Filters

1

Negatief

Nieuwe e Niro Edition gekocht (via Hyundai dealer vanwege langdurige goede relatie), geleverd op 23 december. Aan het eind van de dag storing, auto wilde niet in welke versnelling dan ook. Gebeld met de storingsdienst van KIA. Na een half uur kwam een bergingswagen, de monteur kon niks vinden en resette de auto (via de accu). Daarna deed hij het weer. Mijn vertrouwen in de nieuwe e Niro was wel weg. 1 dag oud en dan dit. Dit 24 december gemeld bij de afd. Verkoop van Vanenburg; later belde chef Verkoop mij met de melding dat de auto terug moet voor een software update. Nog weer later belde iemand anders van de afd. Verkoop mij met de melding dat er geen sprake was van een terugroep actie want die software update gold niet voor dit type eNiro. Hoe kan dit nu? Twee mensen van hetzelfde bedrijf die met 2 tegenstrijdige verklaringen komen, hoe moet ik nou vertrouwen krijgen in dit bedrijf? Ik koop een nieuwe auto en op dag 1 heb ik al problemen waarvan niemand weet wat er aan de hand is en wat middels een reset van de auto "opgelost" is. Ik ben het vertrouwen krijt in deze auto, ik heb de auto 1 dag en er zijn al problemen; m.a.w. ik wil een andere nieuwe auto. Inmiddels blijkt dat ik met de auto terug moet om hem middels een computer te laten uitlezen om te zien waar de storing vandaan komt. Nu heb ik de nodige negatieve ervaringen van storingen uitlezen en steeds niks vinden: hoe vaak moet ik terugkomen met de auto om steeds de storing te laten uitlezen?

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: N.v.t.
10

Vriendelijk en servicegericht

Al jaren een trouwe kia rijder Maar de Goede service blijft mij verbazen . Rechtsachter in de auto hoorde wij tijdens het rijden over drempels een kraak dit bleek een lekke schokbreker te zijn . En daarbij hebben ze ook gekeken naar onze winterbanden . Deze bleek ik zelf verkeerd gemonteerd te hebben in de verkeerde rijrichting . Dit alles wordt voor ons zonder kosten geregeld Dit vinden wij nog eens een TOP service HENDRIK EN JEANNINE KOOIJ DANK JULLIE WEL .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Andere reden
10

Above and Beyond

I got my company car at Vaneman and had a superb experience with Alexander. He was always professional, patient, knowledgeable (change of regulations, saved me a lot of money!), detail-oriented, and available for answering my frequent questions. Also when picking up the car, he also went the extra mile and made it a great experience! The quality of the car is one thing, the personal customer service another, Kia at Vaneman excels in both! It took a year for me to make a decision and quite a few test drives. It is a tribute to Vaneman that they never lost patience and always took me seriously as a customer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Perfecte service

Uitstekend geholpen met een nieuwe private lease contract. Personeel altijd snelle terugkoppeling en vriendelijk en meedenkend! Verkoper Dirk van der Wal heeft ons goed geholpen en alle opties doorgenomen. Goede kennis van zaken en zeer vriendelijk. Als je op zoek bent naar een goede dealer waar altijd een kopje koffie klaar staat en uitstekend personeel je te woord staat kom dan naar Vaneman!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Zoals het zou moeten zijn.

Eindelijk het gevoel dat je bij een merk dealer komt die een klant nog serieus neemt. Korte lijnen, flexibel, transparant over gemaakte kosten, net een klein beetje meer. Occasion gekocht alles prima volgens afspraak. Zou zeker hier nog een keer terug komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Heel deskundige en prettige omgang

De ontvangst en de informatieverstrekking was heel plezierig en to the point.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Uistekend

We zijn erg goed geholpen door Daan en Dirk. We hebben de auto nog maar een week, en tot nu toe zijn we erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Prettige ervaring

De aanschaf van een eerste auto is altijd spannend, maar ik ben door Ramon Hogenhout super geholpen. Prettige en heldere communicatie en fijne mailing. Dank daarvoor Ramon. Het betreft een tweedehands auto, maar werd als nieuw afgeleverd. Ontzettend blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
2

super teleurgesteld

Op 5-10-2020 heb ik een review geplaatst "super blij" dit was voor bedoeld voor mark rijser heb zelfs de week daarna de auto ingeruild voor een rode fiat waar ik nog blijer mee was mark heeft daarbij in gedachten ook een rode loper die volledig uit gegooid word als je een auto koopt nou die loper word net zo hard weer ingetrokken als je de deur uit bent service is totaal waardeloos bij de firma faneman !!!! in het begin waren er wat problemen mark was toen ook niet thuis hij heeft hiervoor excuses gemaakt nu na jaar kreeg ik bericht dat auro aan service beurt toe was heb 23 sept contact opgenomen met mark had een paar vragen die ik per sms gestuurd had zal het kort houden hij nam geen contact op schuift het vervolgens af ik had zelfs nog voorstel voor hem hij is voor mij belangrijk contact persoon ! maar wens hem veel succes met verkoop daar is hij goed in en van de week 2x keer mail gestuurd over een annulering word ook niet op gereageerd vandaag tot 17.00 gewacht op evt excuses van hogerhand of mark helaas dus niet NOOIT MEER VANEMAN !!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Fijn bedrijf met goede service

Erg vriendelijk personeel wat nog echt de tijd neemt om te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Een super goede ervaring vanaf de eerste dag

Vanaf de allereerste dag dat ik in de showroom stapte ben ik echt fantastisch geholpen. Ik was nog geen minuut binnen en er werd mij al een kopje koffie aangeboden. Nadat ik een beetje rond gelopen had vroeg Alexander mij of ik al wat op het oog had. Ik vertelde dat ik al een beetje op internet had rond gekeken en dat ik de STONIC wel een mooie auto vond. Hij nodigde mij in zijn kantoortje en vroeg mij wat ik precies wilde. Nadat ik dat verteld had, had hij met een paar klikjes op zijn laptop precies de configuratie ik ik voor ogen had en ook het prijskaartje dat er aan hing was wat mij betreft uitstekend. Direct alle papierwerk in orde gemaakt en de afleverdatum was ik week 43. Een paar weken later kreeg ik een mailtje dat de afleverdatum 6 weken eerder zou zijn namelijk week 37 wat ik natuurlijk niet erg vond. Op 21 september stond ik weer in de showroom om mijn KIA op te halen en wat bleek ik had mij in de dag vergist, ik was een dag te vroeg. Alexander heeft toen alles op alles gezet (volgens mij zag hij mijn teleurgestelde blik) om het voor elkaar te krijgen dat ik de auto die dag zou krijgen en het is hem ook gelukt. Een paar uur later kon ik de KIA STONIC ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Helemaal tevreden met de aanschaf van mijn (2e hands) Kia Sportage!

Verkoper Mark Rijser van Vaneman heeft ons prima geïnformeerd bij de aanschaf van de Kia Sportage. Ook bij de uitlevering heeft hij alle tijd genomen om alle details van de wagen uit te leggen. Inmiddels zijn wij op vakantie naar Zwitserland en Italië geweest en tevens hebben wij diverse Nederlandse trips gedaan met de wagen. Natuurlijk weet je nooit hoe een 2e hands wagen zich houdt maar het is alsof het een gloednieuwe wagen is. Wij hebben er alle vertrouwen in!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Heel fijn geholpen

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen en geholpen door Alexander van Heijningen. Heb mijn eerste Kia Picanto gekocht en dit zal zeker niet mijn laatste zijn.... Mooi bod gekregen voor mijn vorige auto. Ben heel tevreden met mijn nieuwe autoen met dit autobedrijf. Zeer aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

KIA customer service was great!

I have worked with Alexander van Heijningen. He was so polite and friendly. He helped us too much, explained all the processes and details clearly. I answered my all emails in asap. Furthermore, because of not having car park permit, he let me to park my car inside of KIA service. I am very happy to work with you! Thanks,

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
10

Als een warme deken

Vanaf het moment dat de medewerker naar me toe kwam met de vraag wat ik zocht tot het wegrijden met mijn “nieuwe” auto is het een aaneenschakeling van klantvriendelijkheid, goede adviezen en wederzijds vertrouwen geweest en kan niet anders zeggen dat ik het kopen van een auto bij Frank Vaneman dankzij de verkoper als een super relaxte en leuke ervaren heb.!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Ben fantastisch geholpen door Dirk van de Wal

Dirk heeft oog voor de klant, als je belt belt hij altijd terug! Dirk doet wat hij beloofd, no nonsens gewoon een prettige verkoper. Hij pusht niet hij behandelt je zoals je graag behandelt wil worden chapeau!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Great service and cars!

It was my first experience with KIA and buying a new car. Everything went great. The office is very nice. Coffee is very delicious. I did a test drive and loved it. Personnel paid enough attention to me and my questions. Thanks KIA and Frank Vaneman!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

5-sterren service, advies op maat, kwaliteit, vakkundigheid, betrouwbaarheid, transparantie.

Ik ben klant van het eerste uur en bewonder het team van Vaneman en hun immer professionele houding. Ik heb altijd KIA gereden, maar maakte vorig jaar toch een uitstapje naar JEEP. Toen JEEP werd afgestoten, werd al snel duidelijk waarom Vaneman die keuze had gemaakt. Hierna direct Marcel Maat en Wesley Bakker gevraagd te zoeken naar een passende KIA. Ik wilde terug onder de veilige vleugels van Vaneman. Wesley heeft mijn wensenpakket perfect weten om te zetten naar een top auto! Hij heeft mij met professionaliteit, kennis, geduld en humor geholpen. De sleuteloverdracht was weer een feest. Ik ben weer terug op het vertrouwde honk! Team Vaneman Amsterdam Zuidoost en in bijzonder Wesley Bakker; bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

Uitstekend!

Kortgeleden mijn e-Niro opgehaald bij de vestiging in Amsterdam Zuid-Oost. Vriendelijk ontvangen met een kop koffie. Vervolgens een goed 1-op-1 gesprek met salesman Norbert gehad; hij nam ruim de tijd (anderhalf uur) voor de overdracht van de auto. Duidelijke uitleg over de kenmerken en functies in en om de auto. Gelegenheid tot stellen van vragen. Je mag pas weg, als je geen vragen of onduidelijkheden meer hebt m.b.t. de auto. Dat zegt wel iets over de service en aandacht voor klanten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
10

De service is super

Ik ben zeer tevreden met de vriendelijke correcte service en de prettige manier van oplossingsgericht meedenken. In het bijzonder Mark Rijser en Rolf Wakker hebben hun uiterste best gedaan om mij tegemoet te komen met betrekking tot de inruil van mijn “nieuwe” KIA Picanto. Daarbij heeft Mark alle tijd genomen om mij van goede uitleg en advies te voorzien, zodat ik als een blije en tevreden klant kon wegrijden met mijn Kia Picanto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
9

Geweldig

Werd heel leuk ontvangen en goed geholpen door Mark alles was zo geregeld Mark is een topper en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
2

Zeer teleurstellend

Zaterdagochtend 31 juli zeer concrete interesse getoond in een Kia Sorento en gevraagd om een inruilvoorstel. Omdat mijn in te ruilen auto nogal specifiek is kon men mij niet meteen een voorstel doen en zou ik Maandag (2 Augustus) een aantrekkelijk voorstel ontvangen. Inmiddels Woensdag (4 Augustus) en niks meer mogen vernemen van de Firma Vaneman .................. Blijkbaar gaat het zo goed met het bedrijf dat de verkoop van een Sorento (t.w.v. + Euro 53.000) meer of minder hier niet uitmaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
9

perfecte service

Kia Ceed (januari 2015) begaf het in Italië. Probleem met koppeling/versnellingsbak. Kon niet in Italië worden gerepareerd, auto moest naar Nederland worden getransporteerd. Reparatie viel onder de garantie. Twaalf dagen leenauto. Totale kosten: 0 (nul) Euro. (en de auto was nog gewassen ook) Compliment

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
9

Goede ervaring.

Bij de aanschaf van onze “nieuwe” auto zijn wij erg prettig geholpen door Wesley. We keken eerst naar een grotere wagen om eventueel te leasen maar kozen er een paar dagen later toch voor om een wat bescheidenere auto te kopen. Het was fijn om te ervaren dat dat geen verschil maakte. Ook hebben we het gevoel dat WIJ een auto hebben gekocht en niet dat ons een auto IS verkocht! Grote klasse Wesley! Het telefoontje hoe onze eerste kilometers met de Kia Rio waren gegaan stelden we ook zeer op prijs. We waren al jaren klant bij Vaneman en blijven dit ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
10

Professionele mensen met hart voor hun fantastische product!

Na bijna 50 jaar in 2e hands auto's te hebben gereden leek het ons tijd om eens een splinternieuwe auto te gaan rijden. En dit keer niet meer 'kopen', maar (zorgeloos) 'leasen'. Op basis van de ervaring van de ANWB met mankementen bij de diverse automerken kwamen we al snel terecht bij het Koreaanse automerk KIA (weinig problemen). En als je in Hoofddorp KIA zegt dan zeg je VANEMAN. Een afspraak voor een proefrit was snel gemaakt en mede door de professionele hulp van verkoper Dirk van der Wal was daarna een leaseovereenkomst snel gesloten. En een paar weken later konden wij de KIA Niro ophalen. Met een duidelijke uitleg van de heer Van der Wal was de auto al snel vertrouwd, alsof we 'm al jaren hadden. En wij verwonderen ons nog elke dag over de vele handige snufjes, die het rijden in deze KIA Niro tot een aangename ervaring maken. Wij verheugen ons op de komende 5 jaar, dat wij zorgeloos en met veel comfort op pad kunnen met deze fraaie, milieubewuste auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Bedrijfsgegevens

Klokkenbergweg 15

1101 AK Amsterdam

205672030

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.