Ik ben tevreden met de service voor de onderhoud aan mijn Renault Captur. Alleen een paar kleine dingen die ik had gevraagd was uiteindelijk niet uitgevoerd. Heb zelf maar het batterij van mijn afstandsbediening vervangen. En of mijn Airco is gechecked kan ik niet controleren. Verder prima advies gekregen en niet te duur.
Zoals altijd netjes volgens afspraak APK en onderhoud. Ook goed geinformeerd/overleg over reparatie. Prima vakmensen.
Klantvriendelijk komen afspraken na alles goed geregeld
Afspraak, op de hoogte houden, afhandeling prima
telefonische afspraken en opvolging correct. APK keuring gecombineerd met beurt qua prijs aan de hoge kant. Auto van binnen en buiten schoon opgeleverd!
Mijn ervaring met de medewerkers van Trekhaacentrum was niet klantgericht. Ten eerste waren zij vergeten de hoedeplank terug te zetten en verwachtten dat ik die vervolgens zelf ging ophalen. Ten tweede was er geen medewerking/zoeken naar een oplossing toen ik erachter kwam dat mijn auto een deuk had opgelopen op de parkeerplaats op hun terrein. Jammer.
Beste A, Bedankt voor uw reactie. Inderdaad is na de montage van de trekhaak uw hoedenplank blijven liggen in de werkplaats. Dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor. Wij hebben na overleg met u de hoedenplank bij u thuis gebracht. 5 Dagen na uw bezoek heeft u ons laten weten dat uw voertuig schade heeft opgelopen. Wij hebben de door u gemelde schade gezamenlijk bekeken. De aard van de schade is dusdanig dat deze niet op ons parkeerterrein kan zijn ontstaan. Vervelend dat u een andere mening ventileert. Robert Caspers Aftersales manager Abswoude Autopromenade
Ik heb een gebruikte auto aangeschaft en ben prima geholpen
Reparatie aan raam is snel en vakkundig gerepareerd binnen de afgesproken tijd.
Enige aandachtspunt is dat als service de auto zou zijn schoongemaakt en uitgezogen. Echter was hier niet veel van te zien toen wij de auto ophaalden dat was wel jammer
Mijn auto werd APK gekeurd. alles ok. Daarna een onderhoudsbeurt. De monteur startte de auto en hoorde aan het geluid dat er lets niet in orde was. En dat bleek ook zo te zijn. Hulde aan de monteur.
"Om een lang verhaal kort te houden"....... Abswoude beveel ik zeker niemand aan, en ik kom hier zeker ook nooit meer terug!!!
Bedankt voor uw reactie, Zoals ik het lees begrijp ik dat u teleurgesteld bent over hoe uw bezoek is verlopen. Wij doen er alles aan in ons vermogen om onze klanten tevreden te stellen. Ook om te kijken voor een alternatief bij reparatie. De reflector van uw auto was afgekeurd voor de apk. In overleg met u gaf u toestemming om de reflector te vervangen. Hiervoor moet een gedeelte van de bumper losgehaald worden omdat deze aan de achterzijde vast zit. Deze kosten zijn met u overlegd. Wij hebben met u een vervolgafspraak gemaakt om de auto te repareren en apk goedkeur af te melden. Zoals afgesproken hebben wij dit zo gedaan. Bij de apk keuring vastgestelde defecte reflector is de schade die u laat zien op de bumper al vastgesteld. Hiervan is in het diagnoserapport tijdens de apk keuring een foto gemaakt. Graag nodig ik u om de foto te bekijken en deze kwestie nogmaals te bespreken . Wilt u contact met ons opnemen? Robert Caspers Abswoude Autopromenade
Originele beoordeling
Na het maken van een afspraak: heb ik mij dinsdag 06-07-2021 gemeld bij Abswoude autopromenade Noordwijk voor een APK keuring (incl. het verversen van de motorolie en filters) van mijn auto. Helaas werd mijn auto afgekeurd. Kan uiteraard gebeuren. Mijn auto werd afgekeurd op een barstje in een reflector op de achterbumper. -Medewerker Abswoude: "Reflector hebben wij niet op voorraad en moet besteld worden". Ik: "Oké, bestelt u maar een reflector dan". -Medewerker Abswoude: "Ja... de reflector had wel kunnen worden afgeplakt en dan hadden wij de auto goed moeten keuren...maar ja" -Ik: (nadat ik deze mededeling even tot mij had laten doordringen).. "Plak de betreffende reflector dan maar af...dan heb ik in ieder geval vandaag al mijn "APK keuringsbewijs" in handen, dan kom ik volgende week wel terug om betreffende reflector alsnog te laten vervangen". -Medewerker Abswoude: "De auto is nu helaas al van de brug dus dat kan helaas nu niet meer". Ik: "Oké, dan kom ik volgende week wel terug". 13-07-2021 Mijn auto (volgens afspraak) om 08:10 uur teruggebracht naar Abswoude autopromenade Noordwijk voor het vervangen van de bumperreflector zodat mijn auto daarna direct kon worden afgemeld voor de APK bij de RDW. Omstreeks 08:55 uur (na drie kwartier te hebben gewacht) was mijn auto klaar. (€59,16 in rekening gebracht voor het vervangen van een bumperreflector...zie foto.....45 minuten werk!). Gezien de aangebrachte schade aan de bumper (zie foto's) voor het vervangen van (slechts) een bumperreflector (die achteraf ook afgeplakt of verwijderd had kunnen worden) ben ik zeker niet voornemens in de toekomst ooit mijn auto nog ter reparatie aan te bieden bij Abswoude autopromenade Noordwijk.
Bedankt voor uw reactie, Zoals ik het lees begrijp ik dat u teleurgesteld bent over hoe uw bezoek is verlopen. Wij doen er alles aan in ons vermogen om onze klanten tevreden te stellen. Ook om te kijken voor een alternatief bij reparatie. De reflector van uw auto was afgekeurd voor de apk. In overleg met u gaf u toestemming om de reflector te vervangen. Hiervoor moet een gedeelte van de bumper losgehaald worden omdat deze aan de achterzijde vast zit. Deze kosten zijn met u overlegd. Wij hebben met u een vervolgafspraak gemaakt om de auto te repareren en apk goedkeur af te melden. Zoals afgesproken hebben wij dit zo gedaan. Bij de apk keuring vastgestelde defecte reflector is de schade die u laat zien op de bumper al vastgesteld. Hiervan is in het diagnoserapport tijdens de apk keuring een foto gemaakt. Graag nodig ik u om de foto te bekijken en deze kwestie nogmaals te bespreken . Wilt u contact met ons opnemen? Robert Caspers Abswoude Autopromenade
Goed geïnformeerd vooraf en achteraf met betrekking tot de werkzaamheden tijdens de onderhoudsbeurt.
Begin juli Bestelbus afgeleverd gekregen En erg tevreden Verkoper Pieter was duidelijk
100 procent te vreden klant
Toen wij een Nissan hebben gekocht hebben we de onderhoud bij abswoude laten doen. Tot dat... Een tijd geleden was er een achteruitrij alarm naar binnen gefloept en we hadden gevraagd tijdens de grote beurt wat het zou kosten.. Maar liefst €150,- extra!! Na het vragen wat het dan zo duur maakt was het antwoord dat de bumper er af moest en dat zou een uur werk zijn. Godzijdank hebben we het niet gedaan. We zijn ergens anders langs geweest en daar hebben ze even naar de situatie gekeken en het binnen 5 minuten gefikst zonder de bumper er af te halen. Gratis en voor niets. Sinds dat moment voelde we ons flink in de maling genomen door abswoude en zijn wij niet meer terug gegaan totdat we afgelopen week problemen kregen met onze accu. Hier zit inmiddels een paar jaar tussen.. Niemand had de accu op voorraad behalve abswoude.. Maar de accu kost €250,- ex btw.. dus zeg maar gerust €300,- voor een accu.. Nou hebben we toevallig een duurdere accu nodig maar met geduld hebben we ergens anders €140,- betaald inclusief plaatsen. Tuurlijk kan je iets duurder uitkomen bij een andere garage.. maar dit voelt niet goed, zeker ons eerste geval met de achteruitrij alarm. Eerst €150 willen verdienen eraan terwijl het binnen 5 minuten gemaakt is.. en ook meer dan €160 euro willen verdienen aan een accu dat ook binnen 5 minuten gemaakt is.
Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat u dit gevoel bij ons bedrijf ervaart. De geoffreerde accu is de originele accu geleverd door Nissan die in uw auto hoort. Als er in uw auto een imitatie accu of een ander type gemonteerd is bijvoorbeeld geen start stop accu dan er in uw auto hoort zal deze prijs afwijken. graag wil ik u uitnodigen om te controleren of er een juiste accu gemonteerd is. Dit ook om problemen met uw auto te voorkomen wilt u contact met ons opnemen? Robert Caspers Aftersales manager Abswoude Autopromenade
Haast niet gereden in 2020/2021 (1000 km) en dan opeens 2000 Euro reparatie!! Onmogelijk, op mijn vraag voor een budget beurt voor mijn Fiat 500 werd niet gereageerd. Tot mijn verbazing had ik dit eerder altijd, scheelt 200 Euro bij een kleine beurt. Makkelijk verdienen. Mij zien ze hier niet meer.
Bedankt voor uw reactie, Vervelend dat u deze ervaring heeft met ons bedrijf. Wij overleggen altijd alle kosten en reparaties vooraf en repareren pas bij akkoord hiervan. De budget pakketten voeren wij sinds 2 jaar niet meer. Wij hebben alternatieven hiervoor in de vorm van de Fiat Original care pakketten. Deze is bij u ook uitgevoerd. Graag willen wij met u in contact komen om uw negatieve ervaring door te spreken. Wilt u contact met ons opnemen? Robert Caspers Aftersales manager Abswoude Autopromenade
Duidelijke afspraken + prijsopgave
Vriendelijk personeel altijd bereid om mee te denken voor een oplossing.
Dat ik al 41 jaar een tevreden klant ben zegt genoeg.
De onderhoudsbeurt gaat prima volgens de richtlijnen van de autofabrikant. Mijn autootje voelt zich er goed bij en de chauffeur ook.
Goed
Snelle afspraak. Meegedacht over andere mogelijke alternatieven voor ander merk trekhaak. Montage snel en keurig afgehandeld. Vriendelijke receptiemedewekers.
Netjes ontvangen, goede uitleg wat er gaat gebeuren, wagen weer netjes afgeleverd
goed
Dag ervoor de auto gebracht en de volgende dag kon ik s'middags de auto weer ophalen na de apk en beurt.
Gravendijckseweg 61 91
2201 DH Noordwijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.