Jammer.
Bij de aankoop van onze Jeep waren we zeer tevreden over de service in zowel Heerenveen als Leeuwarden, waar we onze bijna splinternieuwe Jeep Renegade hebben gekocht. Het interieur was vrijwel onbeschadigd, zonder krasjes.
Helaas moesten we al snel terug naar de garage vanwege een lekkage; op de vloer van de achterbank lag een plas water, wat bleek te komen door een verstopte airco-afvoer. We brachten de auto naar de garage en haalden hem dezelfde avond weer op.
Na slechts 100 meter rijden, viel ons echter een beschadiging op de middenconsole bij de versnellingspook op. We stopten om beter te kijken en ontdekten dat er nog veel meer beschadigingen waren. We keerden direct terug naar de garage en meldden dit. De vriendelijke medewerkers verzekerden ons dat dit zou worden opgelost.
Thuis hebben we de auto nog eens goed bekeken en kwamen tot de conclusie dat het hele interieur beschadigd was: overal krassen. We hebben diezelfde avond nog een e-mail gestuurd om dit te melden. Er leek geen eindcontrole te zijn geweest, want er was niets gezegd over de schade.
De medewerker verzekerde ons dat alles in orde zou komen en dat we een nieuwe afspraak moesten maken. Bij het tweede bezoek bleek echter dat niet alle schade was hersteld; de krassen op de pook waren nog niet verholpen. Deze zou besteld worden en tijdens een volgend bezoek worden vervangen.
Ik heb dit soort situaties nog nooit meegemaakt: een auto die praktisch nieuw is, voor reparatie wordt gebracht en vervolgens zo terugkomt. Ik weet niet welke monteur hiervoor verantwoordelijk is, maar dit getuigt niet van net werk.
Ik ben inmiddels huiverig om de auto weer naar jullie terug te brengen.
De auto zelf bevalt ons overigens uitstekend; we zijn er erg tevreden over.