
Goede service en bij probleem met garantie netjes opgelost. Ook als u een nieuwe auto bij andere dealer hebt gekocht.
Ik had afgesproken om te wachten op de onderhoudsbeurt, eenmaal aangekomen bij de garage mocht ik een leenauto mee. Smiddags bij het terugbrengen van de leenauto, zag ik mijn 500 terug komen met een kapotte ruitenwisser. Voordat ik er wat van kon zeggen stonden er al 2 monteurs omheen. Wauw! Bij aflevering van mijn auto, was hij zelfs gewassen. Ik zeg dikke toppie!!
Goede indruk, bekwame monteurs.
De Fiat Punto volgeladen, fietsen achterop om naar Frankrijk af te reizen. Direct nadat de auto was gestart kregen we de melding: "Laat motor controleren"...... Net nu, op het moment dat we zouden vertrekken.... Gelijk naar Jelle Talsma gebeld, waar de auto in onderhoud is. Ondanks de grote drukte wilden ze de auto wel "uitlezen" het vervolg konden ze niet garanderen. Nadat de auto was uitgelezen, bleek dat er een koppelingsschakelaar defect was. Deze was op voorraad en kon gelijk worden ontvangen. Wij waren ondertussen heel vriendelijk ontvangen en van koffie voorzien en konden dankzij het team van Jelle Talsma onze reis hervatten om 11:30 uur naar Frankrijk. Heel hartelijk dank voor deze Top service!!
Sinds kort klant en ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben. Personeel is zeer correct en vriendelijk. Ik kreeg een goede betrouwbare leenauto mee . De werkzaamheden aan mijn auto zijn keurig uitgevoerd en als extra service bleek de auto ook nog gewassen.
Goed
Gewoon goed
Afspraak gemaakt via internet planning voor kleine beurt/apk ruim maand voordien ; geen definitieve bevestiging ingepland ontvangen , dus zelf gebeld. Stond inderdaad gepland op gevraagde datum. Op afgesproken dag 3,5 uur gewacht ; bleek probleem met vastzittende remklauw ; kan gebeuren, maar 3,5 uur wachten....?. Afspraak voor reparatie pas 3 weken later : als afgesproken de auto middag ervoor gebracht ; op reparatiedag zelf maar weer eens zelf tegen 17.00 gebeld , want er kwam geen gereed bericht en bleek dat monteur de remmen nog aan het ontluchten was. Afmelden APK pas volgende dag en toen opgehaald , Waarom de auto dag eerder brengen als die op geplande reparatiedag deze einde dag niet gereed is ? Factuur incl korting remklauw toch zo'n 1100 euro ! Als klant dus 4 dagen bezig geweest voor kleine beurt /APK en reparatie Samengevat : teleurstellende ervaring
Werd vriendelijk te woord gestaan in Hr’veen er werd goed met mij meegedacht of de reparatie van de auto nog zinvol was om te maken of een andere auto .Reparatie was zeker zinvol. Eenmaal in L’wrd bleek er toch iets los te zitten onder de auto. Telefoontje gepleegd met Talsma L’wrd en kon dezelfde middag daar terecht . Die hebben het euvel verholpen. Ook daar niks anders dan vriendelijkheid en bereidwilligheid. Mvg Evelien Gerritzen
Auto was aan groot onderhoud toe. Voor zover ik kan beoordelen is het onderhoud uitstekend uitgevoerd! Het is voor mij, wonende in Hoogezand, erg jammer dat de locatie in Drachten wordt gesloten. Andere locaties komen, kwa afstand, niet in aanmerking. Dus ik moet nu op zoek naar een alternatief. Hier onder wordt gevraagd: aanbevelen of niet. Ik heb op neen gedrukt, immers de locatie bestaat over een aantal dagen niet meer.
Klassieke Alfa onderdelen gezocht en gevonden.
Heeel netjes geholpen!
Prettig geholpen. Alles naar wens!
Netjes
Prima
we hebben hier en fiat tipo gekocht door drukte konden we de auto mee nemen en later terug komen om het onderhoud en een D.riem te laten uitvoeren en vervangen als we weer en auto nodig hebben gaan we zeker hier eerst heen (helaas straks in Heerenveen iets veder ) maar geen reden om niet meer heen te gaan
Mijn Fiat was weer toe aan “z’n jaarlijkse wellness dag” en APK. Afspraak ruim op tijd gemaakt, omdat velen hun camper in het voorjaar bij Jelle Talsma laten onderhouden. M’n Fiat op tijd gebracht. De koffie en vervangende auto stonden al klaar. Enkele uren later een telefoontje: de Fiat is klaar. De uitgevoerde werkzaamheden besproken. Geen verrassingen. Alhoewel, m’n Fiat stond gewassen in de zon te stralen! Super! Klaar voor weer een jaar rijplezier! Jelle Talsma Heerenveen heeft mijn hoge verwachtingen weer weten te overtreffen!
In april gebeld voor afspraak van onze alfa Guilia. Heerenveen was met datum 8 mei de eerste mogelijkheid qua alfa garage om de auto langs te brengen, de klachten waren 1) resetten olie vervangen en 2) dat de alfa bij lage toeren soms aan het stotteren was en in hield. De 2de afspraak was op 2 juni om de brandstofpomp te vervangen. Service was helemaal prima, leenauto meegekregen + onze auto weer helemaal schoon teruggekregen. . Door goed en bekwaam personeel tekort en door dat het camper seizoen is begonnen zijn de wachttijden wat langer dan dat wat we gewend zijn bij de alfa garage. Uiteraard doen ze hun uiterste best om ons toch zo snel mogelijk te helpen en de problemen op te lossen met onze Alfa.
Originele beoordeling
In april gebeld voor afspraak van onze alfa Guilia. Heerenveen was met datum 8mei de eerste mogelijkheid qua alfa garage om de auto langs te brengen, klachten waren 1) resetten olie vervangen en 2) dat de alfa bij lage toeren aan het stotteren was en (kort) in hield. De 2de afspraak was op 2 juni om de brandstofpomp te vervangen. Service was helemaal prima, leenauto meegekregen + onze auto weer helemaal schoon teruggekregen. . Helaas sloeg de alfa een paar dagen later in de noodloop en had ik geen vermogen, via Heerenveen een afspraak gemaakt met Drachten, daar langs gegaan toen was het probleem eigenlijk alweer opgelost. Volgens Drachten stond dit probleem los van de vervanging brandstofpomp en heb ik dit bezoekje dan ook moeten betalen. Alleen het probleem is nog niet opgelost! Als de alfa koud is en je rijdt in de lage toeren dan houdt de alfa in en stottert de auto. Ik zal opnieuw een afspraak maken in Heerenveen.
Prima
Vooraf duidelijk afspraken gemaakt en komen deze ook na
vriedelijk ontvangst, goede afhandeling van war er moet gebeuren enz.
Fijn geregeld! Werd enorm geholpen door het feit dat ik eigen banden kon laten monteren. Was nodig door een foutje van Euromaster, bedankt. Verder is eindelijk het fluitende geluid van de ventilator weg, wellicht door het nieuwe interieurfilter? Wel fijn. Kleine verrassing is dat er geen bedrag is doorgenomen vooraf en aan het eind bij ophalen ook niet. Ik schrok van het bedrag toen ik de dag erna de factuur per post kreeg. Vooraf helderheid helpt.
Na een frontschade is dit in uitstekend overleg hersteld. Mooier dan nieuw kun je wel zeggen.
Klantvriendelijk en duidelijk in uitleg wat moet gebeuren.
Ik kwam als een tevreden mens en verliet de garage als een tevreden mens.
Businesspark Friesland West 53 A
8447 SL Heerenveen
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.