Zeer prettig

Heel goed geholpen, vrijblijvend, professioneel.

• Ervaring met: Motoren

Heel goed en vriendelijk geholpen

Elke keer worden wij vriendelijk en vakkundig geholpen, zowel bij de kleding als de techniek. (headset en levering motorfiets). Bij de aflevering van de motorfiets (nieuw) is het instructieboekje vergeten en zit er een deukje in de tankdop. Beide worden na onderling contact met Dennis opgelost.

Geweldige service

Top service! Vriendelijk! En willen je helpen als je het vraagt. Verkoop ging soepel en makkelijk top bedrijf!

• Ervaring met: Motoren

Uitstekend geholpen door Stephanie. Goed advies en behulpzaam.

Uitstekend geholpen door Stephanie. Goed advies en behulpzaam. Vakinhoudelijk uitstekend op de hoogte.

• Ervaring met: Motorkleding

altijd goed

ze staan altijd voor je klaar en ze hebben vakkundige monteurs zodat een probleem zo is opgelost

• Ervaring met: Accessoires

top service

Goede info gekregen

Super goede service

De verkoper heeft mij supergoed geholpen. Het ging hierbij over een helm. Ik kom hier zeker nog terug.

• Ervaring met: Helmen

Zoals door ons gewenst wederom een plezierige en fijne ervaring.

Jarenlang met regelmaat een bezoekje brengen is inmiddels een leuk uitje geworden. Bij aankoop van spullen worden wij altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Ook nu weer bij de aanschaf van een motor goed geholpen. Naar onze beleving is de interne afstemming vanaf de verkoop, werkplaats tot het ophalen van de motor goed geregeld. Kortom ik, wij zijn erg tevreden.

• Ervaring met: Motoren

deskundig en vlot geholpen.

ik heb veel vertrouwen in de monteur die mijn motor een beurt gegeven heeft. hij is deskundig en ook heel vriendelijk.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Mooi en professioneel bedrijf.

Fijn bedrijf en je wordt altijd snel en professioneel geholpen. Super. Personeel is klasse.

• Ervaring met: Scooters

Ze hebben mij super uit de brand geholpen!!

Ik had een lekke band met de motor, normaal gezien geen direct probleem omdat ik ook een auto heb. Echter bij mijn auto brak de multiriem dus werd het wel een uitdaging. Gelukkig was het het voorwiel dus iets minder werk. Ze hebben e.e.a. kunnen verschuiven ondanks de drukte en mij kunnen helpen. Met dank aan Luc en de werkplaatsplanner. Nu kan ik morgen naar mijn werk in Brabant. Motoport Goes….bedankt!

• Ervaring met: Motoren

het beste klanten service van nederland punt.....

Kan niet bij betere mensen zijn voor het motor, maakt niet uit voor wat als het met een motor te maken heeft zit je op het goede adres.

• Ervaring met: Motoren

Grote onderhoudsbeurt prima uitgevoerd en leenmotor op de koop toe

Beter dan in Rotterdam

Goedkoop is het niet maar klantvriendelijk zijn de mensen HIER WEL.

• Ervaring met: Motorkleding

goed advies en mooie prijs voor een doorwaai-jas

Op zoek naar een doorwaai-jas voor de motor ben ik goed geholpen door een medewerkster (Catalina). Zij gaf de voor- en nadelen van de diverse jassen duidelijk aan. En ging ook in de op nog niet aanwezige rugprotectie die ik daarom separaat heb aangeschaft.

• Ervaring met: Overige

Goed en snel geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

• Ervaring met: Motoren

Nieuw binnen werk in mijn helm . Was toevallig nog op voorraad meteen gemonteerd en weer opweg. Super service en nog een zacht prijsje op de koop toe. Wat wil je nog meer

• Ervaring met: Helmen

zeer professioneel en tóch zeer klantvriendelijk

OP afspraak ontvangen door Erik. gebuikelijke praatje, uitleg, papieren (gratis busjes vet) en onderweg. Zeer aangename ervaring; geen haast of stress, lekker ouwe jongens krentenboord! Was het overal maar zo....

Top geregeld!

Fijne ontvangst en een gezellige sfeer. Duidelijke afspraken, zeg wat je doet en doe wat je zegt. Bij aflevering duidelijke uitleg. Kortom, een fijn bedrijf om je motor te kopen!

Helder en duidelijk

De communicatie is helder en duidelijk. De ontvangst is vriendelijk en afspraken worden nagekomen. Ook is men flexibel in het oplossen van uitdagingen.

• Ervaring met: Motoren

In het verleden al meerdere keren uitstekend geholpen met gerichte klantvriendelijkheid bij het kiezen van motorkleding & motorhelmen. 2 weken geleden opnieuw goed geholpen tijdens het maken van een proefrit op een motor. Uiteindelijk besloten om een nieuwe motor aan te schaffen én ook hier in ben ik persoonlijk goed geholpen! Alles duidelijk & goed uitgelegd wat te verwachten, communicatie in goede banen en betreft de levertijd was ook een mooie meevaller.

Vlot verlopen

Alles zeer vlot verlopen , alleen had ik pech dat het juist vakantie is , maar onderhoudsbeurt is direct ook ingepland , vriendelijke ontvangst

• Ervaring met: Motoren

Gewoon super goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe motor.

Vriendelijk geholpen, goed advies en je voelt aan alles dat ze hart hebben voor de zaak. Staan klanten goed te woord, niet opdringerig en je voelt je welkom.

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijk, goed en snel geholpen

Op zaterdag de showroom binnen gestapt en woensdag rijden.. Gewoon goed en klantvriendelijk geholpen waarvoor dank.

geweldig

in alle rust met medewerker mijn aankoop kunnen doen

Nobelweg 4

4462GK Goes

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.