Goede service. Duidelijke afspraken en communicatie. Geen verrassingen.
Het ging om de aanschaf van een set winterbanden + velgen; tevens moest deze set op de auto worden gemonteerd. Hoewel ik van te voren het gewenste type band en velg al via de website had uitgezocht duurde het hele proces erg lang (> 3 weken). Ook de montage van de banden en velgen zelf vond ik ook erg lang duren (bij de F1 doen ze het in 5-7 sec)
Uitstekende ervaring, echter in mijn beoordelingen geef ik nooit een 10, omdat er altijd dingen zijn die sneller, beter of soepeler kunnen gaan.
prima service. Ik word altijd snel geholpen en er is altijd overleg over de werkzaamheden.
Helaas moet ik negatief zijn over mijn laatste bezoek aan deze garage. Vorig jaar de auto aangeboden voor een APK. De linker achterwiellager is toen vervangen. Ook een uitlaatklem is er gemonteerd. De vervangen wiellager was helaas binnen het jaar al hoorbaar. Dacht eerst aan de banden en er zijn dus nieuwe banden door een andere garage onder gezet. Het geluid was er nog en na 1 jaar en 2 maanden ben ik maar terug gegaan met de mededeling dat mijn linkerachterwiellager weer hoorbaar was. De garage heeft inderdaad geconstateerd dat het lager defect is. Echter wil de garage niet volledig erkennen dat het mankement onder de garantie valt. De fabrikant en garage geven maar 1 jaar garantie op het onderdeel en 1 jaar op de montage kosten. Dit is echter onacceptabel, en dat weet men ook! Uit coulance wil deze garage dan dat ik nog eens €100 ga betalen voor het wederom vervangen van het achterwielllager. Ik ga hier niet mee akkoord! Men probeert ook de klant nog af te zeiken met het verhaal over stoeprandjes gereden,e.d. Jammer, dat een klant zo wordt bedankt en dus ook nooit meer terug zal komen.
Het opsporen en verhelpen van de storing heeft wel erg lang geduurd.
Prima snel en zonder kosten en heldere uitleg
top
kleine beurt qq
prima, duidelijk en heldere uitleg over de factuur en gebeld toen bleek tijdens de servicebeurt dat er kleine meerkosten aan kwamen. er was 1 puntje: de medewerker gaf aan dat hij de auto niet kon wassen omdat de machine in onderhoud was. Hij zou een kaartje voor een gratis wasbeurt toevoegen bij de factuur maar die heb ik niet kunnen ontdekken.
In 2013 een nieuwe Nissan QashQai gekocht bij Abswoude. Bij normaal gebruik mag ik verwachten dat een nieuwe auto gedurende de eerste drie jaar geen extra onderhoudskosten vraagt. Nu is bij de 3e servicebeurt gebleken dat de linker voorrem niet goed functioneert. De auto is hierdoor ONVEILIG en volgens de werkplaats is vervanging van remschijven en remblokken vereist. De werkplaats rekent hiervoor EUR 395,- en gaat niet in op mijn verzoek om dit binnen de garantie te laten vallen. Daarnaast adviseren ze 2 goede voorbanden te vervangen ahv een ONJUISTE profielmeting. Op mijn eerdere e-mail aan de klantenservice heb ik geen reactie ontvangen.
Gravendijckseweg 61 91
2201 DH Noordwijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.