Prima en deskundig geholpen bij het aanmeten van onze nieuwe helmen. Graag nog even de gegevens van de helm van mijn vrouw mailen naar: [email protected]

• Ik ken jullie via? Anders

Vriendelijke ontvangst, persoonlijke benadering en afspraken worden stipt nagekomen. Personeel werkt zelfs in middagpauze door om wachttijden te bekorten, totale team is service gericht.

• Ik ken jullie via? Anders

occ motor gekocht prettig geholpen goed voorgelicht

• Ik ken jullie via? Anders

Je wordt altijd leuk ontvangen. Deskundig geholpen.

• Ik ken jullie via? Anders

Mooie zaak, kundig personeel.

• Ik ken jullie via? Anders

Open en eerlijke onderhandeling over inruil. Dat gaf me vertrouwen.

• Ik ken jullie via? Internet

Op een van de weinige zondagen dat Motoport Hillegom open is ben ik bij deze motorzaak terecht gekomen omdat een een demo versie van de Vespa GTS 300 super sport op internet zag staan. Ondanks dat het zondag was was het geen enkel probleem om een proefrit op deze motor te maken en hij werd direct naar beneden gereden. Ik heb de motor gelijk gekocht en had de mogelijkheid om hem gelijk dinsdag al op te halen, dit vond ik erg snel en heb er zelf voor gekozen om hem zaterdag op te halen. Eenmaal zaterdag bij Motoport aangekomen wilde ik weten welke helm onder het zadel van de Vespa kan worden bewaard. Ik werd erg vriendelijk geholpen en verkoper wilde de helm gelijk testen in de scooter. Ook vind ik het aanbod motorkleding erg overzichtelijk omdat er niet te weinig hangt maar ook niet te veel waardoor je niet weet waar je moet zoeken. Daarna heb ik een duidelijke uitleg gekregen over de werking van de scooter. Kortom erg tevreden met mijn nieuwste aanwinst en zou Motoport Hillegom zeker aanraden, zowel voor de koop van een motor als het aanschaffen van motor kleding. ( over de kennis en vakmanschap kan ik weinig zeggen, heb de motor nog niet voor onderhoud gebracht)

• Afspraak nakomen
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Ik ken jullie via? Internet

Vriendelijke verkopers en eigenaar.

• Ik ken jullie via? Internet

Het ging allemaal vrij snel eigenlijk , was de Scooter wel nagekeken want de bandenspanning voor was maar 1,5 bar ,en achter net 2 bar. Was heel onrustig,de verlagingset Is voor ons niet ideaal konstand de bok aan de grond gereden met niemand achterop🤔

• Ik ken jullie via? Advertenties

Wordt altijd vakbekwaam geholpen en te woord gestaan. Service dik in orde en kennis van zaken ook.

• Ik ken jullie via? Mond-tot-mond reclame

Motor Honda VFR1200 gekocht, incl origin koffers, handv verw. en Zummo houder & Nw vanden Geupdate 2e lichting van dit model uit 2012, met weinig km. Heel scherpe 2010 model prijs! Ivm geen inruil nog iets korting en nw laarsen bedongen, + 6 maanden garantie & onderh beurt. Tevens werd achteraf na mijn belletje zonder meerkosten nog 12v aansl. tbv laden aangebracht zonder kosten! Vriendelijk ontvangst, en verkoper nam de tijd om e.a. uit te leggen, ook bij ophalen. Na 2e week lekkende voorvork gemeld, en dat werd paar weken later hersteld. Hele dag gratis leenmotor mee, al ging dat maar net goed ivm dit vergeten was te noteren, masr er was nog een scooter. Die dag werd ook de Garmin houder die niet bleek te laden gratis omgebouwd naar een ander exemplaar die ik toch al had gekregen bij aankoop van een gebr. Zumo 600. Ik kan niet anders zeggen dan dst ik zeer tevreden ben. Prijs, service en persoonlijk contact, ervaar ik als uitstekend.

• Ik ken jullie via? Advertenties

Moter gekocht en ben goed en vakkundig geholpen

• Ik ken jullie via? Internet

Zeer prettig bedrijf! Je voelt je hier een echte klant! Eigenlijk zoals het hoort, maar je niet vaak treft bij andere motorzaken.

• Ik ken jullie via? Internet

Fijne ontvangst de verkoper Fred vd Putte die ik 1x had gebeld en verder via de email heb gemaild wist direct wie ik was e waar het omging. Je voelt je bij Motoport Hillegom gelijk thuis. Fijn gesprek gehad goede en snelle afhandeling en tevens nog wat extra tips ontvangen hoe met de aangeschafte klassieke motor om te gaan. Eigen niets dan lof voor dit bedrijf. Zal het ook zeker aan bekenden aanbevelen. Nogmaals bedankt voor de puik afgeleverde motor. Met vriendelijke groet, Bernard Holleboom

• Personeel

Eerlijk bedrijf en ervaren mensen die ook met je mee denken, zowel in koop als verkoop van een motor

• Ik ken jullie via? Anders

Na eerder een negatieve reactie geplaatst te hebben , neem ik bij deze al mijn woorden terug. Na wat problemen met mijn nagelnieuwe Yamaha Tracaer 900 moet ik te volgende mededelen. Motoport Hillegom heeft er werkelijk alles aan gedaan om het probleem met mijn motor ( speedwobble) op te lossen. Van een andere ruit, andere banden, handvaten ,afstellen vering , tot aan het vervangen van een standaard vering naar een Hyper Pro vering. ( kosten motoport/Yamahadealer) Rinus is zijn beloftes keurig nagekomen en de kosten heeft hij voor zijn rekening genomen. De medewerkers,cq, monteurs verdienen ook zeker een pluim. Rob heeft zijn ziel en zaligheid in het herstellen van een nieuwe tomtomrider 55o gestoken. Ralf heeft het technische gedeelte van mijn motor onder handen genomen en Fred was telkens bereid om mijn motor zowel op te halen als mee te nemen. Kortom , niets dan lof!!! Net terug van de Eifel en dik tevreden over mijn nieuwe fiets. Groet Rob Arts. De Zilk

• Ik ken jullie via? Mond-tot-mond reclame

Geweldige motorzaak! Goede ontvangst, duidelijke uitleg en voorlichting en sympathiek en deskundig personeel. Aanbeveling = JA Bedankt Jeroen, ben erg blij met mijn nieuwe motor!

• Ik ken jullie via? Mond-tot-mond reclame

Ik heb mijn motor daar gekocht. Rinus Weyers is een goede verkoper die het voor elkaar gekregen heeft dat ik iets voor de vraagprijs heb gekocht. Het is een goede, nette motor en een klein probleem achteraf werd netjes opgelost. Bij het op naam stellen was er een probleem. Klein leerpuntje daar, als er een probleem is communiceer het dan wat eerder dan voorkom je frustratie.

• Ik ken jullie via? Advertenties

Gewoon een hele fijne ervaring bij inruil oude motor en aanschaf nieuwe. Prettig personeel, vriendelijk en sociaal in de omgang !

Goed geholpen.

• Ik ken jullie via? Advertenties

Keurig en naar wens geholpen.

• Ik ken jullie via? Anders

Alles perfect geregeld, goede inruilprijs, verkooptraject perfect verlopen alle afspraken helemaal nagekomen, aflevering ook helemaal top!

Prima.

• Ik ken jullie via? Mond-tot-mond reclame

Helemaal super, keurig geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben. Zeer tevreden met mijn nieuwe motor!

• Ik ken jullie via? Advertenties

Mijn ervaring is absoluut heel positief. Een mooi bedrijf met een groot assortiment motoren, kleding en andere accessoires. Ik ben vakkundig, geduldig en gastvrij geholpen door Fred bij de aankoop van mijn motor en accessoires. Een bedrijf waar ik met een goed gevoel graag terugkom. Inmiddels alle positiviteit ook gedeeld met mensen in mijn omgeving.

Arnoudstraat 2

2182DZ Hillegom

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.