Geweldig behandeld, erg klantvriendelijk.

Medewerkers zijn geweldig en klantvriendelijk, behulpzaam, goed advies. Ben erg tevreden over mijn aankoop kwa motorkleding. (Starterspakket/advies en eigen keuze)

• Afspraken nakomen N.v.t.

Erg behulpzaam

Werdt goed en geduldig geholpen

• Ervaring met: Helmen

Geweldige zaak die probleem oplossend werkt.

Goed luisterend oor en goed vermogen om de klant tevreden te stellen. Komen de gemaakte afspraken na.

Zeer prettig geholpen.

Zeer prettig en snel geholpen.

• Ervaring met: Motoren

Vandaag complete set kleding gekocht omdat ik begonnen ben met lessen. Top geadviseerd en alle tijd genomen om tot een passende set te komen.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Heel klantvriendelijk

Ik ben erg dankbaar voir de service vriendelijkheid. Ik ben heel goed en snel geholpen en jullie team is ontzettend klantvriendelijk. Ik zal dan ook met plezier jullie aanbevelen . Met vriendelijke groet, Hans de Mooin

PRIMA service

Vriendelijke ontvangst. Voordat er extra werk werd uitgevoerd werd er eerst netjes gebeld

Gewoon zeer goed.

Goed geholpen op de kleding afdeling voor een doorwaai broek. Gezellig personeel die ook wel van een grap en een grol houd.

• Ervaring met: Motorkleding

Mooie zaak en goed geholpen

Mooie zaak met veel motoren, bij het uitkiezen van een helm goed geholpen

• Ervaring met: Motorkleding

Prima service en goed overleg m.b.t. onderhoud , prima afspraken.

ik ben er nog niet zo vaak geweest , 1 x in 2018 en recent 2 keer in de werkplaats . Door ziekte had ik niet veel gereden de laatste jaren , alleen mijn motor af en toe draaiende gehouden . In goed overleg is er nu weer eens onderhoud gepleegd en banden vervangen , na goed overleg waarbij ze niet gelijk in het diepe stappen maar gericht naar de conditie van de motor kijken . E.e.a. is zeer naar wens verlopen . En tijdens wachten is er genoeg te zien in de showroom en de shop , waar ik wel eerder binnen was geweest . Na eerder bij Motoport Rotterdam klant te zijn geweest is dit na mijn verhuizing een zeer goed en fijn adres . Jan

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Je wordt hier vriendelijk en snel geholpen

• Ervaring met: Onderdelen

Goede wijn behoeft geen krans!!!!

Service 100% Ontvangst uitstekend goed luisterend oor en voorts uiterst voorkomend.

• Ervaring met: Motoren

Net motor een beurt gegeven goede uitleg en perfect na gekeken

Altijd vriendelijk

Gewoon een hele goede motorzaak

Gemotiveerde en vakkundige mensen

Als klant bij Motoport Rockanje sta je op nummer 1. Medewerkers vormen samen een goed team en lossen indien nodig problemen gezamenlijk op. Ik kom graag terug.

Erg vriendelijk personeel

Erg vriendelijk personeel. Veel verstand van de motors. Binnnen 1 dag had ik mijn motor al super geregeld

Prima service.

Aan mijn motorfiets was een defect aan een verdeel T-stuk aan de remleiding geconstateerd. Onderdeel moest worden besteld en zodoende moest de motorfiets een weekje uit logeren.De motorfiets is gedurende de week droog gestald en keurig verzorgt. De kleine onderhoudsbeurt en het monteren van het juiste onderdeel (Verdeel T-stuk) zijn op zaterdag 13-7-2024 keurig netjes uitgevoerd ,waarna ik de motorfiets zaterdag middag 13-7-2024 weer heb opgehaald.Onderhoud is uitgevoerd door een jonge gedreven (Marwin) en klantvriendelijke monteur.Personeel van de werkplaatsreceptie staat je ook vriendelijk te woord met goed advies.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Motoport Rockanje webshop helm met Senna headset gekocht.Ingrid kijkt goed mee of de helm passend is, uit ervaring weet ik dit omdat het niet de eerste keer is,verder headset aangebracht door haar. Vriendelijk,professioneel omgaan met klant, dus niets dan lof.

super

Ik ben zeer vriendelijk geholpen en snel was alles geregeld. Alleen de telefoonhouder en aansluiting druppelaar waren vergeten maar dat komt binnenkort goed is mij verzekerd. Verder heel tevreden!!!!

• Ervaring met: Motoren

Fijne zaak en goed personeel

Elke afdeling heeft mensen die weten wat ze doen. Top!

TOP

Startproblemen? Accu? Kom even langs, dan meten wij even. Half uurtje later weer weg met een nieuwe accu.

Zoals altijd prima geholpen

• Ervaring met: Banden

Geweldige medewerkers

Altijd vriendelijke medewerkers Je wordt er echt als gast behandeld

• Ervaring met: Helmen

Vak bekwame mensen perfect geholpen

Goed en snel en beleeft zeer fijne ervaring

• Ervaring met: Accessoires

Moolhoek 6

3235XK Rockanje

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.