Gewoon goed zoals het overal zou moeten zijn

Afspraken perfect nagekomen hoop er nog vaker een motorfiets te kopen

• Ervaring met: Motoren

Goede adviseur en prettig zaken doen

Ik ging voor n occasion motor en dankzij advies van MotoPort Hillegom een veel betere nieuwe fiets gevonden.

Degelijk en no nonsens.

Deze motorfiets-dealer steekt met kop en schouders boven het gemiddelde uit. Vanzelfsprekend? Dat zou zo moeten zijn. Maar dan had ik dit commentaar niet hoeven geven.

Servicegericht topbedrijf!

Heel fijn bedrijf. Verschillende proefritten gemaakt en daarnaast werden alle vragen die ik had zeer deskundig beantwoord. Men neemt uitgebreid de tijd voor je en is helemaal niet opdringerig. Je kan merken dat dit bedrijf door een familie gerund wordt. Uiteindelijk gegaan voor een schitterende nieuwe Yamaha MT09. Ook tijdens de aflevering neemt men alle tijd. Kortom, bij dit bedrijf heb ik ervaren dat men alles doet om de klant ook echts als klant te behandelen. Zeer aan te bevelen! Heel hartelijk dank Jeroen👍

Fijne goede service

Eerste motor aangeschaft, Goed geholpen door de verkoper, proefrit gemaakt en uiteindelijk een mooie prijs kunnen afspreken. Motor netjes afgeleverd. Goede fijne en duidelijke service!

Vriendelijk accuraat bekwaam

Vriendelijk Accuraat Bekwaam

• Ervaring met: Motoren

Een goed luisterend oor naar de en geweldige service voor een leuke aantrekkelijke aankoop

In verband met de mogelijke toekomstige te weinige ruimte voor mijn motor in de garage heb ik een serieuze inruilprijs opgevraagd bij verkoper Jeroen Weijers op 2 Honda modellen die eventueel in een caravan te vervoeren zijn. Een proefrit gemaakt op 1 van de modellen. Uiteindelijk was de ruimte in mijn garage genoeg maar de mogelijkheid om mijn huidige te grote en te zware motor mee te nemen in de caravan was niet aanwezig. Toevallig keek ik op de site van Motoport Hillegom en zag een leuke occasion staan. De 1-cillinder van mijn dromen. Wel zwaarder en grote dan de Honda modellen die ik op het oog had, maar Jeroen wil spontaan meewerken aan het passen van de occasion van mijn dromenin de caravan. Dat vond een week geleden plaats en aangezien het dit ging heb ik toen een reeele inruilprijs voor mijn motor gekregen en besloten hem de inruil te doen. Het geheel is keurig door Motoport/Jeroen georganiseerd en de motor kreeg paar nieuwe banden en een afleverbeurt. De spanbanden voor de motor in de caravan kreeg ik erbij. Al met al ben ik denk al zo'n 17 jaar klant van Motoport Hillegom en ik heb er altijd een heel goed gevoel bij. Ook de behandeling met servicebeurten is altijd keurig volgens afspraak. Voor mij blijft Motoport een geweldige motor dealer en met de huidige inruil wordt dit nog eens bevestigd.

Super, fijne service!

Fijne service en goed contact met Jeroen. Leuke zaak om te komen en goede ondersteuning bij zoektocht naar mijn nieuwe motor.

• Ervaring met: Motoren

Ik heb er een gewoonte van gemaakt om de reviews op internet van een bedrijf te lezen. Over het algemeen zijn de commentaren van de klanten zeer positief vandaar mijn keus om hier naar toe te gaan. Ondanks dat er weinig ruimte in de onderhandelingen zat prima door Rinus Weijers geholpen. Eind van de week vind levering plaats en heb er vertrouwen in.

• Ervaring met: Motoren

great fast and straightforward service

I sent them an email asking about a used motorcycle they had listed. They replied very quickly and I showed up the next day to buy it. Everything went smoothly, they provided competitive insurance options, and they also helped me install a phone mount I purchased. All in all great experience.

• Ervaring met: Motoren

Fijn bedrijf om je motor te kopen

Dit was mijn 3e motor die ik kocht bij Motoport Hillegom. De motor die ik op het oog had stond er netjes bij. In de showroom werd ik snel aangesproken door verkoper Jeroen. Inruil van mijn huidige motor was goed/ realistisch. Er werd goed meegedacht over accessoires die ik erbij wilde. De volgende dag stond de motor klaar voor de proefrit volgens afspraak. Wat ik goed vind is dat de inruilmotor ook werd bekeken en bereden. Na de proefrit de motor aangeschaft. Deze werd snel geleverd volgens afspraak.

Tevreden

• Ervaring met: Scooters

helemaal top

Vriendelijk en voorkomend geholpen door mensen die echt verstand van zaken hebben, en begrijpen dat we een motor kopen om plezier te hebben.

• Ervaring met: Motoren

Voort altijd netjes geholpen .komen groet hun afspraken na.

Duidelijk en klantvriendelijk

Onwijs rustig en netjes geholpen

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijk personeel, deskundig advies en goede service.

Alle vragen beantwoord en advies gebaseerd op wensen, gebruik en ervaring. Geen druk en gelegenheid met wat privacy te bespreken. Uitgebreide toelichting bij levering van de motor. Zeer tevreden!

• Ervaring met: Motoren

Gesprek ging op een rustige en gezellige manier. De verkoper kon alle vragen beantwoorden zodat je je thuis en geholpen voelt. 1 minpuntje is dat ik de eerste keer dat ik kwam kijken of ik een motor zou kopen erg lang moest wachten voor ik geholpen kon worden.

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijke mensen, denken met je mee

Vriendelijke mensen, denken met je mee, helpen waar mogelijk.

Goed geholpen, primaservice

Al jaren een tevreden klant.

Echt super!

Alles is super, netjes alles informatie gehad via de mail en telefonisch. Wordt via de mail snel gereageerd en alles wordt voor je uitgezocht. Geen vraag is te gek ze zoeken het voor je uit. Echt een aanrader!!

• Ervaring met: Motoren

Blij met motor, maar ontevreden over de service

Motor afgeleverd volgens afspraak en vriendelijk geholpen. Wel kan er op het stuk service nog veel behaald worden. Zo héb ik via de mail een proefrit aangevraagd. Hier werd niet op gereageerd. Telefonisch contact opgenomen en zo de proefrit ingepland. Op de dag van de proefrit stond de motor echter niet klaar.. erg vervelend. Hoewel de motor goed beviel de motor gekocht. Bij afhalen zat er maar 1 streepje benzine in. Ik vind het een stuk service om een motor af te leveren met volle tank. Zeker als een volle tank maar €17,- kost. Dit was normaal aldus de verkoper. Samenvattend: blij met de motor, maar ontevreden over de service

Arnoudstraat 2

2182DZ Hillegom

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.