Mooie Honda NC 750 X DCT gekocht. Een motor waar ik al eerder eens mee gereden had en besloten om zo'n NC 'een keer' aan te schaffen op moment dat deze gunstig werd aangeboden. En voilà, deze stond in Hillegom, vrijwel nieuw en met Adventure pakket. Met inruil van mijn "oude" motor zijn we met Rob tot overeenstemming gekomen. Donderdag 30 november opgehaald. Na de papierhandel afgewikkeld te hebben heeft Rob alle tijd genomen om alles over de 'nieuwe' NC uit te leggen. Helemaal top. Daarna kon ik lekker de weg op.

• Ik ken jullie via? Internet

Al vanaf jonge leeftijd mijn adres voor alles met twee wielen en een verbrandingsmotor.

• Ik ken jullie via? Anders

fijne zaak en je wordt vriendelijk geholpen

• Personeel

De koop van de Mp3 400 LT verliep in een prettige sfeer. De verkoper kwam zeer betrouwbaar over. Blijk van kennis waarbij ook zonder schroom aanvullende kennis bij technische kennis bij de reparatie afdeling werd gehaald. Bij de aflevering werd deze werkwijze gecontinueerd. Ik verwacht dat deze werkwijze breder in het bedrijf wordt toegepast. Service in de vorm van: Wij Motoport Hillegom staan voor u klaar. Dank voor deze prettige ervaring.

• Ik ken jullie via? Anders

I had a problem with my bank pincard and Fred took me to the bank twice to get it sorted! His patience was very much appreciated

• Ik ken jullie via? Internet

Bmw f 700 gs hier gekocht! Na een super eerste kennismaking eigenlijk gelijk overgegaan in de aankoop. De mensen nemen hier echt de tijd voor je, wat zeer prettig is bij een dergelijke aankoop. Ik zou deze vestiging van motoport zeer aanraden

• Ik ken jullie via? Internet

Mooie zaak en ben keurig geholpen afspraken tot nu toe nagekomen

• Ik ken jullie via? Internet

Jeroen heeft me perfect geholpen; gedreven, geduldig, helder, enthousiast. Kortom: topper!

• Ik ken jullie via? Mond-tot-mond reclame

Goed bedrijf. Kundige mensen. Weten waar ze het over hebben. Goede spullen.. prijs kwaliteit in verhouding. Zoek je iets voor de motor dan is dit een goede plek om te gaan

Motorscooter gekocht van Jeroen Weijers en keurig verlopen. Groet John

• Ik ken jullie via? Internet

Prettige sfeer in winkel. Not too pushy

• Ik ken jullie via? Anders

Was daar samen met mijn zoon om een motor aan te schaffen en vond dat we zeer vriendelijk werden ontvangen ondanks dat het tegen sluitingstijd was.

• Ik ken jullie via? Internet

Klant staat centraal. Er wordt altijd gekeken of er mogelijkheden zijn om de problemen voor de klant op te lossen

• Ik ken jullie via? Anders

Goed geholpen en ze begrepen mijn wensen goed.

• Ik ken jullie via? Mond-tot-mond reclame

De lange jaren (20?) dat ik klant ben van Motoport Hillegom zegt genoeg. Bovenstaande beoordeling is oprecht gemeend.

• Ik ken jullie via? Anders

Soepel, flexibel, gedegen deskundig advies, passie voor hun product, niet opdringerig en service gericht. Waren alle winkel/leveranciers maar zo.

• Ik ken jullie via? Anders

helemaal prima alleen had ik een nummerplaat gevraagd met opgelegde letters en die zat er niet op. rest alles ok

• Ik ken jullie via? Internet

Voor 2de maal motor gekocht. Eerste motor is ruim 10 jaar meegegaan zonder noemenswasrdige problemen. Vertrouw erop dat het met de 2e ook goed gaat

• Personeel N.v.t.
  • Ik ken jullie via? Anders

tekst in de advertentie klopt niet . Yamaha 900 tracer van 2016 heeft helemaal geen slipper clutch en tractioncontrol met 3 standen. volgens de advertentie op internet was dat wel zo. Wel jammer als je daar 1 dag na de aanschaf achter komt bij motoport in goes. Verder ben ik prettig geholpen vandaar een 8.

• Ik ken jullie via? Internet

Je wordt vriendelijk ontvangen en kan op je gemak rondkijken zonder dat er een verkoper met je mee loopt. Als je om advies vraagt wordt dat goed en niet opdringerig gegeven.

• Ik ken jullie via? Anders

Uitvoerig Testrijden vooraf aan aanschaf nieuwe motor. Goede hulp bij keuze. Keurige aflevering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Koop een motor van bijna 19k euro. Had er wel iets meer aan gepoetst mogen worden. Doe de top koffer open.....vies, zand...jammer. Zit verbetering in. Verder geode uitleg functies. Papier afhandeling duurde wel lang, kwam door nieuwe software.

2 sterren: slechter dan verwacht

motor opgehaald afleverkosten 350 verwacht dan wel dat tank vol is was helemaal leeg!

• Ik ken jullie via? Anders

Via mail op de hoogte gebracht, dat de nieuwe Yamaha gearriveerd was. aankoop en uitleg bij nieuwe motor was erg acuuraat, goed en uitgebreid.

• Ik ken jullie via? Internet

prima geholpen bij aankoop, geen ervaring met aftersales en service na de aankoop.

Arnoudstraat 2

2182DZ Hillegom

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.