
Prima garage komen afspraken na Goed kwa onderhoud en service Ca 20jaar klant dit zegt genoeg
Alles door gesproken en de auto opgehaald en terug gebracht .
Begin januari Peugeot e-2008 van 8-2022 gekocht dus vrij nieuw nog. doordat het toen regende gevraagd of er geen schade of beschadigingen waren was het antwoord dat dit niet het geval was. Over marterschade gehad en wat ik er aan zou kunnen doen om dit te vermeiden omdat mijn andere auto dit ook had werd mij van alles uitgelegd om dit te voorkomen maar werd mij niet verteld dat de nieuwe auto ook marterschade had. Bij het ophalen van de auto regende het helaas weer en de auto meegenomen auto staat bij mij onder carport en nadat deze droog was bleek er behoorlijke lakschade op motorkap. Ook ook zag ik toen ik de motorkap omhoog deed dat er behoorlijk door marter de isolatie aangevreten was. Ook miste ik het Peugeot embleem achter, met deze gegevens terug naar de garage geweest waar ze de dingen zouden oplossen dus afspraak gemaakt, auto 3 weken later gebracht nog even doorgenomen wat de te maken dingen waren. ‘s middags auto weer opgehaald maar thuis gekomen bleek dat ze de marterschade maar deels met nieuwe isolatie hadden opgelost en van de andere isolatie hadden ze het aangevreten deel afgesneden de lakschade wel geprobeerd te polijsten maar zit er nog steeds. Ik heb wellicht te hoge verwachtingen gehad. Embleem bleek al sinds aflevering bij hun te liggen deze is terug geplaatst. Volgende keer beter om bij ophalen auto het resultaat met elkaar door te nemen.
Geachte heer Hofman, Communicatie en verwachtingen wellicht het meest moeilijke wat er is. Bij een nieuwe auto is dit niet zo complex... het is nieuw dus alles dient ook als nieuw te zijn. Bij een gebruikte is dat anders. Deze is gebruikt, zo ook de uwe 23.844 kilometer gereden en van 2022. Dan zitten er gebruikssporen op, maar goed daar is de prijs dan ook naar. Dan kun je het nog hebben over deze gebruikssporen. Wat wij immers acceptabel vinden, vindt u dat wellicht niet. Hierop kun je besluiten of om de auto niet te kopen of dat we overeenkomen hoe en op welke manier wij dit gaan verhelpen. Daar is het hier mis gegaan. Na de eerste keer hebben wij de auto wederom ingenomen en nog eens kritisch gekeken naar uw gebruikssporen en verholpen / verbeterd zodat ze in onze optiek zeker acceptabel zijn voor een auto van deze prijs en met deze kilometerstand. Wellicht wanneer wij het in eerste instantie zo hadden opgelost, zoals uiteindelijk nu, was het u niet expliciet opgevallen. Nu, nu de focus erop ligt wel. Een leermoment in vele opzichten welke we meenemen voor de toekomst. We vinden het jammer en onze excuses dat wij niet helemaal aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Auto Aaltink - Mensenwerk in Autoland Ewald Aaltink
Originele beoordeling
Begin januari Peugeot e-2008 van 8-2022 gekocht dus vrij nieuw nog. doordat het toen regende gevraagd of er geen schade of beschadigingen waren was het antwoord dat dit niet het geval was. Over marterschade gehad en wat ik er aan zou kunnen doen om dit te vermeiden omdat mijn andere auto dit ook had werd mij van alles uitgelegd om dit te voorkomen maar werd mij niet verteld dat de nieuwe auto ook marterschade had. Bij het ophalen van de auto regende het helaas weer en de auto meegenomen auto staat bij mij onder carport en nadat deze droog was bleek er behoorlijke lakschade op motorkap. Ook ook zag ik toen ik de motorkap omhoog deed dat er behoorlijk door marter de isolatie aangevreten was. Ook miste ik het Peugeot embleem achter, met deze gegevens terug naar de garage geweest waar ze de dingen zouden oplossen dus afspraak gemaakt, auto 3 weken later gebracht nog even doorgenomen wat de te maken dingen waren. ‘s middags auto weer opgehaald maar thuis gekomen bleek dat ze de marterschade maar deels met nieuwe isolatie hadden opgelost en van de andere isolatie hadden ze het aangevreten deel afgesneden de lakschade wel geprobeerd te polijsten maar zit er nog steeds. Embleem bleek al sinds aflevering bij hun te liggen deze is terug geplaatst.
Geachte heer Hofman, Zo te lezen bent u niet zo tevreden over uw aangeschafte auto. Een gebruikte auto van 2022 zoals u aangeeft, met 23.844 kilometer op de teller, dus zeker gebruikt, maar goed... niet erg want u heeft ook ruim € 13.500,- minder voor de auto hoeven te betalen dan een nieuwe. Een gebruikte auto heeft gebruikssporen. U noemt het echter schade. Gebruikssporen zetten wij af tegen de leeftijd en kilometers van de auto en bepalen of deze acceptabel zijn in onze optiek. Vinden wij van niet, dan repareren we het, vinden wij het acceptabel voor een gebruikte auto van deze leeftijd met passende kilometerstand, dan laten we het zitten. Dan kun je hierover van mening verschillen en dan kun je aangeven dat het klaarblijkelijk niet op foto's te zien was en niet wanneer het regent. Zeker. Maar goed, als u hem dan hiervoor terug brengt, dan mag ik aannemen dat er met volle aandacht door onze mensen naar is gekeken en verder verholpen waarbij nodig zodat het in hun ogen acceptabel is. Daar wringt dus de schoen. U verwacht hoogstwaarschijnlijk een nieuwe auto voor de prijs van een flink gebruikte (23.844 km). Dat gaat niet samen en aangezien u dat niet aanstaat kiest u er niet voor om hier met ons de dialoog over aan te gaan, maar ons dan maar publiekelijk neer te fakkelen. Dat vind ik jammer. Maar goed, uw keuze en hierbij onze reactie erop. Mocht u toch nog wensen hier met mij contact over te hebben, dan nodig ik u hiervoor van harte uit. Met vriendelijke groet, Auto Aaltink - Mensenwerk in Autoland Ewald Aaltink
Zie bovenstaande.
Ben al klant sedert 2005. Altijd goed geholpen.
Alles perfect, duidelijk, vriendelijke mensen goed gevoel
Ik ben hier nu 4 jaar klant tot volle tevredenheid.
Alle afspraken na gekomen ,wat bij andere firma’s niet altijd het geval is.
Deskundig en vriendelijk
Het was mijn eerste ervaring met auto Aaltink. Ik ben zeer hartelijk ontvangen en vond dat de medewerkers goed meedachten met mijn wensen.
Zoals gewoonlijk goed en professioneel geholpen. Vriendelijk personeel en ook niet onbelangrijk lekkere koffie.
Ik kwam jaren geleden binnen voor een auto. Zeer goed dries en altijd heel goed geholpen. Deskundig en vriendelijk
Goede service
Goed
Seat Mii aangeschaft bij auto Aaltink. Keurige auto waar we erg blij mee zijn. Ook een auto ingeruild en daar een zeer nette prijs voor gekregen. Ik raad iedereen aan om een auto te kopen bij auto Aaltink. We hebben het als zeer prettig ervaren.
Altijd ruimte voor op maat gerichte oplossingen.
Meerdere aanbieders van occasions benadert. Aaltink reageerde snel en naar grote tevredenheid mijnerzijds op mijn vragen.
Met een probleem aan de auto langs gegaan. Zonder afspraak direct geholpen . Auto zelfde dag gerepareerd. Waar vind je nog zulke service.
Storing auto werd snel gevonden terwijl wegenwacht er 4 uur naar op zoek was en toch niet kon vinden.
Zeer klantvriendelijk en goede service!
De apk verliep soepel. Snel en kundig geholpen door monteur Wouter Stegeman.
Fijne medewerkers Denken mee Goede service Komen afspraken na. Dat heel fijn is.
Vriendelijk geholpen bij de aflevering door Verkoper Bram.
In goed overleg werd alleen het benodigde onderhoud uitgevoerd. Met prijsindicatie vooraf
Mijn camperbus voor onderhoud en apk weg gebracht. Voor €12,50 vervangend vervoer stond klaar volgens afspraak. Ook de bus weer heerlijk klaargemaakt voor een mooi seizoen camperen!
Marie Curiestraat 6
7442 DP Nijverdal
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.