Goede service, heldere afspraken die nagekomen zijn.

Mijn Yahama motor-scooter in oktober 2018 al ingeruild met de afspraak dat ik rond maart 2019 een nieuwe motor zou kopen. Daardoor kreeg ik een redelijke inruilprijs aangeboden en alles is conform afspraken naar volle tevredenheid verlopen. Prima bedrijf dat vakkundig door Rinus Wejers wordt geleid.

• Ervaring met: Motoren

friendly to sell but then it stops!

After agreeing to buy a bike the service stops, they try not to answer the phone, i tried a total of 22 times to call over 1 week before anyone answered. Their call system hangs up on you after about 1 minute. Try emailing them, when you do finally speak to someone they say "we are to busy to read our emails." WTF is that for a shit company. even after waiting a week and a half for the bike it was still not ready!!! Just canceled the bike as they had no idea when it would be ready, totally unprofessional company. Just time wasters, shit service. shit company, unprofessional,

• Ervaring met: Overige

Geen klachten maar ook niet omver geblazen

Mijn eerste motor hier gekocht. Verkoper had hier echt punten uit kunnen slepen. Was vergeten dat ik 2 dagen voor het ophalen afgereden was en ik werd in 1ste instantie ook niet herkent. Verkoper was vrij monotoon en vlak. Niet onaardig hoor, maar niet erg enthousiast in het gehele contact. Verder motor werd afgeleverd met halve tank en was niet gebruikelijk volgens verkoper. Maar liet mij wel een flesje kettingspray afrekenen. Kortom een zaak waar je naartoe gaat om puur een motor te kopen die je al op het oog hebt via de site, net zoals bij mij het geval was.

• Ervaring met: Motoren

Motorport Hillegom vakkundig en aardig personeel Ik heb een gebruikte bmw bij ze gekocht en deze motor is goed afgeleverd met garantie en een beurt Alles perfect ik blijf daar als klant.

• Ervaring met: Motoren

Zeer goede service deskundig personeel

We werden op correcte wijze geholpen en geadviseerd het deskundig personeel is vriendelijk en neemt alle tijd voor je

Super scooter aardige verkopers

Super aardige verkoper een goeie verkoper die niet iets probeert aan te smeren onder je neus gewoon een goede winkel

• Ervaring met: Scooters

Fijne ervaring

Fantastische motor gekocht bij MotoPort Hillegom. Was binnen enkele dagen rijklaar gemaakt. Ik moest alleen nog even terug komen voor de helm, maar ik kreeg keurig een leenhelm mee. Toen ik de juiste helm kwam op het afgesproken moment kwam halen moest ik even wachten want de betreffende medewerker was even druk op de computer. Dit was het enige minpunt van deze ervaring.

• Ervaring met: Motoren

Goede Service, Snel, Attent en vriendelijk!

Ik heb een motor scooter gekocht, de aflevering was on point. heb hem op een zaterdag gekocht en werd op een dinsdag afgeleverd!

• Ervaring met: Motoren

Goed en vriendelijk geholpen !

Goede service en vakkennis

Helemaal goed!

Tot nu nu toe helemaal tevreden. 1e garantie punten meteen en vakkundig verholpen. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Prettige zaak

Prettige zaak alleen loopt de drukte hen af en toe over het hoofd waardoor dingen langer duren dan nodig is.

• Ervaring met: Motoren

Kom er al meer dan 25 jaar, altijd goede service en kundig personeel.

Goed en kundig geholpen.

• Ik ken jullie via? Mond-tot-mond reclame

De tankpad zou verwijderd worden en hij zou af getankt worden. Alles is ter plekke keurig geregeld. Jammer dat wij een actie in de bus krijgen voor gratis accessoires in de actie periode die wij niet konden gebruiken terwijl wij in de actie periode een motor hebben aangeschaft.

• Ik ken jullie via? Anders

Ik ben heel vriendelijk geholpen door vakkundige medewerkers. Ze hebben alles met heel veel geduld uitgelegd.

• Ik ken jullie via? Mond-tot-mond reclame

Ik ben zeer aangenaam geholpen door verschillend medewerkers van Motoport Hillegom

Koop motorscooter

• Ik ken jullie via? Anders

Altijd hulpvaardig, meedenkend & goede reparaties, goede hulp bij verkoop etcetc Echt een goede zaak om vaker te komen!

• Ik ken jullie via? Internet

Net een motor gekocht, eerder tweemaal een motor gehuurd en mijn kleding gekocht. Altijd goed en vriendelijk door vakkundig personeel geholpen.

Oke

• Ik ken jullie via? Internet

Perfecte aflevering van onze 6 nieuwe lesmotoren.

• Ik ken jullie via? Anders

Inzake Harley-Davidson niet volledige expertise.... wel begrijpelijk.....

• Ik ken jullie via? Internet

Ik kwam als heropstapper binnen. Werd meteen serieus genomen. Heb een motorscooter gekocht. Advies pas perfect alsmede de nagekomen afspraken. Motoport Hillegom is een echte aanrader!!!!

• Ik ken jullie via? Anders

Ik ben hier goed geholpen en met het juiste advies een motorfiets gekocht en deze is keurig netjes afgeleverd.

• Ik ken jullie via? Anders

vriendelijk ontvangen, net bod op mijn in te ruilen motor. Mooie korting op de nw motorscooter. Tot nu toe goed gevoel.

Arnoudstraat 2

2182DZ Hillegom

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.