Ik heb er een jong gebruikte alfa gekocht, heb een afspraak gemaakt en ben er netjes ontvangen met een bakje koffie, proefrit gemaakt en auto gekocht de verkoper heeft er wel verstand van. Voor de rest bij aflevering nog wat uitleg gehad. Gewoonweg Top geregeld
Top, Patrick! Geniet van die dikke Alfa! :)
Allee is naar tevredenheid verlopen
Goed om te horen, Ronny!
tot mijn verrassing heeft de verkoper< ramon > mij bij het uitkiezen van een auto perfect geholpen. Ondanks dat ik mijn keuze had gemaakt voor de Kia Niro via mijn huidige private leasemaatschappij te gaan leasen is de verleende service uitstekend gebleven. Hierdoor was de mijn keuze voor de dealer dan ook vrij gemakkelijk en is Alphabet hierin meegegeaan. Bij de aflevering was Ramon helaas afwezig, maar werd deze uitstekend vervangen door een collega. Deze nam zeer uitgebreid de tijd om alles van de auto uit te leggen. mijn dank is groot.
Heel goed om te lezen! Veel rijplezier in die mooie Niro gewenst :)
Een feestje met lekker en figuurlijk een grote strik eromheen
Geweldig om te horen, Paula! Dank voor de mooie review en geniet van je Fiat! :)
Probleempje met de auto, ik kon gelijk langsrijden. Er werd een monteur bijgeroepen, die meteen met me meeliep om naar de auto te kijken. Wat een vakkundige mensen! Complete uitleg gekregen over het ontstaan van het probleem en het was gelukkig makkelijk op te lossen. Met een half uurtje kon ik de weg weer op (en dat terwijl ze het volgens mij druk genoeg hadden). Rekening? Nee hoor, service. Topdealer!
Dank, Gert!
Deze mensen snappen het niet. Nemen geen verantwoordelijkheid als bedrijf als twee medewerkers en een potje van maken. Niet dienstverlenend. Toezeggingen doen en die niet nakomen. Klant op kosten jagen. Deze typische auto verkopers zijn ongemanierd en onopgevoed zonder fatsoen. Vandaar dat ze vast een klasse lager zijn gaan verkopen in Amsterdam en fiat hebben ingeruild voor KIA. Succes mannen wij komen in ieder geval niet meer terug!
Hij deed wat hij wil, Niet wat ik wilde. Volgende auto niet Kia wel andere merk.
Goede service, goede aandacht voor klant.
Hartelijk dank, Ferry! Mooie review!
Ik vind het een zeer klantvriendelijk en vakkundig autobedrijf ! Er werd ook echt de tijd voor ons genomen . Proefrit maken geen probleem !! En ik vond de verkoper die ons geholpen heeft echt top !!!
Tof, Sjaan! Hartelijk dank voor de mooie review!
Martin heeft goed zijn best gedaan; ik ben nu klant bij jullie ipv. bij Van Mossel. Aflevering etc. ging prima. Ik heb nog even contact gehad met Paul Vaarkamp, omdat er de eerste 100 km een brandlucht waarneembaar was. Wordt al minder. Jullie hadden een 10 gekregen als het kenteken met een H was begonnen, van Hazejager. Maar jullie kwamen op het laast pas op het goede idee om de auto op 3 januari te gegistreren. (Mijn garantie staat op dus op 17 December). Ga zo even die Mopar Service installeren. Ben benieuwd.
Het eerste contact: ik had eerst gebeld om te horen of de auto naar keuze nog aanwezig was. Daarna een afspraak gemaakt voor een bezichtiging en proefrit. Het bedrijf: keurig pand met veel licht. Toiletruimte is schoon en netjes. De ontvangst: ik moest heel even wachten op de verkoper. Een consumptie en een stoel werden snel geregeld. De verkoper: enthousiast en toch bescheiden, er werd na de proefrit niet richting verkoop gepushed. Hij is nooit overgegaan op tutoyeren. Zijn voorkomen en uitstraling zijn in overeenstemming met die van het bedrijf. Het gesprek had de juiste mix van zakelijk en informeel. Hij heeft er een fors aandeel in gehad dat de auto verkocht werd. De service: tot nog toe uitstekend; wel met als opmerking dat de after sales ervaring voor deze beoordeling veel zwaarder gaat wegen.
Helaas jammer dat er in de stoffering op de achterzijde van de rechter achterstoel 2 gaten zitten.
De verkoopmedewerker geeft een aantrekkelijk bod op de in te ruilen auto. Bij aankomst zakt de inruilprijs zomaar met 1350 Euro. Volkomen belachelijk dat hij dit doet. Voor niets 160 kilometer gereden.
Goed inspelen op wat gevraagd wordt
Goede hulp bij uitkiezen auto. nette afwikkeling
Er waren wat ‘start’ problemen, maar die zijn naar behoren en direct verholpen.
De informatie en de klantvriendelijk heb ik als prettig ervaren
Altijd een vriendelijk ontvangst en luisterend oor bij de receptie en verkopers.
Er wordt ruimschoots tijd genomen.
Geeft een foute bandenmaat op. Daardoor ben ik er vanuit gegaan dat ik dezelfde nieuwe velgen kon gebruiken voor mijn 'oude' winterbanden. Heb nadrukkelijk hierover gevraagd. Anders had ik waarschijnlijk gekozen voor goede all-weather banden, maar is nu telaat. Daardoor nieuwe TPMS ventielen aanschaffen voor nieuwe stalen velgen. Wacht trouwens nog op een prijsopgave. Het navigatie-systeem is ook oud en moet de klant zelf updaten terwijl vanuit de garage is aangeven dat deze up to date is. 4612 11-10-2016. Op de diverse sites die aangegeven zijn is geen doorkomen aan. Daardoor nog steeds geen update van het navigatiesysteem.
Gino was excellent. He explained the whole process efficiently and quickly. Dealing with him was a pleasure.
Zie boven
Als er een probleem is dan lossen ze die z.s.m. op
Mijn wensen werden vriendelijk en doeltreffend opgepakt en afgehandeld. Het verliep allemaal snel mede omdat ik precies wist wat ik wilde.
Wij voelden ons erg welkom toen we aankwamen. Het pand straalt een warme sfeer uit en het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Mark heeft ons goed geholpen en we zijn erg blij met onze nieuwe auto.
Klokkenbergweg 15
1101 AK Amsterdam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.