Filters

4

Slechte service

Ik kreeg niet het gevoel dat er voor de aflevering van mijn nieuwe lease-auto met mij mee werd gedacht (ik vroeg of de aflevering anderhalf uur eerder kon (15u), maar dat was niet mogelijk, terwijl een collega had gezegd dat de trekhaak er in de ochtend onder werd gezet. Daarnaast was ik degene die iedere keer eerst contact moest zoeken. Toen we eindelijk een afspraak hadden voor de volgende ochtend (dit moest even gecheckt of een collega de aflevering kon overnemen, waarna het contact verbroken werd en ik een dag later werd gebeld wanneer we zouden komen??), heb ik ruim een uur moeten wachten. Toen ik betreffende medewerker op de hoogte stelde van de gang van zaken werd excuus gemaakt met de opmerking wij maken het goed de komende dagen. Maar twee weken later nog niets gemerkt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

bij de aankoop vriendelijk en deskundig geholpen

voor de rest heb ik nog niet zoveel ervaring met de dealer ik heb er voor het eerst een auto gekocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Top geregeld en speciale service

De afgelopen maand hebben we in goede harmonie met verkoper Dean Sabajo een Kia Stonic aangeschaft en een Kia Rio ingeruild. Het contact was vanaf moment éėn prettig, ontspannen en professioneel tegelijk. De begeleiding tot aan overdracht verdient een pluim. En dan ook nog op zaterdag afleveren, omdat wij klem in de tijd zaten... hartelijk dank..!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
7

Vakkundig,vriendelijk

Mooi pand, goede ontvangst ,ruim overzicht en vriendelijke adviseurs/ verkopers . Zijn in principe voor nieuwe auto gekomen, dit werd uiteindelijk een Kia RIO, na drie dagen bleek deze toch een te lage zit te hebben, terug in gesprek met adviseur en uiteindelijk nieuwe stonic gekocht, ..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

-

,,,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Alles vlot en netjes geregeld

De aanschaf van mijn Kia picanto als lease auto werd snel geregeld temeer daar de picanto al in de showroom stond

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Goed en vakkundig advies

Kreeg de juiste informatie zonder dat er druk uitgeoefend werd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Mijn ervaring is zonder meer goed te noemen.

Mijn ervaring is zonder meer goed te noemen. Jammer alleen dat het te vervangen onderdeel (kapotte benzinemeter) blijkbaar zo'n lange levertijd heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Topdealer met aandacht voor de mens

Met heel veel plezier Vaneman in Amsterdam bezocht om me te oriënteren op een nieuwe auto. Echt een ervaring! Zo te horen waren ze net klaar met een verbouwing, de showrooms zagen er verbluffend netjes en strak uit. Erg goede ontvangst waarbij ik vrijwel direct werd aangesproken en naar mijn wensen gevraagd werd. Goed advies gekregen over de Kia Niro, XCeed en Stonic. Helaas had ik geen tijd om een proefrit te maken, maar alles ging in een zeer ongedwongen, relaxte en humoristische sfeer. Brochures en prijslijsten meegekregen, dus genoeg om over na te denken. Mocht het een Kia worden, dan heb ik nu al mijn dealer gevonden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Vriendelijk en goede informatie

Vriendelijk en goede informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

De Niro is een heerlijke auto waar ik me meteen thuis voelde

Ook mijn vrouw is enthousiast over de nieuwe auto en dat is ze vaak niet geweest bij mijn nieuwe auto’s. De mooie strik en het leuke aflevering door Jeroen Putzes was verrassend! Verbruik is meteen al goed 5,3/100 Heerlijk is de adaptieve cruise controle en active lane assist . Ben ook zeer blij met de kleur, gravity blue, doet de auto goed! 7 jaar garantie geeft ook vertrouwen Kortom, tot nu toe, een zeer tevreden nieuwe klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

prima

prettige onderhandeling - snelle levering exact conform afspraak - duidelijke uitleg bij ingebruikname - en (wat ik nog niet eerder had meegemaakt) na een paar dagen een belletje hoe de auto bevalt. Prima dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

mooie auto en bevalt perfect

Ee goede ervaring met Vaneman en een perfecte auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Zeer prettig

Vanaf het moment dat ik binnenstapte in de showroom tot aan de uiteindelijke aflevering ben ik uitstekend geholpen en continue op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen rondom de aanschaf van mijn nieuwe (lease) auto. Ondanks het feit dat het een lease auto betreft, heeft de verkoop adviseur (Martin Verduijn) zijn uiterste best gedaan om het allemaal mogelijk te maken. Zijn inzet en persoonlijkheid waren voor mij een reden om bij de leasemaatschappij aan te geven dat ik de auto daar wilde bestellen. De uiteindelijke aflevering werd sneller gerealiseerd dan gehoopt waardoor ik nog blijer ben gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Prima geholpen

Enige minpuntje ze hadden met de aflevering vergeten dat er een achteruitrijcamera op hoorde te zitten op dat moment was dat een enorme teleurstelling het is prima opgelost de zelfde dag nog en ze hebben hem keurig thuis afgeleverd maar nogmaals?????

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Ben heel blij dat ik naar Vaneman ben toe gegaan.

Ja ik beveel Vaneman aan. Echt super geholpen bij de keuze van een nieuwe Kia. Een echte 10.!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Prima dealer, prima deskundige en vriendelijke mensen.

Ik ben in korte tijd 3x bij Vaneman geweest voor het kopen van mijn nieuwe auto. 1. orienteren en proefrijden, 2. kopen, 3. afleveren. 3x door dezelfde verkoper prima geholpen. Ik vond alleen dat hij vaak tussentijds even iets moest afhandelen waardoor ik alleen aan tafel zat af te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
8

Prima bedrijf

Goed geholpen bij de aanschaf van een Alfa

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Goede klantenservice, vriendelijk, geduldig en betrouwbaar

Vriendelijke verkoper die inspeelt op de wens van de klant, geduldig en met kennis van zaken. Denkt mee met de klant en gaat samen op zoek naar oplossingen. Heeft humor maar is ook taak en doelgericht. Uitstekende verkoper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Hele goede en prettige ervaring

Klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

prettig geholpen

Goede verkoper Heer Gino van Klinken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Top

Ik ben vriendelijk en top geholpen..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Perfect

Vakkundig, vriendelijk, ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

Goede service en duidelijke uitleg

Erg prettige ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
2

Beloven en niet doen

Beste heer, Het begon met een folder op naam thuis met een bedrag voor mijn inruil 12.400. Hoewel totaal niet van plan, toch besloten om een Kia Niro te kopen. In de showroom stond er een met korting, daar stond niet bij zonder inruil. Voor de inruil kreeg ik 11.500 ( op de definitieve overeenkomst staat 9.000, ik heb overigens wel 11.500 gekregen, maar heb het gevoel dat er iets met de sale korting is verrekend.). Toen ik vroeg waarom ik ook niet de sale korting kreeg, was het antwoord omdat u een inruil heeft, maar dat stond er niet bij. Ik begreep waarom ik maar 11.500 kreeg i.p.v. het bedrag in de folder, wat lak schade en veel kilometers. Ook werd me gezegd dat ik heel gemakkelijk Android Auto kon installeren. Ik heb een en ander geprobeerd, op de KIA site gekeken, las daar 1 bericht dat het iemand gelukt was en de rest niet. Door verder te Googlen kwam ik erachter dat de Play Store helemaal de app Android auto niet aanbiedt. Ik ben afgelopen zaterdag bij jullie geweest, de jongens in de garage hebben beloofd dat ze het uitzoeken. Daar heb ik nog niets van vernomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Bedrijfsgegevens

Klokkenbergweg 15

1101 AK Amsterdam

205672030

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.